SPOILER: vorige onderwerpenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog op en aanmerkingen? Voel je vrij om dat in het FB topic te melden
[ Bericht 3% gewijzigd door Puala op 29-07-2013 11:24:15 ]
Krijg je wel weer de discussie of het nu een foto of een photoshop wedstrijd is...quote:Op maandag 29 juli 2013 01:18 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zit te denken in de lijn van een bepaalde foto van Wendell Penedo, maar weet nu al dat mijn photoshopskills niet voldoende zijn om die in elkaar te monteren helaas. Deze dus. Meesterwerkje imho.
[ afbeelding ]
Dat zie je toch vanzelf terug in de stemmen?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:33 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Krijg je wel weer de disuccie of het nu een foto of een photoshop wedstrijd is...
quote:Op maandag 29 juli 2013 10:04 schreef Puala het volgende:
Onderwerp van deze maand (juli augustus): Wind
Volgens mij was er ooit de regel dat je wel de kleuren enzo mag aanpassen maar er niets uit of in mag photoshoppen.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:33 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Krijg je wel weer de discussie of het nu een foto of een photoshop wedstrijd is...
Nee hoor. Want als men vind dat je te veel shopt:quote:Op maandag 29 juli 2013 11:53 schreef Wiebeldak het volgende:
Leuk onderwerp. Hier kun je echt alle kanten mee op. Ik heb wel wat ideeën maar dan moet het weer wel meezitten.
[..]
Volgens mij was er ooit de regel dat je wel de kleuren enzo mag aanpassen maar er niets uit of in mag photoshoppen.
quote:Op maandag 29 juli 2013 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat zie je toch vanzelf terug in de stemmen?
Maar sommige hebben zulke goede skills dat je dat echt niet altijd kunt zien.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor. Want als men vind dat je te veel shopt:
[..]
Tsjah, is het dan niet gewoon verdiend?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:59 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maar sommige hebben zulke goede skills dat je dat echt niet altijd kunt zien.
dat...quote:Op maandag 29 juli 2013 12:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah, is het dan niet gewoon verdiend?
quote:Op maandag 29 juli 2013 11:54 schreef bakkerl het volgende:
Lompehork.. heet jij Brad in het echt toevallig?
http://www.nu.nl/opmerkel(...)isme-beschreven.html
En tsjah, als iemand een foto van een wit doek maakt en daar een berglandschap in shopt, maar je ziet het niet, waarom niet?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dat...
Een foto moet voor mij een foto blijven... Als je heel veel shopt en het is overduidelijk meer een plaatje geworden dan een foto dan zal ik daar met het stemmen minder punten voor geven dan een foto wat wel een foto is gebleven..
Nee dat vind ik niet. Omdat je een foto maakt van een bepaald moment. Als jij dat hele moment thuis achter de computer zo weet aan te passen dat het totaal niet meer lijkt op de originele foto dan vind ik het geen foto meer maar een soort van computer animatie.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah, is het dan niet gewoon verdiend?
Ik deel je mening opzich wel, maar het is niet te verbieden. Want wat is te veel photoshop?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet. Omdat je een foto maakt van een bepaald moment. Als jij dat hele moment thuis achter de computer zo weet aan te passen dat het totaal niet meer lijkt op de originele foto dan vind ik het geen foto meer maar een soort van computer animatie.
Dat klopt. Dat is ook erg moeilijk te bepalen.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik deel je mening opzich wel, maar het is niet te verbieden. Want wat is te veel photoshop?
Gewoon niet vertellenquote:Op maandag 29 juli 2013 10:33 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Krijg je wel weer de discussie of het nu een foto of een photoshop wedstrijd is...
Je geeft punten aan de foto. Als die goed is is het goed, niet ingewikkelder maken dan nodig isquote:Op maandag 29 juli 2013 12:14 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het jammer wanneer ik een slechte fotograaf die goed kan shoppen veel punten geef, terwijl misschien de nummer twee die niet shopt het veel meer verdient.
In het voorbeeld van Schanulleke.. is een leuke uitvoering als je dat niet zou willen shoppen...quote:
Mag ik een schijtfoto maken en het door iemand mooi laten shoppen?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:43 schreef Stefan het volgende:
Je geeft punten aan de foto. Als die goed is is het goed, niet ingewikkelder maken dan nodig is
Meestal is een schijtfoto na bewerking gewoon een bewerkte schijtfoto...quote:Op maandag 29 juli 2013 12:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mag ik een schijtfoto maken en het door iemand mooi laten shoppen?![]()
Misschien kan ik op die manier deze 'foto'wedstrijd winnen.
Als je er een ventilator bijshopt en de schijtfoto "when the shit hits the fan" noemt, kan 'ie gewoon meedoen met de wedstrijd van augustus.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mag ik een schijtfoto maken en het door iemand mooi laten shoppen?![]()
Misschien kan ik op die manier deze 'foto'wedstrijd winnen.
Dit. Maar daarnaast is het wel de voorwaarde dat je alle handelingen zelf hebt uitgevoerd lijkt me. Dus zelf alle beelden gemaakt en gemanipuleerd.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Meestal is een schijtfoto na bewerking gewoon een bewerkte schijtfoto...
Dat stond eerder niet in de OP. Hè, wat jammer nou.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:11 schreef Schanulleke het volgende:
Dit. Maar daarnaast is het wel de voorwaarde dat je alle handelingen zelf hebt uitgevoerd lijkt me. Dus zelf alle beelden gemaakt en gemanipuleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |