abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129538320
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 17:37 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Via internet krijg je alleen weekend kaarten, of enkel voor zondag. Maar ik dacht dat ze aan de poort ook losse dagkaarten verkochten.
Dat is elk jaar nog zo geweest en ik ga er van uit dat het dit jaar niet anders zal zijn.
Anders even bellen/mailen met het circuit, heb ik destijds ook gedaan toen het voor het eerst was dat je geen los zaterdagkaartje kon bestellen op internet. Kreeg netjes een reactie terug dat ze gewoon aan de poort te koop waren :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_129538447
info@spagrandprix.com
+32 87 22 44 66

Overigens zie ik op de website dat de auto aan het circuit parkeren flink duurder is geworden volgens mij; 16 euro. Onderaan bij Eau Rouge zegmaar. Laatste keer betaalde ik daar een tientje als ik me niet vergis en bij die grasveldjes bij mensen achterom 5 euro. Dat zal dan nu wel een tientje geworden zijn denk ik.

Inflatie is een bitch :r
pi_129538898
Staat een foutje op hun site overigens, Kimi zou daar 3x gewonnen hebben. Dat klopt natuurlijk niet, dus ik heb ze maar even een mailtje gestuurd dat het toch echt 4 overwinningen moeten zijn :)
pi_129543178
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:17 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Het rommelt een beetje in Maranello:

[..]

http://adamcooperf1.com/2(...)r-negative-comments/

Het zou wat zijn als Alonso inderdaad weg zou gaan en bij Red Bull zou gaan rijden.
Wie zou Ferrari dan op zijn plek neerzetten? Hulkenberg? Voor de rest zie ik niet 1,2,3 een geschikte opvolger.
Als Alonso zn grote mond niet houd, knikkeren ze m dr uit. Hebben ze al eens eerder met n wereldkampioen gedaan...
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:01:14 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129544779
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:12 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Als Alonso zn grote mond niet houd, knikkeren ze m dr uit. Hebben ze al eens eerder met n wereldkampioen gedaan...
Prost bedoel je? Die liet zich ook niet zo lovend uit toentertijd "The Ferrari is a truck" of iets in die trant.
pi_129545693
Ja, die ja.

Maar toen stond Enzo nog aan t roer daar toch?
Zou wel een stunt zijn, Alonso er uit dat ie dan naar Lotus of RbR gaat, en kampioen wordt!
pi_129545738
Alonso zie ik ook niet alweer naar Lotus (Renault) gaan; dat zou de derde keer zijn volgens mij.

Zie ik niet gebeuren. Zou uiteraard wel een stunt zijn, dat wel :P
pi_129545746
Enzo was toen toch ook al overleden?
pi_129545948
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:29 schreef Wombcat het volgende:
Enzo was toen toch ook al overleden?
Oja, das waar ook. Maar in ieder geval niet montezemolo.
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:38:17 #85
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129546040
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:27 schreef JohnB52 het volgende:
Ja, die ja.

Maar toen stond Enzo nog aan t roer daar toch?
Zou wel een stunt zijn, Alonso er uit dat ie dan naar Lotus of RbR gaat, en kampioen wordt!
De logische vervanger van Alonso is Vettel, als ze die weten te strikken dan kan het zomaar
  woensdag 31 juli 2013 @ 17:24:41 #86
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_129549809
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:28 schreef Geralt het volgende:
Alonso zie ik ook niet alweer naar Lotus (Renault) gaan; dat zou de derde keer zijn volgens mij.

Zie ik niet gebeuren. Zou uiteraard wel een stunt zijn, dat wel :P
Zo'n stunt zou 't nu ook weer niet zijn ;) Hoeveel is er nog overgebleven van het Renault team? Alle verantwoordelijke van toen zijn weg, en het enige wat nog hetzelfde is gebleven is de fabriekslocatie en een aantal monteurs. Directie/verantwoordelijke/eigenaren zijn nieuw, en de engineers zijn ook gewisseld naar RBR o.a.

En van de andere kant, James Allison is er ook al meerdere malen vertrokken en terug gekomen :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 31 juli 2013 @ 20:36:15 #87
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_129555729
Zucht, dit topic begint op de Prive te lijken :{
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_129555763
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:36 schreef twiFight het volgende:
Zucht, dit topic begint op de Prive te lijken :{
T is komkommertijd he...
pi_129555806
4 weken wachten tot de volgende GP. Dan krijg je dat. Niet alleen hier maar zo'n beetje bij elke F1 site.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:40:53 #90
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_129558999
#whereisroscoe

Lewis zou om de tijd te overbruggen een item over Roscoe moeten (laten) maken. Net zo als de Tooned van McLaren of zo :p
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_129608530
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:17 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Het rommelt een beetje in Maranello:

[..]

http://adamcooperf1.com/2(...)r-negative-comments/

Het zou wat zijn als Alonso inderdaad weg zou gaan en bij Red Bull zou gaan rijden.
Wie zou Ferrari dan op zijn plek neerzetten? Hulkenberg? Voor de rest zie ik niet 1,2,3 een geschikte opvolger.
Het rommelt zeker bij Ferrari. Alonso schijnt weg te willen. Al een jaar schijnt Alonso niet on speaking terms te zijn met Fry. Daarbij wilt Alonso al zeker een jaar dat Symonds naar Ferrari komt. Iets wat door Di Montezemelo gelijk de kop is ingedrukt. Daarbij schijnt het ook zo te zijn dat Alonso vorig jaar in India op punt stond om bekend te maken dat Ferrari al sinds Mei dat jaar geen aerodynamische updates op de auto had gezet. En daarbij de terugkeer van James Allison bij Ferrari.
Ik zie Alonso wel naar RBR gaan, Kimi naar Ferrari, Massa naar LMP1 En dan of Hulkenberg of Bianchi naar het 2de zitje bij Ferrari. Of er komt een nog grotere verrassing aan betreffende ofwel Button ofwel Vettel.

Maar het meest opvallende gerucht is dat Ross Brawn voor een terugkeer staat naar de Scudaria.
pi_129608718
Button en Vettel blijven gewoon zitten waar ze nu zitten denk ik.

De rest van jouw voorspellingen zijn zo gek nog niet.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:18:13 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129608774
Kimi naar Ferrari lijkt me toch heel stug, dat Vettel op termijn daar wel oren naar heeft kan ik me voorstellen
pi_129608864
Lotus kwam toch ook laatst in het nieuws door financiële problemen? Afhankelijk van de grootte van die problemen zou Raikkonen wel eens willen verkassen.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:23:09 #95
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129608958
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:20 schreef Desunoto het volgende:
Lotus kwam toch ook laatst in het nieuws door financiële problemen? Afhankelijk van de grootte van die problemen zou Raikkonen wel eens willen verkassen.
OK maar Di Montezemelo is nou niet echt gecharmeerd van hem
pi_129611670
Volgens dit artikel (Italiaans) schrijnt Ferrari zelfs vorig jaar Raikkonen gevraagd te hebben om Massa te vervangen. Lotus was laat was met Raikkonen te betalen, dus had er misschien wel oren naar.

Zou kunnen dat ze het nu opnieuw proberen, al was het maar om te voorkomen dat hij naar Red Bull zou gaan. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_129611828
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

OK maar Di Montezemelo is nou niet echt gecharmeerd van hem
Tja maar als Ross Brawn terug komt zie ik Di Montezemelo en Dominicali wel weer terug gaan naar Ferrari. En dat is de beste kans op nieuw succes voor de scudaria. Want Luca bemoeit zich te veel met de Scudaria omdat Dominicali geen overwicht heeft in het hele proces. Denk namelijk dat dat HET probleem is binnen Scudaria Ferrari.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:16 schreef Desunoto het volgende:
Button en Vettel blijven gewoon zitten waar ze nu zitten denk ik.

De rest van jouw voorspellingen zijn zo gek nog niet.
Ik zelf denk dat er een ruil komt tussen Alonso en Vettel. Vettel wilt zich voor eens en altijd bewijzen. Hij schijnt namelijk te vinden dat hij niet genoeg krediet krijgt voor zijn prestatie bij RBR en wilt bewijzen dat hij net als Schumacher een team kan opbouwen en daarmee kan domineren.
Feit is dat Alonso HELEMAAL klaar is met de Scudaria. je ziet het ook gewoon aan hem. Niet gemotiveerd, bijna nonchalant en tja de reactie richting Mckenzie van BBC sprak boekdelen...
Ook de reactie van Horner op de vragen over Alonso spreken best wel boekdelen.

Je ziet gewoon dat Alonso bijna oncomfortabel begint te lachen als het over zijn management gaat.
Denk echt dat het bij Ferrari Vettel-Kimi wordt of misschien Kimi-Hulk. Het is mijns inziens 100% zeker dat Kimi weggaat bij Lotus en Lotus is afhankelijk wat Red Bull en Ferrari gaan doen want Lotus heeft niet echt een keus. Gaat Vettel niet naar Ferrari dan gaat de Hulk naar Ferrari gaat Vettel wel dan gaat de Hulk naar Lotus. Ondertussen vermoed ik dat RBR gaat voor Alonso-Ricciardo of Vettel-Alonso.
Horner zegt duidelijk dat ze vrij zeker wisten voor wie ze gingen TOT het moment dat er andere opties vrijkwamen. Kimi is voor 80% zeker geen kanshebber voor RBR. Die heeft namelijk gezegd dat de keuze die hij voor volgend jaar maakt voor veel mensen schokkend zal zijn wat voor mij er op duidt dat dat maar 2 teams kunnen zijn Ferrari en Mclaren. Maar Mclaren heeft Perez en Button langdurig onder contract staan. Maar ook weer volgens geruchten uit Italie schijnt Button kans te maken bij Ferrari. Bij Mercedes zal er niets veranderen behalve het vertrek van Ross Brawn.
Die keert samen met Schumacher terug naar Ferrari. Schumacher als teambaas met Ross Brawn die weer Technisch Directeur wordt. of andersom.

Dus afhankelijk wat Alonso en Vettel doen gaat het een leuk 2014 worden.

Voor de subtop
Ik verwacht dat Force India 5 kandidaten heeft: Colado, Di Resta, Sutil, Frijns, Valsechi. Dat wordt waarschijnlijk Sutil/Colado.
Williams wordt Botas samen met die Mexicaan van Sauber of Pastor blijft.
Sauber wordt Petrov samen met Frijns met een testrol voor Sirotkin met een kleine kans dat Bianchi samen met Petrov gaat rijden. Dit ivm korting op de Ferrari motor.
Torro Rosso wordt denk ik gewoon Ricciardo met Vergne of Vergne met Da Costa

En de achterhoede tja denk dat redelijk gelijk blijft. Al kan Bianchi misschien naar Ferrari of Sauber maar die kans is heel heel klein.

Al met al is het weekend van 6-8 september het weekend der aankondigingen... Dus daar zal een hoop bekend gemaakt gaan worden...
pi_129634730
quote:
Bij Mercedes zal er niets veranderen behalve het vertrek van Ross Brawn.
Die keert samen met Schumacher terug naar Ferrari. Schumacher als teambaas met Ross Brawn die weer Technisch Directeur wordt. of andersom.
Als dat waarheid wordt krijg je 2 bakken bier naar keuze van me (die we dan wel samen op drinken) :+

Serieus, dat zie ik dus ECHT niet gebeuren. Brawn misschien wel nog, maar Schumacher als teambaas bij de Scuderia? No way. :D!
pi_129639590
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:55 schreef Geralt het volgende:

[..]

Als dat waarheid wordt krijg je 2 bakken bier naar keuze van me (die we dan wel samen op drinken) :+

Serieus, dat zie ik dus ECHT niet gebeuren. Brawn misschien wel nog, maar Schumacher als teambaas bij de Scuderia? No way. :D!
Schumacher gaat terug keren in de Formule 1. Als Teambaas/Technisch Directeur. Misschien niet komend jaar al maar zeker binnen 5 jaar
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 03:00:30 #100
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_129639861
Iemand die consequent 'wilt' schrijft in plaats van 'wil' valt simpelweg niet serieus te nemen.

Oftewel ik geloof er geen bal van. Dat Ferrari en Alonso zitten te mokken ziet iedereen maar ze hebben beiden geen alternatief.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')