Ik weet het, maar het ligt een beetje in dezelfde lijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
TS is geen gristengekkie, TS is gewoon gestoord.
AFAIK als ik worden de laatste jaren alleen de echte risicogroepen opgeroepen (en alleen zij krijgen het vergoed). Ik kreeg altijd de vraag naar mijn oproep als ik een griepprik wilquote:Op maandag 29 juli 2013 09:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Je hoeft geen hartprobleem te hebben om een griepprik te krijgen hoor, die wordt je al vrij snel aangeboden.Mij hebben ze jarenlang nog een griepprik aangeboden omdat ik vroeger als kind ooit een inhaler heb gehad.
Ja, je moet wel thuis een briefje krijgen. Maar die krijgen dus best veel mensen. Overigens is het wel zo dat je wel trouw elk jaar moet komen, anders krijg je geen briefje meer. Ik heb geen idee of je die dan nog via je huisarts kan krijgen.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
AFAIK als ik worden de laatste jaren alleen de echte risicogroepen opgeroepen (en alleen zij krijgen het vergoed). Ik kreeg altijd de vraag naar mijn oproep als ik een griepprik wil
De simpelste loophole ooit, gewoon een dokter als instrument van God bestempelen, maar neuh hoor.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:56 schreef HeatWave het volgende:
Die bible belters ook, dan is er een ziekte, gaan ze bidden tot God om die ziekte te genezen, dan antwoord God ze door medicijnen mogelijk te maken, gaan ze die weigeren.
Natuurlijk, gewoon betalen voor het vaccin, doe ik ookquote:Op maandag 29 juli 2013 10:05 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, je moet wel thuis een briefje krijgen. Maar die krijgen dus best veel mensen. Overigens is het wel zo dat je wel trouw elk jaar moet komen, anders krijg je geen briefje meer. Ik heb geen idee of je die dan nog via je huisarts kan krijgen.
Heb ik nog nooit gedaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Natuurlijk, gewoon betalen voor het vaccin, doe ik ook
Maar jaquote:Op maandag 29 juli 2013 10:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
De simpelste loophole ooit, gewoon een dokter als instrument van God bestempelen, maar neuh hoor..
Dat is wat anders, je vroeg je af of het kon, en dat beantwoord ikquote:
Ik liet m'n vorige gereformeerde stagiaire ook altijd in het labeltje in z'n nek kijken als 'ie weer eens met een Bijbeltekst aankwam. En me maar niet geloven als ik Leviticus voor 'm citeerde.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Wel kleding dragen die uit meer dan 1 stof gemaakt is
Heb ik ook wel eens gedaan, is zo grappig hoe slecht christenen de bijbel kennen. Zat eens een amerikaanse religek naast me in het vliegtuig die af liep te geven over het zondige Nederland.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik liet m'n vorige gereformeerde stagiaire ook altijd in het labeltje in z'n nek kijken als 'ie weer eens met een Bijbeltekst aankwam. En me maar niet geloven als ik Leviticus voor 'm citeerde.
Nou ja, ik vroeg me het meer af voor de gevallen die het gratis krijgen maar een keer overgeslagen hebben.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is wat anders, je vroeg je af of het kon, en dat beantwoord ik
Ah, de beroemde 'Leviticus trap'. Dat christenen daar nog intrappen en nog geen smoesje hebben bedacht.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik liet m'n vorige gereformeerde stagiaire ook altijd in het labeltje in z'n nek kijken als 'ie weer eens met een Bijbeltekst aankwam. En me maar niet geloven als ik Leviticus voor 'm citeerde.
Heeft niet heel NL schoolvakantie op het moment?quote:
Gratis is het sowieso niet, het gaat van je eigen risico afquote:Op maandag 29 juli 2013 10:26 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nou ja, ik vroeg me het meer af voor de gevallen die het gratis krijgen maar een keer overgeslagen hebben.
Ik heb 'm eens zien kijken alsof 'ie water zag branden toen 'ie de doodstraf verdedigde met z'n catechisatie-map in de hand met daarin de stelling dat de rechterlijke macht gewoon mocht doden.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb ik ook wel eens gedaan, is zo grappig hoe slecht christenen de bijbel kennen. Zat eens een amerikaanse religek naast me in het vliegtuig die af liep te geven over het zondige Nederland.
Goh, mooi pak heb je aan man, is dat wol?
Ja.
En die voering, dat is echte zijde?
Ja
Heb je een bijbel bij je?
Ja
Hook, line and sinker.
Ah, dat heb je ook nog natuurlijk. Wel een goede manier om de lichtere gevallen uit de risicogroepen te filteren. Die hebben tegen de tijd dat de griepprik komt, hun eigen risico allang opgemaakt.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gratis is het sowieso niet, het gaat van je eigen risico af
Oh, ja, da's waar ook. Dan denk ik dat hij naar de dagopvang is.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heeft niet heel NL schoolvakantie op het moment?
quote:Op maandag 29 juli 2013 08:18 schreef Rectum het volgende:
Terechte klacht... ik ben als kind ook ingeënt en heb nu steeds de neiging om luxeproducten te kopen waar ik ook prima zonder zou kunnen. Het is het systeem gelukt.Ik ga vandaag maar weer een nieuwe iPad kopen.
![]()
Auwquote:Op maandag 29 juli 2013 10:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik heb 'm eens zien kijken alsof 'ie water zag branden toen 'ie de doodstraf verdedigde met z'n catechisatie-map in de hand met daarin de stelling dat de rechterlijke macht gewoon mocht doden.
Hij had het moeilijk met m'n wedervraag of Jezus dan terecht der dood is gebracht, aangezien hij gewoon door de rechterlijke macht is veroordeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |