In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Hij doet dat bij tijd en wijlen, dat is leuk.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Genee is ook een weekje op vakantie geweest.
Voor een Belg valt het nog best mee.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is een van je domste reacties sinds tijden.
Iemand die een zondags overhemd aandoet om dan de pseudo-vedette uit te hangen, maar ik heb 'm nog nooit op een rullevante mening kunnen betrappen!quote:Op zondag 28 juli 2013 23:09 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Wat deed van Hintum daar aan tafel? Die jongen mag de schoenen van Adriaanse en van Marwijk niet eens poetsen laat staan zijn mening geven over voetbal.
Dankje. Het is gewoon 100% de waarheid.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is een van je domste reacties sinds tijden.
Inderdaad, wat goed van jou zeg!quote:Op zondag 28 juli 2013 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dankje. Het is gewoon 100% de waarheid.
Zo zou ik mijn zoon nooit noemen. Bovendien maakt mijn zoon niet in iedere zin een paar foutenquote:Op zondag 28 juli 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn zoon heet capuchon jongen.
Aangepast.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:35 schreef Gramulanion het volgende:
Mocht uitkijken naar de volgende aflevering van Studio Voetbal
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze hoort echt in de OP
[ afbeelding ]
Dat schot van Alderweireld waarop Esteban grabbelde en dat Waterreus dan zegt: "Ja, dat kan beter."quote:Op maandag 29 juli 2013 00:22 schreef Slobeend het volgende:
Ik miste de klote meningen van Waterreus. Waterreus > Van Hintum. Dat meen ik.
'Ik ben zelf ook keeper geweest ennuhhhhh'quote:Op maandag 29 juli 2013 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat schot van Alderweireld waarop Esteban grabbelde en dat Waterreus dan zegt: "Ja, dat kan beter."
En de scoops van Arno over AZ.
En dan dat nare refoaccent.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:32 schreef Zipportal het volgende:
Die Van Hintum is echt zo'n scholletje. Vaart met alle winden mee alleen in zijn voordeel.
Ook iemand die zijn haar verft. Als haar cabaret wordt, haak ik af.
twitter:granjero1913 twitterde op zondag 28-07-2013 om 23:20:46Studio voetbal was goed maar die van hintum is niet de man die er thuishoort reageer retweet
okquote:Op maandag 29 juli 2013 00:19 schreef Syntix het volgende:
Ok boys ik ben om.
FUCK de NOS![]()
![]()
gvd wat een mongolen (^302389032832823) daarzo.
Zo maar even wat irritatiepunten uit deze uitzending:
1) Wederom over Barcelona hebben, omdat ze een nieuwe coach hebben. /Fucking care vieze kut sjek. Je wilde alleen messi weer ff noemen.
2) Het buitenland af doen met: daar zal niet zo veel veranderensure sjek
![]()
mongool.
3) Die piero![]()
oefen anders ff voordat je hem gebruikt....
4) Die outro![]()
![]()
ik mag hopen dat ze niet elke uitzending (41) zo'n kneuzen filmpje maken. Ik gok dat meer dan 70% van de kijkers nog niet eens geboren was toen en het dus werkelijk waar geen fuck interesseert.
5) Weer de NOS die aan het pronken is me hun archiefbeelden![]()
![]()
![]()
6) Zeggen dat het tussen Barca en Bayern gaat en dan gewoon ff Man United, Chelsea, Real Madrid, Dortmund enz. vergetenwat een viez dikke mongool ben je toch ook sjek.
Ik stel voor dat er kamer vragen komen of dat anders Syntix eens een bezoekje gaat brengen aan het hoofdkantoor van de NOS.
Waarom blijf je dan kijken?quote:Op maandag 29 juli 2013 00:19 schreef Syntix het volgende:
Ok boys ik ben om.
FUCK de NOS![]()
![]()
gvd wat een mongolen (^302389032832823) daarzo.
Zo maar even wat irritatiepunten uit deze uitzending:
1) Wederom over Barcelona hebben, omdat ze een nieuwe coach hebben. /Fucking care vieze kut sjek. Je wilde alleen messi weer ff noemen.
2) Het buitenland af doen met: daar zal niet zo veel veranderensure sjek
![]()
mongool.
3) Die piero![]()
oefen anders ff voordat je hem gebruikt....
4) Die outro![]()
![]()
ik mag hopen dat ze niet elke uitzending (41) zo'n kneuzen filmpje maken. Ik gok dat meer dan 70% van de kijkers nog niet eens geboren was toen en het dus werkelijk waar geen fuck interesseert.
5) Weer de NOS die aan het pronken is me hun archiefbeelden![]()
![]()
![]()
6) Zeggen dat het tussen Barca en Bayern gaat en dan gewoon ff Man United, Chelsea, Real Madrid, Dortmund enz. vergetenwat een viez dikke mongool ben je toch ook sjek.
Ik stel voor dat er kamer vragen komen of dat anders Syntix eens een bezoekje gaat brengen aan het hoofdkantoor van de NOS.
okquote:Op maandag 29 juli 2013 01:33 schreef Doublepain het volgende:
Overigens was het wel belachelijk wat ze zeiden over strootman. Beetje VI copy, een speler compleet afzagen, belachelijk maken en dan met onderbouwing komen wat dieptriest is. Met 'hij is geen spits'en dat het ingehuurde mensen waren. Bert was de enige die objectief was, de rest had er de pest in dat PSV veel voor hem heeft gekregen. Wat een stel idioten zeg. Doet me soms aan gijpie denken, maar die is tenminste objectief erin en in zijn mening kan je nog merken dat het meer een grapje is. Zanka komt langzaam
VI
Waarom blijf je dan kijken?quote:Op maandag 29 juli 2013 01:33 schreef Doublepain het volgende:
Overigens was het wel belachelijk wat ze zeiden over strootman. Beetje VI copy, een speler compleet afzagen, belachelijk maken en dan met onderbouwing komen wat dieptriest is. Met 'hij is geen spits'en dat het ingehuurde mensen waren. Bert was de enige die objectief was, de rest had er de pest in dat PSV veel voor hem heeft gekregen. Wat een stel idioten zeg. Doet me soms aan gijpie denken, maar die is tenminste objectief erin en in zijn mening kan je nog merken dat het meer een grapje is. Zanka komt langzaam
VI
Jij bent helemaal niet objectief.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:33 schreef Doublepain het volgende:
VI
Juist. En toen ze zeiden dat Bojan nooit in Barca 1 had gespeeld volgens Jan (wat niet klopt) en overal gefaald had stond je gelijk met je paal uit je broek voor een aftrekbeurt met smileys.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:33 schreef Doublepain het volgende:
VI
Dat zei Jan niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 02:05 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Juist. En toen ze zeiden dat Bojan nooit in Barca 1 had gespeeld volgens Jan (wat niet klopt) en overal gefaald had stond je gelijk met je paal uit je broek voor een aftrekbeurt met smileys.
Buuuuuuuuuuuurnquote:Op maandag 29 juli 2013 02:05 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Juist. En toen ze zeiden dat Bojan nooit in Barca 1 had gespeeld volgens Jan (wat niet klopt) en overal gefaald had stond je gelijk met je paal uit je broek voor een aftrekbeurt met smileys.
Als je niet meer met beide benen in het leven staat, verlies je de realiteit.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:39 schreef Evertjan het volgende:
ik moest lachen toen Jan Mulder nog dacht dat Bert van Marwijk nog echt bondscoach was van oranje
staat ie al online?quote:Op maandag 29 juli 2013 09:19 schreef Jivis het volgende:
Even terugkijken om me te ergeren, heerlijk.
Zanka moet dit jaar toch wel komen. Anders gaat hij wel erg langzaam.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:33 schreef Doublepain het volgende:
VI
Volgens mij heeft Jan het drukker om zijn borsthaar bij te houden. Glad en rood.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:14 schreef Jivis het volgende:
Volgensmij kijkt Jan Mulder nooit voetbal. Heeft alleen zijn eigen wedstrijden op videoband staan.
Hij had nog wel op teletekst gelezen dat zijn Anderlecht van Lokeren had verlorenquote:Op maandag 29 juli 2013 10:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Jan het drukker om zijn borsthaar bij te houden. Glad en rood.
meer kwam er ook niet uit neequote:Op maandag 29 juli 2013 10:28 schreef RubenSosa het volgende:
Wat is die adriaanse toch een vieze ajacied. Alleen ajax is te pruimen in zijn ogen... de rest kan er niks van.
Eftal uit de jaren '70. Waren een stel Amsterdamse mongolen die het voetbal zelf aangeleerd hebben.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:28 schreef RubenSosa het volgende:
Wat is die adriaanse toch een vieze ajacied. Alleen ajax is te pruimen in zijn ogen... de rest kan er niks van.
Ik vraag me af of ze niet beter kunnen verjongen, haal spelers als Stam of Ruud naar je studio. De ene heeft meer verstand van Italie, de ander van Spanje bijv ipv demente mannen aan tafel die niet objectief kunnen lullen.quote:Op maandag 29 juli 2013 02:05 schreef Stiggie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juli 2013 02:05 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Stam moet je niet in zo'n "formele" show zetten als SV. Die kan beter met Harry Vermeegen op stap. Ruud is niet echt een prater helaas.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze niet beter kunnen verjongen, haal spelers als Stam of Ruud naar je studio. De ene heeft meer verstand van Italie, de ander van Spanje bijv ipv demente mannen aan tafel die niet objectief kunnen lullen.
Om het te blijven afzeiken. Daarnaast zeggen ze af en toe WEL iets boeiends en het is ons belastinggeld waar daar zit pratenquote:
Ik vond zijn tip wel goed.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:28 schreef RubenSosa het volgende:
Wat is die adriaanse toch een vieze ajacied. Alleen ajax is te pruimen in zijn ogen... de rest kan er niks van. In dat opzicht goede vervanger van r.de boer. (die kreeg het voor elkaar om bij elk onderwerp een voorbeeld over zijn broer te geven)
Haha sukkeltje. Ze moeten Ronald de Boer en Co uitnodigen. Het is toch alleen maar ajax, de rest doet niet mee.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:28 schreef RubenSosa het volgende:
Wat is die adriaanse toch een vieze ajacied. Alleen ajax is te pruimen in zijn ogen... de rest kan er niks van. In dat opzicht goede vervanger van r.de boer. (die kreeg het voor elkaar om bij elk onderwerp een voorbeeld over zijn broer te geven)
De laatste drie jaar niet iig.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Haha sukkeltje. Ze moeten Ronald de Boer en Co uitnodigen. Het is toch alleen maar ajax, de rest doet niet mee.
Wat is die Jan Mulder verschrikkelijk irritant hè?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:20 schreef tong80 het volgende:
En Jan Mulder heeft zijn oude vorm vastgehouden.
Goeie eerste uitzending. Helaas de volgende keer waarschijnlijk Watereus en Arno Vermeulen.
Trouwens terecht veel aandacht voor Ajax, de landskampioen en direct weer een prijs die er toe doe
Die heeft mijn humor. Ironie en sarcasme. Je zegt iets met woorden waar waarheid in zit en anderen kwaad door worden. Met een stalen gezicht. Dat is het mooiste.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat is die Jan Mulder verschrikkelijk irritant hè?Nagemaakt mannetje.
Hij kraamt onzin uit en zit de hele tijd te schreeuwen.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft mijn humor. Ironie en sarcasme. Je zegt iets met woorden waar waarheid in zit en anderen kwaad door worden. Met een stalen gezicht. Dat is het mooiste.
Neem hem met een knipoog en ga genieten.
Hij schreeuwde zelfs harder. Weet niet waar jij zijn beelden hebt gezien.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij kraamt onzin uit en zit de hele tijd te schreeuwen.
Echt een blaaskaak.
Ik heb wel eens beeldmateriaal van hem gezien van een jaar of twintig geleden en toen voerde hij nog niet zo'n achterlijke act op en sprak hij nog niet met dat toontje.
Een proleet is het.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:02 schreef tong80 het volgende:
De Favoriete voetballer van Anderlecht van de legendarische Constant vanDenStock. Nog boven Rob Rensenbrinki waar je nooit meer iets van hoort en ook gruwelijk wordt onderschat in Nederland.
Jan Mulder heeft kennis van zaken, ironie, sarcasme en stijl.
De Stijl is dan ook een Nederlandse kunstvorm
hoevaak ie ook op tv is, ik heb nooit echt een duidelijke visie bij 'm kunnen betrappen. Hij lult maar wat en als het kan doet ie tegenstrijdig met z'n tafelgenoten.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij schreeuwde zelfs harder. Weet niet waar jij zijn beelden hebt gezien.
Briljante collumns in The Playboy en Volkskrant. En dan niet één jaartje maar een paar decennia. Grote kunstkenner ook en geweldige intellige voetballer.
De Favoriete voetballer van Anderlecht van de legendarische Constant vanDenStock. Nog boven Rob Rensenbrinki waar je nooit meer iets van hoort en ook gruwelijk wordt onderschat in Nederland.
Jan Mulder heeft kennis van zaken, ironie, sarcasme en stijl.
De Stijl is dan ook een Nederlandse kunstvorm.
Mulder is een oude meester.
Wat een mongool is het ook hè?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mulder die dacht dat Bert nog bondscoach is
Je kunt een weekje overslaan, Waterreus zit erbij. Samen met Ronald de Boer, Pierre van Hooijdonk en Jan Mulder, zei Sjeck zonet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
Op TT224 staan nog altijd geen namen voor de uitzending van over een kwartier.
TT als in teletext, bestaat dat nog?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
Op TT224 staan nog altijd geen namen voor de uitzending van over een kwartier.
Teletekst. Duh.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
TT als in teletext, bestaat dat nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wordt niet uitgenodigd, hij komt gewoon.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijf het onbegrijpelijk vinden dat Jan Mulder keer op keer wordt uitgenodigd.
Sjek heeft gewoon medelijden met hem joh.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijf het onbegrijpelijk vinden dat Jan Mulder keer op keer wordt uitgenodigd.
Ik wilde net zeggen, totaal gespeend van enig gevoel voor ritme.quote:
Van Praag heeft al heel veel fantastische dingen voor elkaar gekregen hoor. Hij zag bijvoorbeeld in een computerspelletje mensen protesteren tegen de scheidsrechter, en hier heeft hij wat van gezegd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Ja van Praag , Rusland gaat een fuck geven
De eerste zal wat wenkbrauwen doen fronsen en wat spreekoren moeten doorstaan, maar van "voor de rest geen leven meer" lijkt me niet van toepassing in Nederland hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:17 schreef Evertjan het volgende:
die hebben de rest van hun leven geen leven meer als je als topvoetballer uit de kast komt
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Praag heeft al heel veel fantastische dingen voor elkaar gekregen hoor. Hij zag bijvoorbeeld in een computerspelletje mensen protesteren tegen de scheidsrechter, en hier heeft hij wat van gezegd.
Sindsdien zijn er geen scheidsrechters meer doorgetrapt.
Dat was echt zielig ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Praag heeft al heel veel fantastische dingen voor elkaar gekregen hoor. Hij zag bijvoorbeeld in een computerspelletje mensen protesteren tegen de scheidsrechter, en hier heeft hij wat van gezegd.
Sindsdien zijn er geen scheidsrechters meer doorgetrapt.
Ik dacht dat het Humberto Tan was?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ligt het aan mijn TV of is Sjek vies bruin?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nederland moet zich niet gaan bemoeien met het homo beleid in Rusland
Niks mis met je tv, Jack is vies bruin.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Prachtig ja, ik heb een traantje weggepinkt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Mooie opening van Jack over homo's op boot zoals de voetballers gisteren.
Ik mis Hugo Borst.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis toch Co Adriaanse & Bert van Marwijk.
No shit!quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:21 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord is geen kampioenskandidaat Het feit dat het elftal hetzelfde is als vorig jaar is in hun geval een nadeel; aangezien ze maar één trucje kunnen en dat heeft iedereen inmiddels wel door.
Jack is idd vies bruinquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
11 tegen 11,de bal is rond, de kracht van het team is het teamquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik nog wat open deuren moet intrappen moet je het zeggen hoor.
Wat doet Wijnaldum vaak?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trap nu maar eens een dichte deur in.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Open deur of niet, zulke teksten over Fnoord hoor ik graagquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waterreus wil de gemoedelijke jongen uithangen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Ronald de Boer wilt de kakker uithangen
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:14 schreef Muto het volgende:
Ah, vandaag hebben ze het wel over Feyenoord bij SV.
Moest die een Limburgse vlaai meenemenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waterreus wil de gemoedelijke jongen uithangen.
Maar ze zeggen wel de waarheid.quote:
In Afrika gaat er elke seconde een second voorbijquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Alle westerse ambassades onder code rood maar hier gaat het al een kwartier over Pelle
Watskeburt ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Alle westerse ambassades onder code rood maar hier gaat het al een kwartier over Pelle
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In Afrika gaat er elke 60 seconden een minuut voorbij
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord wint volgende week wel. Over 2 weken staan ze op 6 punten van Ajax.
Lijkt me vrij onmogelijk als Ajax nu drie punten voor staatquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Netjes gecorrigeerd door Waterkneus.quote:
Ja eronder hahihoquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
eronder bedoel ik uiteraard.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lijkt me vrij onmogelijk als Ajax nu drie punten voor staat
Dramatisch en toch nooit in de problemen komen, dan doe je het goed.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
PSV was matig. 1ste helft was leuk, maar de 2e helft dramatisch.
Ja duh, Waterkneus zit erquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Er wordt wel weer flink overdreven over PSV.
Ja .quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij Alzheimer heeft wel ja.
Dat is het enige wat hij deed ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:31 schreef Ambrosius het volgende:
Roberto Carlos? Die schoot er vrije trappen in van 34 meter.
Nee joh, ik vind Willems meer een Bale.quote:
Hij moet blij zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja .
Ik vind het trouwens ook erg voor Waterkneus dat die niet meer welkom is bij PSV.
Eén van de weinige keren dat ie raak schootquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:31 schreef Ambrosius het volgende:
Roberto Carlos? Die schoot er vrije trappen in van 34 meter.
Ik heb idd ook een andere wedstrijd gezien.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik heb een andere wedstrijd gezien dan de heren in de studio. Voor rust was psv al matig. Na rust helemaal.
En vooral niet op TV.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waterreus moet lekker bij Roda JC trollen
Die 2-3 was toch weer een Marcelootje van de bovenste plank.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter dan Marcelo. Dus al tevreden.
Frank de Boertje man.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die 2-3 was toch weer een Marcelootje van de bovenste plank.
Zit in de familiequote:
Die was wel goed ja. Veel potentie. Leuke speler.quote:
Wat zei hij? Had gemist.quote:
Verwijzinkje naar het pijnlijke moment van vorig seizoen dat Pierre bekend maakte dat Van Bommel ging stoppen en Waterreus dat niet netjes vond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |