quote:
Tja maar als Ross Brawn terug komt zie ik Di Montezemelo en Dominicali wel weer terug gaan naar Ferrari. En dat is de beste kans op nieuw succes voor de scudaria. Want Luca bemoeit zich te veel met de Scudaria omdat Dominicali geen overwicht heeft in het hele proces. Denk namelijk dat dat HET probleem is binnen Scudaria Ferrari.
quote:
Ik zelf denk dat er een ruil komt tussen Alonso en Vettel. Vettel wilt zich voor eens en altijd bewijzen. Hij schijnt namelijk te vinden dat hij niet genoeg krediet krijgt voor zijn prestatie bij RBR en wilt bewijzen dat hij net als Schumacher een team kan opbouwen en daarmee kan domineren.
Feit is dat Alonso HELEMAAL klaar is met de Scudaria. je ziet het ook gewoon aan hem. Niet gemotiveerd, bijna nonchalant en tja de reactie richting Mckenzie van BBC sprak boekdelen...
Ook de reactie van Horner op de vragen over Alonso spreken best wel boekdelen.
Je ziet gewoon dat Alonso bijna oncomfortabel begint te lachen als het over zijn management gaat.
Denk echt dat het bij Ferrari Vettel-Kimi wordt of misschien Kimi-Hulk. Het is mijns inziens 100% zeker dat Kimi weggaat bij Lotus en Lotus is afhankelijk wat Red Bull en Ferrari gaan doen want Lotus heeft niet echt een keus. Gaat Vettel niet naar Ferrari dan gaat de Hulk naar Ferrari gaat Vettel wel dan gaat de Hulk naar Lotus. Ondertussen vermoed ik dat RBR gaat voor Alonso-Ricciardo of Vettel-Alonso.
Horner zegt duidelijk dat ze vrij zeker wisten voor wie ze gingen TOT het moment dat er andere opties vrijkwamen. Kimi is voor 80% zeker geen kanshebber voor RBR. Die heeft namelijk gezegd dat de keuze die hij voor volgend jaar maakt voor veel mensen schokkend zal zijn wat voor mij er op duidt dat dat maar 2 teams kunnen zijn Ferrari en Mclaren. Maar Mclaren heeft Perez en Button langdurig onder contract staan. Maar ook weer volgens geruchten uit Italie schijnt Button kans te maken bij Ferrari. Bij Mercedes zal er niets veranderen behalve het vertrek van Ross Brawn.
Die keert samen met Schumacher terug naar Ferrari. Schumacher als teambaas met Ross Brawn die weer Technisch Directeur wordt. of andersom.
Dus afhankelijk wat Alonso en Vettel doen gaat het een leuk 2014 worden.
Voor de subtop
Ik verwacht dat Force India 5 kandidaten heeft: Colado, Di Resta, Sutil, Frijns, Valsechi. Dat wordt waarschijnlijk Sutil/Colado.
Williams wordt Botas samen met die Mexicaan van Sauber of Pastor blijft.
Sauber wordt Petrov samen met Frijns met een testrol voor Sirotkin met een kleine kans dat Bianchi samen met Petrov gaat rijden. Dit ivm korting op de Ferrari motor.
Torro Rosso wordt denk ik gewoon Ricciardo met Vergne of Vergne met Da Costa
En de achterhoede tja denk dat redelijk gelijk blijft. Al kan Bianchi misschien naar Ferrari of Sauber maar die kans is heel heel klein.
Al met al is het weekend van 6-8 september het weekend der aankondigingen... Dus daar zal een hoop bekend gemaakt gaan worden...