Ik dacht ook dat ik mijn soulmate al op vroege leeftijd had gevonden. Maar toen was ze weg omdat ze haar 'jeugd gemist had'.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:51 schreef Klokov het volgende:
Gewoon trouwen wanneer je je soulmate gevonden hebt.
Hoe oud was je? Ook al samengewoond en dergelijke? Indien je trouwen als slechts wat administratief werk ziet zou ik het sowieso niet doen. Waar is die symboliek heen mensen?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik mijn soulmate al op vroege leeftijd had gevonden. Maar toen was ze weg omdat ze haar 'jeugd gemist had'.
Ik zou ook pas het liefst op latere leeftijd trouwen, uiteindelijk verandert het toch weinig aan je al dan niet aanwezige liefde omdat het slechts wat administratief werk is maar er een hoop rompslomp bij komt kijken als je het ongedaan wil maken.
gwn je eigen leven op de rit hebben zoals snakesquote:Op zondag 28 juli 2013 22:51 schreef Klokov het volgende:
Gewoon trouwen wanneer je je soulmate gevonden hebt.
Inderdaad, stelletje a-romanticussen.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoe oud was je? Ook al samengewoond en dergelijke? Indien je trouwen als slechts wat administratief werk ziet zou ik het sowieso niet doen. Waar is die symboliek heen mensen?
Triest is dat zeg.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik mijn soulmate al op vroege leeftijd had gevonden. Maar toen was ze weg omdat ze haar 'jeugd gemist had'.
Ik zou ook pas het liefst op latere leeftijd trouwen, uiteindelijk verandert het toch weinig aan je al dan niet aanwezige liefde omdat het slechts wat administratief werk is maar er een hoop rompslomp bij komt kijken als je het ongedaan wil maken.
Ben je hommo?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:57 schreef Drinky het volgende:
Als mijn man later vreemdgaat ga ik hem wel gewoon financieel uitkleden. Zet mij op je voetstuk of ik maak je stuk.
Het leven is een stuk relaxter met een vriendinquote:Op zondag 28 juli 2013 22:56 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
gwn je eigen leven op de rit hebben zoals snakes
ja als ze niet elke dag/week bij je isquote:Op zondag 28 juli 2013 22:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Het leven is een stuk relaxter met een vriendin
wat, wrm zou ik homo zijn?quote:
met de juiste vriendin*quote:Op zondag 28 juli 2013 22:59 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ja als ze niet elke dag/week bij je is
Was jij het die vertelde dat zijn vriendin achter de kassa werkte en dat ze tegen jou zei dat je ook gewoon moest stoppen met school en maar moest werken?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik niet nee, ex loopt nu op Sunny Beach.
20 jaar. Samenwonen nog niet, maar er waren wel plannen omdat ze hier in de stad zou gaan studeren. Stond ik in eerste instantie al niet zo positief tegenover en uiteindelijk niet doorgegaan omdat ze haar VWO-diploma net niet gehaald had.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoe oud was je? Ook al samengewoond en dergelijke? Indien je trouwen als slechts wat administratief werk ziet zou ik het sowieso niet doen. Waar is die symboliek heen mensen?
Nee, dat was Awesome.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Was jij het die vertelde dat zijn vriendin achter de kassa werkte en dat ze tegen jou zei dat je ook gewoon moest stoppen met school en maar moest werken?
Als vrouw daar wordt die dus elke avond gevuld door bbc.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik niet nee, ex loopt nu op Sunny Beach.
Ik heb er vrede mee, ze is na de break ook ineens begonnen met roken.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Als vrouw daar wordt die dus elke avond gevuld door bbc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |