Ik zie em ook niet, maar hij is toch echt in het assortiment geweest.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:10 schreef kvd het volgende:
[..]
[..]
Ik zou graag willen, maar...ik heb geen foto van de keuken van mijn moeder, kan haar nu ook niet vragen waar die vandaan komt, want op vakantie (zij, niet ik) en kan er ook niet even langs want helaas door een ruzie in de familie geen sleutel meer van het huis.
Maar, de oven komt overeen met de siemens-oven die ze heeft, de indeling van de laden ed heeft zij ook.
Misschien is het Ikea, misschien ook niet. En als dit een Ikea-keuken is, dan hebben ze de kunst aardig van andere keukenmakers afgekeken.
Was jouw rijtje even aan het afgaan, maar die luftig afzuigkap zie ik niet met een glazen rand staan moet ik eerlijk zeggen
quote:
Die muurblokken zijn volgens mij hetzelfde als dat er op het plafond zit, alleen dan wit geschilderd...quote:Ik vind die muurblokken lelijker. Dat ziet eruit als een noodwoning.
Misschien om het gemak? Niet hoeven afdingen, geen gezeur over dit of dat, je kan direct plannen wat nodig is en zien wat het kost.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan heb je een miljoenenhuis en dan zet je daar een IKEA keuken in![]()
Hopelijk is het geen kunststof, want dat lijkt me erg benauwd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:42 schreef FFnog het volgende:
[..]
[..]
Die muurblokken zijn volgens mij hetzelfde als dat er op het plafond zit, alleen dan wit geschilderd...
Nah, gemak of geen gemak, als ik zo'n duur huis had dan ging er echt wel een Bulthaup keuken in.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:50 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Misschien om het gemak? Niet hoeven afdingen, geen gezeur over dit of dat, je kan direct plannen wat nodig is en zien wat het kost.
Daar betaal je dan ook voor. Om eerlijk te zijn wil ik ook helemaal geen 20 jaar naar dezelfde keuken kijken..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, gemak of geen gemak, als ik zo'n duur huis had dan ging er echt wel een Bulthaup keuken in.
Daarbij zie je het kwaliteitsverschil echt wel, als ik zie hoe de 17 jaar oude Ikea keuken in het oude huis van mijn lief eruitziet, en hoe de Lodder-keuken in het huis van mijn ouders ons nieuwe huis eruitziet dan is dat echt een wereld van verschil.
En voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat die Ikea-keuken slecht is, maar die heeft geen levensduur van 20 jaar, terwijl ik in die Lodder-keuken vrijdag een nieuwe koelkast laat plaatsen, en binnenkort mogelijk ook een ander vaatwasser en kookplaat.
Als dat allemaal de moeite niet was geweest had ik de hele keuken er uit laten slopen en er een nieuwe (Ikea) keuken in laten zetten, bij de Ikea-keuken van dezelfde leeftijd had ik absoluut geen apparatuur meer vervangen zonder de keuken ook te vervangen.
Ja, daar heb je gelijk in. In mijn huurhuis is-ie 30 jaar meegegaan, maar zag er op het laatst natuurlijk niet meer uit. Hij had eerder vervangen kunnen worden, waarvoor ik toen geen energie had. De nieuwe gaat zeker geen 20 jaar mee, wat gezien zijn uiterlijk geen ramp is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, gemak of geen gemak, als ik zo'n duur huis had dan ging er echt wel een Bulthaup keuken in.
Daarbij zie je het kwaliteitsverschil echt wel, als ik zie hoe de 17 jaar oude Ikea keuken in het oude huis van mijn lief eruitziet, en hoe de Lodder-keuken in het huis van mijn ouders ons nieuwe huis eruitziet dan is dat echt een wereld van verschil.
En voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat die Ikea-keuken slecht is, maar die heeft geen levensduur van 20 jaar, terwijl ik in die Lodder-keuken vrijdag een nieuwe koelkast laat plaatsen, en binnenkort mogelijk ook een ander vaatwasser en kookplaat.
Als dat allemaal de moeite niet was geweest had ik de hele keuken er uit laten slopen en er een nieuwe (Ikea) keuken in laten zetten, bij de Ikea-keuken van dezelfde leeftijd had ik absoluut geen apparatuur meer vervangen zonder de keuken ook te vervangen.
Een mooie, goede, praktische keuken kan ik zonder problemen lang naar kijken. Levenslang kan best haalbaar zijn. Ik moet gelijk weer denken aan het praktische granieten aanrecht met de grote gootsteen waar twee afwasbakken in pasten (zo'n Bruynzeelkeuken), of het roestvrijstalen aanrecht van de vorige, maar dan wel met een grotere gootsteen. Die kleine maakte me extra onhandig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:41 schreef Saisai het volgende:
[..]
Daar betaal je dan ook voor. Om eerlijk te zijn wil ik ook helemaal geen 20 jaar naar dezelfde keuken kijken..
mooi!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:42 schreef taxibabe het volgende:
Dat is niet veel geld voor zo'n formaat huis, ok, er moet wel wat aan gebeuren:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-63/fotos/#foto-1
Wel mooie ruimtes met veel lichtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:25 schreef k_man het volgende:
Een huis met een Kuifje-kamer...
[ afbeelding ]
...een 'preekkamer'...
[ afbeelding ]
...en een super romantische ouderslaapkamer.
[ afbeelding ]
Dank u, ik probeerde combinaties met die preekkamer te maken, las het als OH preekkamer. Zie nu pas dat het aan de andere kant van de muur ook staat hahaquote:
Die Kuifje-kamer en preekkamer zijn dezelfde kamer. Er wordt daar gepreekt over Kuifje?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:25 schreef k_man het volgende:
Een huis met een Kuifje-kamer...
[ afbeelding ]
...een 'preekkamer'...
[ afbeelding ]
...en een super romantische ouderslaapkamer.
[ afbeelding ]
Dan schijt je in het badquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:19 schreef 12bhippy het volgende:
de wc paste er maar net in, als je iets te dik ben zit je klem
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)3-keerderstraat-244/
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:58 schreef k_man het volgende:
"Ik zeg nog zo, géén bommetje!"![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gaaaaaaaf!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:58 schreef k_man het volgende:
"Ik zeg nog zo, géén bommetje!"![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wowquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:28 schreef 12bhippy het volgende:
je eigen grot:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)48-te-lanaye-belgie/
Huisje is erg gaaf inderdaad. Maar nul grond en tuin enzo, en een uitgeleefde straat. Da's wel weer jammer. Maar het uitzicht is weer heerlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wowvoor zo'n huisje zou ik nog wel overwegen om te verhuizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |