SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Alhoewel het diner er prachtig uitziet ben ik vooral benieuwd naar de kokoscaramelpopcornquote:Op maandag 29 juli 2013 08:14 schreef LadyOracle het volgende:
Qua dieet gisteren niet de beste dag, maar wel lekker!
O: 2 biologische boterammen met plantenmargarine en een plakje pure chocola, zelfgemaakte fruitsalade, 2 medjouldadels
L: 2 pitabroodjes, 1 met vegan kaas, komkommer, tomaat, olijven, en 1 met een halve avocado en ook wat rauwkost, 1 medjouldadel
T: kokoscaramelpopcorn bij de film
D: uit eten, met amuse van gemarineerde biet en knolselderij, voorgerecht van o.a. courgette en zeekraal in doperwtensoep, tussengerecht van bataatpuree met rooktempeh, amandelen en kleine paddenstoeltjes, hoofdgerecht van noedels met zwarte sesam, knolselderijpuree en o.a. zure komkommer, nagerecht van meloen met een soort kersengranita.
Beweging: naar de bioscoop en het restaurant fietsen ;-)
vorige week niet, wegens plakweer, maar normaliter toch wel rond de 30k per week.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:50 schreef Sarabi het volgende:
Stom SQ![]()
Doe je ook nog steeds zo veel wandelen?
Nou ja, ik krijg vaak de indruk dat veel mensen eten zonder dierlijke producten niet als echt eten zien, en verder dat ze het normaal vinden dat het bijna overal in zit, terwijl voor mij het idee van schildluizenafscheiding, bottenprut of koeienmoedermelk in mijn eten redelijk misselijkmakend is (die eerste twee at ik allang niet meer, ook voor ik vega werd vond ik dat smerig). Maar omdat ik het zelf inmiddels zo gewend ben en veel vega/ns ken en samenwoon met iemand die gewoon vegan mee eet, vergeet ik gewoon soms helemaal dat ik op moet letten als ik ergens ben waar ik normaal niet kom en ben ik soort van verrast, 'oh ja, dit eten andere mensen, wat raaaaaaar', zeg maar.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
Je doet het net klinken alsof de rest van de wereld een soort dierhatende massa is die zo veel mogelijk dieren probeert te pakken bij de voedselbereiding![]()
Bij mij zit er ook een hoop vocht aan. Er zit twee kilo bij en mn vetpercentage is een stuk gedaald. Warm weer + weer beginnen met hardlopen. Wel frustrerend inderdaad, ook als je het kan verklaren.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:53 schreef Sarabi het volgende:
Hmm misschien heeft het sowieso ook met het warme weer te maken? Vocht vasthouden ofzo.
Maar goed nog steeds stom.
Hoe veel is je vetpercentage gedaald en waar laat je dat meten?quote:Op maandag 29 juli 2013 08:57 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Bij mij zit er ook een hoop vocht aan. Er zit twee kilo bij en mn vetpercentage is een stuk gedaald. Warm weer + weer beginnen met hardlopen. Wel frustrerend inderdaad, ook als je het kan verklaren.
hehehe, maar je weet wel dat het niet heel vreemd is, toch? Ik bedoel, ik ben helemaal niet zo dat er dierlijke zaken in mijn eten moet zitten,denk dat 95% van de mensen daar juist niet heel bewust mee bezig isquote:Op maandag 29 juli 2013 08:56 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nou ja, ik krijg vaak de indruk dat veel mensen eten zonder dierlijke producten niet als echt eten zien, en verder dat ze het normaal vinden dat het bijna overal in zit, terwijl voor mij het idee van schildluizenafscheiding, bottenprut of koeienmoedermelk in mijn eten redelijk misselijkmakend is (die eerste twee at ik allang niet meer, ook voor ik vega werd vond ik dat smerig). Maar omdat ik het zelf inmiddels zo gewend ben en veel vega/ns ken en samenwoon met iemand die gewoon vegan mee eet, vergeet ik gewoon soms helemaal dat ik op moet letten als ik ergens ben waar ik normaal niet kom en ben ik soort van verrast, 'oh ja, dit eten andere mensen, wat raaaaaaar', zeg maar.
Ik ben er heel bewust niet mee bezig.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, maar je weet wel dat het niet heel vreemd is, toch? Ik bedoel, ik ben helemaal niet zo dat er dierlijke zaken in mijn eten moet zitten,denk dat 95% van de mensen daar juist niet heel bewust mee bezig is
0,1% van de Nederlanders is veganist.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe, maar je weet wel dat het niet heel vreemd is, toch? Ik bedoel, ik ben helemaal niet zo dat er dierlijke zaken in mijn eten moet zitten,denk dat 95% van de mensen daar juist niet heel bewust mee bezig is
Gewoon op mijn eigen weegschaal. Die is normaal heel stabiel, iedere dag hetzelfde percentage. En er is opeens ruim een procent af.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe veel is je vetpercentage gedaald en waar laat je dat meten?
Ik weet dat andere mensen het niet vreemd vinden, maar ik vind het zelf echt raar. Behalve met vlees zijn mensen er vaak idd niet bewust mee bezig. Maar daarom ligt ook 95% van de supermarkt vol met dingen met dierlijke producten. Van brood tot snoep.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het als vega soms al lastig genoeg, laat staan als veganist... pfffquote:Op maandag 29 juli 2013 08:56 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nou ja, ik krijg vaak de indruk dat veel mensen eten zonder dierlijke producten niet als echt eten zien, en verder dat ze het normaal vinden dat het bijna overal in zit, terwijl voor mij het idee van schildluizenafscheiding, bottenprut of koeienmoedermelk in mijn eten redelijk misselijkmakend is (die eerste twee at ik allang niet meer, ook voor ik vega werd vond ik dat smerig). Maar omdat ik het zelf inmiddels zo gewend ben en veel vega/ns ken en samenwoon met iemand die gewoon vegan mee eet, vergeet ik gewoon soms helemaal dat ik op moet letten als ik ergens ben waar ik normaal niet kom en ben ik soort van verrast, 'oh ja, dit eten andere mensen, wat raaaaaaar', zeg maar.
Circa 95% is slowchatquote:Op maandag 29 juli 2013 09:15 schreef miss_sly het volgende:
Jullie waren uit MyAt verdwenen!
Ik wilde het topic opzoeken en vragen of niemand iets aan eten had gedaan afgelopen weekend, en toen bleek het vol. En het topic erna ook
Moeite waard om het nog na te lezen, of kan ik zo weer instappen?
Ahaquote:Op maandag 29 juli 2013 09:15 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Gewoon op mijn eigen weegschaal. Die is normaal heel stabiel, iedere dag hetzelfde percentage. En er is opeens ruim een procent af.
Welkom terug! Wat een toffe vakantie heb je gehadquote:Op maandag 29 juli 2013 09:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, ik kom weer meedoen jongens. Het is niet gek dat ik niet afgevallen ben in m'n vakantie, gezien alles wat ik in m'n gezicht heb gepropt. De schade lijkt +2 kilo. Maar goed. Ik heb mezelf beloofd na m'n vakantie in het gareel te gaan, dus dat gaan we ook doen.
quote:Op maandag 29 juli 2013 09:32 schreef miss_sly het volgende:
L-S, ik lees nu van je dagje Efteling en het pannenkoekenhuis. Tof is het, he?Ik ben Efteling-fan, dus ik vind het allemaal tof daar
Vocht! Vocht!quote:Op maandag 29 juli 2013 09:47 schreef Lonaa het volgende:
C_C welkom terug!
Ik ging toch op de weegschaal staan. + 1,5 sinds vrijdag.
Je kunt een smoothie ook bewaren tot de volgende dagquote:Op maandag 29 juli 2013 09:51 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben alweer klaar met de smoothies denk ik
Gister een halve liter gehad (was niet de bedoeling maar de dochters waren ineens weg en toen kon ik niet delen) en weggooien is ook jammer. Heb er de hele avond en halve nacht lol van gehad. *burp*
Sowieso.quote:
ik voel je pijnquote:Op maandag 29 juli 2013 09:47 schreef Lonaa het volgende:
C_C welkom terug!
Ik ging toch op de weegschaal staan. + 1,5 sinds vrijdag.
Oh ik las dat het dan ging schiften enzo.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je kunt een smoothie ook bewaren tot de volgende dagTenzij er kiwi in zit, dat wordt bitter.
Dan zijn de meeste vitamines al wel vervlogen.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je kunt een smoothie ook bewaren tot de volgende dagTenzij er kiwi in zit, dat wordt bitter.
Nee hoor. Echt niet. No way.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sowieso.
Ik bedoel, als je let op wat je eet en dat 3 dagen niet echt doet (en drinkt, vooral) dan kom je toch inet ineens blijvend aan? Toch? TOCH?!
Je kan dan best aankomen, maar geen kilo'squote:Op maandag 29 juli 2013 09:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sowieso.
Ik bedoel, als je let op wat je eet en dat 3 dagen niet echt doet (en drinkt, vooral) dan kom je toch inet ineens blijvend aan? Toch? TOCH?!
Waar blijven die dan als je de blenderkan gewoon dicht houdt? Ik bewaar mijn smoothies trouwens niet, ik ben geoefend en maak alleen voor mezelf.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan zijn de meeste vitamines al wel vervlogen.
Das NOG beter!!quote:Op maandag 29 juli 2013 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik maak altijd ijs van mijn smoothie restjes
Dan ga je die 1,5 kilo er gewoon weer af wandelen!quote:Op maandag 29 juli 2013 10:03 schreef Lonaa het volgende:
1,5 kg, das 13500 kcal. TEVEEL.
Nee, dat is onmogelijk. Punt. Einde discussie.
Nu ga ik huisdingen doen en morgen lekker weer weg. Eindeloos wandelen.
Iets met enzymen en chemische reacties. Ik zou ff op moeten zoeken hoe het precies zit. Maar als je het een paar uur bewaard, gaan er al vitamines verloren, dat weet ik welquote:Op maandag 29 juli 2013 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waar blijven die dan als je de blenderkan gewoon dicht houdt? Ik bewaar mijn smoothies trouwens niet, ik ben geoefend en maak alleen voor mezelf.
IJs van restjes maken vind ik wel een enorm goed plan trouwens SQ. Ik hou wel af en toe een paar eetlepels over die niet meer in mijn kom passen en dat gooi ik dan gewoon weg.
Best een net lijstje, toch? Zeker met sport erbij.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Jongens ik heb me voorgenomen dat ik vanaf vandaag weer lijstje ga posten. Zullen nog niet de beste lijstjes zijn maar goed, plannen is mijn nummer 1 doel op het moment. Over een paar dagen weer wat stapjes vooruit.
Ook wil ik aan mijn structuur gaan werken. Dus op tijd uit bed. (vandaag al mislukt want moest vriendlief vannacht wegbrengen wat altijd resulteert in anderhalf uur wakker liggen waardoor ik echt nog wat slaap nodig heb)
Lijstje:
O: Griekse yoghurt met wat krentjes, honing en walnoten.
T: Stuk watermeloen
L: Heb nog iet wat salade over van gisteren (tomaat, komkommer, ui, asperge en tonijn) denk 2 boterhammen erbij met beleg.
T: Olijfjes
D: Zelfgemaakte lasagne met veel groente erin
S: uur intensief sporten. 15 min cardio - 45 min kracht
T: Bakje kwark met fruit.
Een discussie voeren heeft toch ook geen zin? Gewoon weer gezond verder gaanquote:Op maandag 29 juli 2013 10:03 schreef Lonaa het volgende:
1,5 kg, das 13500 kcal. TEVEEL.
Nee, dat is onmogelijk. Punt. Einde discussie.
Nu ga ik huisdingen doen en morgen lekker weer weg. Eindeloos wandelen.
Hmm, ik denk dat je wel gelijk hebt inderdaad. Ik vind vervliegen alleen altijd zo'n vreemd woord, alsof ze een hemelvaartje doen ofzoquote:Op maandag 29 juli 2013 10:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Iets met enzymen en chemische reacties. Ik zou ff op moeten zoeken hoe het precies zit. Maar als je het een paar uur bewaard, gaan er al vitamines verloren, dat weet ik welFruitshakes en groentensappen kun je het beste direct opmaken.
Echte broodjes of boterhammen?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja, lijstje.
Ik heb net ontbeten met een broodje gegrilde kipfilet en broodje kalfsfricandeau.
T: Handje kersen
L: Broodje bij de beste Italiaanse lunchzaak ter wereld
T: wijntje
D: maaltijdsalade met kip, couscous en spinazie
Ja toen ik het typte vond ik dat eigenlijk ook wel. Denk nog geen goede verhouding qua KH, eiwitten en vetten. Maar goed, wat ik al zei, even kleinen stapjes. Ik heb een planning en ik ga sporten. Dat is al een hele vooruitgang gezien de afgelopen tijd.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Best een net lijstje, toch? Zeker met sport erbij.
Volkoren pistoletjes. De jetlag maakt me 's ochtends erg hongerigquote:
Mjah, het gaat in ieder geval om de chemische reacties. En dat laatste vind ik wel apart. Als de voedinfgsstoffen ondergeschikt zijn, kun je net zo goed een proteineshake met psyliumvezels slikken. Brrrrquote:Op maandag 29 juli 2013 10:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat je wel gelijk hebt inderdaad. Ik vind vervliegen alleen altijd zo'n vreemd woord, alsof ze een hemelvaartje doen ofzo![]()
Ik maak smoothies eigenlijk niet voor de vitamientjes want die krijg ik toch wel voldoende binnen. Ik vind vezels en eiwit belangrijker en die vervliegen niet voor zover ik weet.
Naast vezels en eiwit moet het natuurlijk ook lekker zijnquote:Op maandag 29 juli 2013 10:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, het gaat in ieder geval om de chemische reacties. En dat laatste vind ik wel apart. Als de voedinfgsstoffen ondergeschikt zijn, kun je net zo goed een proteineshake met psyliumvezels slikken. Brrrr
Haha, mooi! Lekker is ook belangrijkquote:Op maandag 29 juli 2013 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Naast vezels en eiwit moet het natuurlijk ook lekker zijnEn ik ben niet tegen vitamines ofzo
![]()
En je bent een stuk gezonder dusquote:Op maandag 29 juli 2013 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
Even een lichtpuntje voor mezelf: ik zie dat ik al wel mooi 9 maanden rookvrij ben sinds gisteren.
Ben dan geen kut meer afgevallen sindsdien (naja, bruto wel maar netto niet) maar ik stink iig stukken minder
5 maanden sinds gisteren.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
Even een lichtpuntje voor mezelf: ik zie dat ik al wel mooi 9 maanden rookvrij ben sinds gisteren.
Ben dan geen kut meer afgevallen sindsdien (naja, bruto wel maar netto niet) maar ik stink iig stukken minder
Zeker.quote:
Ja ik blijf gewoon doorgaan, op een gegeven moment moet er toch iemand zijn die mee aanneemt! Dit is ook een functie voor in de kinderopvang, zou helemaal top zijn!quote:Op maandag 29 juli 2013 11:15 schreef Sarabi het volgende:
Spannend Joyce! Je bent wel goed bezig met solliciteren
Wat een goed lijstje!quote:Op maandag 29 juli 2013 09:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar goed, het is dus weer lekker weer om te wandelen![]()
Lijstje voor vandaag:
O: smoothie met havermout en lijnzaad
S: 1 mile met gewichtjes
T: 2 crackers met komijnenkaas
L: 3 bruin met sellerie en wat ik verder nog op kantoor vind. Glas tomatensap of gazpacho.
S: half uur wandelen
T: appel, olijven, kwark met granaatappelpitjes
A: pasta met kaassaus, courgette, champignons en rauwe ham
T: Meloen en aardbei
Thanks! We gaan zondag op vakantie en we nemen altijd veel boodschappen mee terug. Dus ik ga woensdag de koelkast en vriezer schoonmaken, ik laat me eerder leiden door wat er op moet dan door gezond. Maar ik heb nooit veel ongezonds in huis dus dat komt dan mooi uit. Al hebben we gisteren wel een stuk cheesecake uit de vriezer opquote:
Ik vind het ook een mooi lijstje! Wat zou je dan anders willen doen?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Jongens ik heb me voorgenomen dat ik vanaf vandaag weer lijstje ga posten. Zullen nog niet de beste lijstjes zijn maar goed, plannen is mijn nummer 1 doel op het moment. Over een paar dagen weer wat stapjes vooruit.
Ook wil ik aan mijn structuur gaan werken. Dus op tijd uit bed. (vandaag al mislukt want moest vriendlief vannacht wegbrengen wat altijd resulteert in anderhalf uur wakker liggen waardoor ik echt nog wat slaap nodig heb)
Lijstje:
O: Griekse yoghurt met wat krentjes, honing en walnoten.
T: Stuk watermeloen
L: Heb nog iet wat salade over van gisteren (tomaat, komkommer, ui, asperge en tonijn) denk 2 boterhammen erbij met beleg.
T: Olijfjes
D: Zelfgemaakte lasagne met veel groente erin
S: uur intensief sporten. 15 min cardio - 45 min kracht
T: Bakje kwark met fruit.
Cheesecake is het wel echt de moeite waard!quote:Op maandag 29 juli 2013 12:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Thanks! We gaan zondag op vakantie en we nemen altijd veel boodschappen mee terug. Dus ik ga woensdag de koelkast en vriezer schoonmaken, ik laat me eerder leiden door wat er op moet dan door gezond. Maar ik heb nooit veel ongezonds in huis dus dat komt dan mooi uit. Al hebben we gisteren wel een stuk cheesecake uit de vriezer op
Je gaat als een speer, zo te horen!quote:Op maandag 29 juli 2013 12:01 schreef Qwea het volgende:
77,4.en pffffff een keuken eruit slopen is zwaar! Zeker in je eentje
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik eet altijd Slankie komijnenkaas. Ik ben een echte kaasjunk dus ik mag geen echt goede kaas van mezelf in huis halenDe Slankie is nog het minst vies van alle laag vetgehalte kazen. Ik heb Milner, AH en Slankie geprobeerd.
Ik eet liever echt goede kaas en dan met mate, hoe moeilijk ik het ook vind. Die plastic crap krijg ik niet weggewerkt! Ik wil ook vrolijk worden van wat ik eet. (Ik leef van eetmoment naar eetmoment.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik eet altijd Slankie komijnenkaas. Ik ben een echte kaasjunk dus ik mag geen echt goede kaas van mezelf in huis halenDe Slankie is nog het minst vies van alle laag vetgehalte kazen. Ik heb Milner, AH en Slankie geprobeerd.
Je hoepelt heel trouw, of niet? Is het erg intensief? Heb je het idee dat je er effecten van merkt?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:38 schreef Sarabi het volgende:
Net een half uurtje gehoepeld, ben blij dat het toch iets minder warm is.
Morgen en overmorgen moet nog beter zijn
Ik vind het lekker genoeg hoor. Ik eet geen dingen die ik vies vind. En minder van een goede kaas is inderdaad geen optiequote:Op maandag 29 juli 2013 12:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]toch jammer dat je iets eet wat niet echt lekker is.
Minder van goede kaas eten is zeker geen optie?
De afgelopen week met dit weer niet hoor. Heb echt nauwelijk bewogen.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je hoepelt heel trouw, of niet? Is het erg intensief? Heb je het idee dat je er effecten van merkt?
Maar er zit ook nog wel iets tussen het allerlekkerst en het minst vies toch?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik alleen zou eten wat ik het allerlekkerst vond was ik de 150 kilo allang gepasseerd idd
Ligt er aanquote:Op maandag 29 juli 2013 12:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar er zit ook nog wel iets tussen het allerlekkerst en het minst vies toch?
Je moet hier eens in de kookboeken komen snuffelen! Wij gebruiken De Zilveren Lepel veel, en ik vind Kook Ook Gemak ideaal voor inspiratieloze dagen. Als je zelf ook wat boeken meeneemt, kan ik weer uit jouw receptenbasis putten.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:56 schreef miss_sly het volgende:
Als ik nou de juiste gerechten/recepten heb, en ik maak een boodschappenlijstje, dan gaat B met alle plezier alle ingrediënten halen, al moet hij er heel Amsterdam voor doorIk vind het koken heerlijk, maar recepten zoeken en boodschappen doen niet.
Ik wil wat minderen in mijn KH. En volgens mij eetmeter eet ik te veel vetten. Eiwitten zit wel goed. Maar op zich is het lijstje prima. Toen ik het na las dacht ik al dat het eigenlijk niet zo slecht was als ik dacht.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mooi lijstje! Wat zou je dan anders willen doen?
Nou ja, m'n punt was meer dat het allemaal niet ingewikkeld hoeft. In de tijd dat ik twee eitjes kook, kan ik net zo goed een biefstukje bakken van goed vlees, rode ui erbij doen, op wat rucola leggen waar ik een beetje truffelolie overheen heb gedaan en een paar druppels citroen. Ik zeg maar wat. Maarja, tussen droom en daad... En dan maak ik toch maar weer die twee eitjes.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
dat was natuurlijk hypothetisch gesproken
Ik vind het 1600% prijsverschil anders ook wel een punt van overwegingquote:Op maandag 29 juli 2013 13:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, m'n punt was meer dat het allemaal niet ingewikkeld hoeft. In de tijd dat ik twee eitjes kook, kan ik net zo goed een biefstukje bakken van goed vlees, rode ui erbij doen, op wat rucola leggen waar ik een beetje truffelolie overheen heb gedaan en een paar druppels citroen. Ik zeg maar wat. Maarja, tussen droom en daad... En dan maak ik toch maar weer die twee eitjes.
Ja, ik ook. Het is een combinatie van factoren: weinig geld, lekker makkelijk om alles in de supermarkt te kopen. Maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet, want het is belachelijk hoe weinig geld en tijd we gewend zijn te investeren in goed eten, terwijl het belangrijk is voor onze gezondheid en ons welzijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het 1600% prijsverschil anders ook wel een punt van overweging![]()
Maar ik snap je punt!
Klinkt als een prima plan! Goed bezig. Ik heb jaren geleden al de pakjes en zakjes verbannen en dat houd ik nog steeds vol, waar ik heel blij mee ben.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik wil wat minderen in mijn KH. En volgens mij eetmeter eet ik te veel vetten. Eiwitten zit wel goed. Maar op zich is het lijstje prima. Toen ik het na las dacht ik al dat het eigenlijk niet zo slecht was als ik dacht.
Verder wil ik wat puurder eten, minder pakjes en zakjes (nu maak ik de saus voor mijn lasagne met een zakje sausmix. Dat wil ik over een tijdje liever niet meer)
Dat bedoelde ik een beetje met alles in stapjes. Ik heb bijv. ook alleen nog maar Holy Soda, pickwick green ice tea en water in huis. De overige frisdranken zijn er al uit. (cola, crystl clear, sinas noem maar op)
Ga zo lekker mijn lasagnesaus maken!
Zou je lasagne in kunnen vriezen?
Lol, ik zie nu dat ik 'minst vies' had geschreven. Zo was het inderdaad niet bedoeld.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan
En ligt ook aan je woordkeuze denk ik vooral, in dit geval
quote:Op maandag 29 juli 2013 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lol, ik zie nu dat ik 'minst vies' had geschreven. Zo was het inderdaad niet bedoeld.
Dan is het goedquote:Op maandag 29 juli 2013 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lol, ik zie nu dat ik 'minst vies' had geschreven. Zo was het inderdaad niet bedoeld.
Ik vries mijn rode saus vaak in. Ik maak eens in de paar maanden een liter of 10. De 1/3 met gehakt, 2/3 zonder gehakt. Gelijk na het koken maak ik er lasagne van en dan heb ik nog saus over voor een volgende keer lasagne. Ik eet het niet zo vaak want mijn favo lasagne is vrij heel evil. Tussen elke laag verse pasta en saus gaat nog uitgebakken spek en een laag van een mengsel van ricotta, ei, parm en creme fraichequote:Op maandag 29 juli 2013 13:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik wil wat minderen in mijn KH. En volgens mij eetmeter eet ik te veel vetten. Eiwitten zit wel goed. Maar op zich is het lijstje prima. Toen ik het na las dacht ik al dat het eigenlijk niet zo slecht was als ik dacht.
Verder wil ik wat puurder eten, minder pakjes en zakjes (nu maak ik de saus voor mijn lasagne met een zakje sausmix. Dat wil ik over een tijdje liever niet meer)
Dat bedoelde ik een beetje met alles in stapjes. Ik heb bijv. ook alleen nog maar Holy Soda, pickwick green ice tea en water in huis. De overige frisdranken zijn er al uit. (cola, crystl clear, sinas noem maar op)
Ga zo lekker mijn lasagnesaus maken!
Zou je lasagne in kunnen vriezen?
quote:Op maandag 29 juli 2013 13:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan is het goedzullen we maar niet beginnen dat je beter geen 'light' producten kan eten etc
Tijd voor een gekookt eitje, zonder het eigeel maar met roomkaas.
Goed plan!quote:Op maandag 29 juli 2013 12:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je moet hier eens in de kookboeken komen snuffelen! Wij gebruiken De Zilveren Lepel veel, en ik vind Kook Ook Gemak ideaal voor inspiratieloze dagen. Als je zelf ook wat boeken meeneemt, kan ik weer uit jouw receptenbasis putten.
Tja zolang inderdaad maar leest en er bewust van bent wat je binnenkrijgt.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
en niks mis met light producten zolang je het met mate doet en verpakkingen blijft lezen
Misschien een keer als lunch?quote:Op maandag 29 juli 2013 13:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Grr, ik hoor net dat we morgen bij kennissen eten. Heel mijn vriezer-leeg-eet-plan weer naar de klote
Nu kan ik vanavond weer geen pasta met courgette, champignons en rauwe ham eten. Voor de meeschrijvers thuis, dit gerecht staat al zeker 2 weken op de planning![]()
tuurlijk, het is ook niet zo dat ik me de hele dag volstamp met light dingen. Maar denk niet dat ik van mijn slankie smeerkaas spontaan de kanker krijg ofzoquote:Op maandag 29 juli 2013 13:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tja zolang inderdaad maar leest en er bewust van bent wat je binnenkrijgt.
Ik kies liever voor natuurlijkere producten.
Je krijgt overal kanker van.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk, het is ook niet zo dat ik me de hele dag volstamp met light dingen. Maar denk niet dat ik van mijn slankie smeerkaas spontaan de kanker krijg ofzo
Mja, zou kunnen. Ik denk dat ik de pasta en saus tot na de vakantie bewaar, ik geef het gewoon op. De champignons eet ik woensdag wel op brood, dat is de enige dag dat ik thuis lunch. De ham doneer ik wel aan mijn vriend en de courgette is nog niet gekocht. Komt goed.quote:
De meeste mensen pakken nog steeds heftiger uit als ze eters krijgen. Ik wel iig, kan dat nog steeds moeilijk loslatenquote:Op maandag 29 juli 2013 13:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mja, zou kunnen. Ik denk dat ik de pasta en saus tot na de vakantie bewaar, ik geef het gewoon op. De champignons eet ik woensdag wel op brood, dat is de enige dag dat ik thuis lunch. De ham doneer ik wel aan mijn vriend en de courgette is nog niet gekocht. Komt goed.
Ik ben benieuwd wat ik morgen eet. Ik heb het stel waar we naar toe gaan al zeker 5 jaar niet gezien. Ik weet wel dat zij ook flink aangekomen is. Ze hebben 2 kinderen. Ik ga er maar vanuit dat het een normale maaltijd is.
Vast niet en je gaat toch wel ergens dood aan.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk, het is ook niet zo dat ik me de hele dag volstamp met light dingen. Maar denk niet dat ik van mijn slankie smeerkaas spontaan de kanker krijg ofzo
en dit.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:23 schreef miss_sly het volgende:
Dat je van aspartaam kanker krijgt, is sowieso wel lichtelijk achterhaald
Maar wat heeft je lichaam er verder aan?quote:Op maandag 29 juli 2013 13:23 schreef miss_sly het volgende:
Dat je van aspartaam kanker krijgt, is sowieso wel lichtelijk achterhaald
Ik ook. Ik zou het trouwens ook niet zo tof vinden als mijn vriend me even vertelt dat er morgen mensen komen etenquote:Op maandag 29 juli 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De meeste mensen pakken nog steeds heftiger uit als ze eters krijgen. Ik wel iig, kan dat nog steeds moeilijk loslaten
Begrijp ik, al wordt het dan voor mij gewoon te moeilijk om niet boven de 1500 kcals uit te komen en toch geen honger te hebben. Dus ja, dan maar niet elke dag volvette kaas op brood.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vast niet en je gaat toch wel ergens dood aan.
Maar ik kies er het liefst zo min mogelijk voor.
Je lichaam niet zo veel, maar dat kun je natuurlijk van meer voedingsstoffen zeggen. Maar ik vind zwarte koffie niet zo lekker, dus doe ik er een zoetje in.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar wat heeft je lichaam er verder aan?
Maar is 1500kcal misschien ook niet te weinig voor je? En dat dat een van de redenen is waardoor je stil staat?quote:Op maandag 29 juli 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Begrijp ik, al wordt het dan voor mij gewoon te moeilijk om niet boven de 1500 kcals uit te komen en toch geen honger te hebben. Dus ja, dan maar niet elke dag volvette kaas op brood.
Het doet niet heel veel voor je lichaam, maar het doet ook niets tegen je lichaam. Dus kun je cola light ofzo best drinken.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar wat heeft je lichaam er verder aan?
Ik ben 1.68 en heb een fulltime kantoorbaan. 1500 kcal is niet te weinig voor me.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar is 1500kcal misschien ook niet te weinig voor je? En dat dat een van de redenen is waardoor je stil staat?
Je bent niet heel klein toch?
Hmm ik dacht dat je langer was, maar je wandelt wel hequote:Op maandag 29 juli 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben 1.68 en heb een fulltime kantoorbaan. 1500 kcal is niet te weinig voor me.
Ja, klopt. 1500 is niet te weinig, echt niet. Je mag dat zeggen als ik hier met lijstjes van 800 kcal aankom maar niet in deze situatie.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat je langer was, maar je wandelt wel he
Z'n boek met slanke recepten? Daar ben ik namelijk wel nieuwsgierig naar! Die taartrecepten mag je lekker houden.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Goed plan!
Voor de meeste van mijn boeken moet je echter wachten tot we verhuisd zijn, die staan in de opslag. Ik heb alleen een taartenboek en een boek van Ainsley Harriot in de kast staan nu
Dit. Heel erg dit.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
(met dat roken bedoel ik vooral dat de trek negeren dmv een sigaret echt een uitkomst is als je af wil vallenWater en koffie doen de truc toch niet helemaal
Ik wil nooit meer roken hoor. Maar makkelijk was het wel
)
Heb je al naar myfitnesspal gekeken? Die vond ik prettiger dan fatsecret. (Hoewel ik hem zelf al een paar maanden niet gebruik, omdat ik weer zelf controle hebquote:Op maandag 29 juli 2013 13:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Verder vind ik de eetmeter van het voedingscentrum echt zwaar bagger! Zo weinig productkeuze. Schiet niet op!
Terwijl ik de layout dus wel fijn vind. Nu maar fatsecret op mijn telefoon gezet en een teller van de shapeclub ziet er ook goed uit!
Deze volgens mij: http://www.bol.com/nl/p/snel-slank/1001004001954470/quote:Op maandag 29 juli 2013 13:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Z'n boek met slanke recepten? Daar ben ik namelijk wel nieuwsgierig naar! Die taartrecepten mag je lekker houden.
Nee, het is ook niet raar, je lichaam komt in een andere modus hoe ouder je wordt. En je kan wel strak oud worden, maar dat vergt dedicatie in de trant van 8 uur per dag in de sportschool doorbrengen. En er zijn maar weinig mensen die zoveel dedicatie willen opbrengen (geheel terecht ook)quote:Op maandag 29 juli 2013 13:39 schreef miss_sly het volgende:
Dat het moeilijker wordt om af te vallen als je ouder bent, is volgens mij geen fabeltje. Bovendien verandert je lichaam ook met het ouder worden.
Ik heb het idee dat ik al een beetje een oude vrouwen lichaam begin te krijgen, en dat staat me echt tegen. Want hoe slank je dan ook bent, dat blijf je altijd zien.
Nee nog niet, ga ik die er ook eens opzetten. Kan ik eens kijken wat voor mij het fijnste werkt!quote:Op maandag 29 juli 2013 13:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Heb je al naar myfitnesspal gekeken? Die vond ik prettiger dan fatsecret. (Hoewel ik hem zelf al een paar maanden niet gebruik, omdat ik weer zelf controle heb)
Ja dankquote:Op maandag 29 juli 2013 13:41 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee nog niet, ga ik die er ook eens opzetten. Kan ik eens kijken wat voor mij het fijnste werkt!
Las net je post over je paper in slank! Spannend en succes met je opsluiting![]()
Klein hoeraatje? Big hurray!quote:Op maandag 29 juli 2013 13:49 schreef CarOnline het volgende:
Hah, ik zie net dat ik op de BMI meter van het voedingcentrum van 'Je bent veel te zwaar, je moet afvallen' naar 'Je bent te zwaar, zorg ervoor dat je niet verder aankomt' ben gegaan.
Klein hoeraatje, BMI onder de 30.
Volgens mij is alleen Madonna zo gek!quote:Op maandag 29 juli 2013 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, het is ook niet raar, je lichaam komt in een andere modus hoe ouder je wordt. En je kan wel strak oud worden, maar dat vergt dedicatie in de trant van 8 uur per dag in de sportschool doorbrengen. En er zijn maar weinig mensen die zoveel dedicatie willen opbrengen (geheel terecht ook)
die is ook helemaal niet mooi strak, die is pezig en aderigquote:Op maandag 29 juli 2013 13:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen Madonna zo gek!
Ja, maar die is ookal 110 ofzo.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is ook helemaal niet mooi strak, die is pezig en aderig
Er lagen magnums en cornetto'squote:Op maandag 29 juli 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Zo'n waterijsje kan ook geen kwaad. Moet alleen geen Magnums of ben & jerrys pakken
260 zul je bedoelen?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn vriendin heeft in de afgelopen week zeker 15 cornetto's op want daar zitten maar 160 kcals in
Ja omdat ik een van mijn vele vreetbuien van de afgelopen tijd had naar de winkel reed, en het slechtste en lekkerste ijs mee nam wat er lag..quote:
bad ideaquote:Op maandag 29 juli 2013 14:30 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja omdat ik een van mijn vele vreetbuien van de afgelopen tijd had naar de winkel reed, en het slechtste en lekkerste ijs mee nam wat er lag..
Heel slecht idee ja, want het helpt geen ene moer om je vol te vreten wanneer je je kut voelt. Maar om dat uit mijn systeem te krijgen, kost me heel veel moeite..quote:Op maandag 29 juli 2013 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bad idea
Ik heb ooit eens een hele la vol zooi-ijs aan de buurtkinderen gedoneerd
Ja, dat is wel een beetje de kern van ons probleem helaasquote:Op maandag 29 juli 2013 14:32 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Heel slecht idee ja, want het helpt geen ene moer om je vol te vreten wanneer je je kut voelt. Maar om dat uit mijn systeem te krijgen, kost me heel veel moeite..
Ja naja ik bedoelde meer dat ik liever had dat ik dat van nature in me had, het sporten. Maar dat heb ik absoluut niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
Er zitten natuurlijk wel wat stappen tussen je hoofd volstoppen met chocolade en naar de sportschool gaan. Je zou ook gewoon een stukje kunnen gaan fietsen of wandelen, of de was doen, of de zolder opruimen, of schoenen gaan passen
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het niet begrijp, maar als je de alternatieve lat meteen op niveau sportschool legt, leg je 'm misschien te hoog![]()
Ha, dat zijn de tofste vorderingen!quote:Op maandag 29 juli 2013 13:49 schreef CarOnline het volgende:
Hah, ik zie net dat ik op de BMI meter van het voedingcentrum van 'Je bent veel te zwaar, je moet afvallen' naar 'Je bent te zwaar, zorg ervoor dat je niet verder aankomt' ben gegaan.
En ik sloeg door in het "nu kan ik hippe kleren aan" en nu kijken ze naar me omdat ik er nogal opvallend bij loopquote:Op maandag 29 juli 2013 15:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ha, dat zijn de tofste vorderingen!
Ik voelde dat zelf indertijd ook heel sterk in het dagelijks leven, die progressie van 'mensen kijken me aan omdat ik dik ben' naar 'mensen negeren me omdat ik opga in de vadsige massa' tot 'mensen kijken me aan omdat ik een tof lichaam heb'.
Te korte rokjes, te strakke bovenkleding. You name it, I did it. En nu moet ik alles vervangen omdat ik er niet als een sneuerd bij wil lopen.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ik sloeg door in het "nu kan ik hippe kleren aan" (...).
quote:Op maandag 29 juli 2013 15:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Te korte rokjes, te strakke bovenkleding. You name it, I did it. En nu moet ik alles vervangen omdat ik er niet als een sneuerd bij wil lopen.
en om 18:00 eten?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo de groente is gesneden voor de saus. Nu boven het warme vuur gaan staan. Zit te twijfelen om voor of na het sporten te eten. Gs om 18.45 uur sporten. Kan om 5 uur eten, of om half 9.. Later sporten is geen optie want ik MOET de finale kijken van "de beste singer-songwriter van Nederland".
Dan zit ik met een volle maag tijdens het sporten als ik om 1800 eet.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:02 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dan zit ik met een volle maag tijdens het sporten als ik om 1800 eet.
Ik kan het wel half half doen.. Dat is misschien wel een optie! Want denk dat ik na het sporten best nog wel honger heb!
Het is sowieso niet ongezond weinig.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, klopt. 1500 is niet te weinig, echt niet. Je mag dat zeggen als ik hier met lijstjes van 800 kcal aankom maar niet in deze situatie.
ik gister... te lekker!quote:Op maandag 29 juli 2013 14:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vorige week een magnum op. En ik heb er echt, echt oprecht van genoten. Ik eet dat 2 x per jaar ofzo.
Kun je niets vinden dat je leuk vindt? Ik was echt een sporthatende couch potato en moest altijd een beetje grinniken om sporters in de regen, maar hardlopen vind ik op een bepaalde manier wel fijn. Had ik nooit verwacht, na alle mislukte sportpogingen. Ik vind het zelfs jammer als ik niet kan.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:52 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja naja ik bedoelde meer dat ik liever had dat ik dat van nature in me had, het sporten. Maar dat heb ik absoluut niet.
Schoenen passen!! Van schoenen passen wil ik altijd schoenen kopen. Maar dat vind mijn bankrekening niet leuk! Oh echt als ik weer een goede baan heb, ga ik echt een paar schoenen kopen. veel te lang geleden! Mooie hakken
Nee dat snap ik maar als het regelmatig gebeurd dan wil je lichaam ineens ook naar boven springen.quote:
maar hoe word je anders tipsy?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, precies, ach ik blijf ook wel doorrrgaan. Moet gewoon eens leren dat ik geen vijf liter HOEF te drinken op een feestje
heel lang mijn adem inhouden, of een flinke aderlating?quote:
het klinkt geil.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien moeten we ons toch wenden tot de wodkatampon...
Het klinkt sterreprikkelend...quote:
ja maar het kilostuk kaas en de ringleverworst die je er mee wegspoelt he....quote:Op maandag 29 juli 2013 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is 5 liter bier maar 1600 calorietjes?
Maar dan nog. Dat doe ik met wijn OOK.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar het kilostuk kaas en de ringleverworst die je er mee wegspoelt he....
Ja, dat zouden wij ook wel willenquote:Op maandag 29 juli 2013 18:31 schreef LadyOracle het volgende:
Vijf liter? Wow. Dat is misschien inderdaad iets meer dan nodig voor een leuke avond. ;-)
Ik ben na 2 glazen aangeschoten en na 4 wil ik echt stoppen, dat scheelt.
ja mijn muispad doet soms maf.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:33 schreef LadyOracle het volgende:
Niks gedronken en ik zie nu al dubbel!
nee, dan haak ik ook af. Vijf liter bier ook niet op een normale avond hoor, maar op een dagje zomerfestivallen draai ik er mijn chubby handjes niet voor omquote:Op maandag 29 juli 2013 18:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
5 liter wijn haal ik overigens niet hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Net een eeeenoooorme vreetbui, ik heb alles wat ik voor handen had in mijn gezicht geproptIs er nog een restant van dat laatste over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weg gooien!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Het idiote is, ik eet er al een week op rij 3/4/5 per dagquote:Op maandag 29 juli 2013 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is er nog een restant van dat laatste over?Weg gooien!
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar het kilostuk kaas en de ringleverworst die je er mee wegspoelt he....
Goed bezig!quote:Op maandag 29 juli 2013 20:56 schreef miss_sly het volgende:
3x 1 minuut planken in the pocket
Echt vooruitgang!
Nou, het was in elk geval geen plak Bonbon Bloc.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik heb net een schaaltje muesli opook al staat er muesli op, er zit te veel suiker in
Dat was gewoon deel 1 van je ontbijt.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:18 schreef Sarabi het volgende:
Ow dat is ook zeker zo.
Maar helaas dus weer geen perfecte dag.
Straks nog een stukje grapefruit en dan slapen.
Superknap!quote:Op maandag 29 juli 2013 20:56 schreef miss_sly het volgende:
3x 1 minuut planken in the pocket
Echt vooruitgang!
i like how you thinkquote:Op maandag 29 juli 2013 21:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat was gewoon deel 1 van je ontbijt.
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat was gewoon deel 1 van je ontbijt.
ik heb ook kort haar, heeft me nog nooit tegen gehoudenquote:Op maandag 29 juli 2013 21:11 schreef CarOnline het volgende:
Ja Claudia en SQ das weer het gevaar, ben je eindelijk slank, loop je er alsnog potsierlijk bij
Mijn angst is eigenlijk dat ik er 'te jeugdig' bij loop, maar eigenlijk een dikke moeke ben![]()
![]()
Beetje verstoord zelfbeeld
Komt ook doordat ik kort haar heb en dan ben je (hier) automatisch afgeserveerd.
Maar ik heb nog nooit lang haar gehad!
Joyce! Ik hoop ook echt van harte dat je morgenavond een feestje kan geven!
Ik duim me een ongeluk!![]()
MissSly.. wat is planken![]()
Ik heb echt geen idee. Toch niet dat je op balkonranden en daken gaat liggen, die rage is toch voorbij?
Ja, ik sta er zelf ook nog van te kijken dat we het kunnen.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
Dat planken moest ik ook doen toen ik spit haddrie keer een minuut is knap!!
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Net toch nog even 9 kilometer gehobbeld. Geen woorden maar daden. En een suikervrije magere ijskoffie toe
Wow....daar kom ik dan aan met mijn 2,5km.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Net toch nog even 9 kilometer gehobbeld. Geen woorden maar daden. En een suikervrije magere ijskoffie toe
Hobbelen / lopen is altijd wandelen he, ik ren niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow....daar kom ik dan aan met mijn 2,5km.
Ik ook nietquote:Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hobbelen / lopen is altijd wandelen he, ik ren niet.
ja, met een fysiek beroep heb je avondvrijstellingquote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef Zeester het volgende:
Ik blijf lekker op de bank zitten hoor. Maar goed, ik heb vandaag denk ik wel een KM of 4 geserveerd. Mensen wilden veeeeel broodjes vandaag
Mijn collega had nog 2 uur langer gewerkt dan ik én ging sporten. Had ik wel respect voor. Maar ik ben al een uur tegen het verschonen vd kattenbak en vuil buitenzetten aan het aanhikken, dus moet ook niet teveel van mezelf verwachtenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, met een fysiek beroep heb je avondvrijstelling
Ga dat eens doen danquote:Op maandag 29 juli 2013 22:12 schreef Zeester het volgende:
[..]
Mijn collega had nog 2 uur langer gewerkt dan ik én ging sporten. Had ik wel respect voor. Maar ik ben al een uur tegen het verschonen vd kattenbak en vuil buitenzetten aan het aanhikken, dus moet ook niet teveel van mezelf verwachten!
Dat is ook zoquote:Op maandag 29 juli 2013 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2,5 km is in elk geval meer beweging dan op de bank blijven zittenniks mis mee!
nu met vriendin gelopen, doe ik elke maandag, 1 uur en 45 minuten, loop een redelijk constant gemiddelde van 5k/u.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook zohoe lang doe jij over die 9km?
Na een half uur begin ik mij echt een beetje te vervelen (heb ook nog geen leuke route gevonden)
Mij ook niet want verder ben ik 'n hartstikke lekker wiefquote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook kort haar, heeft me nog nooit tegen gehouden
Zojuist gedaan! Ook nog een was ingedaan, mijn logeer-dekbed afgehaald en wat losse prullen weggeborgen. Zit veel lekkerder op m'n luie reet zoquote:
Ach joh, als je je er lekker bij voelt, toch? En je dochter (weet niet of je die hebt eigenlijkquote:Op maandag 29 juli 2013 22:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mij ook niet want verder ben ik 'n hartstikke lekker wiefmaar soms denk ik: bijna 40, 3 tieners en ik loop nog met armbandjes, gympen, t-shirts met prints en adidasjasjes.
Zeg maar. Zoiets.
Misschien wat volwassener worden ofzo.
Weetikveel
Zo fijn. Morgen ga ik écht ff stofzuigen, en me bezighouden met het huishoudenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Boh, hier ook eindelijk de helft van mijn huis weer eens aan kant nadat ik echt een week of 2 te druk was met andere dingen, die toch weer zooi zouden veroorzaken en het gewoon te warm was om wat dan ook te doen.
Toch wel weer lekker als het dan am kant is
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:33 schreef CarOnline het volgende:
Ik had al een vaag vermoeden. Man, volgens mij pies ik acuut in mn sportboek als ik dat moet doen
Dat vraagt om een foto!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mij ook niet want verder ben ik 'n hartstikke lekker wiefmaar soms denk ik: bijna 40, 3 tieners en ik loop nog met armbandjes, gympen, t-shirts met prints en adidasjasjes.
Zeg maar. Zoiets.
Ja herkenbaar. Hier was het lijstje vandaag ook:quote:Op maandag 29 juli 2013 22:38 schreef Zeester het volgende:
[..]
Zojuist gedaan! Ook nog een was ingedaan, mijn logeer-dekbed afgehaald en wat losse prullen weggeborgen. Zit veel lekkerder op m'n luie reet zo
Ja, heel goed. Maar weet niet of 't wel verantwoord isquote:Op maandag 29 juli 2013 22:39 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ach joh, als je je er lekker bij voelt, toch? En je dochter (weet niet of je die hebt eigenlijk) je niet voor hotter than my daughter opgeeft...
SportbRoek!!! Trouwens.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
De allereerst keer wisten we nog niet wat het was en hoe zwaar het was. Toen keek de trainer mee en hielden we het zomaar een minuut vol. Achteraf wonderlijk.
Met 40 ben je nog hartstikke jong! Niet miepen!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Caro, kweet niet, ken je niet maar je bent volgens mij goed bezig... en bijna 40 zijn SUCKS!
Aww dankquote:Op maandag 29 juli 2013 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Caro, kweet niet, ken je niet maar je bent volgens mij goed bezig... en bijna 40 zijn SUCKS!
Ja tante Slyquote:Op maandag 29 juli 2013 22:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Met 40 ben je nog hartstikke jong! Niet miepen!
HAHA!quote:Op maandag 29 juli 2013 23:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben 32 en voel me geen jaar jonger dan 58.
Ik zou ff wachten met uitzakken totdat je daadwerkelijk zwanger bentquote:Op maandag 29 juli 2013 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik word over zes weken 32
Maar ik ben toch al gesnoeid en getrouwd dus aantrekkelijk hoef ik toch niet meer te zijn.
quote:
heeft dat voordelen?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik zou ff wachten met uitzakken totdat je daadwerkelijk zwanger bent
Ik lurk alles, jeweetz.quote:
Ja. Nou..quote:
ik heb een gat. Zo kritisch is ie niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja. Nou..
Hoe zeg ik dat níet plat...
Alhoewel.. Had de jouwese niet dat maffe pak gekocht?
Buns of steel!quote:Op maandag 29 juli 2013 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik kwam laatst ook al binnenvallen, maar ik zal me toch nog maar even braaf introduceren en gewoon gaan meeposten.Ik ben IJs, vetklep onderweg naar buns of steel.
*kuch* Zit nu op iets meer dan -10kg, maar ik wil er nog 15 afhebben.
Let it hang!quote:Op maandag 29 juli 2013 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een gat. Zo kritisch is ie niet.
weet ik liefje. Je hoeft niet in een dorp te wonen om dorps te zijn. En da's niet negatief bedoeld.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik woon in hetzelfde "dorp" he. Sq. Ga slapen jij.
kom maar weer van je kast afquote:Op maandag 29 juli 2013 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
Maar mijn uitspraak werd uit zijn verband gerukt, want zo bedoelde ik dat natuurlijk niet
extra bewegingquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben 323 en voel me geen jaar jonger dan 589.
oh nee hoor, ik zit niet op de kast! Ik probeerde gewoon uit te leggen dat ik iets compleet anders bedoelde maar ik zal t niet meer doen hoorquote:
dit werkt.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik voel je pijn
C_c, welkom terug!!
Ik ga nu voor mijn vierde #2 van vandaag. Ik eis dat er morgen minstens 1500 gram af is
Nee, ik heb bijzonder weinig moeite met bijzonder weinig plezier in mn eten als ik in the zone ben, maar kiwi's met schil gaat me toch echt te ver...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:43 schreef Stormqueen het volgende:
Da's niet elke dag gelukkig! DP, heb je al kiwis geprobeerd?
Succesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo ik heb lekker geslapen. Ondanks de spanning.
Zo douche, subtiel make upje erop, ontbijten leuk jurkje aan en die baan binnen slepen!
Ik heb de olijfjes van de Aldi ontdekt, die zijn verdomd lekker! Feta erbij.. Hmmmmmmmm Al laat ik vandaag de feta maar weg.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Joyce, olijfbuddy *boks*
Succes vandaag!
Waar haal je je luisterboeken vandaag? Is wel een goed idee, ook voor mij!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sarabi, ik vind het prettig om tijdens het wandelen een luisterboek te luisteren. De tijd vliegt voorbij en ik ga vaak nog wat verder omdat ik het hoofdstuk af wil luisteren.
Ik eet meestal zo'n klein blikje gevulde olijven (ansjovis, citroen of tonijn) van Merza of Carbonell. Die wegen 85 gram en leveren 140 kcals. Ik heb nu grote blikken ansjovisolijven van de Spaanse week bij Lidl, het eet toch minder prettig als er geen vooraf afgewogen hoeveelheid is moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb de olijfjes van de Aldi ontdekt, die zijn verdomd lekker! Feta erbij.. Hmmmmmmmm Al laat ik vandaag de feta maar weg.
Dank je wel allemaal!
Ik heb deze van een vriendin gekregen, die heeft ze via torrents of usenet gedownload. Bibliotheken lenen volgens mij ook luisterboeken uit. Of je kunt ze kopen bij Bol ofzo maar de meesten zijn belachelijk duur.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Waar haal je je luisterboeken vandaag? Is wel een goed idee, ook voor mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |