Dat gedeelte duurde echt 30 seconden.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:12 schreef TwyLight het volgende:
Dafuq, dus jij laat je in je eigen huis op je gezicht slaan door een vreemde gast en daarna kan hij lekker rustig op de bank op zijn DS gaan spelen?ik had die gast gesloopt
Iemand die mij in mijn eigen huist op mijn gezicht durft te slaan krijg er binnen een seconden 5 terugquote:Op maandag 29 juli 2013 01:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat gedeelte duurde echt 30 seconden.
Tussen het hem laten spelen op de DS en hem even haarfijn uitleggen hoe en wat zat 30 seconden ongeveer.
Ja, misschien ben ik wel een mietjequote:Op maandag 29 juli 2013 01:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Iemand die mij in mijn eigen huist op mijn gezicht durft te slaan krijg er binnen een seconden 5 terug
Wat een mietje ben jij
Ik zou me echt kapot schamen voor jou als ik George was.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, misschien ben ik wel een mietje__! Maar ik ben sowieso niet van het geweld, mensen slaan lost niks op vind ik.
Jezus, Gandhi, Braddie...quote:Op maandag 29 juli 2013 01:21 schreef TonyMalony het volgende:
Vast niet waar gebeurd dit, maar wie incasseert nou een klap en doet vervolgens niks terug?
Ik, om de dood eenvoudige reden, dat als ik hem een klap had verkocht, ik hem ook echt een goede klap had verkocht. Want ik kookte van woede op dat moment, maar ik hield mezelf in.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:21 schreef TonyMalony het volgende:
Vast niet waar gebeurd dit, maar wie incasseert nou een klap en doet vervolgens niks terug?
quote:Op maandag 29 juli 2013 01:12 schreef TwyLight het volgende:
Dafuq, dus jij laat je in je eigen huis op je gezicht slaan door een vreemde gast en daarna kan hij lekker rustig op de bank op zijn DS gaan spelen?ik had die gast gesloopt
quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 01:15 schreef TwentyFourr het volgende:
Niet gelezen, terecht dat je geslagen bent.
Ga niet stoer lopen praten nu, je bent gewoon een bitchboi.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik, om de dood eenvoudige reden, dat als ik hem een klap had verkocht, ik hem ook echt een goede klap had verkocht. Want ik kookte van woede op dat moment, maar ik hield mezelf in.
Het was overigens geen vreemde gast, ik ken hem al wel een hele tijd, maar het is geen vriend van me zeg maarquote:
Braddie-topics zijn per definitie wel waargebeurd, dat is het mooie. Die man heeft een turbulent leven, daar kan geen verzonnen topic tegenop.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:21 schreef TonyMalony het volgende:
Kut excuusquote:Op maandag 29 juli 2013 01:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik, om de dood eenvoudige reden, dat als ik hem een klap had verkocht, ik hem ook echt een goede klap had verkocht. Want ik kookte van woede op dat moment, maar ik hield mezelf in.
Je moet gwn relaxen swaquote:Op maandag 29 juli 2013 01:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok danquote:Op maandag 29 juli 2013 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga niet stoer lopen praten nu, je bent gewoon een bitchboi.
Gewoon je woede laten gaan dan, je hebt een goede reden toch?! Als hij je hard mept in je gezicht...quote:Op maandag 29 juli 2013 01:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Saghbi, hij bood mij 5 minuten daarvoor nog een joint aanquote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:25 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Gewoon je woede laten gaan dan, je hebt een goede reden toch?! Als hij je hard mept in je gezicht...
Typisch betafag antwoordquote:Op maandag 29 juli 2013 01:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je woede laten gaan is voor tokkies, gewoon die gast hardhandig je huis uit werken.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:25 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Gewoon je woede laten gaan dan, je hebt een goede reden toch?! Als hij je hard mept in je gezicht...
had die gast geslooptquote:Op maandag 29 juli 2013 01:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het was overigens geen vreemde gast, ik ken hem al wel een hele tijd, maar het is geen vriend van me zeg maar
om daarna je blubberpoot te breken op zijn mooibooi gezichtje zeker?quote:Op maandag 29 juli 2013 01:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Iemand hardhandig je huis uitwerken is toch een vorm van woede?quote:Op maandag 29 juli 2013 01:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je woede laten gaan is voor tokkies, gewoon die gast hardhandig je huis uit werken.
Dit.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:27 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Iemand hardhandig je huis uitwerken is toch een vorm van woede?
Nee. Dat kan het wel zijn, maar dat hoeft niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:27 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
nee dat is grenzen stellen, gewoon één keer duidelijk aangeven dat ie zelfstandig kan gaan, gaat ie niet, dan gaat het liggendquote:Op maandag 29 juli 2013 01:27 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
ts heet donald?quote:Op maandag 29 juli 2013 01:30 schreef Hugh_Myron het volgende:
Stuur je ooms/neefjes erop af. Dat die gozer dat uberhaupt durft te maken bij een van Dijk!
Die zitten waarschijnlijk allemaal vast.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:30 schreef Hugh_Myron het volgende:
Stuur je ooms/neefjes erop af. Dat die gozer dat uberhaupt durft te maken bij een van Dijk!
L O Lquote:Op maandag 29 juli 2013 01:30 schreef Hugh_Myron het volgende:
quote:Op maandag 29 juli 2013 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die zitten waarschijnlijk allemaal vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vroegaah toen ik nog een kleinjong jochie was bij mij een feestje, inc wat 'via via volk' waarna een beetje leuk ging doen met spullen uit mijn huis, wat van gezegt en op een of andere manier (drank?) kwam het niet helemaal door dat je geen spullen gaat slopen van de huiseigenaar en vooral tegen hem geen grote bek op zetquote:Op maandag 29 juli 2013 01:30 schreef deadprez het volgende:
Zie het als een uitsmijter bij een club, die trapt mensen er ook niet uit woede uit over het algemeen.
Hij geeft mij een klap.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:32 schreef BozeHaas het volgende:
Hij geeft je een klap, gaat daarna lekker chill stoned op je bank liggen met zn DS, en jij deed helemaal niks,
maar je maakt er nu wel een topic over, goed gedaan jonge dat zal hem leren
Veel gekker gaat het inderdaad niet worden in het leven.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:12 schreef TwyLight het volgende:
gastquote:Op maandag 29 juli 2013 01:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij geeft mij een klap.
Pakt direct daarna z`n DS en denkt te kunnen chillen. Nog geen 30 seconde later meld ik hem hoe het zit en dat hij beter kan gaan, toen vertrok hij.
quote:Op maandag 29 juli 2013 01:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij geeft mij een klap.
Pakt direct daarna z`n DS en denkt te kunnen chillen. Nog geen 30 seconde later meld ik hem hoe het zit en dat hij beter kan gaan, toen vertrok hij.
Je hebt die muren in z'n huis zeker nog niet gezien.quote:
Had dan op z'n minst die DS uit zijn hand gemeptquote:Op maandag 29 juli 2013 01:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij geeft mij een klap.
In de OP zeg je helemaal niet dat jij hem wegstuurde, jij ging gewoon zeiken en dat kon hij niet hebben waardoor hij zelf wegging.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij geeft mij een klap.
Op dat moment deed ik het liever verbaal, want als ik hem een klap had verkocht was het voor 1 van ons niet goed afgelopen. Dat.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:34 schreef practics het volgende:
[..]dus als iemand jou klap verkoopt, vertel je hem netjes dat die beter weg kan gaan.
![]()
Je geduld en zelfbeheersing is baazz
Nee?quote:Op maandag 29 juli 2013 01:34 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je hebt die muren in z'n huis zeker nog niet gezien.
Nee alleen topic van die mooie auto van hem inclusief dat topic op autoweek ofzoquote:Op maandag 29 juli 2013 01:34 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja met jou waarschijnlijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Op dat moment deed ik het liever verbaal, want als ik hem een klap had verkocht was het voor 1 van ons niet goed afgelopen. Dat.
Niet in m`n huis, in m`n hokje.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:34 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor jou.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Op dat moment deed ik het liever verbaal, want als ik hem een klap had verkocht was het voor 1 van ons niet goed afgelopen. Dat.
Als braddie's autisme het niet meer kan handelen allemaal reageert hij zich af op zijn muren.quote:
Nou ja, laat ik het zo zeggen: die roestgaten in de auto zijn er niks bij.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:35 schreef practics het volgende:
[..]
Nee alleen topic van die mooie auto van hem inclusief dat topic op autoweek ofzo
TS is yin yang en aanhanger van verschillende Oosterse filosofieën en vecht en beheersingskunsten. TSquote:Op maandag 29 juli 2013 01:34 schreef practics het volgende:
[..]dus als iemand jou klap verkoopt, vertel je hem netjes dat die beter weg kan gaan.
![]()
Je geduld en zelfbeheersing is baazz
quote:Op maandag 29 juli 2013 01:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als braddie's autisme het niet meer kan handelen allemaal reageert hij zich af op zijn muren.
quote:Op maandag 29 juli 2013 01:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het zo zeggen: die roestgaten in de auto zijn er niks bij.
Wat een mafkees.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:36 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
TS is yin yang en aanhanger van verschillende Oosterse filosofieën en vecht en beheersingskunsten. TS
Of op zijn toetsenbordquote:Op maandag 29 juli 2013 01:36 schreef Braddie het volgende:
[..]_____________________________________________!!!!!!!111!!!111
quote:Op maandag 29 juli 2013 01:37 schreef deadprez het volgende:
Zie hem stoer doen dan. Nadat hij klappen krijgt in zijn eigen huis.
Hij antwoord gewoon voor mij die jongenquote:Op maandag 29 juli 2013 01:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als braddie's autisme het niet meer kan handelen allemaal reageert hij zich af op zijn muren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel heel erg mee/op m`n wangquote:Op maandag 29 juli 2013 01:39 schreef practics het volgende:
maar braddie serieus gast, was de klap hard? en waar kwam die precies aan?
Doet er niet toe.quote:
Ja, hier heb ik wel van geleerd.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Doet er niet toe.
Ik ben normaal een rustige jongen, maar als iemand dat bij mij flikt, dan staat 'ie voorlopig niet meer op!!!1
Leer hiervan, bradster.
Neuk zijn zusje!quote:Op maandag 29 juli 2013 01:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, hier heb ik wel van geleerd.
Ik moet wat assertiever gaan worden, ik merk het al
nu al? loop je niet te hard van stapel?quote:Op maandag 29 juli 2013 01:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, hier heb ik wel van geleerd.
Ik moet wat assertiever gaan worden, ik merk het al
TOP LELquote:Op maandag 29 juli 2013 01:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |