SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Alhoewel het diner er prachtig uitziet ben ik vooral benieuwd naar de kokoscaramelpopcornquote:Op maandag 29 juli 2013 08:14 schreef LadyOracle het volgende:
Qua dieet gisteren niet de beste dag, maar wel lekker!
O: 2 biologische boterammen met plantenmargarine en een plakje pure chocola, zelfgemaakte fruitsalade, 2 medjouldadels
L: 2 pitabroodjes, 1 met vegan kaas, komkommer, tomaat, olijven, en 1 met een halve avocado en ook wat rauwkost, 1 medjouldadel
T: kokoscaramelpopcorn bij de film
D: uit eten, met amuse van gemarineerde biet en knolselderij, voorgerecht van o.a. courgette en zeekraal in doperwtensoep, tussengerecht van bataatpuree met rooktempeh, amandelen en kleine paddenstoeltjes, hoofdgerecht van noedels met zwarte sesam, knolselderijpuree en o.a. zure komkommer, nagerecht van meloen met een soort kersengranita.
Beweging: naar de bioscoop en het restaurant fietsen ;-)
vorige week niet, wegens plakweer, maar normaliter toch wel rond de 30k per week.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:50 schreef Sarabi het volgende:
Stom SQ![]()
Doe je ook nog steeds zo veel wandelen?
Nou ja, ik krijg vaak de indruk dat veel mensen eten zonder dierlijke producten niet als echt eten zien, en verder dat ze het normaal vinden dat het bijna overal in zit, terwijl voor mij het idee van schildluizenafscheiding, bottenprut of koeienmoedermelk in mijn eten redelijk misselijkmakend is (die eerste twee at ik allang niet meer, ook voor ik vega werd vond ik dat smerig). Maar omdat ik het zelf inmiddels zo gewend ben en veel vega/ns ken en samenwoon met iemand die gewoon vegan mee eet, vergeet ik gewoon soms helemaal dat ik op moet letten als ik ergens ben waar ik normaal niet kom en ben ik soort van verrast, 'oh ja, dit eten andere mensen, wat raaaaaaar', zeg maar.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
Je doet het net klinken alsof de rest van de wereld een soort dierhatende massa is die zo veel mogelijk dieren probeert te pakken bij de voedselbereiding![]()
Bij mij zit er ook een hoop vocht aan. Er zit twee kilo bij en mn vetpercentage is een stuk gedaald. Warm weer + weer beginnen met hardlopen. Wel frustrerend inderdaad, ook als je het kan verklaren.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:53 schreef Sarabi het volgende:
Hmm misschien heeft het sowieso ook met het warme weer te maken? Vocht vasthouden ofzo.
Maar goed nog steeds stom.
Hoe veel is je vetpercentage gedaald en waar laat je dat meten?quote:Op maandag 29 juli 2013 08:57 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Bij mij zit er ook een hoop vocht aan. Er zit twee kilo bij en mn vetpercentage is een stuk gedaald. Warm weer + weer beginnen met hardlopen. Wel frustrerend inderdaad, ook als je het kan verklaren.
hehehe, maar je weet wel dat het niet heel vreemd is, toch? Ik bedoel, ik ben helemaal niet zo dat er dierlijke zaken in mijn eten moet zitten,denk dat 95% van de mensen daar juist niet heel bewust mee bezig isquote:Op maandag 29 juli 2013 08:56 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nou ja, ik krijg vaak de indruk dat veel mensen eten zonder dierlijke producten niet als echt eten zien, en verder dat ze het normaal vinden dat het bijna overal in zit, terwijl voor mij het idee van schildluizenafscheiding, bottenprut of koeienmoedermelk in mijn eten redelijk misselijkmakend is (die eerste twee at ik allang niet meer, ook voor ik vega werd vond ik dat smerig). Maar omdat ik het zelf inmiddels zo gewend ben en veel vega/ns ken en samenwoon met iemand die gewoon vegan mee eet, vergeet ik gewoon soms helemaal dat ik op moet letten als ik ergens ben waar ik normaal niet kom en ben ik soort van verrast, 'oh ja, dit eten andere mensen, wat raaaaaaar', zeg maar.
Ik ben er heel bewust niet mee bezig.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, maar je weet wel dat het niet heel vreemd is, toch? Ik bedoel, ik ben helemaal niet zo dat er dierlijke zaken in mijn eten moet zitten,denk dat 95% van de mensen daar juist niet heel bewust mee bezig is
0,1% van de Nederlanders is veganist.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe, maar je weet wel dat het niet heel vreemd is, toch? Ik bedoel, ik ben helemaal niet zo dat er dierlijke zaken in mijn eten moet zitten,denk dat 95% van de mensen daar juist niet heel bewust mee bezig is
Gewoon op mijn eigen weegschaal. Die is normaal heel stabiel, iedere dag hetzelfde percentage. En er is opeens ruim een procent af.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe veel is je vetpercentage gedaald en waar laat je dat meten?
Ik weet dat andere mensen het niet vreemd vinden, maar ik vind het zelf echt raar. Behalve met vlees zijn mensen er vaak idd niet bewust mee bezig. Maar daarom ligt ook 95% van de supermarkt vol met dingen met dierlijke producten. Van brood tot snoep.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |