Wel eens fout en bijna altijd fout zit een verschil inquote:Op maandag 29 juli 2013 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga het eens over nuttige dingen hebben in plaats van de mening van een voetbalanalyticus/deskundige die het wel eens fout heeft, serieus man.
Wanneer is het? Kan het niet vindenquote:Op maandag 29 juli 2013 18:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Meleg met Servië naar de finale, miste wel zijn penalty.
Donderdag 1 augustus om 20:45 uur.quote:
Bijgelovige bullshitquote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:11 schreef NikeyAjax het volgende:
oeefhh Johan Derksen zegt dat Ajax kampioen gaat worden en de JC schaal winnen, dit seizoen is nu al verloren. ;-)
Hetzelfde als de Confederations Cup, de winnaar en verliezend finalist zijn het jaar daarna niet wereldkampioen geworden.
Tuurlijk, maar wel al een hele tijd een feit om de een of andere redenquote:
Daar zou de politiek eens iets aan moeten doen!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:17 schreef Dven het volgende:
Ajax is nog nooit kampioen geworden als PSV kampioen wordt
Vanaf hoeveel handtekeningen moet een voorstel in de kamer behandeld worden? Ik denk dat het haalbaar isquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar zou de politiek eens iets aan moeten doen!
PSV kampioen? Ajax toch kampioen!.
Godver. Die zal wel in de Chinese champagne liggen vanavond.quote:
Je hebt 50% kans op de JCS als je meedoet, en geen 50% kans op de competitiequote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wel al een hele tijd een feit om de een of andere reden.
Dit keer was de JCS niet tegen een titelkandidaat, viel me eerlijk gezegd nog tegen hoeveel moeite het kostte al speelde AZ zoals zoveel ploegen in de Arena en zelfs thuis tegen Ajax zullen spelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:03 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je hebt 50% kans op de JCS als je meedoet, en geen 50% kans op de competitie
Ook kan de winnaar van de JCS te vroeg in het seizoen pieken.
Gewoon scoren binnen het kwartier, dan rustig uitspelen en uitlopen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:32 schreef Jochie1900 het volgende:
Wordt lekker warm vrijdag, hopelijk houden ze het dak open. Anders is het niet uit te houden in het stadion.
Dat wordt wel erg belangrijk ja. Snel scoren. Anders kan het nog een lastige zaak worden. Maar ik ga gewoon uit van een vrij eenvoudige 3-0 overwinning.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon scoren binnen het kwartier, dan rustig uitspelen en uitlopen.
Ajax en AZ waren gewoon niet van plan om er erg veel aan te doen in de eerste helft leek het. En ja, dan krijgt AZ er kans op een presenteerblaadje van de scheids, dan maken ze hem wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit keer was de JCS niet tegen een titelkandidaat, viel me eerlijk gezegd nog tegen hoeveel moeite het kostte al speelde AZ zoals zoveel ploegen in de Arena en zelfs thuis tegen Ajax zullen spelen.
Dan kunnen de analisten wel zeggen dat het allemaal saai is wat Ajax laat zien maar voor een leuke pot voetbal heb je wel 2 ploegen nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |