Je heb een naam hoog te houden hoor...quote:Op maandag 29 juli 2013 00:28 schreef Schanulleke het volgende: Wordt wel lastig om dat out-of-the-box te maken
Tja, soms moet je juist niet aan verwachtingen voldoenquote:Op maandag 29 juli 2013 00:31 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Je heb een naam hoog te houden hoor...
Doen?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:30 schreef Puala het volgende:
Goed, voorstel.
Elke maand een ander topic is prima. Maar openen we dan 2 topics, dus eentje met inzendingen/stemmen en eentje met discussie? Dan kan het discussie topic open blijven na de wedstrijd en daar verder gesproken worden over alles wat er gestemd en ingezonden is. En kunnen we het inzendingentopic sluiten om verwarring met evt. volgende maanden/jaren te voorkomen.
quote:Op maandag 29 juli 2013 09:25 schreef Puala het volgende:
En dan ineens blijk je het idee van Hork te hebben gejat voor de wedstrijd. Moge de beste foto winnen he![]()
Hier ben ik het ook wel mee eens, op zich is dat niet zo storend toch?quote:Op maandag 29 juli 2013 09:29 schreef Schanulleke het volgende:
Die twee topics is laatst geprobeerd en daar werd het niet overzichtelijker van. Wat mij betreft gewoon 1 topic. Als je persé nog wat wil posten over de vorige maand, dan kan dat er best bij in het nieuwe topic
Ik vind het juist onoverzichtelijk met al dat geslowchat tussen het stemmen doorquote:Op maandag 29 juli 2013 09:29 schreef Schanulleke het volgende:
Die twee topics is laatst geprobeerd en daar werd het niet overzichtelijker van. Wat mij betreft gewoon 1 topic. Als je persé nog wat wil posten over de vorige maand, dan kan dat er best bij in het nieuwe topic
mij stoort het eigenlijk niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het juist onoverzichtelijk met al dat geslowchat tussen het stemmen door![]()
Ja, maar als het toch in het nieuwe topic kan hoeft er geen nieuw topic te komen he. Dan kan t nieuwe ook prima bij het oude.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:29 schreef Schanulleke het volgende:
Nou, dan krijg je een topic dat augustus:wind heet, maar dat de meeste pagina's over juli en groen gaat.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar als het toch in het nieuwe topic kan hoeft er geen nieuw topic te komen he. Dan kan t nieuwe ook prima bij het oude.
Ja en dan heb je straks het topic wind waar het nog over de wedstrijd van Groen gaat. Ik zie echt het verschil niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nou, dan krijg je één topic dat augustus:wind heet, maar dat de meeste pagina's over juli en groen gaat.
Dat is het voornaamste bezwaar tegen doorgaan in hetzelfde topic.
Je kunt het topic over groen gewoon open laten voor gelul over die wedstrijd. Op zich maakt het mij voor lopende dingen geen zak uit, maar ik merk wel dat bij terugzoeken het nagenoeg onmogelijk is om enigszins vlot de juiste wedstrijd terug te vinden.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja en dan heb je straks het topic wind waar het nog over de wedstrijd van Groen gaat. Ik zie echt het verschil niet.
Ja en in dat topic gaat t over Wind en probeersels. Als men nog wat wil zeggen over Kermit of over jouw verfbusfoto kan dat in dat anderequote:Op maandag 29 juli 2013 09:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nou, dan krijg je een topic dat augustus:wind heet, maar dat de meeste pagina's over juli en groen gaat.
Dat is het voornaamste bezwaar tegen doorgaan in hetzelfde topic.
Nou, dat ervaren anderen volgens mij niet zo, degene die de fotos aan t eind verzameld kijkt of alles officieel is ingediend, de regel is ook de laatste foto is de inzending mits je aangeeft dat een ander het is. Het gaat om 20 foto's, niet 200quote:Op maandag 29 juli 2013 09:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het juist onoverzichtelijk met al dat geslowchat tussen het stemmen door![]()
Dat was idd mijn bezwaar toen ik aangaf dit te willen proberen, een nieuw topic. Nu heb je TT met thema's terwijl 90 procent van t topic over de vorige maand gaanquote:Op maandag 29 juli 2013 09:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Je kunt het topic over groen gewoon open laten voor gelul over die wedstrijd. Op zich maakt het mij voor lopende dingen geen zak uit, maar ik merk wel dat bij terugzoeken het nagenoeg onmogelijk is om enigszins vlot de juiste wedstrijd terug te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |