abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129776070
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 00:10 schreef kvd het volgende:

[..]

[..]

Ik zou graag willen, maar...ik heb geen foto van de keuken van mijn moeder, kan haar nu ook niet vragen waar die vandaan komt, want op vakantie (zij, niet ik) en kan er ook niet even langs want helaas door een ruzie in de familie geen sleutel meer van het huis.
Maar, de oven komt overeen met de siemens-oven die ze heeft, de indeling van de laden ed heeft zij ook.
Misschien is het Ikea, misschien ook niet. En als dit een Ikea-keuken is, dan hebben ze de kunst aardig van andere keukenmakers afgekeken.

Was jouw rijtje even aan het afgaan, maar die luftig afzuigkap zie ik niet met een glazen rand staan moet ik eerlijk zeggen
Ik zie em ook niet, maar hij is toch echt in het assortiment geweest.

Maar ik zeg ook niet dat jouw moeder wel of geen IKEA keuken heeft, maar je klonk nogal stellig wat betreft de keuken in die villa. Dus ik was benieuwd naar je argumenten. :)

En wat betreft IKEA & keukens, ze verkopen die dingen al jaaaaaaaaaaaaaaaren. Ze maken wat betreft apparatuur gebruik van de kennis van Electrolux en Whirlpool

Maar om even bij de villa te blijven. Als ze de keuken toch niet van IKEA hebben hebben ze waarschijnlijk veel te veel betaald voor de keuken :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129811917
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:38 schreef Teslynd het volgende:

[..]

quote:
Ik vind die muurblokken lelijker. Dat ziet eruit als een noodwoning.
Die muurblokken zijn volgens mij hetzelfde als dat er op het plafond zit, alleen dan wit geschilderd...
pi_129812341
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dan heb je een miljoenenhuis en dan zet je daar een IKEA keuken in :')
Misschien om het gemak? Niet hoeven afdingen, geen gezeur over dit of dat, je kan direct plannen wat nodig is en zien wat het kost.
pi_129812390
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 22:42 schreef FFnog het volgende:

[..]

[..]

Die muurblokken zijn volgens mij hetzelfde als dat er op het plafond zit, alleen dan wit geschilderd...
Hopelijk is het geen kunststof, want dat lijkt me erg benauwd.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 23:30:56 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129814501
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 22:50 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Misschien om het gemak? Niet hoeven afdingen, geen gezeur over dit of dat, je kan direct plannen wat nodig is en zien wat het kost.
Nah, gemak of geen gemak, als ik zo'n duur huis had dan ging er echt wel een Bulthaup keuken in.

Daarbij zie je het kwaliteitsverschil echt wel, als ik zie hoe de 17 jaar oude Ikea keuken in het oude huis van mijn lief eruitziet, en hoe de Lodder-keuken in het huis van mijn ouders ons nieuwe huis eruitziet dan is dat echt een wereld van verschil.

En voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat die Ikea-keuken slecht is, maar die heeft geen levensduur van 20 jaar, terwijl ik in die Lodder-keuken vrijdag een nieuwe koelkast laat plaatsen, en binnenkort mogelijk ook een ander vaatwasser en kookplaat.
Als dat allemaal de moeite niet was geweest had ik de hele keuken er uit laten slopen en er een nieuwe (Ikea) keuken in laten zetten, bij de Ikea-keuken van dezelfde leeftijd had ik absoluut geen apparatuur meer vervangen zonder de keuken ook te vervangen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 augustus 2013 @ 23:41:14 #131
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_129815056
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, gemak of geen gemak, als ik zo'n duur huis had dan ging er echt wel een Bulthaup keuken in.

Daarbij zie je het kwaliteitsverschil echt wel, als ik zie hoe de 17 jaar oude Ikea keuken in het oude huis van mijn lief eruitziet, en hoe de Lodder-keuken in het huis van mijn ouders ons nieuwe huis eruitziet dan is dat echt een wereld van verschil.

En voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat die Ikea-keuken slecht is, maar die heeft geen levensduur van 20 jaar, terwijl ik in die Lodder-keuken vrijdag een nieuwe koelkast laat plaatsen, en binnenkort mogelijk ook een ander vaatwasser en kookplaat.
Als dat allemaal de moeite niet was geweest had ik de hele keuken er uit laten slopen en er een nieuwe (Ikea) keuken in laten zetten, bij de Ikea-keuken van dezelfde leeftijd had ik absoluut geen apparatuur meer vervangen zonder de keuken ook te vervangen.
Daar betaal je dan ook voor. Om eerlijk te zijn wil ik ook helemaal geen 20 jaar naar dezelfde keuken kijken.. :{
O+
pi_129820884
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, daar heb je gelijk in. In mijn huurhuis is-ie 30 jaar meegegaan, maar zag er op het laatst natuurlijk niet meer uit. Hij had eerder vervangen kunnen worden, waarvoor ik toen geen energie had. De nieuwe gaat zeker geen 20 jaar mee, wat gezien zijn uiterlijk geen ramp is.
Hij heeft als nadeel dat het eendeurskastjes zijn die bovendien smaller dan de vorige zijn en dat de gaatjeslijsten in het midden ontbreken. Dus geen halfdiepe planken meer.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:41 schreef Saisai het volgende:

[..]

Daar betaal je dan ook voor. Om eerlijk te zijn wil ik ook helemaal geen 20 jaar naar dezelfde keuken kijken.. :{
Een mooie, goede, praktische keuken kan ik zonder problemen lang naar kijken. Levenslang kan best haalbaar zijn. Ik moet gelijk weer denken aan het praktische granieten aanrecht met de grote gootsteen waar twee afwasbakken in pasten (zo'n Bruynzeelkeuken), of het roestvrijstalen aanrecht van de vorige, maar dan wel met een grotere gootsteen. Die kleine maakte me extra onhandig.
pi_129824144
Verdomd interessant allemaal. Heeft er nog iemand een opmerkelijke foto gevonden?
  † In Memoriam † donderdag 8 augustus 2013 @ 11:10:10 #134
37843 lady-wrb
kortaf
pi_129824196
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:42 schreef taxibabe het volgende:
Dat is niet veel geld voor zo'n formaat huis, ok, er moet wel wat aan gebeuren:

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)weg-63/fotos/#foto-1
mooi!
pi_129824681
Een huis met een Kuifje-kamer...

...een 'preekkamer'...

...en een super romantische ouderslaapkamer.

pi_129824877
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:25 schreef k_man het volgende:

[ afbeelding ]

...een 'preekkamer'...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wel mooie ruimtes met veel licht

Waar staat die OH eigenlijk voor? :@
pi_129824990
Open Haard.
pi_129825026
:D Die zijn echte kuifje gek :D

Wel een mooi huis en goed onderhouden ^O^
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_129825040
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:33 schreef k_man het volgende:
Open Haard.
Dank u, ik probeerde combinaties met die preekkamer te maken, las het als OH preekkamer. Zie nu pas dat het aan de andere kant van de muur ook staat haha
pi_129825136
Dit appartementje heeft een zithoek voor als je maar met z'n tweetjes bent...

...voor als je met z'n vieren bent...

...en voor als je met nog meer personen bent.

U ziet, het is behelpen met een oppervlakte van slechts 450 m2. :7
pi_129825258
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:25 schreef k_man het volgende:

[ afbeelding ]

...een 'preekkamer'...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die Kuifje-kamer en preekkamer zijn dezelfde kamer. Er wordt daar gepreekt over Kuifje? :P
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_129826316
de wc paste er maar net in, als je iets te dik ben zit je klem

http://www.funda.nl/koop/(...)3-keerderstraat-244/
pi_129826345
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:19 schreef 12bhippy het volgende:
de wc paste er maar net in, als je iets te dik ben zit je klem

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)3-keerderstraat-244/
Dan schijt je in het bad :7
pi_129827372
"Ik zeg nog zo, géén bommetje!" :(

pi_129827470
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:58 schreef k_man het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Mooi ingebouwde tv ook, pre-lcd-tijdperk
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  † In Memoriam † donderdag 8 augustus 2013 @ 13:23:44 #147
37843 lady-wrb
kortaf
pi_129828204
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:58 schreef k_man het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gaaaaaaaf!
pi_129828718
quote:
Wow :o voor zo'n huisje zou ik nog wel overwegen om te verhuizen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  Moderator / Miss SHO donderdag 8 augustus 2013 @ 15:59:45 #149
22592 crew  Ole
pi_129833892
Wat een enge trap!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 8 augustus 2013 @ 16:19:47 #150
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_129834560
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:39 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Wow :o voor zo'n huisje zou ik nog wel overwegen om te verhuizen.
Huisje is erg gaaf inderdaad. Maar nul grond en tuin enzo, en een uitgeleefde straat. Da's wel weer jammer. Maar het uitzicht is weer heerlijk :)

https://www.google.com/ma(...)GPTFsd0Irw!2e0&fid=5
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')