Het lijkt me hartstikke leuk! maar echt te ver met het OV met 2 kindjes. of met 1, maar ik zou het leukste vinden om allebei mee te nemen.quote:
Tis voor mij net even te ver omrijden, anders had je zo mee mogen rijden!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:40 schreef Troeta het volgende:
[..]
Het lijkt me hartstikke leuk! maar echt te ver met het OV met 2 kindjes. of met 1, maar ik zou het leukste vinden om allebei mee te nemen.
Lijkt me echt super leuk !quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Tis voor mij net even te ver omrijden, anders had je zo mee mogen rijden!
ik neig dus wel naar komen, merken jullie t
Kan je zo veel mensen meenemen op je fiets ja?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:44 schreef kleinzusje het volgende:
Och SE, Son, troeta en Soesa komen hoor
Mini dreumesjes united ( schrijf je dat zo ?)
En troeta, als je er met 1 naar Adam CS gaat en wij pikken je op ?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:52 schreef bitterend het volgende:
[..]
Kan je zo veel mensen meenemen op je fiets ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Maar Hij is lekkerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:53 schreef bitterend het volgende:
Ah tof dan kan je ook wat lekkers meenemen
Jij woont in Pijnacker toch? Misschien als mijn vriend vrij is dat hij me daar heen wil brengen...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Tis voor mij net even te ver omrijden, anders had je zo mee mogen rijden!
ik neig dus wel naar komen, merken jullie t
Ja klopt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:57 schreef Troeta het volgende:
[..]
Jij woont in Pijnacker toch? Misschien als mijn vriend vrij is dat hij me daar heen wil brengen...
Maar dan kunnen we er allebei maar 1 meenemen denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |