Jammer dat je m'n positiviteit niet kunt waarderen.quote:
Er komt ook een babyquote:Op maandag 29 juli 2013 06:10 schreef L-E het volgende:
Dat is bij mij in de buurt! Maar ik heb pas over negen maanden een dreumes
Ik denk het wel. Het is of een baby of een kolf.... baby is dan leuker. Maar niet allebei hoor....quote:
Misschien ga ik ook wel stiekemquote:Op maandag 29 juli 2013 09:06 schreef Pvoesss het volgende:
dreumesmeet gewoon om de hoek.. mijn peuter zit in maatje 80/86 als ik hem binnensmokkel dan valt het heus niet op
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:16 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, gaan jullie incognito stiekem in de buurt zitten kijken zeker
Kom gewoon!quote:Op maandag 29 juli 2013 06:10 schreef L-E het volgende:
Dat is bij mij in de buurt! Maar ik heb pas over negen maanden een dreumes
Vind ik leukquote:Op maandag 29 juli 2013 18:26 schreef Mevr_Mus het volgende:
O, ik neem ook een randgeval mee hoor :p hij is dan nog 2 dagen een dreumes, maar oogt als een bijna kleuter
Ja ik stop ze allebei in een setje verkleedkleren, grote zonnebrillen op en niemand die ons herkent.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:16 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, gaan jullie incognito stiekem in de buurt zitten kijken zeker
Kom ook! Ik heb je bij de babymeet amper gesprokenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oeh ik heb ook een dreumes
Ik kijk het even aan
Lol! Ik red het ook wel om 9 uur met die vroege vogel van mij!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:08 schreef bitterend het volgende:
Ja? zijn jullie daar allemaal om 9 uur? R is om 6 uur wakker
Die van mij een half uurtje eerderquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:35 schreef bitterend het volgende:
Neuh, denk dat die van mij gaat omvallen rond 12.30!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
Als jij (kz) en Soesa komen moet ik ook wel! Lijkt me leuk de dames bij elkaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Hoe oud ben je dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:44 schreef kleinzusje het volgende:
Fee: Ik ben de oudste en praat plat
Mijnes doet max 16 stapjes en valtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:45 schreef Kyara het volgende:
Leuk KZ!
al heb ik ook een beetje 'angst' dat iedereen dan met zijn wandelende dreumes er vandoor gaat en dat ik met M achterblijf op een kleedje. Twijfel daarom ook of ik wel een baby mee moet nemen want dan ben ik nog beperkter en kan ik ook M niet helpen met lopen. Maar ja, geen baby mee betekent wel dat ik ergens moet kolven...
Echte vrouw dusquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mijnes doet max 16 stapjes en valt![]()
+ als ze M wil versieren gaat ze heel knus naast hem " klein" zitten wezenMet vragen als: "" Hoe doe jij dat nou met duplo ? en is die nijntje PC echt niet zo ingewikkeld ?"
En er is me IRL al 2 keer gevraagd of ik haar oma benquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
Echte vrouw dus
En jij komt echt veel jonger over in je posts!
Mijn dreumes wandelt niet. Zitten we samen op een kleedjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:45 schreef Kyara het volgende:
Leuk KZ!
al heb ik ook een beetje 'angst' dat iedereen dan met zijn wandelende dreumes er vandoor gaat en dat ik met M achterblijf op een kleedje. Twijfel daarom ook of ik wel een baby mee moet nemen want dan ben ik nog beperkter en kan ik ook M niet helpen met lopen. Maar ja, geen baby mee betekent wel dat ik ergens moet kolven...
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:55 schreef Fee-nix het volgende:
Haha KZ! Ik ben gerustgesteldhehehe.
Je komt inderdaad veel jonger over! Mede door je username denk ik. Zo vond ik altijd dat tante Soesa en Suikertante vast oud waren, want 'tante'
. Logica
.
Kyara, ben je gek. We laten je niet alleen op je kleedje zitten.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:55 schreef Fee-nix het volgende:
Je komt inderdaad veel jonger over! Mede door je username denk ik. Zo vond ik altijd dat tante Soesa en Suikertante vast oud waren, want 'tante'
. Logica
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:25 schreef kleinzusje het volgende:
En nu weer ontopic !![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och, KZ, al was je 80! Ik vind je leuk en het lijkt me leuk je een x te ontmoeten![]()
Nou, die gooit er vast af en toe een 'de jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:28 schreef Phaidra het volgende:
Je bent zo jong als je je voelt hoor! En jij komt inderdaad over alsof je eind 20/ begin 30 bent. Niet dat ik zou weten hoe iemand van 40+ anders over zou moeten komen, maar toch
.
En ditquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Och, KZ, al was je 80! Ik vind je leuk en het lijkt me leuk je een x te ontmoeten
Dan kon je samen naast mij dreumes in een wagentje zittenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Och, KZ, al was je 80! Ik vind je leuk en het lijkt me leuk je een x te ontmoeten
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:25 schreef kleinzusje het volgende:
En nu weer ontopic !![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is Soesa de jongste?**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
LOLquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:56 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nou, die gooit er vast af en toe een 'de jeugd van tegenwoordig' tussendoor
. Hehehe. Toch? Niet dan?
[..]
En dit.
Komt TimeJumper eigenlijk ook? Die is ook al heul oud. *duikt weg voor TJ
LOL ja hoor dat kanquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:00 schreef bitterend het volgende:
TJ kom gewoon, je hebt toch niks beters te doen![]()
![]()
Is Zoe de jongste? maar ze komt niet op de meet! dan is Soesa de ukkie
Dan ben ik de 2 na jongste (als Sam niet komt dus en ik welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:17 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat zou zomaar eens kunnen ja. Behalve als Sam komt geloof ik
Haha ik lees nu pas in dit topicquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:03 schreef bitterend het volgende:
Omdat ze midden van nergens woont midden in een weiland
Komkommerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
Heb er zin in![]()
Moeten we iets meenemen ?
Iets zodat je niet verhongerd of uitdroogt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
Heb er zin in![]()
Moeten we iets meenemen ?
Ik kom wel waarschijnlijk. :-) hoop amber ook mee te nemen even puzzelen mrt de weekenden. Word 21 aug. 20. Denk niet dat er iemand jonger is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:00 schreef bitterend het volgende:
TJ kom gewoon, je hebt toch niks beters te doen![]()
![]()
Is Zoe de jongste? maar ze komt niet op de meet! dan is Soesa de ukkie
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:21 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ik kom wel waarschijnlijk. :-) hoop amber ook mee te nemen even puzzelen mrt de weekenden. Word over 2 weken 20. Denk niet dat er iemand jonger is.
soesa hoe oud ben jij?
Jij praat toch heel niet Amsterdams, gek mensquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:43 schreef Fee-nix het volgende:
Ik ook hoor KZ!
Straks vinden jullie me stom. (Vanmiddag dacht ik ineens: ojee, misschien praat ik veel te 'Amsterdams'. Niet dat ik daar vandaan kom, maargoed
. Dat soort rare gedachtes, haha)
27, Sam!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:21 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ik kom wel waarschijnlijk. :-) hoop amber ook mee te nemen even puzzelen mrt de weekenden. Word over 2 weken 20. Denk niet dat er iemand jonger is.
soesa hoe oud ben jij?
Hmm. Best wel balen. Ben dan met de trein wel heel lang onderweg. Denk dat ik een andere meet afwacht. Ik zou pas aankomen als iedereen weg is ..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:26 schreef bitterend het volgende:
N-H Boven Ams
tot dat de laatste dreumes neer valt (rond 12.30)
O gelukkig, ja soms vind ik dat van mezelfquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Jij praat toch heel niet Amsterdams, gek mensEn ik ben provinciaal, dus ik mag het zeggen
![]()
Ik ben 30, dus heel braaf de middenmoot!
Tussen half 10 en 10 is wat mij betreft prima! Als ik mensen op moet pikken vanaf het midden van het land richting het Twiske, laat het me dan even weten.
En ik wil wel iets zoetigs bakken. Brownies ofzo
Met kaas?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:16 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
O gelukkig, ja soms vind ik dat van mezelf.
Iets meenemen... daar was ik al bang voor. Ik ben zoooo lui. Krentenbollen ook goed?
![]()
Gul hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:21 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel voor je fixen.
De sfeer zit er al goed inquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:23 schreef Fee-nix het volgende:
[..]![]()
En nu ff stil, want ik probeer die enorme post van je in t dreumestopic te lezen.
Maar niet over je browniebakskillsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De sfeer zit er al goed in![]()
SorryEn hij gaat voornamelijk over mezelf ook nog
![]()
Die zijn meer dan uitstekendquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar niet over je browniebakskills
De mijne ook! Of een rijstwafel of rozijntjesquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:14 schreef Kyara het volgende:
Mijn dreumes krijgt gewoon een soepstengel of maisboogje
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:49 schreef bitterend het volgende:
Nouja troost je, TJ heeft de jaren 50 meegemaakt![]()
Hier ook een man en een kind aan over gehoudenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:29 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wat komen er veel mensen, leuk! Heb er veel zin in!
Voor de statistieken: ik ben 29![]()
En voor de mensen met meeting-vrees: mijn ervaringen is dat mensen die je langere tijd online als leuk "kent", irl ook leuk zijn! Ik heb aan meetings in het verleden in elk geval een paar leuke irl contacten overhouden, waaronder een man en een kind![]()
![]()
PS Fee, als je zorgen maakt over je accent, bedenk dan maar dat ik met een hardnekkige Brabantse zachte g kom
Komt C'tje ja???quote:
Note for Kersjes: shopper meenemenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:32 schreef Keshet het volgende:
Kersjes, for the record, hij past níet in je handtas.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nee? Neemt hij jou wel?
Sorry sorry, flauw
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nee? Neemt hij jou wel?
Sorry sorry, flauw
Jouw glas is half leeg?quote:
Hier stond ik er nog opquote:Op maandag 29 juli 2013 22:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
Bitterend
Kyara
Mevr_Mus
Clusbsoda
Misschien:
NotTheSame
Sam1993
MamaPurk
Take_A_Picture
octopussy
Sonnetje
Ik heb me even op misschien gezet. Op zich lijkt het me wel leuk, maar even kijken qua plannen enzo
Zal ik ook proberen wat socialer te zijn
oh ja....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:47 schreef bitterend het volgende:
Wat bedoel je? ik dacht omdat ze zei dat ze afgevallen was van het lijstje
Ohhh...geen idee wat mis is gegaan! sorry als het mijn schuld wasquote:
Geen probleem hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:34 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ohhh...geen idee wat mis is gegaan! sorry als het mijn schuld was
Het lijkt me hartstikke leuk! maar echt te ver met het OV met 2 kindjes. of met 1, maar ik zou het leukste vinden om allebei mee te nemen.quote:
Tis voor mij net even te ver omrijden, anders had je zo mee mogen rijden!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:40 schreef Troeta het volgende:
[..]
Het lijkt me hartstikke leuk! maar echt te ver met het OV met 2 kindjes. of met 1, maar ik zou het leukste vinden om allebei mee te nemen.
Lijkt me echt super leuk !quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Tis voor mij net even te ver omrijden, anders had je zo mee mogen rijden!
ik neig dus wel naar komen, merken jullie t
Kan je zo veel mensen meenemen op je fiets ja?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:44 schreef kleinzusje het volgende:
Och SE, Son, troeta en Soesa komen hoor
Mini dreumesjes united ( schrijf je dat zo ?)
En troeta, als je er met 1 naar Adam CS gaat en wij pikken je op ?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:52 schreef bitterend het volgende:
[..]
Kan je zo veel mensen meenemen op je fiets ja?
Maar Hij is lekkerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:53 schreef bitterend het volgende:
Ah tof dan kan je ook wat lekkers meenemen
Jij woont in Pijnacker toch? Misschien als mijn vriend vrij is dat hij me daar heen wil brengen...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Tis voor mij net even te ver omrijden, anders had je zo mee mogen rijden!
ik neig dus wel naar komen, merken jullie t
Ja klopt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:57 schreef Troeta het volgende:
[..]
Jij woont in Pijnacker toch? Misschien als mijn vriend vrij is dat hij me daar heen wil brengen...
Maar dan kunnen we er allebei maar 1 meenemen denk ik?
Ja, je moet parkeren bij P16!quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:27 schreef Clubsoda het volgende:
TopEn na die slagbomen spreekt het voor zich waar de speelsloot is?
Precies, ik heb wel een adres nodig anders kom ik sowieso nergens...quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:16 schreef Clubsoda het volgende:
Wat heb je precies in je navigatie opgeslagen FeeDan hoef ik niet zo te zoeken
Je rijdt in Den Ilp tot dat je een weg ziet met P zone! die moet je hebbenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:16 schreef Susie het volgende:
Als je de enige andere weg de Dorre Ilp aan de rechterkant voorbij bent, is het de eerste weg aan je linkerhand![]()
Ik heb vertrouwen in mijn Tom Tom.... alhoewel ik mij nu net bedenk dat mijn kerel natuurlijk ook weg gaat met de auto en die dus mee neemtGoed, dan ga ik dus ouderwets met een briefje op pad, gaat lukken hoor!
Is lief. Als ik het niet kan vinden dan bel ik je en dan kan je me komen halenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:16 schreef bitterend het volgende:
Fee ja klopt de website is pas handig als je al bekend mee benten handig dat je zei dat het niet vanzelfsprekend is om te vinden, anders had ik niet gedacht het zo uit te leggen!
CS ik dacht dat Kyara het op prijs zou stellen
Dat doe ik!quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:21 schreef Kyara het volgende:
[..]
Is lief. Als ik het niet kan vinden dan bel ik je en dan kan je me komen halen
aansteller, hoe laat denk je dat ik weg moet?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:20 schreef Clubsoda het volgende:
Ik moet serieus wel om half 9 weg om er rond half 10 te zijnIk wil koffie als ik er ben.
Een half uur eerderquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:21 schreef Kyara het volgende:
[..]
aansteller, hoe laat denk je dat ik weg moet?
Ik wil best een kannetje koffie meenemen hoor, maar meer als 1 kan heb ik nietquote:
Met opgeklopte melk en een zoetje, dankuwelalstublieft.quote:
Pffff..... ben dan al 2 uur wakker!quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Een half uur eerder![]()
Ik vind het geen punt hoor, ik reageerde alleen op Bitterend en Susie die deden of 8 uur heeeeeeeuul vroeg was![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:23 schreef Kyara het volgende:
smart ass
Susie moet helemaal niet piepen. Als het aan Anouk ligt dan zijn ze er om half 6 of zo...
Ik vind het tof dat je helemaal deze kant op komt!quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:21 schreef Kyara het volgende:
[..]
aansteller, hoe laat denk je dat ik weg moet?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:25 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn kind is altijd om 7.12 wakker, maar je zult zien dat hij de 24e uitslaapt zodat ik in dubio zit tussen "we moeten bijna weeeeg" en "arm kind, hij slaapt nog zo lekker". En dan zondag natuurlijk niet
Fixed.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:27 schreef bitterend het volgende:
Dan zitten we onder een boomClubsoda onder een boom en draaft M er rondjes omheen.
http://www.weer.nl/wereld(...)atherstatic_pi4[p]=1
Voorlopig idd nog prima weer!quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:27 schreef bitterend het volgende:
Dan zitten we onder een boom
http://www.weer.nl/wereld(...)atherstatic_pi4[p]=1
Hallo? Hoe kun je KAAS vergeten? Kaas is de zin van het levenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:28 schreef Fee-nix het volgende:
[..]kan je wel van uitgaan ja, is altijd zo
.
Ojaaaa ik was de kaas op de krentenbollen alweer vergetenhehehe, goed dat je t er bij zet, Bitterend! (Wie wil er ook kaas op z'n krentenbollen
.)
Voor ons is het een half uurtje rijden.
Maar Kyara, ik dacht dat je vlakbij A'dam woonde, maar helemaal niet blijkaar.
Ik dacht dat jij het was die om kaas vroeg? of was het iemand anders?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hallo? Hoe kun je KAAS vergeten? Kaas is de zin van het leven![]()
Lieve schat, neem vooral voor mij geen kaas mee
O kaas zul je krijgen, hoor! Al moet ik het persoonlijk in je mond duwenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Lieve schat, neem vooral voor mij geen kaas mee
Leuk is het daar he! en ook niet diep! en het strandje is best overzichtelijk!quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:30 schreef Fee-nix het volgende:
O het weer ziet er prima uit, zondag!!
Ik denk ook dat ik wel zwembroekjes meeneem voor de jongens. S zag het water en die liep er met een flinke vaart recht op af, ondertussen roepend 'bad! bad!'
Zonder kaas alstublieftquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:28 schreef Fee-nix het volgende:
[..]kan je wel van uitgaan ja, is altijd zo
.
Ojaaaa ik was de kaas op de krentenbollen alweer vergetenhehehe, goed dat je t er bij zet, Bitterend! (Wie wil er ook kaas op z'n krentenbollen
.)
Voor ons is het een half uurtje rijden.
Maar Kyara, ik dacht dat je vlakbij A'dam woonde, maar helemaal niet blijkaar.
Zekerquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:30 schreef bitterend het volgende:
[..]
Leuk is het daar he! en ook niet diep! en het strandje is best overzichtelijk!
Oh, dat wil ik meemakenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:30 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
O kaas zul je krijgen, hoor! Al moet ik het persoonlijk in je mond duwen.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh, dat wil ik meemaken![]()
Klopt Bitterend, maar dat was natuurlijk gewoon een flauwe vraag en als Fee geen zin heeft om kaas mee te nemen moet ze vooral niet doen alleen maar omdat ik er zo onbescheiden om vroeg
Roomboter heb ik nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:33 schreef Susie het volgende:
Krentenbollen moeten gewoon alleen met een dikke laag roomboter er tussen
Euh nee.... ik woon aan de andere kant van het land maar het begint wel met een A.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:28 schreef Fee-nix het volgende:
Maar Kyara, ik dacht dat je vlakbij A'dam woonde, maar helemaal niet blijkaar .
Wat is het Noorden Fee?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:21 schreef bitterend het volgende:
Fee is de enige uit het Noorden of niet?
[..]
Dat doe ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Fee-nix op 11-08-2013 15:44:44 ]
Ben heel slecht in raden... zeg het danquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
Euh nee.... ik woon aan de andere kant van het land maar het begint wel met een A.
Oh, en zonder kaas graag.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:37 schreef Fee-nix het volgende:
Ik heb nu zo ongeveer dit beeld in mijn hoofd: CS en ik zitten op rollebollen over de grond, terwijl ik een krentenbol met kaas in haar mond probeer te duwen, M rent hier rondjes omheen en S loopt hard de andere kant op, ondertussen 'wandelen!' en 'bad!' roepend.
SusieOh, dat valt wel mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tweede letter van de stad waar Kyara vandaan komt is een r en het eindigt op m. Succes
Pfff.... heeft ze het al verraden, zo jammer weer.....Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
oh, te laatquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:41 schreef Fee-nix het volgende:
Hahaha. Ja, ik zat wel al op Google Maps te kijken. Maar dat is wel ver inderdaad.
Precies! Dan vallen we elkaar allemaal opgelucht in de armen: 'we made it!!'quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:51 schreef Phaidra het volgende:
Bedankt voor de tips & tricks om bij de juiste parkeerplaats te komen. Ik zweet nu al peentjes. Als ik het eenmaal gevonden heb, stelt de spanning voor de meet an sich niets meer voor
Oh, dat is ook nog wel enigszins in de buurt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:47 schreef Clubsoda het volgende:
Naast Utrecht (aan jouw kant Kyara) beginnend met een Z![]()
Ik vind het een prachtig beeld Fee
Kaasquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Lieve schat, neem vooral voor mij geen kaas mee als het vies vindt op een krentenbol
Ja dat dus!quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:33 schreef Susie het volgende:
Krentenbollen moeten gewoon alleen met een dikke laag roomboter er tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |