Lol! Ik red het ook wel om 9 uur met die vroege vogel van mij!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:08 schreef bitterend het volgende:
Ja? zijn jullie daar allemaal om 9 uur? R is om 6 uur wakker
Die van mij een half uurtje eerderquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:35 schreef bitterend het volgende:
Neuh, denk dat die van mij gaat omvallen rond 12.30!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
Als jij (kz) en Soesa komen moet ik ook wel! Lijkt me leuk de dames bij elkaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Hoe oud ben je dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:44 schreef kleinzusje het volgende:
Fee: Ik ben de oudste en praat plat
Mijnes doet max 16 stapjes en valtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:45 schreef Kyara het volgende:
Leuk KZ!
al heb ik ook een beetje 'angst' dat iedereen dan met zijn wandelende dreumes er vandoor gaat en dat ik met M achterblijf op een kleedje. Twijfel daarom ook of ik wel een baby mee moet nemen want dan ben ik nog beperkter en kan ik ook M niet helpen met lopen. Maar ja, geen baby mee betekent wel dat ik ergens moet kolven...
Echte vrouw dusquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mijnes doet max 16 stapjes en valt![]()
+ als ze M wil versieren gaat ze heel knus naast hem " klein" zitten wezenMet vragen als: "" Hoe doe jij dat nou met duplo ? en is die nijntje PC echt niet zo ingewikkeld ?"
En er is me IRL al 2 keer gevraagd of ik haar oma benquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
Echte vrouw dus
En jij komt echt veel jonger over in je posts!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |