Ja, je moet parkeren bij P16!quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:27 schreef Clubsoda het volgende:
TopEn na die slagbomen spreekt het voor zich waar de speelsloot is?
Precies, ik heb wel een adres nodig anders kom ik sowieso nergens...quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:16 schreef Clubsoda het volgende:
Wat heb je precies in je navigatie opgeslagen FeeDan hoef ik niet zo te zoeken
Je rijdt in Den Ilp tot dat je een weg ziet met P zone! die moet je hebbenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:16 schreef Susie het volgende:
Als je de enige andere weg de Dorre Ilp aan de rechterkant voorbij bent, is het de eerste weg aan je linkerhand![]()
Ik heb vertrouwen in mijn Tom Tom.... alhoewel ik mij nu net bedenk dat mijn kerel natuurlijk ook weg gaat met de auto en die dus mee neemtGoed, dan ga ik dus ouderwets met een briefje op pad, gaat lukken hoor!
Is lief. Als ik het niet kan vinden dan bel ik je en dan kan je me komen halenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:16 schreef bitterend het volgende:
Fee ja klopt de website is pas handig als je al bekend mee benten handig dat je zei dat het niet vanzelfsprekend is om te vinden, anders had ik niet gedacht het zo uit te leggen!
CS ik dacht dat Kyara het op prijs zou stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |