Die televisiegelden zijn verdeeld en de clubs hebben inderdaad de rechten verkocht voor een hoop geld, en die rechten moeten terugverdiend worden bij de consument. Dat klinkt logische allemaal.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:22 schreef Knalerwtje het volgende:
Het gaat inderdaad nergens meer om. Aan de andere kant, deze bedragen zorgen er wel voor dat de eigenaar van deze zenders een heleboel geld in de Nederlandse Eredivisie kan steken.
Dus tja, zo slecht is het nou ook weer niet.
Ik geloof dat wel. Kijk maar eens wat een seizoenskaart kost en wat je dan nog moet betalen als je ook alle uit-wedstrijden moet bezoeken....quote:Op zondag 28 juli 2013 19:27 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Die televisiegelden zijn verdeeld en de clubs hebben inderdaad de rechten verkocht voor een hoop geld, en die rechten moeten terugverdiend worden bij de consument. Dat klinkt logische allemaal.
De grote vraag wordt dus de komende maanden: is de nederlandse consument bereid om dit soort bedragen te betalen? Ik denk niet.
Dus zullen de clubs uiteindelijk het grote slachtoffer worden als Fox niet waar kan maken wat ze beloofd hebben, want ik geloof er geen fuck van dat Nederland bereid is om dit SOORT bedragen neer te tellen voor wedstrijden.
JE praat hier over prijsverhoging van meer als 30 tot 50 procent als ik het effe uit me hoofd doe? is dat realistische?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:29 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik geloof dat wel. Kijk maar eens wat een seizoenskaart kost en wat je dan nog moet betalen als je ook alle uit-wedstrijden moet bezoeken....
Ik heb zo'n abbo er graag voor over, zelfs om alleen de uit-wedstrijden te zien. Zeker als de JL en eventuele EL en CL wedstrijden er te zien zijn met fatsoenlijk commentaar.
Duurder: ja
Belachelijk duur: nee
Tja. Je moet niet vergelijken met wat het eerst kostte. Je moet vergelijken met wat reëel is en wat dergelijke zaken in het buitenland kosten.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:32 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
JE praat hier over prijsverhoging van meer als 30 tot 50 procent als ik het effe uit me hoofd doe? is dat realistische?
Er zullen altijd mensen zijn die dat abonnement gewoon nemen ongeacht de prijs.
Gezien de economische situatie in Nederland en een groot deel van de voetballiefhebbers de gewone man van de straat is en die altijd zal blijven kijken wat hij kan uitgeven, weet ik zeker dat Fox de plank volledig misslaat en ze een hoop abonnees kwijt zullen raken met deze prijzen.
Je kan het niet vergelijken met engeland of spanje of italie....die beelden gaan heel de wereld over...quote:Op zondag 28 juli 2013 19:34 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Tja. Je moet niet vergelijken met wat het eerst kostte. Je moet vergelijken met wat reëel is en wat dergelijke zaken in het buitenland kosten.
Voor 3 kanalen i.p.v 4.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:38 schreef rgras het volgende:
Bij Ziggo is het net zo duur gebleven, ¤17,95.
DAT is de oude prijs die hebben ze nog niet gewijzigd op hun site....quote:Op zondag 28 juli 2013 19:38 schreef rgras het volgende:
Bij Ziggo is het net zo duur gebleven, ¤17,95.
'Mijn' clubs komen toch altijd op zender 1, soms op 2.quote:
Wat wordt de nieuwe prijs per maand dan?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:39 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
DAT is de oude prijs die hebben ze nog niet gewijzigd op hun site....
Fantasyboy leest verkeerd.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:40 schreef rgras het volgende:
[..]
Wat wordt de nieuwe prijs per maand dan?
Ben benieuwd wat de prijs vanaf 1 februari 2014 is voor alleen de Eredivisie.quote:U ontvangt het complete pakket FOX Sports (FOX Sports Eredivisie + FOX Sports International)
FOX Sports tot 1 december voor ¤ 17,95 per maand!
FOX Sports van 1 december 2013 tot 1 februari 2014 ¤ 19,95 per maand
Vanaf 1 februari 2014 ¤ 24,95 per maand
Onderstaande geldt tot nu toe alleen voor ziggo abonnees. Voor Upc en dergelijk moet nog onderhandeld worden. Praten hier over prijsverhogingen van meer dan 30 procent en minder zenders en competitiesquote:Op zondag 28 juli 2013 19:40 schreef rgras het volgende:
[..]
'Mijn' clubs komen toch altijd op zender 1, soms op 2.
[..]
Wat wordt de nieuwe prijs per maand dan?
Er komt ook nog een abonnement met alleen Eredivisie he.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:46 schreef fantasyboy het volgende:
U ontvangt het complete pakket FOX Sports (FOX Sports Eredivisie + FOX Sports International)
FOX Sports tot 1 december voor ¤ 17,95 per maand!
FOX Sports van 1 december 2013 tot 1 februari 2014 ¤ 19,95 per maand
Vanaf 1 februari 2014 ¤ 24,95 per maand
effe serieus als ik het bovenstaande lees....
Dan graaf je gewoon je eigen ondergang.......dit pik ik het nederlandse voetbalpubliek echt niet..
Ik geloof niet in veel abonnementen voor fox
Zal allemaal wel.....quote:Op zondag 28 juli 2013 19:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er komt ook nog een abonnement met alleen Eredivisie he.
Krom vergelijk, het is een totaal andere beleving.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:29 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik geloof dat wel. Kijk maar eens wat een seizoenskaart kost en wat je dan nog moet betalen als je ook alle uit-wedstrijden moet bezoeken....
Ik heb zo'n abbo er graag voor over, zelfs om alleen de uit-wedstrijden te zien. Zeker als de JL en eventuele EL en CL wedstrijden er te zien zijn met fatsoenlijk commentaar.
Inderdaad. Zijn vrijwel altijd eentonige zaadwedstrijden dus die groep mag wel extra korting krijgen.quote:
Waarom? Die zitten toch wel in het stadionquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Die zitten toch wel in het stadion
Ja en de kerstman vliegt op een bezemquote:Op zondag 28 juli 2013 20:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat jij inmiddels meer geloof hebt in de Kerstman dan in PSV jaquote:Op zondag 28 juli 2013 20:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja en de kerstman vliegt op een bezem
hahah fox gaat het inderdaad voelen als nl een beetje achterblijft met de verkopenquote:Op zondag 28 juli 2013 20:03 schreef fantasyboy het volgende:
Nederland heeft al eerder zo een zender gehad die dacht de consument te naaien met belachelijke prijzen ....
FOX WORDT EEN 2E TALPA.......
HIER ben ik het wel mee eens..quote:Op zondag 28 juli 2013 21:06 schreef Serko het volgende:
ik ga een beetje betalen voor een uitgemolken "competitie" waar spelers tegenwoordig nog sneller dan ooit hem peren naar rusland, portugal, griekenland, turkije zonder hier ook maar iets gewonnen te hebben. Smaakmakers verdwenen altijd al snel uit de eredivisie, maar nu is het sneller dan ooit, en zelfs de 2e garde peert hem al in no time. en dan moeten we daar dik voor betalen? Wat je ziet voor drama voetbal kun je veel beter de bundesliga volgen. De eredivisie is alsof je naar de a1 jeugd van europa aan het kijken bent, spelers die meteen weg zijn zodra ze 2 weken op rij een bal goed wegtrappen.
Is toch wel een beetje kip/ei.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:25 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
HIER ben ik het wel mee eens..
We hebben tijden gehad met Romario, ronaldo, van basten, Gullit enzovoorts...er loopt er geen eentje rond die maar 60procent van het talent heeft van deze spelers en daar moet dik voor betaald worden? Ik dacht het effe niet. Als je een hoog prijskaartje vraagt moet je ook kwaliteit kunnen tonen aan de klant....niks van dit alles...
Als het tegen zit zijn alle clubs weer voor de kerst uit europa als het niet eerder is....
Door Talpa is mijn interesse in de Eredivisie volledig verdwenen, ben ze eigenlijk wel dankbaar.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:03 schreef fantasyboy het volgende:
Nederland heeft al eerder zo een zender gehad die dacht de consument te naaien met belachelijke prijzen ....
FOX WORDT EEN 2E TALPA.......
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
ALS kPN tenmnste de rechten heeft gekocht....ik betwijfel het eigenlijk dat het door kpn uitgezonden zal gaan worden.quote:Op maandag 29 juli 2013 02:51 schreef heiden6 het volgende:
Bij KPN kost het volgens mij nog steeds 17,50 per maand.
Natuurlijk gaat dat door. KPN kan het zich helemaal niet permitteren om dit aan zich voorbij te laten gaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:26 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ALS kPN tenmnste de rechten heeft gekocht....ik betwijfel het eigenlijk dat het door kpn uitgezonden zal gaan worden.
Dit zijn de prijzen die gebaseerd zijn op Eredivisie live. Omdat Fox nog aan het onderhandelen is met de kabelmaatschappijen gaat dat nog veranderen.quote:Op maandag 29 juli 2013 02:51 schreef heiden6 het volgende:
Bij KPN kost het volgens mij nog steeds 17,50 per maand.
quote:Op maandag 29 juli 2013 10:26 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ALS kPN tenmnste de rechten heeft gekocht....ik betwijfel het eigenlijk dat het door kpn uitgezonden zal gaan worden.
quote:Op maandag 29 juli 2013 15:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit zijn de prijzen die gebaseerd zijn op Eredivisie live. Omdat Fox nog aan het onderhandelen is met de kabelmaatschappijen gaat dat nog veranderen.
quote:Wat is FOX Sports Eredivisie?
FOX Sports Eredivisie is het nieuwe live voetbalkanaal van de Eredivisie clubs. Van de clubs en voor de fans. Van iedere speelronde van de Eredivisie worden hier alle wedstrijden wekelijks live op uitgezonden. Met uitgebreide voor- en nabeschouwingen, gepresenteerd door de vaste gezichten Jan Joost van Gangelen, Kees Jansma en Toine van Peperstraten. Zij worden bijgestaan door een team van deskundige analisten, zoals Kenneth Perez, Arnold Bruggink, Jan van Halst en Erik Meijer.
Naast de uitgebreide berichtgeving rondom de Eredivisie, is er nog meer nationaal topvoetbal te zien met nog meer live Jupiler League wedstrijden, het volledige KNVB bekertoernooi en wedstrijden van Nederlandse clubs die uitkomen in de UEFA Europa League.
Bovendien is er naast het grote aantal live wedstrijden op FOX Sports Eredivisie ook veel extra’s te zien:
De mooiste doelpunten
Club TV
90 minutes
Boeiende voetbaldocumentaires
FOX Sports Eredivisie kost ¤ 17,50 /mnd.
quote:Heb je Eredivisie Live?
Dan verandert er behalve de naam, niets. Eredivisie Live wijzigt de naam naar Fox Sports Eredivisie. Dit zal de komende tijd overal aangepast worden. Het kan dus zijn dat je zo nu en dan de naam Eredivisie Live nog tegenkomt. Het maandbedrag blijft ongewijzigd.
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:52 schreef fantasyboy het volgende:
Maandbedrag blijft ongewijzigd...dus niet. Je krijgt gewoon minder en als je hetzelfde als voorheen wil hebben dan betaal je tot 50% meer....
Heb je verder nog een bron ofzo?quote:Dan verandert er behalve de naam, niets.
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Bij KPN blijft het hetzelfde dus. Je hebt ook nog kabelmaatschappijen waar ze nog over Eredivisie Live praten of het oude bedrag laten zien terwijl dit dus gewoon kan veranderen, dit krijg je dan per email te horen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[..]
Heb je verder nog een bron ofzo?
Het is 30 juli en als er iets verandert aan de voorwaarden per 1 augustus, wanneer de zender verandert in Fox Sports Eredivisie, dan had ik het al lang moeten horen. Het blijft gewoon 17,50 per maand, wat ook al duur genoeg is. (Gelukkig heb ik het nu een jaar gratis.)
En dan heb je ook eredivisie live?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Alles wat je wil. Je moet alleen een goede stabiele betaalserver hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:09 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
En dan heb je ook eredivisie live?
Het kan toch ook zonder te betalen...!?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Alles wat je wil. Je moet alleen een goede stabiele betaalserver hebben.
Mwa, alleen de laatste 2 rondes. Volgens mij komt het zelden voor dat er meer dan 3 wedstrijden (gedeeltelijk) gelijktijdig gespeeld worden.quote:Op maandag 29 juli 2013 07:40 schreef hafcfan het volgende:
Heracles word dus gewoon niet vaak meer uitgezonden en voor die 5 uitwedstrijdjes die je ziet betaal je dus 17,50. Tering fox.
Tot volgend jaar wel ja, dan zijn jullie ook verdoemd tot FOX.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
een heel seizoen naar gratis streampjes zoeken op internet dus.
In België is het allemaal precies goedkoper
beste voetbal uit:
Engeland, Frankrijk, Duitsland, Nederland en Italië
België uitgebreid natuurlijk.
en dat allemaal voor maar 16,95 extra in een maand
5 wedstrijden op zaterdag?!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mwa, alleen de laatste 2 rondes. Volgens mij komt het zelden voor dat er meer dan 3 wedstrijden (gedeeltelijk) gelijktijdig gespeeld worden.
Edit: laat maar, best vaak is dit nog. Op de zaterdagavond worden regelmatig 5 wedstrijden gespeeld op onhandig verdeelde tijden.
Het is al erg genoeg dat ik verslaafd ben van FOK! als ik nog moet FOX erbij moet nemenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tot volgend jaar wel ja, dan zijn jullie ook verdoemd tot FOX.
Ze gaan jullie clubs ook geil maken met veel geld, wat over de rug van de voetbalsupporters wordt verdiend.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is al erg genoeg dat ik verslaafd ben van FOK! als ik nog moet FOX erbij moet nemen
Volgens mij heeft de KNVB dat bedacht. Is allemaal na midweekse interlands/bekerwedstrijden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
5 wedstrijden op zaterdag?!![]()
![]()
FOXx oneindig
KNVB gaat idd over de programmering, maar ik zou zeggen plan dan wat wedstrijden op de zondag in. Het is zelfs praktische mogelijk om maximaal 2 wedstrijden tegelijk te laten spelen op de laatste 2 speelronde na.quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de KNVB dat bedacht. Is allemaal na midweekse interlands/bekerwedstrijden.
ik denk van wel.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:27 schreef fantasyboy het volgende:
De grote vraag wordt dus de komende maanden: is de nederlandse consument bereid om dit soort bedragen te betalen? Ik denk niet.
Op zondag zijn ook altijd al 4 wedstrijden. Alleen KNVB zou het makkelijk kunnen oplossen door op zaterdag 2 wedstrijden om 18:45u, 1 om 19:45u en 2 om 20:45u moeten laten spelen ipv. 1 om 18:45u, 3 om 19:45u en 1 om 20:45u.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
KNVB gaat idd over de programmering, maar ik zou zeggen plan dan wat wedstrijden op de zondag in. Het is zelfs praktische mogelijk om maximaal 2 wedstrijden tegelijk te laten spelen op de laatste 2 speelronde na.
CL blijft bij Sport1 evenals de Primera Division en Bundesliga plus nog wat kleinere competities.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:29 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dan geen voetbal hequote:Op woensdag 31 juli 2013 09:19 schreef Freak188 het volgende:
Nederlanders waren voorheen altijd heel terughoudend om te betalen voor TV. Canal+ is ook nooit echt van de grond gekomen. Sport 1 en Eredivisie Live hielden de prijzen laag, dus dat was nog wel te pruimten. Prijzen als 25 euro per maand voor een paar potjes voetbal: belachelijk. Ik heb al mijn abo's in ieder geval opgezegd. Dan maar geen voetbal op TV.
Ik wil niet dat ze meer TV geld krijgen. Dan gaan ze die over-het-paard-getilde ventjes nog meer betalen. Voetbal is een sport en daar is een luxe produkt van gemaakt met alle ergelijke bijkomstigheden van dien. Ik doe er persoonlijk niet meer aan mee. Als andere er wel 25 euro per maand voor over hebben moeten ze zelf weten. Ik had voor 10 euro per maand een Sport 1 abo met Spaans, Duits, Engels, Italiaans voetbal en ESPN America. Nou dat zijn ze allemaal kwijtgeraakt en ze hebben er Belgisch en nog wat Oostblok-landen erbij gekregen. Toedeledokie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dan geen voetbal heVoetbal is een luxeproduct dus betalen net zoals in andere landen. Als je wilt dat de clubs MEER televisiegeld krijgen en dus weer mee kunnen doen in Europa zou ik zeggen schaf een abonnement aan ipv het niet te doen
Je naait er deels je eigen club mee om het zomaar te zeggen.
Ja, maar aan de andere kant janken we wel allemaal dat we de aansluiting met de top verliezen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:12 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ze meer TV geld krijgen. Dan gaan ze die over-het-paard-getilde ventjes nog meer betalen. Voetbal is een sport en daar is een luxe produkt van gemaakt met alle ergelijke bijkomstigheden van dien. Ik doe er persoonlijk niet meer aan mee. Als andere er wel 25 euro per maand voor over hebben moeten ze zelf weten. Ik had voor 10 euro per maand een Sport 1 abo met Spaans, Duits, Engels, Italiaans voetbal en ESPN America. Nou dat zijn ze allemaal kwijtgeraakt en ze hebben er Belgisch en nog wat Oostblok-landen erbij gekregen. Toedeledokie.
Nee, Spaans en Duits voetbal blijft bij Sport1. (en CL)quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:12 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ze meer TV geld krijgen. Dan gaan ze die over-het-paard-getilde ventjes nog meer betalen. Voetbal is een sport en daar is een luxe produkt van gemaakt met alle ergelijke bijkomstigheden van dien. Ik doe er persoonlijk niet meer aan mee. Als andere er wel 25 euro per maand voor over hebben moeten ze zelf weten. Ik had voor 10 euro per maand een Sport 1 abo met Spaans, Duits, Engels, Italiaans voetbal en ESPN America. Nou dat zijn ze allemaal kwijtgeraakt en ze hebben er Belgisch en nog wat Oostblok-landen erbij gekregen. Toedeledokie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |