http://www.ajaxlife.nl/up(...)of-transfer-bezorgenquote:Terwijl de strijd om de opvolging van Toby Alderweireld al lijkt losgebarsten, zit Niklas Moisander stevig in het zadel. Maar niet lang meer, als het aan Stefano Denswil ligt. De jongeling staat te popelen om het over te nemen van zijn Finse concurrent.
Als er nu over Denswil wordt gesproken, is de kans groot dat het gaat over die geweldige tackle tegen VVV-Venlo. Dit moment was het hoogtepunt in de vier wedstrijden die hij tot nu toe speelde namens het eerste.
Hoewel hij nog steeds geldt als back-up van Moisander begint Denswil heel anders aan zijn tweede seizoen als lid van de A-selectie. “Ik durfde in het begin niet echt vragen te stellen of initiatief te nemen, maar dat is veranderd. Ik voel me niet nieuw meer,” aldus de twintigjarige Ajacied tegenover Ajax Life.
Denswil keek de kat uit de boom. “Ik probeerde niet teveel te praten, maar te kijken en te leren. Pas later begon ik mijn eigen spel te spelen en lekker mee te babbelen. Ik ben voel me nu onderdeel van de groep.” Hoewel hij vooral keek en niet sprak, was er wel een belangrijke ontmoeting met Jan Vertonghen.
De Belg leerde kort voor zijn vertrek een belangrijke les aan nieuweling Denswil. “'Als je erin mag, zorg dat je er staat en laat je zien en horen', vertelde Vertonghen. Daar denk ik nog wel eens aan terug. Als je achterin staat, moet je een leider zijn en van je laten horen. Volle concentratie en constant coachen. Als je het goed neerzet, heb je het veel gemakkelijker.”
Met die wapens gaat hij de strijd aan met Moisander. De Fin lijkt zeker van een basisplaats, maar toch antwoordt Denswil met 'nee' op de vraag of het moeilijk is hem eruit te spelen. “Als ik het op de training bewijs of mezelf laat zien als een geweldige invaller, maak ik het de trainer moeilijk. Ik denk dat ik alles in eigen handen heb. De trainer praat veel met me en stoomt me klaar.”
Het is wachten op zijn doorbraak. Want die komt er. Denswil is zeker van zijn zaak en schetst twee mogelijke scenario's. “Niklas heeft meer ervaring, maar ik kom voor mezelf op. Ik moet gewoon zorgen dat ik hem uit de basis speel. Dat zou het mooiste zijn en daar doe ik alles voor. En anders probeer ik Niklas op de trainingen zo goed te maken dat hij een mooie transfer krijgt. Dan kan ik het daarna overnemen.”
Roda wordt wel de revelatie van het nieuwe seizoen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon scoren binnen het kwartier, dan rustig uitspelen en uitlopen.
Hebben zich inderdaad leuk versterkt. Play-offs moet wel lukken, al is dat eigenlijk ook geen revelatie. Die wisselen standaard subtop af met bijna degradatie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Roda wordt wel de revelatie van het nieuwe seizoen.
Verstandige jongen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://www.ajaxlife.nl/up(...)of-transfer-bezorgen
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Hebben zich inderdaad leuk versterkt. Play-offs moet wel lukken, al is dat eigenlijk ook geen revelatie. Die wisselen standaard subtop af met bijna degradatie.
2012-2013, met Cuenca en Fischerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:04 schreef Catch22- het volgende:
Ajax is nog nooit kampioen geworden met een spanjaard als rechtsbuiten en een deen als linksbuiten![]()
![]()
Ik kan die tackel niet herinneren. Ik denk aan plopquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://www.ajaxlife.nl/up(...)of-transfer-bezorgen
Zou Cuenca niet echt dé rechtsbuiten van dat seizoen willen noemenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:33 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
2012-2013, met Cuenca en Fischer
Wie wel?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zou Cuenca niet echt dé rechtsbuiten van dat seizoen willen noemen
áls dat iemand is, dan Schönequote:
Hij deed het nog wel het beste ja, al was vorig seizoen wel echt het seizoen van de gehandicapte rechtsbuitens. Cuenca, Boerrigter, Lukoki, Schöne, Sana. Allemaal helemaal niet of net niet. Bojanquote:
Schöne was prima. Sana kan nog wat worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hij deed het nog wel het beste ja, al was vorig seizoen wel echt het seizoen van de gehandicapte rechtsbuitens. Cuenca, Boerrigter, Lukoki, Schöne, Sana. Allemaal helemaal niet of net niet. Bojan
Sana ging lekky tegen Willem II. Zegt niet veel, maar het geeft hoop.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Schöne was prima. Sana kan nog wat worden.
Ik zie hem best wat worden, alleen hij moet fysiek veel sterker worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Sana ging lekky tegen Willem II. Zegt niet veel, maar het geeft hoop.
Hij heeft net een dik half jaar in het krachthonk gezeten met dezelfde training die hoesen heeft gehad, dus dat zit wel snorquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik zie hem best wat worden, alleen hij moet fysiek veel sterker worden.
Weet ik. Zal me benieuwen of het genoeg is. Vond dat vooral kracht zijn spel negafief beīnvloede.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hij heeft net een dik half jaar in het krachthonk gezeten met dezelfde training die hoesen heeft gehad, dus dat zit wel snor
2.3 miljoen. Maar Amsterdammers mogen graag een beetje overdrijven.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:40 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Niet voor ¤3.5 mio naar celtic, maar ¤3.5 mio naar celtic
Zat nog wat tekengeld voor Derk zelf bij waarschijnlijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:50 schreef huffderobot het volgende:
[..]
2.3 miljoen. Maar Amsterdammers mogen graag een beetje overdrijven.![]()
http://www.transfermarkt.(...)s/spieler_30668.html
Destijds werd er 3.5 gezegd, nu is het al een tijdje duidelijk dat het minder is ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:50 schreef huffderobot het volgende:
[..]
2.3 miljoen. Maar Amsterdammers mogen graag een beetje overdrijven.![]()
http://www.transfermarkt.(...)s/spieler_30668.html
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Destijds werd er 3.5 gezegd, nu is het al een tijdje duidelijk dat het minder is ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |