abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juli 2013 @ 08:15:49 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_129459881
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 08:16:38 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_129459886
Hopelijk ben ik snel zwanger, mag ik me negen maanden niet druk maken om bierkilo's :6
disclaimer
pi_129459887
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:14 schreef LadyOracle het volgende:
Qua dieet gisteren niet de beste dag, maar wel lekker!
O: 2 biologische boterammen met plantenmargarine en een plakje pure chocola, zelfgemaakte fruitsalade, 2 medjouldadels
L: 2 pitabroodjes, 1 met vegan kaas, komkommer, tomaat, olijven, en 1 met een halve avocado en ook wat rauwkost, 1 medjouldadel
T: kokoscaramelpopcorn bij de film
D: uit eten, met amuse van gemarineerde biet en knolselderij, voorgerecht van o.a. courgette en zeekraal in doperwtensoep, tussengerecht van bataatpuree met rooktempeh, amandelen en kleine paddenstoeltjes, hoofdgerecht van noedels met zwarte sesam, knolselderijpuree en o.a. zure komkommer, nagerecht van meloen met een soort kersengranita.

Beweging: naar de bioscoop en het restaurant fietsen ;-)
Alhoewel het diner er prachtig uitziet ben ik vooral benieuwd naar de kokoscaramelpopcorn :o Hebben ze daar nog meer smaakjes?

En het is idd KUT, SQ!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129459958
Ik vergat trouwens het wijnarrangement. ;-)
Pathe had ongeveer tien smaken popcorn! Ben dus alleen vergeten te kijken of er boter in zat, bedenk ik me nu. Bij dingen die ik zelf nooit met dierlijke dingen zou maken vergeet ik soms dat andere mensen die juist zo veel mogelijk ergens in proppen. Hoop maar gewoon suiker en kokos. :')

Ze hadden ook kaas, chili, rood fruit, aardbei, witte chocola, zeezout en de rest heb ik niet onthouden.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_129459985
Je kan er vanuit gaan dat er boter wordt gebruikt bij het maken van popcorn met smaakjes in een bioscoop :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 29 juli 2013 @ 08:32:38 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_129460031
Je doet het net klinken alsof de rest van de wereld een soort dierhatende massa is die zo veel mogelijk dieren probeert te pakken bij de voedselbereiding :D :')
disclaimer
pi_129460089
Het valt inderdaad moeilijk te verkroppen, Stormqueen. Iedereen heeft gewoon merkbaar resultaat nodig.

Gaat je gewicht globaal nog wel omlaag, of sta je nu per saldo stil?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 29 juli 2013 @ 08:41:14 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_129460118
Ik sta aardig stil. Heb een beetje het gevoel alsof ik gewoon drie maanden in complete flow moet blijven om weer richting mijn doel te geraken. Dus echt, niet, niks buiten de lijntjes. In theorie mogelijk, in de praktijk een marteling :')
disclaimer
pi_129460234
Stom SQ -O-
Doe je ook nog steeds zo veel wandelen?
  maandag 29 juli 2013 @ 08:52:12 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_129460255
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:50 schreef Sarabi het volgende:
Stom SQ -O-
Doe je ook nog steeds zo veel wandelen?
vorige week niet, wegens plakweer, maar normaliter toch wel rond de 30k per week.
disclaimer
pi_129460275
Hmm misschien heeft het sowieso ook met het warme weer te maken? Vocht vasthouden ofzo.
Maar goed nog steeds stom.
  maandag 29 juli 2013 @ 08:55:08 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_129460293
Ja, zal zeker meespelen hoor, al is die drie kilo na een avond stappen altijd al zo geweest.

Misschien probeert mijn lichaam te hinten dat het te oud wordt voor die onzin :+
disclaimer
pi_129460307
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
Je doet het net klinken alsof de rest van de wereld een soort dierhatende massa is die zo veel mogelijk dieren probeert te pakken bij de voedselbereiding :D :')
Nou ja, ik krijg vaak de indruk dat veel mensen eten zonder dierlijke producten niet als echt eten zien, en verder dat ze het normaal vinden dat het bijna overal in zit, terwijl voor mij het idee van schildluizenafscheiding, bottenprut of koeienmoedermelk in mijn eten redelijk misselijkmakend is (die eerste twee at ik allang niet meer, ook voor ik vega werd vond ik dat smerig). Maar omdat ik het zelf inmiddels zo gewend ben en veel vega/ns ken en samenwoon met iemand die gewoon vegan mee eet, vergeet ik gewoon soms helemaal dat ik op moet letten als ik ergens ben waar ik normaal niet kom en ben ik soort van verrast, 'oh ja, dit eten andere mensen, wat raaaaaaar', zeg maar.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_129460340
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:53 schreef Sarabi het volgende:
Hmm misschien heeft het sowieso ook met het warme weer te maken? Vocht vasthouden ofzo.
Maar goed nog steeds stom.
Bij mij zit er ook een hoop vocht aan. Er zit twee kilo bij en mn vetpercentage is een stuk gedaald. Warm weer + weer beginnen met hardlopen. Wel frustrerend inderdaad, ook als je het kan verklaren.
pi_129460369
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:57 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Bij mij zit er ook een hoop vocht aan. Er zit twee kilo bij en mn vetpercentage is een stuk gedaald. Warm weer + weer beginnen met hardlopen. Wel frustrerend inderdaad, ook als je het kan verklaren.
Hoe veel is je vetpercentage gedaald en waar laat je dat meten?
  maandag 29 juli 2013 @ 09:00:24 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_129460386
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:56 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Nou ja, ik krijg vaak de indruk dat veel mensen eten zonder dierlijke producten niet als echt eten zien, en verder dat ze het normaal vinden dat het bijna overal in zit, terwijl voor mij het idee van schildluizenafscheiding, bottenprut of koeienmoedermelk in mijn eten redelijk misselijkmakend is (die eerste twee at ik allang niet meer, ook voor ik vega werd vond ik dat smerig). Maar omdat ik het zelf inmiddels zo gewend ben en veel vega/ns ken en samenwoon met iemand die gewoon vegan mee eet, vergeet ik gewoon soms helemaal dat ik op moet letten als ik ergens ben waar ik normaal niet kom en ben ik soort van verrast, 'oh ja, dit eten andere mensen, wat raaaaaaar', zeg maar.
hehehe, maar je weet wel dat het niet heel vreemd is, toch? Ik bedoel, ik ben helemaal niet zo dat er dierlijke zaken in mijn eten moet zitten,denk dat 95% van de mensen daar juist niet heel bewust mee bezig is :D
disclaimer
pi_129460401
Die schommelingen van 3 kilo gaan natuurlijk nergens over, maar als je over de linie niet afvalt, dan is dat gewoon kut. Ik weet ook niet hoe het precies zit met je netto intake. Als je elke dag keurig een flink aantal kcal onder je onderhoudsniveau zit en je vult dat tekort compleet aan door je uitspattingen, dan is het wel logisch dat je netto niet afvalt. Die extreme schommelingen gaan dan nog steeds nergens over, maar dan is de algehele trend wel te begrijpen. Heb je enig idee hoe het op dat front zit?

Het kan moreel misschien wel goed voor je te zijn om een verandering door te voeren? Een andere vorm van beweging (erbij) zoeken bijvoorbeeld, wat aanpassingen maken in je eetpatroon, je uitspattingen anders vormgeven, wat dan ook. Maar het zou me ook niets verbazen als je perspectief verandert doordat je bijvoorbeeld je centimeters bij gaat houden en ziet dat je wel degelijk vooruitgang boekt.
pi_129460434
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hehehe, maar je weet wel dat het niet heel vreemd is, toch? Ik bedoel, ik ben helemaal niet zo dat er dierlijke zaken in mijn eten moet zitten,denk dat 95% van de mensen daar juist niet heel bewust mee bezig is :D
Ik ben er heel bewust niet mee bezig. :+

Nah, ik let wel op de dierlijke vetten die ik binnenkrijg en probeer zoveel mogelijk alternatieven te zoeken, maar dat is niet vanwege dierenleed. Verder mijd ik sowieso zoveel mogelijk door bedrijven geprepareerde voeding, behalve dan die in goede restaurants. Waar sprake is van massaproductie wordt geheid troep gebruikt.
pi_129460445
quote:
0,1% van de Nederlanders is veganist.
4,5% geeft aan vegetariër te zijn.

Goeie gok *O*
pi_129460550
SQ, wat stom! Ik snap je frustratie, zou ook pissig worden. Kom op, je eet minder én drinkt minder én beweegt meer dan 90% van de mensen, waarom ben je dan nog te zwaar!
  Moderator maandag 29 juli 2013 @ 09:15:01 #21
5428 crew  miss_sly
pi_129460564
Jullie waren uit MyAt verdwenen!
Ik wilde het topic opzoeken en vragen of niemand iets aan eten had gedaan afgelopen weekend, en toen bleek het vol. En het topic erna ook :o

Moeite waard om het nog na te lezen, of kan ik zo weer instappen? :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_129460565
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe veel is je vetpercentage gedaald en waar laat je dat meten?
Gewoon op mijn eigen weegschaal. Die is normaal heel stabiel, iedere dag hetzelfde percentage. En er is opeens ruim een procent af.

quote:

[..]

Ik weet dat andere mensen het niet vreemd vinden, maar ik vind het zelf echt raar. Behalve met vlees zijn mensen er vaak idd niet bewust mee bezig. Maar daarom ligt ook 95% van de supermarkt vol met dingen met dierlijke producten. Van brood tot snoep.

Ik viel pas echt van mijn stoel van verbazing toen ik iemand een kind een zakje gemalen botten met bewerkte suiker en schildluizenafscheiding zag geven (mijn perceptie). Twee seconden later komt dan de maatschappelijke correctie in mijn hoofd, "oh ja, Haribosnoep wordt juist voor kinderen gemaakt". Maar voor mij persóónlijk voelt het niet als eten en is het net zoiets als een kind een buttplug met glijmiddel geven, bizar en obsceen, en iets waar je als volwassene zelf maar voor moet kiezen (of juist niet). Een paar jaar geleden at ik zelf nog vlees en snoep nog veel langer, maar ik snap er echt niks meer van nu. :-p

Maar goed, dat terzijde. Ik wil er geen discussie over, maar probeer uit te leggen hoe ik het ervaar. Daarom vergeet ik dus ingrediënten te checken van de popcorn, omdat ik gewoon vergeet dat dat moet. :-p
pi_129460617
SQ het klinkt echt ontzettend frustrerend :o :X
  Moderator maandag 29 juli 2013 @ 09:32:04 #24
5428 crew  miss_sly
pi_129460791
SQ, stom, die kilo's van een dagje buiten de lijntjes eten.

L-S, ik lees nu van je dagje Efteling en het pannenkoekenhuis. Tof is het, he? :D Ik ben Efteling-fan, dus ik vind het allemaal tof daar O+
pi_129460843
Goedemorgen.

Gisteren was top.
Qua eten:
1 boterham met smeerkaas, half roggebrood met kaas. 4 meergranen bollen, 1 krentenbol, kop koffie, veul water, wijn, 2 cocktails, stukjes worst, baconburger, boterham met ei, rode bessen, appel.

En dan 6 uur lang door de dierentuin struinen. Mijn OV-karma was kut dus de terugweg (en de heenweg) duurde geen 2 uur maar ruim 3. Meh.

Wel een superdag gehad!

Lijstje voor vandaag:
O: 2 brood
T: Fruit
L: Salade
T: fruit.
D: Rijst met groente en gerookte makreel. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_129460925
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:56 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik vind het als vega soms al lastig genoeg, laat staan als veganist... pfff :P Nee, dat zou voor mij net iets teveeel pret uit het leven halen. En ik ben kaasverslaafd :7

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:15 schreef miss_sly het volgende:
Jullie waren uit MyAt verdwenen!
Ik wilde het topic opzoeken en vragen of niemand iets aan eten had gedaan afgelopen weekend, en toen bleek het vol. En het topic erna ook :o

Moeite waard om het nog na te lezen, of kan ik zo weer instappen? :P
Circa 95% is slowchat :+ De rest lijstjes en tips... gewoon instappen dus :P

Ik moet maar eens fatsoenlijk gaan ontbijten zo, al een uur wakker (tandarts, boodschappen) met 1 cracker smeerkaas op is niet zo'n goed idee :') Maar ik was ietwat laat wakker.
pi_129460983
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:15 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Gewoon op mijn eigen weegschaal. Die is normaal heel stabiel, iedere dag hetzelfde percentage. En er is opeens ruim een procent af.

Aha :) ja dan zal het inderdaad wel veranderen ook al zijn die metingen verder natuurlijk niet betrouwbaar.
pi_129460993
Net ruim een half uur gewandeld *O* het begint wel echt alweer warm te worden.
Eens kijken wat we gaan ontbijten...
pi_129460999
Zo, ik kom weer meedoen jongens. Het is niet gek dat ik niet afgevallen ben in m'n vakantie, gezien alles wat ik in m'n gezicht heb gepropt :'). De schade lijkt +2 kilo. Maar goed. Ik heb mezelf beloofd na m'n vakantie in het gareel te gaan, dus dat gaan we ook doen.
pi_129461018
c_c, welkom terug *O* Ik heb lekker meegelurkt in je vakantie-avontuurreeks ;) Die +2 is nog wel te overleven met al dat avontuur daar!
  maandag 29 juli 2013 @ 09:46:53 #31
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129461028
C_c, welkom terug. Ik heb je avonturen ook gelezen en ik zou er wel 5 kilo voor overhebben :+
Spoilers!
pi_129461033
C_C welkom terug!

Ik ging toch op de weegschaal staan. + 1,5 sinds vrijdag. ;(
pi_129461064
Welkom terug c_c! Wat is je plan voor vandaag?

De weegschaal gaf hier een stabiel gewicht aan en dat na het weekend.
Dus ik ben wel tevreden.
  maandag 29 juli 2013 @ 09:50:25 #34
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129461085
Maar goed, het is dus weer lekker weer om te wandelen O+

Lijstje voor vandaag:
O: smoothie met havermout en lijnzaad
S: 1 mile met gewichtjes
T: 2 crackers met komijnenkaas
L: 3 bruin met sellerie en wat ik verder nog op kantoor vind. Glas tomatensap of gazpacho.
S: half uur wandelen
T: appel, olijven, kwark met granaatappelpitjes
A: pasta met kaassaus, courgette, champignons en rauwe ham
T: Meloen en aardbei
Spoilers!
  maandag 29 juli 2013 @ 09:51:02 #35
16245 CarOnline
met lange O
pi_129461097
HET IS KUT SQ!

Zo. Dat dat ff duidelijk is want het is echt zo!

Ik was van de week ook zwaar in de put en toen zat er maar 1 kilo bij ofzo.
Maar goed. Die is er af en heeft z'n vriendjes meegenomen.
Nog 7 ons en dan heb ik de eerste 10 eraf!

Ik ben alweer klaar met de smoothies denk ik :')
Gister een halve liter gehad (was niet de bedoeling maar de dochters waren ineens weg en toen kon ik niet delen) en weggooien is ook jammer. Heb er de hele avond en halve nacht lol van gehad. *burp*

Ik geef mijn dochters ook gemalen botten met bewerkte suiker en schildluizenafscheiding.
Daar ben ik echt totaal niet mee bezig. Vind het ook wat overtrokken, en zolang ze niet ernstig ziek worden zal het wel meevallen. Alles met mate.
Dat je dan in de bios vergeet om na te kijken hoe ze de popcorn bereid hebben vind ik dan weer vreemd, juist als je buiten de deur eet lijkt het me een standaard gewoonte om alert te zijn :)
Net als dat ik tegenwoordig opzoek ga naar koolhydraten op verpakkingen.
Screw them.
We're going home.
  maandag 29 juli 2013 @ 09:51:38 #36
16245 CarOnline
met lange O
pi_129461107
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, ik kom weer meedoen jongens. Het is niet gek dat ik niet afgevallen ben in m'n vakantie, gezien alles wat ik in m'n gezicht heb gepropt :'). De schade lijkt +2 kilo. Maar goed. Ik heb mezelf beloofd na m'n vakantie in het gareel te gaan, dus dat gaan we ook doen.
Welkom terug! Wat een toffe vakantie heb je gehad :D

+2 valt nog mee, dan! Succes met het gareel :P
Screw them.
We're going home.
  maandag 29 juli 2013 @ 09:51:45 #37
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129461115
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:32 schreef miss_sly het volgende:

L-S, ik lees nu van je dagje Efteling en het pannenkoekenhuis. Tof is het, he? :D Ik ben Efteling-fan, dus ik vind het allemaal tof daar O+
:Y Ik ben nog steeds aan het nagenieten. We waren overtuigd van hitte, storm en drukte. Het is dan zo fijn als het zo meevalt O+
Spoilers!
  maandag 29 juli 2013 @ 09:52:04 #38
16245 CarOnline
met lange O
pi_129461126
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:47 schreef Lonaa het volgende:
C_C welkom terug!

Vocht! Vocht!
Screw them.
We're going home.
  maandag 29 juli 2013 @ 09:53:50 #39
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129461159
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:51 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben alweer klaar met de smoothies denk ik :')
Gister een halve liter gehad (was niet de bedoeling maar de dochters waren ineens weg en toen kon ik niet delen) en weggooien is ook jammer. Heb er de hele avond en halve nacht lol van gehad. *burp*
Je kunt een smoothie ook bewaren tot de volgende dag ;) Tenzij er kiwi in zit, dat wordt bitter.
Spoilers!
pi_129461171
quote:
10s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:52 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Vocht! Vocht!
Sowieso. :')

Ik bedoel, als je let op wat je eet en dat 3 dagen niet echt doet (en drinkt, vooral) dan kom je toch inet ineens blijvend aan? Toch? TOCH?!
pi_129461176
Ik moet weer werken zo, heb weer echt zo miserabel geslapen vannacht. Heet, mug, toen onder een lakentje gaan liggen ipv dun dekbed maar toen ging de kat met m'n voeten spelen. Vervolgens was er een mot en gebruikte die mij ook nog als spring plank om de mot te doden. Eerste wat ik vanmorgen deed toen ik wakker was was de kat bruut wekken uit wraak. Maakte helaas geen indruk ;)
  maandag 29 juli 2013 @ 09:58:29 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_129461254
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:47 schreef Lonaa het volgende:
C_C welkom terug!

ik voel je pijn ;(
C_c, welkom terug!!

Ik ga nu voor mijn vierde #2 van vandaag. Ik eis dat er morgen minstens 1500 gram af is :{w
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 09:59:04 #43
16245 CarOnline
met lange O
pi_129461265
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Je kunt een smoothie ook bewaren tot de volgende dag ;) Tenzij er kiwi in zit, dat wordt bitter.
Oh ik las dat het dan ging schiften enzo.
Ok, weet ik dat. Of gewoon minder maken :P
Screw them.
We're going home.
pi_129461270
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dan zijn de meeste vitamines al wel vervlogen.
  maandag 29 juli 2013 @ 09:59:19 #45
16245 CarOnline
met lange O
pi_129461272
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik bedoel, als je let op wat je eet en dat 3 dagen niet echt doet (en drinkt, vooral) dan kom je toch inet ineens blijvend aan? Toch? TOCH?!
Nee hoor. Echt niet. No way.
Screw them.
We're going home.
pi_129461304
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Je kan dan best aankomen, maar geen kilo's
  maandag 29 juli 2013 @ 10:01:39 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_129461313
Ik maak altijd ijs van mijn smoothie restjes :)
disclaimer
pi_129461351
1,5 kg, das 13500 kcal. TEVEEL.

Nee, dat is onmogelijk. Punt. Einde discussie.

Nu ga ik huisdingen doen en morgen lekker weer weg. Eindeloos wandelen. O+
pi_129461356
Jongens ik heb me voorgenomen dat ik vanaf vandaag weer lijstje ga posten. Zullen nog niet de beste lijstjes zijn maar goed, plannen is mijn nummer 1 doel op het moment. Over een paar dagen weer wat stapjes vooruit.
Ook wil ik aan mijn structuur gaan werken. Dus op tijd uit bed. (vandaag al mislukt want moest vriendlief vannacht wegbrengen wat altijd resulteert in anderhalf uur wakker liggen waardoor ik echt nog wat slaap nodig heb)

Lijstje:

O: Griekse yoghurt met wat krentjes, honing en walnoten.
T: Stuk watermeloen
L: Heb nog iet wat salade over van gisteren (tomaat, komkommer, ui, asperge en tonijn) denk 2 boterhammen erbij met beleg.
T: Olijfjes
D: Zelfgemaakte lasagne met veel groente erin
S: uur intensief sporten. 15 min cardio - 45 min kracht
T: Bakje kwark met fruit.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 29 juli 2013 @ 10:04:52 #50
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129461383
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:59 schreef An24 het volgende:

[..]

Dan zijn de meeste vitamines al wel vervlogen.
Waar blijven die dan als je de blenderkan gewoon dicht houdt? Ik bewaar mijn smoothies trouwens niet, ik ben geoefend en maak alleen voor mezelf.

IJs van restjes maken vind ik wel een enorm goed plan trouwens SQ. Ik hou wel af en toe een paar eetlepels over die niet meer in mijn kom passen en dat gooi ik dan gewoon weg.
Spoilers!
  maandag 29 juli 2013 @ 10:05:02 #51
16245 CarOnline
met lange O
pi_129461386
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik maak altijd ijs van mijn smoothie restjes :)
Das NOG beter!!
Screw them.
We're going home.
pi_129461392
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:03 schreef Lonaa het volgende:

Dan ga je die 1,5 kilo er gewoon weer af wandelen!

Niet te lang bij stil blijven staan. Het meeste zal vocht zijn! En voor die overige paar onsjes hebben die cocktails en burger vast heel lekker gesmaakt!
pi_129461402
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Waar blijven die dan als je de blenderkan gewoon dicht houdt? Ik bewaar mijn smoothies trouwens niet, ik ben geoefend en maak alleen voor mezelf.

IJs van restjes maken vind ik wel een enorm goed plan trouwens SQ. Ik hou wel af en toe een paar eetlepels over die niet meer in mijn kom passen en dat gooi ik dan gewoon weg.
Iets met enzymen en chemische reacties. Ik zou ff op moeten zoeken hoe het precies zit. Maar als je het een paar uur bewaard, gaan er al vitamines verloren, dat weet ik wel :Y Fruitshakes en groentensappen kun je het beste direct opmaken.
pi_129461408
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Jongens ik heb me voorgenomen dat ik vanaf vandaag weer lijstje ga posten. Zullen nog niet de beste lijstjes zijn maar goed, plannen is mijn nummer 1 doel op het moment. Over een paar dagen weer wat stapjes vooruit.
Ook wil ik aan mijn structuur gaan werken. Dus op tijd uit bed. (vandaag al mislukt want moest vriendlief vannacht wegbrengen wat altijd resulteert in anderhalf uur wakker liggen waardoor ik echt nog wat slaap nodig heb)

Lijstje:

L: Heb nog iet wat salade over van gisteren (tomaat, komkommer, ui, asperge en tonijn) denk 2 boterhammen erbij met beleg.
Best een net lijstje, toch? Zeker met sport erbij.
pi_129461423
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:03 schreef Lonaa het volgende:

Een discussie voeren heeft toch ook geen zin? Gewoon weer gezond verder gaan ^O^
pi_129461430
Ohja, lijstje.

Ik heb net ontbeten met een broodje gegrilde kipfilet en broodje kalfsfricandeau.

T: Handje kersen
L: Broodje bij de beste Italiaanse lunchzaak ter wereld :9
T: wijntje
D: maaltijdsalade met kip, couscous en spinazie
  maandag 29 juli 2013 @ 10:08:39 #57
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129461448
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:06 schreef An24 het volgende:

[..]

Iets met enzymen en chemische reacties. Ik zou ff op moeten zoeken hoe het precies zit. Maar als je het een paar uur bewaard, gaan er al vitamines verloren, dat weet ik wel :Y Fruitshakes en groentensappen kun je het beste direct opmaken.
Hmm, ik denk dat je wel gelijk hebt inderdaad. Ik vind vervliegen alleen altijd zo'n vreemd woord, alsof ze een hemelvaartje doen ofzo :P
Ik maak smoothies eigenlijk niet voor de vitamientjes want die krijg ik toch wel voldoende binnen. Ik vind vezels en eiwit belangrijker en die vervliegen niet voor zover ik weet.
Spoilers!
pi_129461470
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja, lijstje.

Ik heb net ontbeten met een broodje gegrilde kipfilet en broodje kalfsfricandeau.

T: Handje kersen
L: Broodje bij de beste Italiaanse lunchzaak ter wereld :9
T: wijntje
D: maaltijdsalade met kip, couscous en spinazie
Echte broodjes of boterhammen?
pi_129461484
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Best een net lijstje, toch? Zeker met sport erbij.
Ja toen ik het typte vond ik dat eigenlijk ook wel. Denk nog geen goede verhouding qua KH, eiwitten en vetten. Maar goed, wat ik al zei, even kleinen stapjes. Ik heb een planning en ik ga sporten. Dat is al een hele vooruitgang gezien de afgelopen tijd.

En water.. Ben keigoed bezig vanaf donderdag met water drinken. Hebben zelfs niets anders in huis gehaald. Dus onverwachtse visite heeft nu gewoon even pech :P
pi_129461590
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Echte broodjes of boterhammen?
Volkoren pistoletjes. De jetlag maakt me 's ochtends erg hongerig :'). Daarom doe ik vanavond rustig aan :+.
pi_129461667
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hmm, ik denk dat je wel gelijk hebt inderdaad. Ik vind vervliegen alleen altijd zo'n vreemd woord, alsof ze een hemelvaartje doen ofzo :P
Ik maak smoothies eigenlijk niet voor de vitamientjes want die krijg ik toch wel voldoende binnen. Ik vind vezels en eiwit belangrijker en die vervliegen niet voor zover ik weet.
Mjah, het gaat in ieder geval om de chemische reacties. En dat laatste vind ik wel apart. Als de voedinfgsstoffen ondergeschikt zijn, kun je net zo goed een proteineshake met psyliumvezels slikken. Brrrr :X
  maandag 29 juli 2013 @ 10:19:19 #62
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129461684
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:18 schreef An24 het volgende:

[..]

Mjah, het gaat in ieder geval om de chemische reacties. En dat laatste vind ik wel apart. Als de voedinfgsstoffen ondergeschikt zijn, kun je net zo goed een proteineshake met psyliumvezels slikken. Brrrr :X
Naast vezels en eiwit moet het natuurlijk ook lekker zijn :D En ik ben niet tegen vitamines ofzo :P
Spoilers!
pi_129461698
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Naast vezels en eiwit moet het natuurlijk ook lekker zijn :D En ik ben niet tegen vitamines ofzo :P
Haha, mooi! Lekker is ook belangrijk :Y
  maandag 29 juli 2013 @ 10:23:47 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_129461776
Even een lichtpuntje voor mezelf: ik zie dat ik al wel mooi 9 maanden rookvrij ben sinds gisteren.
Ben dan geen kut meer afgevallen sindsdien (naja, bruto wel maar netto niet :') ) maar ik stink iig stukken minder :')
disclaimer
pi_129461817
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
Even een lichtpuntje voor mezelf: ik zie dat ik al wel mooi 9 maanden rookvrij ben sinds gisteren.
Ben dan geen kut meer afgevallen sindsdien (naja, bruto wel maar netto niet :') ) maar ik stink iig stukken minder :')
En je bent een stuk gezonder dus *O* goed zo
pi_129461984
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
5 maanden sinds gisteren. *O*
  Moderator maandag 29 juli 2013 @ 10:33:51 #67
5428 crew  miss_sly
pi_129461994
c_c, welkom terug. Ik zou er ook zeker wel 2 kilo voor over heb, ik vond je avontuur tof!

Ik had geen best weekend, ik voelde me niet helemaal lekker, beetje last van mijn maag. Dus niet heel goed gegeten en op onregelmatige tijden. Het lijkt over, dus we gaan er weer voor. Ik zit op -2,5 kilo en over drie weken hebben we de follow up in de sportschool, dus dan wil ik er graag nog wel minstens 1 af hebben. Dat is toch op zich geen te hoog doel ;)
  maandag 29 juli 2013 @ 10:34:16 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_129462005
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

wij zijn bazen *O*
disclaimer
pi_129462068
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wij zijn bazen *O*
Zeker.

Gisteren in de dierentuin was ik weer zo blij. Dan sta je vlak voor, weet ik het, de bush, waar je binnen niet mag roken, en voor de ingang stikt het dan van de rokers en stinkt het. Als je eruit komt is het nog wanhopiger, hoe ze aan hun sigaret zuigen.
Dan bedenk ik me hoe blij i kben dat ik daar niet meer bij hoor. *O* Dat was me die 10 kg wel waard. :7
  Moderator maandag 29 juli 2013 @ 10:38:46 #70
5428 crew  miss_sly
pi_129462125
o ja, lijstje:
O: magere yoghurt met aardbeien en een beetje cruesli
T: 2x cracker met humus
L: 2x volkorenbrood met kaas/ei/komkommer, 1x pindakaas
T: wilde perzik
D: curry met ei, bloemkool en aardappel
T: grapefruit, stukje kaas
S: 1,5 uur sportschool.
pi_129462333
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

^O^
pi_129462672
Woei!! Morgen sollicitatiegesprek voor een flexpool.. Spannend!! *O* *O* *O*
pi_129463107
Spannend Joyce! Je bent wel goed bezig met solliciteren
pi_129463355
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:15 schreef Sarabi het volgende:
Spannend Joyce! Je bent wel goed bezig met solliciteren
Ja ik blijf gewoon doorgaan, op een gegeven moment moet er toch iemand zijn die mee aanneemt! Dit is ook een functie voor in de kinderopvang, zou helemaal top zijn!

Alleen nog al zware voorwaarden. Mag niet werkzaam zijn binnen een andere kinderopvang. Nu vraag ik me af of ze daarmee ook bedoelen het werken via een uitzendbureau op verschillende kinderdagverblijven.
  maandag 29 juli 2013 @ 11:56:00 #75
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129464330
Toen ik nog intercedente was en krachten voor de kinderopvang inplande mocht men ook niet werkzaam zijn bij andere kdv's. Dat had er mee te maken dat we anders niet in de gaten konden houden hoeveel uur iemand per week werkte. Als iemand dan over de 40 uur zat en toch bleef werken, kon iemand wel eens fouten maken wegens vermoeidheid.

Maar goed, je kunt dat nog wel even met je uitzendbureau overleggen. Als je eens in de twee weken een ochtendje ingepland wordt bij dat bedrijf denk ik niet dat het uitzendbureau er moeite mee heeft dat je nog een dagje ergens anders werkt. Al hoop ik natuurlijk dat je gewoon een paar dagen per week aan de slag kunt zodat je niet eens over dit soort zaken hoeft na te denken.
Spoilers!
  maandag 29 juli 2013 @ 12:01:21 #76
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_129464491
77,4. *O* en pffffff een keuken eruit slopen is zwaar! Zeker in je eentje
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_129465469
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar goed, het is dus weer lekker weer om te wandelen O+

Lijstje voor vandaag:
O: smoothie met havermout en lijnzaad
T: 2 crackers met komijnenkaas
L: 3 bruin met sellerie en wat ik verder nog op kantoor vind. Glas tomatensap of gazpacho.
T: appel, olijven, kwark met granaatappelpitjes
A: pasta met kaassaus, courgette, champignons en rauwe ham
T: Meloen en aardbei
Wat een goed lijstje! :9
  maandag 29 juli 2013 @ 12:31:48 #78
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129465558
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:28 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat een goed lijstje! :9
Thanks! We gaan zondag op vakantie en we nemen altijd veel boodschappen mee terug. Dus ik ga woensdag de koelkast en vriezer schoonmaken, ik laat me eerder leiden door wat er op moet dan door gezond. Maar ik heb nooit veel ongezonds in huis dus dat komt dan mooi uit. Al hebben we gisteren wel een stuk cheesecake uit de vriezer op ;)
Spoilers!
pi_129465627
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:03 schreef J0ycie88 het volgende:

Lijstje:

Ik vind het ook een mooi lijstje! Wat zou je dan anders willen doen?
pi_129465712
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Thanks! We gaan zondag op vakantie en we nemen altijd veel boodschappen mee terug. Dus ik ga woensdag de koelkast en vriezer schoonmaken, ik laat me eerder leiden door wat er op moet dan door gezond. Maar ik heb nooit veel ongezonds in huis dus dat komt dan mooi uit. Al hebben we gisteren wel een stuk cheesecake uit de vriezer op ;)
Cheesecake is het wel echt de moeite waard!
pi_129465732
En nu heb ik ook zin in komijnekaas.
pi_129465783
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:01 schreef Qwea het volgende:
77,4. *O* en pffffff een keuken eruit slopen is zwaar! Zeker in je eentje
Je gaat als een speer, zo te horen!
pi_129465812
Net een half uurtje gehoepeld, ben blij dat het toch iets minder warm is.
Morgen en overmorgen moet nog beter zijn *O*

Helaas is het vrijdag, wanneer ik mijn feestje heb wel erg warm dus vraag me af of mijn nieuwe jurk dan de beste optie is.
  maandag 29 juli 2013 @ 12:39:27 #84
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129465832
Ik eet altijd Slankie komijnenkaas. Ik ben een echte kaasjunk dus ik mag geen echt goede kaas van mezelf in huis halen :') De Slankie is nog het minst vies van alle laag vetgehalte kazen. Ik heb Milner, AH en Slankie geprobeerd.
Spoilers!
pi_129465871
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik eet altijd Slankie komijnenkaas. Ik ben een echte kaasjunk dus ik mag geen echt goede kaas van mezelf in huis halen :') De Slankie is nog het minst vies van alle laag vetgehalte kazen. Ik heb Milner, AH en Slankie geprobeerd.
-O- toch jammer dat je iets eet wat niet echt lekker is.
Minder van goede kaas eten is zeker geen optie?
pi_129465900
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik eet liever echt goede kaas en dan met mate, hoe moeilijk ik het ook vind. Die plastic crap krijg ik niet weggewerkt! Ik wil ook vrolijk worden van wat ik eet. (Ik leef van eetmoment naar eetmoment. :@ )
pi_129465926
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:38 schreef Sarabi het volgende:
Net een half uurtje gehoepeld, ben blij dat het toch iets minder warm is.
Morgen en overmorgen moet nog beter zijn *O*
Je hoepelt heel trouw, of niet? Is het erg intensief? Heb je het idee dat je er effecten van merkt?
  maandag 29 juli 2013 @ 12:43:10 #88
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129465957
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

-O- toch jammer dat je iets eet wat niet echt lekker is.
Minder van goede kaas eten is zeker geen optie?
Ik vind het lekker genoeg hoor. Ik eet geen dingen die ik vies vind. En minder van een goede kaas is inderdaad geen optie :D

Er zijn zoveel dingen waarvan ik niet de lekkerste variant eet. Van brood bijvoorbeeld of van pasta. Maar dat wil gelukkig niet zeggen dat ik wat mindere varianten niet lekker vind.
Ik heb het even opgezocht en het is dus komijnekaas zonder tussen-N.
Spoilers!
pi_129465989
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je hoepelt heel trouw, of niet? Is het erg intensief? Heb je het idee dat je er effecten van merkt?
De afgelopen week met dit weer niet hoor. Heb echt nauwelijk bewogen.
Maar normaal doe ik het een half uurtje per dag.
Je zou er 100kcal per 10 minuten mee verbranden maar dat vraag ik me af, het voelt niet zo intensief.
En of het effect heeft vind ik ook lastig om te zeggen, het richt zich op dezelfde spieren als het buikdansen dus lastig om te zeggen waardoor het nu sterker/strakker wordt.
  maandag 29 juli 2013 @ 12:44:05 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_129465994
Als ik alleen zou eten wat ik het allerlekkerst vond was ik de 150 kilo allang gepasseerd idd _O-
disclaimer
pi_129466012
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik alleen zou eten wat ik het allerlekkerst vond was ik de 150 kilo allang gepasseerd idd _O-
Maar er zit ook nog wel iets tussen het allerlekkerst en het minst vies toch?
  maandag 29 juli 2013 @ 12:46:58 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_129466089
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar er zit ook nog wel iets tussen het allerlekkerst en het minst vies toch?
Ligt er aan :D
En ligt ook aan je woordkeuze denk ik vooral, in dit geval :+
disclaimer
pi_129466161
Maar niet dingen eten die je vies vindt, is iets anders dan dingen eten die je lekker vindt. En ik begrijp ook wel dat je er keuzes in moet maken, want je doet er niet verstandig aan elke dag biefstuk te eten of zo. Maar de juist balans vinden in de dingen die je lekker vindt, dat is juist mijn streven. En dan is het - cliché, cliché - ook geen dieet.

Ik kan me altijd zo verlekkeren aan de lijstjes van sigme. Als ik niet zo'n gewoontedier was, zou ik veel meer zo eten.
  maandag 29 juli 2013 @ 12:52:09 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_129466217
ik ben gewoon veel te lui voor lijstjes met macrobiotische avocado-quinoa lasagnes en pittige tomaat-limoensmoothies enzo.
Het zal ongetwijfeld verrukkelijk zijn maar dan ben ik de halve dag bezig met nadenken over hoe en wat ik ga eten en dan eindig met meer honger dan goed voor me is.
Dus mijn lijstjes zijn zo eentonig als de neten, maar dat werkt voor mij ook het beste :')
disclaimer
pi_129466317
Ik moet niet denken aan macrobiotische avocado-quinoa en pittige tomaat-limoensmoothies! Doe mij maar de O+ Italiaanse keuken O+. Weinig ingrediënten, goede producten, pure smaken.

Leuk in theorie, maar in de praktijk ben ik al te belabberd om naar een fatsoenlijke winkel te gaan. :') Ik heb er wel een gewoonte van gemaakt om op donderdagen, als ik thuis ben met de kinderen, samen naar de Turkse supermarkt te gaan.
  Moderator maandag 29 juli 2013 @ 12:56:57 #96
5428 crew  miss_sly
pi_129466371
Als ik nou de juiste gerechten/recepten heb, en ik maak een boodschappenlijstje, dan gaat B met alle plezier alle ingrediënten halen, al moet hij er heel Amsterdam voor door :D Ik vind het koken heerlijk, maar recepten zoeken en boodschappen doen niet.
  maandag 29 juli 2013 @ 12:57:10 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_129466381
dat was natuurlijk hypothetisch gesproken :P
disclaimer
pi_129466427
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:56 schreef miss_sly het volgende:
Als ik nou de juiste gerechten/recepten heb, en ik maak een boodschappenlijstje, dan gaat B met alle plezier alle ingrediënten halen, al moet hij er heel Amsterdam voor door :D Ik vind het koken heerlijk, maar recepten zoeken en boodschappen doen niet.
Je moet hier eens in de kookboeken komen snuffelen! Wij gebruiken De Zilveren Lepel veel, en ik vind Kook Ook Gemak ideaal voor inspiratieloze dagen. Als je zelf ook wat boeken meeneemt, kan ik weer uit jouw receptenbasis putten.
pi_129466480
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind het ook een mooi lijstje! Wat zou je dan anders willen doen?
Ik wil wat minderen in mijn KH. En volgens mij eetmeter eet ik te veel vetten. Eiwitten zit wel goed. Maar op zich is het lijstje prima. Toen ik het na las dacht ik al dat het eigenlijk niet zo slecht was als ik dacht.
Verder wil ik wat puurder eten, minder pakjes en zakjes (nu maak ik de saus voor mijn lasagne met een zakje sausmix. Dat wil ik over een tijdje liever niet meer)

Dat bedoelde ik een beetje met alles in stapjes. Ik heb bijv. ook alleen nog maar Holy Soda, pickwick green ice tea en water in huis. De overige frisdranken zijn er al uit. (cola, crystl clear, sinas noem maar op)

Ga zo lekker mijn lasagnesaus maken!

Zou je lasagne in kunnen vriezen?
pi_129466486
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
dat was natuurlijk hypothetisch gesproken :P
Nou ja, m'n punt was meer dat het allemaal niet ingewikkeld hoeft. In de tijd dat ik twee eitjes kook, kan ik net zo goed een biefstukje bakken van goed vlees, rode ui erbij doen, op wat rucola leggen waar ik een beetje truffelolie overheen heb gedaan en een paar druppels citroen. Ik zeg maar wat. Maarja, tussen droom en daad... En dan maak ik toch maar weer die twee eitjes.
  maandag 29 juli 2013 @ 13:02:06 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_129466514
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nou ja, m'n punt was meer dat het allemaal niet ingewikkeld hoeft. In de tijd dat ik twee eitjes kook, kan ik net zo goed een biefstukje bakken van goed vlees, rode ui erbij doen, op wat rucola leggen waar ik een beetje truffelolie overheen heb gedaan en een paar druppels citroen. Ik zeg maar wat. Maarja, tussen droom en daad... En dan maak ik toch maar weer die twee eitjes.
Ik vind het 1600% prijsverschil anders ook wel een punt van overweging ;( :D
Maar ik snap je punt!
disclaimer
pi_129466571
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik vind het 1600% prijsverschil anders ook wel een punt van overweging ;( :D
Maar ik snap je punt!
Ja, ik ook. Het is een combinatie van factoren: weinig geld, lekker makkelijk om alles in de supermarkt te kopen. Maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet, want het is belachelijk hoe weinig geld en tijd we gewend zijn te investeren in goed eten, terwijl het belangrijk is voor onze gezondheid en ons welzijn.
pi_129466587
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:00 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik wil wat minderen in mijn KH. En volgens mij eetmeter eet ik te veel vetten. Eiwitten zit wel goed. Maar op zich is het lijstje prima. Toen ik het na las dacht ik al dat het eigenlijk niet zo slecht was als ik dacht.
Verder wil ik wat puurder eten, minder pakjes en zakjes (nu maak ik de saus voor mijn lasagne met een zakje sausmix. Dat wil ik over een tijdje liever niet meer)

Dat bedoelde ik een beetje met alles in stapjes. Ik heb bijv. ook alleen nog maar Holy Soda, pickwick green ice tea en water in huis. De overige frisdranken zijn er al uit. (cola, crystl clear, sinas noem maar op)

Klinkt als een prima plan! Goed bezig. Ik heb jaren geleden al de pakjes en zakjes verbannen en dat houd ik nog steeds vol, waar ik heel blij mee ben.

Geen idee of je lasagne in kunt vriezen. Ik vind het niet lekker, dus ik eet het nooit.
  maandag 29 juli 2013 @ 13:06:33 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_129466633
Lasagne is prima in te vriezen :)
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 13:10:40 #105
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129466749
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ligt er aan :D
En ligt ook aan je woordkeuze denk ik vooral, in dit geval :+
Lol, ik zie nu dat ik 'minst vies' had geschreven. Zo was het inderdaad niet bedoeld.
Spoilers!
  maandag 29 juli 2013 @ 13:12:36 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_129466794
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Lol, ik zie nu dat ik 'minst vies' had geschreven. Zo was het inderdaad niet bedoeld.
:D

Zelf vind ik light kaas overigens heul niet lekker, ik eet dagelijks Slankie maar alleen de smeerkaas, die vind ik wel lekker. Lekkerder dan de volvette variaties.
disclaimer
pi_129466824
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dan is het goed ;) zullen we maar niet beginnen dat je beter geen 'light' producten kan eten etc

Tijd voor een gekookt eitje, zonder het eigeel maar met roomkaas.
  maandag 29 juli 2013 @ 13:13:48 #108
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129466831
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:00 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik vries mijn rode saus vaak in. Ik maak eens in de paar maanden een liter of 10. De 1/3 met gehakt, 2/3 zonder gehakt. Gelijk na het koken maak ik er lasagne van en dan heb ik nog saus over voor een volgende keer lasagne. Ik eet het niet zo vaak want mijn favo lasagne is vrij heel evil. Tussen elke laag verse pasta en saus gaat nog uitgebakken spek en een laag van een mengsel van ricotta, ei, parm en creme fraiche O-)
Spoilers!
  maandag 29 juli 2013 @ 13:14:46 #109
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129466855
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan is het goed ;) zullen we maar niet beginnen dat je beter geen 'light' producten kan eten etc

Tijd voor een gekookt eitje, zonder het eigeel maar met roomkaas.
:D
Spoilers!
  maandag 29 juli 2013 @ 13:15:41 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_129466876
en niks mis met light producten zolang je het met mate doet en verpakkingen blijft lezen :)
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 13:15:45 #111
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129466880
Grr, ik hoor net dat we morgen bij kennissen eten. Heel mijn vriezer-leeg-eet-plan weer naar de klote -O-

Nu kan ik vanavond weer geen pasta met courgette, champignons en rauwe ham eten. Voor de meeschrijvers thuis, dit gerecht staat al zeker 2 weken op de planning :D
Spoilers!
  Moderator maandag 29 juli 2013 @ 13:17:45 #112
5428 crew  miss_sly
pi_129466926
quote:
3s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je moet hier eens in de kookboeken komen snuffelen! Wij gebruiken De Zilveren Lepel veel, en ik vind Kook Ook Gemak ideaal voor inspiratieloze dagen. Als je zelf ook wat boeken meeneemt, kan ik weer uit jouw receptenbasis putten.
Goed plan!
Voor de meeste van mijn boeken moet je echter wachten tot we verhuisd zijn, die staan in de opslag. Ik heb alleen een taartenboek en een boek van Ainsley Harriot in de kast staan nu :D
pi_129466956
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
en niks mis met light producten zolang je het met mate doet en verpakkingen blijft lezen :)
Tja zolang inderdaad maar leest en er bewust van bent wat je binnenkrijgt.
Ik kies liever voor natuurlijkere producten.
pi_129466964
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Grr, ik hoor net dat we morgen bij kennissen eten. Heel mijn vriezer-leeg-eet-plan weer naar de klote -O-

Nu kan ik vanavond weer geen pasta met courgette, champignons en rauwe ham eten. Voor de meeschrijvers thuis, dit gerecht staat al zeker 2 weken op de planning :D
Misschien een keer als lunch?
  maandag 29 juli 2013 @ 13:22:13 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_129467031
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Tja zolang inderdaad maar leest en er bewust van bent wat je binnenkrijgt.
Ik kies liever voor natuurlijkere producten.
tuurlijk, het is ook niet zo dat ik me de hele dag volstamp met light dingen. Maar denk niet dat ik van mijn slankie smeerkaas spontaan de kanker krijg ofzo :P
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 13:22:42 #116
217702 Lonaa
Honger!
pi_129467047
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

tuurlijk, het is ook niet zo dat ik me de hele dag volstamp met light dingen. Maar denk niet dat ik van mijn slankie smeerkaas spontaan de kanker krijg ofzo :P
Je krijgt overal kanker van. :')
  maandag 29 juli 2013 @ 13:23:49 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_129467083
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ja, da's ook weer zo :')
disclaimer
pi_129467084
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit.
  Moderator maandag 29 juli 2013 @ 13:23:56 #119
5428 crew  miss_sly
pi_129467088
Dat je van aspartaam kanker krijgt, is sowieso wel lichtelijk achterhaald ;)
  maandag 29 juli 2013 @ 13:23:57 #120
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129467089
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Misschien een keer als lunch?
Mja, zou kunnen. Ik denk dat ik de pasta en saus tot na de vakantie bewaar, ik geef het gewoon op. De champignons eet ik woensdag wel op brood, dat is de enige dag dat ik thuis lunch. De ham doneer ik wel aan mijn vriend en de courgette is nog niet gekocht. Komt goed.

Ik ben benieuwd wat ik morgen eet. Ik heb het stel waar we naar toe gaan al zeker 5 jaar niet gezien. Ik weet wel dat zij ook flink aangekomen is. Ze hebben 2 kinderen. Ik ga er maar vanuit dat het een normale maaltijd is.
Spoilers!
  maandag 29 juli 2013 @ 13:24:53 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_129467115
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mja, zou kunnen. Ik denk dat ik de pasta en saus tot na de vakantie bewaar, ik geef het gewoon op. De champignons eet ik woensdag wel op brood, dat is de enige dag dat ik thuis lunch. De ham doneer ik wel aan mijn vriend en de courgette is nog niet gekocht. Komt goed.

Ik ben benieuwd wat ik morgen eet. Ik heb het stel waar we naar toe gaan al zeker 5 jaar niet gezien. Ik weet wel dat zij ook flink aangekomen is. Ze hebben 2 kinderen. Ik ga er maar vanuit dat het een normale maaltijd is.
De meeste mensen pakken nog steeds heftiger uit als ze eters krijgen. Ik wel iig, kan dat nog steeds moeilijk loslaten :')
disclaimer
pi_129467126
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Vast niet en je gaat toch wel ergens dood aan.
Maar ik kies er het liefst zo min mogelijk voor.
pi_129467136
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:23 schreef miss_sly het volgende:
en dit.
pi_129467173
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:23 schreef miss_sly het volgende:
Maar wat heeft je lichaam er verder aan?
  maandag 29 juli 2013 @ 13:27:50 #125
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129467189
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

De meeste mensen pakken nog steeds heftiger uit als ze eters krijgen. Ik wel iig, kan dat nog steeds moeilijk loslaten :')
Ik ook. Ik zou het trouwens ook niet zo tof vinden als mijn vriend me even vertelt dat er morgen mensen komen eten :') Dan wil ik acuut een schone benedenverdieping. Om over het eten nog maar niet te spreken.
Spoilers!
  maandag 29 juli 2013 @ 13:28:02 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_129467201
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vast niet en je gaat toch wel ergens dood aan.
Maar ik kies er het liefst zo min mogelijk voor.
Begrijp ik, al wordt het dan voor mij gewoon te moeilijk om niet boven de 1500 kcals uit te komen en toch geen honger te hebben. Dus ja, dan maar niet elke dag volvette kaas op brood.
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 13:29:21 #127
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129467243
Uiteindelijk gaat het gewoon om bewuste keuzes. Niet iedereen maakt dezelfde keuzes maar ik durf wel te stellen dat bijna iedereen hier gezonder eet dan de gemiddelde Nederlander. Met of zonder plastic kaas.
Spoilers!
  maandag 29 juli 2013 @ 13:29:56 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_129467261
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je lichaam niet zo veel, maar dat kun je natuurlijk van meer voedingsstoffen zeggen. Maar ik vind zwarte koffie niet zo lekker, dus doe ik er een zoetje in.

Overigens is light niet gelijk aan aspartaamhoudend.
Voor mij is magere melk evengoed een lightproduct.
disclaimer
pi_129467268
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Begrijp ik, al wordt het dan voor mij gewoon te moeilijk om niet boven de 1500 kcals uit te komen en toch geen honger te hebben. Dus ja, dan maar niet elke dag volvette kaas op brood.
Maar is 1500kcal misschien ook niet te weinig voor je? En dat dat een van de redenen is waardoor je stil staat?
Je bent niet heel klein toch?
  Moderator maandag 29 juli 2013 @ 13:30:31 #130
5428 crew  miss_sly
pi_129467286
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het doet niet heel veel voor je lichaam, maar het doet ook niets tegen je lichaam. Dus kun je cola light ofzo best drinken.

Zie deze link:
http://www.mkatan.nl/colu(...)ete-verhaaltjes.html
en deze:
http://www.skepsis.nl/aspartaam.html

Ik ben zelf ook meer van het pure eten, hoor, maar gewoon omdat ik dat lekkerder vind en denk dat dat over all gezonder is. Maar ik drink op z'n tijd wel wat cola zero, gewoon omdat ik dat lekker vind.
  maandag 29 juli 2013 @ 13:30:47 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_129467297
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar is 1500kcal misschien ook niet te weinig voor je? En dat dat een van de redenen is waardoor je stil staat?
Je bent niet heel klein toch?
Ik ben 1.68 en heb een fulltime kantoorbaan. 1500 kcal is niet te weinig voor me.
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 13:31:44 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_129467339
In kilo's ben ik inderdaad niet hel klein, maar daar proberen we juist vanaf te komen :')
disclaimer
pi_129467349
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ben 1.68 en heb een fulltime kantoorbaan. 1500 kcal is niet te weinig voor me.
Hmm ik dacht dat je langer was, maar je wandelt wel he o|O
  maandag 29 juli 2013 @ 13:32:53 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_129467381
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hmm ik dacht dat je langer was, maar je wandelt wel he o|O
Ja, klopt. 1500 is niet te weinig, echt niet. Je mag dat zeggen als ik hier met lijstjes van 800 kcal aankom maar niet in deze situatie.
disclaimer
pi_129467428
SQ is nu al zoveel kilo's afgevallen met haar lijstjes van 1500 kcal dat ik niet denk dat het door te weinig eten komt.

Maar wat denk je van vocht vasthouden met dit weer. Misschien zit je op een plateau waar je doorheen moet. Kan van alles zijn..
  maandag 29 juli 2013 @ 13:36:03 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_129467469
't is gewoon allemaal wat moeilijker geworden sinds ik niet meer rook. Het gaat minder snel en ik ben niet zo geduldig. Ik wil snel resultaat zien. Daarbij heb ik ooit veel resultaat geboekt door veel te fitnessen maar daar ben ik klaar mee. Maar met een uur wandelen verbrand je lang niet zo veel als met een uur intensieve fitness, dus ik moet mijn eigen verwachtingspatroon ook nog bijstellen.
Last but not least: ik ben inmiddels ook 9 jaar ouder dan toen. Het gaat ook steeds langzamer.

Maar kom me niet aan met spaarstanden en dat soort terminologie, want daar blijf ik heilig niet in geloven :@
disclaimer
pi_129467479
Verder vind ik de eetmeter van het voedingscentrum echt zwaar bagger! Zo weinig productkeuze. Schiet niet op!

Terwijl ik de layout dus wel fijn vind. Nu maar fatsecret op mijn telefoon gezet en een teller van de shapeclub ziet er ook goed uit!
pi_129467519
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Goed plan!
Voor de meeste van mijn boeken moet je echter wachten tot we verhuisd zijn, die staan in de opslag. Ik heb alleen een taartenboek en een boek van Ainsley Harriot in de kast staan nu :D
Z'n boek met slanke recepten? Daar ben ik namelijk wel nieuwsgierig naar! Die taartrecepten mag je lekker houden. :{w
  maandag 29 juli 2013 @ 13:37:46 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_129467528
(met dat roken bedoel ik vooral dat de trek negeren dmv een sigaret echt een uitkomst is als je af wil vallen :') Water en koffie doen de truc toch niet helemaal _O- Ik wil nooit meer roken hoor. Maar makkelijk was het wel :') )
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 13:38:14 #140
217702 Lonaa
Honger!
pi_129467559
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
(met dat roken bedoel ik vooral dat de trek negeren dmv een sigaret echt een uitkomst is als je af wil vallen :') Water en koffie doen de truc toch niet helemaal _O- Ik wil nooit meer roken hoor. Maar makkelijk was het wel :') )
Dit. Heel erg dit. :')
  Moderator maandag 29 juli 2013 @ 13:39:00 #141
5428 crew  miss_sly
pi_129467594
Dat het moeilijker wordt om af te vallen als je ouder bent, is volgens mij geen fabeltje. Bovendien verandert je lichaam ook met het ouder worden.

Ik heb het idee dat ik al een beetje een oude vrouwen lichaam begin te krijgen, en dat staat me echt tegen. Want hoe slank je dan ook bent, dat blijf je altijd zien. :{
pi_129467619
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Verder vind ik de eetmeter van het voedingscentrum echt zwaar bagger! Zo weinig productkeuze. Schiet niet op!

Terwijl ik de layout dus wel fijn vind. Nu maar fatsecret op mijn telefoon gezet en een teller van de shapeclub ziet er ook goed uit!
Heb je al naar myfitnesspal gekeken? Die vond ik prettiger dan fatsecret. (Hoewel ik hem zelf al een paar maanden niet gebruik, omdat ik weer zelf controle heb *O* )
  Moderator maandag 29 juli 2013 @ 13:40:01 #143
5428 crew  miss_sly
pi_129467640
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Z'n boek met slanke recepten? Daar ben ik namelijk wel nieuwsgierig naar! Die taartrecepten mag je lekker houden. :{w
Deze volgens mij: http://www.bol.com/nl/p/snel-slank/1001004001954470/
  maandag 29 juli 2013 @ 13:40:53 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_129467675
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:39 schreef miss_sly het volgende:
Dat het moeilijker wordt om af te vallen als je ouder bent, is volgens mij geen fabeltje. Bovendien verandert je lichaam ook met het ouder worden.

Ik heb het idee dat ik al een beetje een oude vrouwen lichaam begin te krijgen, en dat staat me echt tegen. Want hoe slank je dan ook bent, dat blijf je altijd zien. :{
Nee, het is ook niet raar, je lichaam komt in een andere modus hoe ouder je wordt. En je kan wel strak oud worden, maar dat vergt dedicatie in de trant van 8 uur per dag in de sportschool doorbrengen. En er zijn maar weinig mensen die zoveel dedicatie willen opbrengen (geheel terecht ook) :')
disclaimer
pi_129467682
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:39 schreef An24 het volgende:

[..]

Heb je al naar myfitnesspal gekeken? Die vond ik prettiger dan fatsecret. (Hoewel ik hem zelf al een paar maanden niet gebruik, omdat ik weer zelf controle heb *O* )
Nee nog niet, ga ik die er ook eens opzetten. Kan ik eens kijken wat voor mij het fijnste werkt!

Las net je post over je paper in slank! Spannend en succes met je opsluiting :D :P
pi_129467887
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:41 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nee nog niet, ga ik die er ook eens opzetten. Kan ik eens kijken wat voor mij het fijnste werkt!

Las net je post over je paper in slank! Spannend en succes met je opsluiting :D :P
Ja dank :')
  maandag 29 juli 2013 @ 13:49:42 #147
16245 CarOnline
met lange O
pi_129468014
Hah, ik zie net dat ik op de BMI meter van het voedingcentrum van 'Je bent veel te zwaar, je moet afvallen' naar 'Je bent te zwaar, zorg ervoor dat je niet verder aankomt' ben gegaan.

Klein hoeraatje, BMI onder de 30.
Screw them.
We're going home.
  maandag 29 juli 2013 @ 13:50:08 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_129468026
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:49 schreef CarOnline het volgende:
Hah, ik zie net dat ik op de BMI meter van het voedingcentrum van 'Je bent veel te zwaar, je moet afvallen' naar 'Je bent te zwaar, zorg ervoor dat je niet verder aankomt' ben gegaan.

Klein hoeraatje, BMI onder de 30.
Klein hoeraatje? Big hurray!
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 13:50:39 #149
16245 CarOnline
met lange O
pi_129468046
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, het is ook niet raar, je lichaam komt in een andere modus hoe ouder je wordt. En je kan wel strak oud worden, maar dat vergt dedicatie in de trant van 8 uur per dag in de sportschool doorbrengen. En er zijn maar weinig mensen die zoveel dedicatie willen opbrengen (geheel terecht ook) :')
Volgens mij is alleen Madonna zo gek!
Screw them.
We're going home.
  maandag 29 juli 2013 @ 13:51:38 #150
16245 CarOnline
met lange O
pi_129468074
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Klein hoeraatje? Big hurray!
Haha dank!
Screw them.
We're going home.
  maandag 29 juli 2013 @ 13:51:55 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_129468083
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:50 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Volgens mij is alleen Madonna zo gek!
die is ook helemaal niet mooi strak, die is pezig en aderig ;(
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 13:53:08 #152
16245 CarOnline
met lange O
pi_129468129
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

die is ook helemaal niet mooi strak, die is pezig en aderig ;(
Ja, maar die is ookal 110 ofzo.
Screw them.
We're going home.
pi_129468619
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan hoor je hier :D
Ja ;( bedankt voor dat lachje ook hahaha
Ja.
pi_129468729
Ik merk het al aan mijn figuur dat ik ouder word. Mijn gala jurk van toen ik 18 was pas ik nog bij lange na niet, terwijl ik niet zo veel dikker kan zijn nu dan toen. Maar mijn borst omtrek is groter en daar kan ik heel weinig aan doen nu, behalve stug doorzetten.

Ik eet ook veel dingen die ik minder lekker vind, maar als ik dan een x bij een vriendin of mijn ouders lunch geniet ik extra van de volvette kaas die ik dan op brood eet. Dan is het 'gewone' opeens een ware traktatie! Stukken kaas zijn bij mij gewoon biet veilig!
pi_129468898
Bij mij ligt het er een beetje aan. Er liggen al 2 weken een paar zakken chips in de la, kan ik makkelijk van afblijven alleen ijsjes die zijn nu echt niet veilig. Gelukkig nu alleen nog festini ijsjes in de vriezer.
  maandag 29 juli 2013 @ 14:21:07 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_129469173
Zo'n waterijsje kan ook geen kwaad. Moet alleen geen Magnums of ben & jerrys pakken :D
disclaimer
pi_129469202
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Zo'n waterijsje kan ook geen kwaad. Moet alleen geen Magnums of ben & jerrys pakken :D
Er lagen magnums en cornetto's :P
  maandag 29 juli 2013 @ 14:22:58 #158
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129469236
Mijn vriendin heeft in de afgelopen week zeker 15 cornetto's op want daar zitten maar 160 kcals in :')
Spoilers!
pi_129469280
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn vriendin heeft in de afgelopen week zeker 15 cornetto's op want daar zitten maar 160 kcals in :')
260 zul je bedoelen?
  maandag 29 juli 2013 @ 14:28:22 #160
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129469434
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:24 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

260 zul je bedoelen?
Geen idee, dacht dat ze dat zei. Maar misschien heb ik er 100 niet onthouden :)
Spoilers!
  maandag 29 juli 2013 @ 14:29:34 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_129469481
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:22 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Er lagen magnums en cornetto's :P
WHY??
disclaimer
pi_129469528
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

WHY??
Ja omdat ik een van mijn vele vreetbuien van de afgelopen tijd had naar de winkel reed, en het slechtste en lekkerste ijs mee nam wat er lag..
  maandag 29 juli 2013 @ 14:31:37 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_129469548
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:30 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja omdat ik een van mijn vele vreetbuien van de afgelopen tijd had naar de winkel reed, en het slechtste en lekkerste ijs mee nam wat er lag..
bad idea :D
Ik heb ooit eens een hele la vol zooi-ijs aan de buurtkinderen gedoneerd :@
disclaimer
pi_129469584
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

bad idea :D
Ik heb ooit eens een hele la vol zooi-ijs aan de buurtkinderen gedoneerd :@
Heel slecht idee ja, want het helpt geen ene moer om je vol te vreten wanneer je je kut voelt. Maar om dat uit mijn systeem te krijgen, kost me heel veel moeite..
  maandag 29 juli 2013 @ 14:34:06 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_129469621
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:32 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Heel slecht idee ja, want het helpt geen ene moer om je vol te vreten wanneer je je kut voelt. Maar om dat uit mijn systeem te krijgen, kost me heel veel moeite..
Ja, dat is wel een beetje de kern van ons probleem helaas ;(
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 14:35:11 #166
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129469648
Ik heb vorige week een magnum op. En ik heb er echt, echt oprecht van genoten. Ik eet dat 2 x per jaar ofzo.
Spoilers!
  maandag 29 juli 2013 @ 14:36:37 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_129469682
sinds ik mijn ijsmachine herontdekt heb eet ik weer veel ijs. Soms zo simpel als een gepureerde meloen. Heerlijk.
disclaimer
pi_129469689
Het had zoveel makkelijker geweest als ik echt zou genieten van sporten en dat zou gaan doen als ik met kut voelde. Maar in de sportschool ga ik me op zo'n moment alleen maar kutter voelen.
  maandag 29 juli 2013 @ 14:40:12 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_129469775
Er zitten natuurlijk wel wat stappen tussen je hoofd volstoppen met chocolade en naar de sportschool gaan. Je zou ook gewoon een stukje kunnen gaan fietsen of wandelen, of de was doen, of de zolder opruimen, of schoenen gaan passen ;)

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het niet begrijp, maar als je de alternatieve lat meteen op niveau sportschool legt, leg je 'm misschien te hoog :)
disclaimer
pi_129470142
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
Er zitten natuurlijk wel wat stappen tussen je hoofd volstoppen met chocolade en naar de sportschool gaan. Je zou ook gewoon een stukje kunnen gaan fietsen of wandelen, of de was doen, of de zolder opruimen, of schoenen gaan passen ;)

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het niet begrijp, maar als je de alternatieve lat meteen op niveau sportschool legt, leg je 'm misschien te hoog :)
Ja naja ik bedoelde meer dat ik liever had dat ik dat van nature in me had, het sporten. Maar dat heb ik absoluut niet.

Schoenen passen!! Van schoenen passen wil ik altijd schoenen kopen. Maar dat vind mijn bankrekening niet leuk! Oh echt als ik weer een goede baan heb, ga ik echt een paar schoenen kopen. veel te lang geleden! Mooie hakken O+
pi_129470325
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:49 schreef CarOnline het volgende:
Ha, dat zijn de tofste vorderingen!

Ik voelde dat zelf indertijd ook heel sterk in het dagelijks leven, die progressie van 'mensen kijken me aan omdat ik dik ben' naar 'mensen negeren me omdat ik opga in de vadsige massa' tot 'mensen kijken me aan omdat ik een tof lichaam heb'. 8-)
  maandag 29 juli 2013 @ 15:01:24 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_129470359
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ha, dat zijn de tofste vorderingen!

Ik voelde dat zelf indertijd ook heel sterk in het dagelijks leven, die progressie van 'mensen kijken me aan omdat ik dik ben' naar 'mensen negeren me omdat ik opga in de vadsige massa' tot 'mensen kijken me aan omdat ik een tof lichaam heb'. 8-)
En ik sloeg door in het "nu kan ik hippe kleren aan" en nu kijken ze naar me omdat ik er nogal opvallend bij loop :')
disclaimer
pi_129470426
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En ik sloeg door in het "nu kan ik hippe kleren aan" (...).
Te korte rokjes, te strakke bovenkleding. You name it, I did it. En nu moet ik alles vervangen omdat ik er niet als een sneuerd bij wil lopen.
  maandag 29 juli 2013 @ 15:05:29 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_129470477
quote:
10s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Te korte rokjes, te strakke bovenkleding. You name it, I did it. En nu moet ik alles vervangen omdat ik er niet als een sneuerd bij wil lopen.
:D dat heb ik met de jaren wel afgeleerd, maar rode rockabillyjurken en strepenjeans doen de truc ook wel. :')
disclaimer
pi_129471177
Zo de groente is gesneden voor de saus. Nu boven het warme vuur gaan staan. Zit te twijfelen om voor of na het sporten te eten. Gs om 18.45 uur sporten. Kan om 5 uur eten, of om half 9.. Later sporten is geen optie want ik MOET de finale kijken van "de beste singer-songwriter van Nederland".
pi_129471956
Tip voor de liefhebbers van romiger ijs ipv waterijs, Erbens yoghurtijsjes citroen O+ Zit natuurlijk wel suiker in, maar 'n ijsje is 58kcal en ik vind ze écht ontzettend lekker, als ze 200kcal waren geweest had ik 't ook geloofd (en opgegeten) :P
  maandag 29 juli 2013 @ 15:54:15 #177
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129472007
Sowieso Erben O+

Nog een paar maandjes en dan begint het schaatsseizoen weer *O*
Spoilers!
  maandag 29 juli 2013 @ 15:57:58 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_129472145
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo de groente is gesneden voor de saus. Nu boven het warme vuur gaan staan. Zit te twijfelen om voor of na het sporten te eten. Gs om 18.45 uur sporten. Kan om 5 uur eten, of om half 9.. Later sporten is geen optie want ik MOET de finale kijken van "de beste singer-songwriter van Nederland".
en om 18:00 eten?
Of half half?
disclaimer
pi_129472319
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

en om 18:00 eten?
Of half half?
Dan zit ik met een volle maag tijdens het sporten als ik om 1800 eet.
Ik kan het wel half half doen.. Dat is misschien wel een optie! Want denk dat ik na het sporten best nog wel honger heb!
  maandag 29 juli 2013 @ 16:03:20 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_129472338
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:02 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dan zit ik met een volle maag tijdens het sporten als ik om 1800 eet.
Ik kan het wel half half doen.. Dat is misschien wel een optie! Want denk dat ik na het sporten best nog wel honger heb!
^O^ waar een wil is, is altijd een weg :7
disclaimer
pi_129472365
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, klopt. 1500 is niet te weinig, echt niet. Je mag dat zeggen als ik hier met lijstjes van 800 kcal aankom maar niet in deze situatie.
Het is sowieso niet ongezond weinig.
pi_129472504
Oh jongens ik hoop zo dat ik morgenavond een feestje kan gaan vieren.

Hoor namelijk morgen meteen of ik mag beginnen ja of nee. Ok het is op basis van 0 uren, maar wel binnen een hele grote kinderopvangorganisatie. Spanning begint nu een beetje toe te nemen merk ik.. Denk ook wel omdat het gewoon belangrijk is dat ik weer werk heb, dat ik niet thuis zit, en er dan weer een beetje hoop is..
  maandag 29 juli 2013 @ 16:10:38 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_129472565
ik zal voor je duimen Joyce!
disclaimer
pi_129472942
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vorige week een magnum op. En ik heb er echt, echt oprecht van genoten. Ik eet dat 2 x per jaar ofzo.
ik gister... te lekker!

Lijstje van vandaag
B; wandelingetje naar de tram
O: kwark met cruesli balans, lijnzaad, banaan, appel
T:2 snack a jacks bbq
L: boterham kaas, boterham casselerib
B; wandelingetje van de tram naar huis (met boodschappen)
B: fietsen
T: komkommertje
D: ovenkip met ciabatta en rucola :9
T: niente

Er ligt al 2 dagen een overheerlijke chocolademuffin in de koelkast. Hij roept me maar ik negeer 'm :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 29 juli 2013 @ 16:30:06 #185
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_129473154
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:52 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja naja ik bedoelde meer dat ik liever had dat ik dat van nature in me had, het sporten. Maar dat heb ik absoluut niet.

Schoenen passen!! Van schoenen passen wil ik altijd schoenen kopen. Maar dat vind mijn bankrekening niet leuk! Oh echt als ik weer een goede baan heb, ga ik echt een paar schoenen kopen. veel te lang geleden! Mooie hakken O+
Kun je niets vinden dat je leuk vindt? Ik was echt een sporthatende couch potato en moest altijd een beetje grinniken om sporters in de regen, maar hardlopen vind ik op een bepaalde manier wel fijn. Had ik nooit verwacht, na alle mislukte sportpogingen. Ik vind het zelfs jammer als ik niet kan.

Dan gold nooit voor alles wat ik op school moest doen of voor zwemmen, fietsen, roeien, wandelen, fitnessapparaten met gewichten, RPM, tennis, bodyjam, BBB, bodystep, de Lateral Thigh Step of bodycombat. Zelfs als je denkt dat je als gehad hebt, kun je jezelf nog verrassen blijkbaar. ;-)
  maandag 29 juli 2013 @ 17:21:47 #186
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129474947
Ow ja sporten op school, vreselijk :r Ik zie door een oogafwijking geen diepte dus iedere balsport was al een regelrecht drama, laat staan andere dingen (wat dacht je van dat paard/bok met zo'n springplank? :X)
Iig is hier hardlopen en bootcamp (buiten!) wel mijn ding. Ben liever buiten, slecht weer is wat minder maar liever dat dan binnen sporten
  maandag 29 juli 2013 @ 18:05:22 #187
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129476199
SQ, hoeveel ben je buiten de lijntjes gegaan de afgelopen weekend?
Als je echt teveel, heel erg calorierijk voedsel eet dan tikt het verrassend snel aan.

En *O* voor jou en Lonaa voor het NIET roken *O* Heel erg knap en daar mag je ontzettend trots op zijn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 29 juli 2013 @ 18:06:35 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_129476233
Ja maar geen drie kilo he :')
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 18:16:00 #189
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129476505
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar geen drie kilo he :')
Nee dat snap ik maar als het regelmatig gebeurd dan wil je lichaam ineens ook naar boven springen.
Net zoals je afvalt en op 'plateau' beland en naar doorzetten ineens weer als een speer afvalt.

En 3 kg kan het inderdaad nooit zijn... Snap je frustratie het blijft kut.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 29 juli 2013 @ 18:19:45 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_129476623
Ja, precies, ach ik blijf ook wel doorrrgaan. Moet gewoon eens leren dat ik geen vijf liter HOEF te drinken op een feestje :@
disclaimer
pi_129476677
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, precies, ach ik blijf ook wel doorrrgaan. Moet gewoon eens leren dat ik geen vijf liter HOEF te drinken op een feestje :@
maar hoe word je anders tipsy? :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 29 juli 2013 @ 18:22:39 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_129476727
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

maar hoe word je anders tipsy? :?
heel lang mijn adem inhouden, of een flinke aderlating?
VAn dat laatste val je ook nog eens af *O*
disclaimer
pi_129476748
Misschien moeten we ons toch wenden tot de wodkatampon...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  maandag 29 juli 2013 @ 18:23:58 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_129476767
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien moeten we ons toch wenden tot de wodkatampon...
het klinkt geil.
disclaimer
pi_129476798
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het klinkt geil.
Het klinkt sterreprikkelend...
  maandag 29 juli 2013 @ 18:25:27 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129476820
5 liter bier, dat lukt mij helaas ook vrij makkelijk... het is wel 1600 kcal, dat dan wel weer.
Is het al bijna vakantie?
Leverfalen, nier uitval.. daar ga ik dood aan, niet aan mijn gewicht :D
pi_129476894
Is 5 liter bier maar 1600 calorietjes? :o
  maandag 29 juli 2013 @ 18:30:11 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_129476962
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is 5 liter bier maar 1600 calorietjes? :o
ja maar het kilostuk kaas en de ringleverworst die je er mee wegspoelt he.... ;(
disclaimer
pi_129476975
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja maar het kilostuk kaas en de ringleverworst die je er mee wegspoelt he.... ;(
Maar dan nog. Dat doe ik met wijn OOK.
  maandag 29 juli 2013 @ 18:31:58 #200
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_129477023
Vijf liter? Wow. Dat is misschien inderdaad iets meer dan nodig voor een leuke avond. ;-)

Ik ben na 2 glazen aangeschoten en na 4 wil ik echt stoppen, dat scheelt.
  maandag 29 juli 2013 @ 18:32:35 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_129477037
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:31 schreef LadyOracle het volgende:
Vijf liter? Wow. Dat is misschien inderdaad iets meer dan nodig voor een leuke avond. ;-)

Ik ben na 2 glazen aangeschoten en na 4 wil ik echt stoppen, dat scheelt.
Ja, dat zouden wij ook wel willen :')
Zou een hoop caloos schelen :')
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 18:33:36 #202
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_129477069
Niks gedronken en ik zie nu al dubbel!
  maandag 29 juli 2013 @ 18:33:56 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_129477075
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:33 schreef LadyOracle het volgende:
Niks gedronken en ik zie nu al dubbel!
ja mijn muispad doet soms maf.
disclaimer
pi_129477145
5 liter wijn haal ik overigens niet hoor.
  maandag 29 juli 2013 @ 18:37:02 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_129477177
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
5 liter wijn haal ik overigens niet hoor.
nee, dan haak ik ook af. Vijf liter bier ook niet op een normale avond hoor, maar op een dagje zomerfestivallen draai ik er mijn chubby handjes niet voor om :')
disclaimer
pi_129477319
Net een eeeenoooorme vreetbui, ik heb alles wat ik voor handen had in mijn gezicht gepropt :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129477338
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Net een eeeenoooorme vreetbui, ik heb alles wat ik voor handen had in mijn gezicht gepropt :')

SPOILER
Is er nog een restant van dat laatste over? :o Weg gooien!
pi_129477414
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is er nog een restant van dat laatste over? :o Weg gooien!
Het idiote is, ik eet er al een week op rij 3/4/5 per dag :')

Die dingen worden gewoon nooit oud :') Nooit geweten :o
pi_129477958
Ranzige processed nepchips. Doen t ws voor eeuwen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_129480923
Ik hou wel van pringles :@ maar ik heb een voorliefde voor ranzige shit.

Ik ben zo blij dat ik gisteren al had gekookt en nu gewoon iets lekker gezonds kan opwarmen. Thank god voor plannen! Ben écht kapot en moet nog vanalles doen op opruim en schoonmaak gebied eigenlijk.

Maar wel lekker naar de grote bieb gegaan na mijn werk (ik werk ernaast maar ben altijd te lui) zodat ik lekker leesvoer heb de komende dagen, want ik heb zin om lekker vakantieachtig 4 boeken in een week te lezen <3
  Moderator maandag 29 juli 2013 @ 20:56:25 #211
5428 crew  miss_sly
pi_129482744
3x 1 minuut planken in the pocket *O*
Echt vooruitgang!
  maandag 29 juli 2013 @ 21:11:37 #212
16245 CarOnline
met lange O
pi_129483469
Ja Claudia en SQ das weer het gevaar, ben je eindelijk slank, loop je er alsnog potsierlijk bij :')

Mijn angst is eigenlijk dat ik er 'te jeugdig' bij loop, maar eigenlijk een dikke moeke ben :') }:|
Beetje verstoord zelfbeeld :P
Komt ook doordat ik kort haar heb en dan ben je (hier) automatisch afgeserveerd.
Maar ik heb nog nooit lang haar gehad!

Joyce! Ik hoop ook echt van harte dat je morgenavond een feestje kan geven!
Ik duim me een ongeluk! *O*

MissSly.. wat is planken :@
Ik heb echt geen idee. Toch niet dat je op balkonranden en daken gaat liggen, die rage is toch voorbij? :P
Screw them.
We're going home.
  maandag 29 juli 2013 @ 21:13:08 #213
16245 CarOnline
met lange O
pi_129483553
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

_O-
Screw them.
We're going home.
pi_129483600
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:56 schreef miss_sly het volgende:
Echt vooruitgang!
Goed bezig!

Ik heb net een schaaltje muesli op -O- ook al staat er muesli op, er zit te veel suiker in
  maandag 29 juli 2013 @ 21:16:57 #215
16245 CarOnline
met lange O
pi_129483782
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Goed bezig!

Ik heb net een schaaltje muesli op -O- ook al staat er muesli op, er zit te veel suiker in
Nou, het was in elk geval geen plak Bonbon Bloc.
Een pak hagelslag. 47 borrelnoten, 2 pakken koekjes, een patatje met of een zak Malthesers.
Toch?
Screw them.
We're going home.
pi_129483837
Ow dat is ook zeker zo.
Maar helaas dus weer geen perfecte dag.
Straks nog een stukje grapefruit en dan slapen.
  maandag 29 juli 2013 @ 21:18:53 #217
16245 CarOnline
met lange O
pi_129483876
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:18 schreef Sarabi het volgende:
Ow dat is ook zeker zo.
Maar helaas dus weer geen perfecte dag.
Straks nog een stukje grapefruit en dan slapen.
Dat was gewoon deel 1 van je ontbijt.
Screw them.
We're going home.
pi_129484757
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:56 schreef miss_sly het volgende:
Echt vooruitgang!
Superknap!

Ik ben even voor de gein in Excel aan het bijhouden hoeveel ik onder m'n onderhoud eet. M'n onderhoud zou 2477 kcal per dag zijn gemiddeld. De afgelopen week heb ik een tekort van 4529 kcal opgebouwd. Afgevallen: 0,1 kg.
pi_129484891
CarO, dit is planken:

pi_129484943
Het kan me niet te snel gaan dat afvallen.. wil er nog 10 kg af dan zit ik op 75.
Ja.
  maandag 29 juli 2013 @ 22:01:14 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_129486124
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:18 schreef CarOnline het volgende:

[..]

i like how you think O+
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 22:02:03 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_129486160
Dat planken moest ik ook doen toen ik spit had :X drie keer een minuut is knap!!
disclaimer
pi_129486195
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:18 schreef CarOnline het volgende:

[..]

:D zo kan je het ook bekijken
  maandag 29 juli 2013 @ 22:02:53 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_129486208
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:11 schreef CarOnline het volgende:
Ja Claudia en SQ das weer het gevaar, ben je eindelijk slank, loop je er alsnog potsierlijk bij :')

Mijn angst is eigenlijk dat ik er 'te jeugdig' bij loop, maar eigenlijk een dikke moeke ben :') }:|
Beetje verstoord zelfbeeld :P
Komt ook doordat ik kort haar heb en dan ben je (hier) automatisch afgeserveerd.
Maar ik heb nog nooit lang haar gehad!

Joyce! Ik hoop ook echt van harte dat je morgenavond een feestje kan geven!
Ik duim me een ongeluk! *O*

MissSly.. wat is planken :@
Ik heb echt geen idee. Toch niet dat je op balkonranden en daken gaat liggen, die rage is toch voorbij? :P
ik heb ook kort haar, heeft me nog nooit tegen gehouden :7
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 22:04:07 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_129486282
Net toch nog even 9 kilometer gehobbeld. Geen woorden maar daden. En een suikervrije magere ijskoffie toe :9
disclaimer
pi_129486296
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
Dat planken moest ik ook doen toen ik spit had :X drie keer een minuut is knap!!
Ja, ik sta er zelf ook nog van te kijken dat we het kunnen. :Y)

We merken ook allebei dat we echt sterker worden. Nog 2,5 week en dan krijgen we een nieuw schema!
pi_129486306
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Net toch nog even 9 kilometer gehobbeld. Geen woorden maar daden. En een suikervrije magere ijskoffie toe :9
pi_129486371
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Wow....daar kom ik dan aan met mijn 2,5km.
  maandag 29 juli 2013 @ 22:07:31 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_129486468
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wow....daar kom ik dan aan met mijn 2,5km.
Hobbelen / lopen is altijd wandelen he, ik ren niet. ;)
disclaimer
pi_129486493
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hobbelen / lopen is altijd wandelen he, ik ren niet. ;)
Ik ook niet ;) tenminste nu niet.
pi_129486524
Nou, ik begin te merken dan ik 7 kilo kwijt ben. Mijn prima donna twist bh's zitten veels te los. Mijn borsten zijn flink gekrompen. Mijn benen ook, en mijn taille is weer duidelijker te zien. Nog 13 te gaan, naar verwachting nog 13 weken bezig ermee. Ik ben wel blij met de snelle vordering O+
  maandag 29 juli 2013 @ 22:09:09 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_129486543
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ook niet ;) tenminste nu niet.
2,5 km is in elk geval meer beweging dan op de bank blijven zitten :s) niks mis mee!
disclaimer
pi_129486631
Ik blijf lekker op de bank zitten hoor. Maar goed, ik heb vandaag denk ik wel een KM of 4 geserveerd ;). Mensen wilden veeeeel broodjes vandaag :D
  maandag 29 juli 2013 @ 22:11:16 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_129486666
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef Zeester het volgende:
Ik blijf lekker op de bank zitten hoor. Maar goed, ik heb vandaag denk ik wel een KM of 4 geserveerd ;). Mensen wilden veeeeel broodjes vandaag :D
ja, met een fysiek beroep heb je avondvrijstelling :D
disclaimer
pi_129486718
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, met een fysiek beroep heb je avondvrijstelling :D
Mijn collega had nog 2 uur langer gewerkt dan ik én ging sporten. Had ik wel respect voor. Maar ik ben al een uur tegen het verschonen vd kattenbak en vuil buitenzetten aan het aanhikken, dus moet ook niet teveel van mezelf verwachten ;)!
  Moderator maandag 29 juli 2013 @ 22:15:25 #236
5428 crew  miss_sly
pi_129486873
Ik vind het ook echt een prestatie dat het vandaag gelukt is, maar nog leuker vind ik het m de vooruitgang te zien. Ik begon echt met maximaal drie maal 30 seconden en dat bouwde langzaam op naar deze drie maal een minuut. Echt progressie dus, zo fijn vind ik dat!
  maandag 29 juli 2013 @ 22:15:49 #237
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129486887
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:12 schreef Zeester het volgende:

[..]

Mijn collega had nog 2 uur langer gewerkt dan ik én ging sporten. Had ik wel respect voor. Maar ik ben al een uur tegen het verschonen vd kattenbak en vuil buitenzetten aan het aanhikken, dus moet ook niet teveel van mezelf verwachten ;)!
Ga dat eens doen dan :P
pi_129486987
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

2,5 km is in elk geval meer beweging dan op de bank blijven zitten :s) niks mis mee!
Dat is ook zo :) hoe lang doe jij over die 9km?
Na een half uur begin ik mij echt een beetje te vervelen (heb ook nog geen leuke route gevonden)
  maandag 29 juli 2013 @ 22:21:20 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_129487126
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is ook zo :) hoe lang doe jij over die 9km?
Na een half uur begin ik mij echt een beetje te vervelen (heb ook nog geen leuke route gevonden)
nu met vriendin gelopen, doe ik elke maandag, 1 uur en 45 minuten, loop een redelijk constant gemiddelde van 5k/u.
Het scheelt echt als je een wandelmaatje hebt. Maakt het veel leuker!
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 22:33:06 #240
16245 CarOnline
met lange O
pi_129487602
Ohhh dàt is planken!
Ik had al een vaag vermoeden. Man, volgens mij pies ik acuut in mn sportboek als ik dat moet doen :')

Respect ladies :o
Screw them.
We're going home.
  maandag 29 juli 2013 @ 22:36:37 #241
16245 CarOnline
met lange O
pi_129487729
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik heb ook kort haar, heeft me nog nooit tegen gehouden :7
Mij ook niet want verder ben ik 'n hartstikke lekker wief :+ maar soms denk ik: bijna 40, 3 tieners en ik loop nog met armbandjes, gympen, t-shirts met prints en adidasjasjes.
Zeg maar. Zoiets.

Misschien wat volwassener worden ofzo.
Weetikveel :')
Screw them.
We're going home.
pi_129487827
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:15 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ga dat eens doen dan :P
Zojuist gedaan! Ook nog een was ingedaan, mijn logeer-dekbed afgehaald en wat losse prullen weggeborgen. Zit veel lekkerder op m'n luie reet zo :D
pi_129487866
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:36 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Mij ook niet want verder ben ik 'n hartstikke lekker wief :+ maar soms denk ik: bijna 40, 3 tieners en ik loop nog met armbandjes, gympen, t-shirts met prints en adidasjasjes.
Zeg maar. Zoiets.

Misschien wat volwassener worden ofzo.
Weetikveel :')
Ach joh, als je je er lekker bij voelt, toch? En je dochter (weet niet of je die hebt eigenlijk ;)) je niet voor hotter than my daughter opgeeft...
pi_129487892
Boh, hier ook eindelijk de helft van mijn huis weer eens aan kant nadat ik echt een week of 2 te druk was met andere dingen, die toch weer zooi zouden veroorzaken en het gewoon te warm was om wat dan ook te doen.

Toch wel weer lekker als het dan am kant is O+
pi_129487962
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Boh, hier ook eindelijk de helft van mijn huis weer eens aan kant nadat ik echt een week of 2 te druk was met andere dingen, die toch weer zooi zouden veroorzaken en het gewoon te warm was om wat dan ook te doen.

Toch wel weer lekker als het dan am kant is O+
Zo fijn. Morgen ga ik écht ff stofzuigen, en me bezighouden met het huishouden :D! Voor het van het weekend weer bloedheet wordt en voor ik volgende week paar dagen wegga!
pi_129488004
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:33 schreef CarOnline het volgende:
Ik had al een vaag vermoeden. Man, volgens mij pies ik acuut in mn sportboek als ik dat moet doen :')
:D!

De allereerst keer wisten we nog niet wat het was en hoe zwaar het was. Toen keek de trainer mee en hielden we het zomaar een minuut vol. Achteraf wonderlijk.
pi_129488017
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:36 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Zeg maar. Zoiets.
Dat vraagt om een foto!
  maandag 29 juli 2013 @ 22:44:03 #248
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129488048
Caro, kweet niet, ken je niet maar je bent volgens mij goed bezig... en bijna 40 zijn SUCKS!

Wandelen O+
Wandelen O+

Het kost veel tijd, dat wel maar ik ben ervan overtuigd dat het de beste beweging is die een mens maar kan hebben.
Het is ook nog eens overal te doen, niet blessure gevoelig en enorm goed voor je hart en bloedsomloop
  maandag 29 juli 2013 @ 22:44:47 #249
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129488076
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:38 schreef Zeester het volgende:

[..]

Zojuist gedaan! Ook nog een was ingedaan, mijn logeer-dekbed afgehaald en wat losse prullen weggeborgen. Zit veel lekkerder op m'n luie reet zo :D
Ja herkenbaar. Hier was het lijstje vandaag ook:
- Bed afhalen, zooi wassen, buiten drogen, opmaken
- Konijnenhok schoonmaken
- Afstoffen
- Stofzuigen
- Ramen lappen
- Keuken dweilen.

En ook nog boodschappen gedaan, naar de tandarts geweest, harples gehad en alvast wat nog noodzakelijke dingen gekocht voor Nepal (nekkussentje voor in vliegtuig en 2 zaklampjes :P )

Eetlijstje is wel een beetje een warboel geworden.

O1 ( bijna verslapen, tandarts): cracker met smeerkaas
O2: 2 volkoren met sandwichspread, schaaltje aardbeien.
T: banaan
L: 2 crackers smeerkaas
T: stukje chocola
D: aardappels, salade, vegaburger
T: yoghurt (dubbele portie want honger :') )

En morgen weer Evy, heb er zin in *O* Vraag mij wel af hoeveel zin er morgen nog is na een werkdag met klinische cytologie én punctiedienst in de middag... dat is de meest vermoeiende combi vaak.
  maandag 29 juli 2013 @ 22:45:18 #250
16245 CarOnline
met lange O
pi_129488109
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:39 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ach joh, als je je er lekker bij voelt, toch? En je dochter (weet niet of je die hebt eigenlijk ;)) je niet voor hotter than my daughter opgeeft...
Ja, heel goed. Maar weet niet of 't wel verantwoord is :P

Drie dochters slechts (2x 14 1x 10) :D

Nee zo erg is 't ook niet, geen Nel Veerkamp praktijken of iets in die geest.

Anders kijk ik tegen de tijd dat ik 50 ben wel weer verder. Wie dan leeft, die dan lijnt.
Screw them.
We're going home.
pi_129488208
Nu moet ik eigenlijk mijn goede voornemen om te lezen alsof ik op vakantie ben uit gaan voeren en nu gewoon de computer uitzetten en lekker in mijn nieuwe biebboeken lezen!
  maandag 29 juli 2013 @ 22:47:45 #252
16245 CarOnline
met lange O
pi_129488235
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

:D!

De allereerst keer wisten we nog niet wat het was en hoe zwaar het was. Toen keek de trainer mee en hielden we het zomaar een minuut vol. Achteraf wonderlijk.
SportbRoek!!! Trouwens.

Haha als 't een beetje een lekkere trainer was snap ik dat wel heur! *WINK WINK*
Screw them.
We're going home.
  maandag 29 juli 2013 @ 22:49:18 #253
16245 CarOnline
met lange O
pi_129488313
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat vraagt om een foto!
Ander keertje O-)
Screw them.
We're going home.
  Moderator maandag 29 juli 2013 @ 22:56:05 #254
5428 crew  miss_sly
pi_129488630
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Caro, kweet niet, ken je niet maar je bent volgens mij goed bezig... en bijna 40 zijn SUCKS!

Met 40 ben je nog hartstikke jong! Niet miepen!
  maandag 29 juli 2013 @ 23:01:21 #255
16245 CarOnline
met lange O
pi_129488901
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Aww dank O+
Das lief!

Hoe ver zit jij er nog vanaf?

Ja, nou ja, heb nog effe.
Maar heb wel een beetje het 'nu of nooit gevoel'.
Ik wil ook echt voor ik 40 ben op een gezond gewicht zitten en alles wat me aan mn lijf stoort, oplossen.
Ben nog druk :')

Gut, wat een openbaringen allemaal.
Gelukkig geen lurkers hier! ;)
Screw them.
We're going home.
  maandag 29 juli 2013 @ 23:03:13 #256
16245 CarOnline
met lange O
pi_129489006
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Met 40 ben je nog hartstikke jong! Niet miepen!
Ja tante Sly :@

Jij plankt tenminste nog lekker een eind weg, ik ben lichamelijk ver de 80 gepasseerd.
Screw them.
We're going home.
pi_129489087
Ik ben 32 en voel me geen jaar jonger dan 58.
  maandag 29 juli 2013 @ 23:06:11 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_129489158
ik word over zes weken 32 O+
Maar ik ben toch al gesnoeid en getrouwd dus aantrekkelijk hoef ik toch niet meer te zijn.
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 23:07:37 #259
16245 CarOnline
met lange O
pi_129489225
quote:
4s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben 32 en voel me geen jaar jonger dan 58.
HAHA! :D
Screw them.
We're going home.
  maandag 29 juli 2013 @ 23:08:31 #260
16245 CarOnline
met lange O
pi_129489278
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik word over zes weken 32 O+
Maar ik ben toch al gesnoeid en getrouwd dus aantrekkelijk hoef ik toch niet meer te zijn.
Ik zou ff wachten met uitzakken totdat je daadwerkelijk zwanger bent :P
Screw them.
We're going home.
  maandag 29 juli 2013 @ 23:13:59 #261
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_129489537
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:01 schreef CarOnline het volgende:

Gelukkig geen lurkers hier! ;)
*)

Ik kwam laatst ook al binnenvallen, maar ik zal me toch nog maar even braaf introduceren en gewoon gaan meeposten. :@ Ik ben IJs, vetklep onderweg naar buns of steel. :7 *kuch* Zit nu op iets meer dan -10kg, maar ik wil er nog 15 afhebben. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 29 juli 2013 @ 23:15:59 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_129489632
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:08 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ik zou ff wachten met uitzakken totdat je daadwerkelijk zwanger bent :P
heeft dat voordelen?
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 23:16:29 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_129489660
ijs, onze dorpslurker O+
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 23:16:49 #264
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_129489683
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
ijs, onze dorpslurker O+
Ik lurk alles, jeweetz.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 29 juli 2013 @ 23:19:23 #265
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129489806
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
ijs, onze dorpslurker O+
Is ijs dorps ja? :o
  maandag 29 juli 2013 @ 23:19:48 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_129489828
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:19 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Is ijs dorps ja? :o
je wil niet weten.
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 23:20:22 #267
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_129489859
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je wil niet weten.
Oi. }:|
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 29 juli 2013 @ 23:20:51 #268
16245 CarOnline
met lange O
pi_129489892
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

heeft dat voordelen?
Ja. Nou..
Hoe zeg ik dat níet plat...

Alhoewel.. Had de jouwese niet dat maffe pak gekocht?
Screw them.
We're going home.
  maandag 29 juli 2013 @ 23:21:19 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_129489915
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oi. }:|
lekkere metalboer van me :D
Goed, slaaptijd. :*
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 23:21:56 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_129489943
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:20 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja. Nou..
Hoe zeg ik dat níet plat...

Alhoewel.. Had de jouwese niet dat maffe pak gekocht?
ik heb een gat. Zo kritisch is ie niet.
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 23:22:15 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_129489957
:') bedtijd dus. :W
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 23:23:04 #272
16245 CarOnline
met lange O
pi_129490003
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

*)

Ik kwam laatst ook al binnenvallen, maar ik zal me toch nog maar even braaf introduceren en gewoon gaan meeposten. :@ Ik ben IJs, vetklep onderweg naar buns of steel. :7 *kuch* Zit nu op iets meer dan -10kg, maar ik wil er nog 15 afhebben. :)
Buns of steel!
I want!

Welkom! :D
Gaan een beetje gelijk op.
Ik zit op -9 en wil er ook nog wel 15 af.
Screw them.
We're going home.
  maandag 29 juli 2013 @ 23:23:15 #273
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129490010
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je wil niet weten.
Ik woon in hetzelfde "dorp" he. Sq. Ga slapen jij.
  maandag 29 juli 2013 @ 23:23:50 #274
16245 CarOnline
met lange O
pi_129490039
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik heb een gat. Zo kritisch is ie niet.
Let it hang!

Slaap lekker!
Screw them.
We're going home.
  maandag 29 juli 2013 @ 23:24:13 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_129490054
quote:
18s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:23 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik woon in hetzelfde "dorp" he. Sq. Ga slapen jij.
weet ik liefje. Je hoeft niet in een dorp te wonen om dorps te zijn. En da's niet negatief bedoeld. :*
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 23:25:46 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_129490134
Maar mijn uitspraak werd uit zijn verband gerukt, want zo bedoelde ik dat natuurlijk niet :')
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 23:26:28 #277
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129490167
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
Maar mijn uitspraak werd uit zijn verband gerukt, want zo bedoelde ik dat natuurlijk niet :')
kom maar weer van je kast af :P
  maandag 29 juli 2013 @ 23:59:19 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129491770
wel extra
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:26 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

extra beweging
pi_129495994
quote:
4s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben 323 en voel me geen jaar jonger dan 589.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 07:22:31 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_129496023
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:26 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

oh nee hoor, ik zit niet op de kast! Ik probeerde gewoon uit te leggen dat ik iets compleet anders bedoelde maar ik zal t niet meer doen hoor :P
disclaimer
  dinsdag 30 juli 2013 @ 07:24:49 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_129496039
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik voel je pijn ;(
C_c, welkom terug!!

Ik ga nu voor mijn vierde #2 van vandaag. Ik eis dat er morgen minstens 1500 gram af is :{w
dit werkt. :')
disclaimer
pi_129496092
Je bent plotseling 18 en 60 kilo?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_129496094
Je bent al 1,5 kg kwijt?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 07:36:23 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_129496101
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 07:34 schreef Isabeau het volgende:
Je bent al 1,5 kg kwijt?
van die drie die er in 1 dag aan zaten ja. Is ook niet zo heel vreemd. Stom lijf :')
disclaimer
pi_129496114
Ik denk dat SQ mijn doodoos er ook gewoon bij doet... Jammer want ik zou ook wel een goede doodoo kunnen doendoen.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 07:43:23 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_129496120
Da's niet elke dag gelukkig! DP, heb je al kiwis geprobeerd?
disclaimer
pi_129496132
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 07:43 schreef Stormqueen het volgende:
Da's niet elke dag gelukkig! DP, heb je al kiwis geprobeerd?
Nee, ik heb bijzonder weinig moeite met bijzonder weinig plezier in mn eten als ik in the zone ben, maar kiwi's met schil gaat me toch echt te ver...
  dinsdag 30 juli 2013 @ 07:50:30 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_129496152
Met schil lijkt me ook erg vies :D
disclaimer
  dinsdag 30 juli 2013 @ 08:40:32 #289
217702 Lonaa
Honger!
pi_129496453
*O*
pi_129496646
Zo ik heb lekker geslapen. Ondanks de spanning.

Zo douche, subtiel make upje erop, ontbijten leuk jurkje aan en die baan binnen slepen!
  Moderator dinsdag 30 juli 2013 @ 09:08:04 #291
5428 crew  miss_sly
pi_129496724
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo ik heb lekker geslapen. Ondanks de spanning.

Zo douche, subtiel make upje erop, ontbijten leuk jurkje aan en die baan binnen slepen!
Succes *O*

DP, waarom met schil? :o
pi_129496922
Lijstje van vandaag:

O: Griekse yoghurt met walnoten, rozijnen, banaan en een beetje honing.
T: Appel
L: Broodje, onderweg denk ik. Moet ik nog even naar kijken.
D: Lasagne en een roseetje als ik wat te vieren heb met mijn lief.
T: Bakje kwark met muesli
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:21:18 #293
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129496930
Lijstje voor vandaag:

O: yoghurt, muesli, lijnzaad
T: 2 crackers met komijn
L: 3 bruin met sellerie en kaas, glas gazpacho
T: kwark met granaatappelpitjes, olijfjes, komkommer
A: geen idee
T: stukjes meloen

Mijn nieuwe kleren zijn onderweg *O* Helaas was het jurkje uitverkocht. Lekker weer, ben ik ook eindelijk zo ver dat ik iemand een jurkje voor me uit laat kiezen...
Spoilers!
pi_129496939
Succes Joyce!

De dag begonnen met een wandeling *O* zometeen ontbijt maken en nadenken wat mijn lunch gaat worden.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:21:48 #295
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129496941
Joyce, olijfbuddy *boks*

Succes vandaag!
Spoilers!
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:23:25 #296
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129496962
Sarabi, ik vind het prettig om tijdens het wandelen een luisterboek te luisteren. De tijd vliegt voorbij en ik ga vaak nog wat verder omdat ik het hoofdstuk af wil luisteren.
Spoilers!
pi_129496970
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Joyce, olijfbuddy *boks*

Succes vandaag!
Ik heb de olijfjes van de Aldi ontdekt, die zijn verdomd lekker! Feta erbij.. Hmmmmmmmm Al laat ik vandaag de feta maar weg.

Dank je wel allemaal!
pi_129496978
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sarabi, ik vind het prettig om tijdens het wandelen een luisterboek te luisteren. De tijd vliegt voorbij en ik ga vaak nog wat verder omdat ik het hoofdstuk af wil luisteren.
Waar haal je je luisterboeken vandaag? Is wel een goed idee, ook voor mij!
  Moderator dinsdag 30 juli 2013 @ 09:26:22 #299
5428 crew  miss_sly
pi_129496997
Bijzonder kwark, L_S, beetje hartig ofzo?

Mijn lijstje:
O: magere yoghurt met aardbeien en beetje cruesli
T: 2x cracker met humus
L: broodje filet, broodje rosbief
T: gekookt eitje, nog iets van fruit
D: euhm, een va de drie: spaghetti met champignons, feta en gebakken kabeljauw, gegrilde kipfilet, zomerse groente en naanbrood of lauwwarme krieltjessalade met gorgonzola en pecannoten
T: stukje kaas
S: fietsen, ca 1,5 uur
pi_129497034
Joyce succes! Er zit een schreeuwende kat in 1 van de tuinen achter m'n huis! Hij blèrt al
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:28:45 #301
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129497037
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:24 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik heb de olijfjes van de Aldi ontdekt, die zijn verdomd lekker! Feta erbij.. Hmmmmmmmm Al laat ik vandaag de feta maar weg.

Dank je wel allemaal!
Ik eet meestal zo'n klein blikje gevulde olijven (ansjovis, citroen of tonijn) van Merza of Carbonell. Die wegen 85 gram en leveren 140 kcals. Ik heb nu grote blikken ansjovisolijven van de Spaanse week bij Lidl, het eet toch minder prettig als er geen vooraf afgewogen hoeveelheid is moet ik zeggen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:24 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Waar haal je je luisterboeken vandaag? Is wel een goed idee, ook voor mij!
Ik heb deze van een vriendin gekregen, die heeft ze via torrents of usenet gedownload. Bibliotheken lenen volgens mij ook luisterboeken uit. Of je kunt ze kopen bij Bol ofzo maar de meesten zijn belachelijk duur.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')