abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129440492
Fox bepaalt wel de hoogte van de internetabonnementen en die zijn in vergelijking met Eredivisie Live fors verhoogd. Voor een jaarabonnement gaat het bedrag van 99,95 naar 149,95 euro en wie een enkele wedstrijd wil bestellen, is 11,95 euro kwijt in plaats van 6,95. Fox Sports gaat drie pakketten aanbieden op tv: Fox Sports Eredivisie (3 kanalen met nationaal voetbal), Fox Sports International (2 kanalen met onder meer Italiaans en Engels voetbal) en een combinatiepakket van deze twee.

Lachwekkend die prijsverhoging van individuele wedstrijden kopen

Ik hoop dus op een snel faillissement van deze nieuwe zender...dit soort verhogingen slaan echt nergens op en zijn alleen bedoeld om snel geld te verdienen. Blijkbaar denken die gasten dat ze te maken hebben met malloten die wel gaan betalen

Ik ben benieuwd hoeveel mensen dit abonnement zullen nemen….hopelijk niet veel….
Ajax is mijn leven!
  zondag 28 juli 2013 @ 19:21:07 #2
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_129440605
Het meest idiote is nog wel dat als je Bundesliga,Premier League, Primera Divison en de Serie A wilt kijken je maar liefst 2 van dit soort abonnementen moet nemen.
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_129440669
Het gaat inderdaad nergens meer om. Aan de andere kant, deze bedragen zorgen er wel voor dat de eigenaar van deze zenders een heleboel geld in de Nederlandse Eredivisie kan steken.

Dus tja, zo slecht is het nou ook weer niet.
pi_129440839
Fox nederland gaat alleen failliet als fox dat wil. Verder is de prijsverhoging op enkele wedstrijden waarschijnlijk gewoon om je een abo aan te smeren.
pi_129440857
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:22 schreef Knalerwtje het volgende:
Het gaat inderdaad nergens meer om. Aan de andere kant, deze bedragen zorgen er wel voor dat de eigenaar van deze zenders een heleboel geld in de Nederlandse Eredivisie kan steken.

Dus tja, zo slecht is het nou ook weer niet.
Die televisiegelden zijn verdeeld en de clubs hebben inderdaad de rechten verkocht voor een hoop geld, en die rechten moeten terugverdiend worden bij de consument. Dat klinkt logische allemaal.

De grote vraag wordt dus de komende maanden: is de nederlandse consument bereid om dit soort bedragen te betalen? Ik denk niet.

Dus zullen de clubs uiteindelijk het grote slachtoffer worden als Fox niet waar kan maken wat ze beloofd hebben, want ik geloof er geen fuck van dat Nederland bereid is om dit SOORT bedragen neer te tellen voor wedstrijden.

FOX HAALT DE KERST NIET ;) ALTHANS DAT HOOP IK
Ajax is mijn leven!
pi_129440947
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:27 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

Die televisiegelden zijn verdeeld en de clubs hebben inderdaad de rechten verkocht voor een hoop geld, en die rechten moeten terugverdiend worden bij de consument. Dat klinkt logische allemaal.

De grote vraag wordt dus de komende maanden: is de nederlandse consument bereid om dit soort bedragen te betalen? Ik denk niet.

Dus zullen de clubs uiteindelijk het grote slachtoffer worden als Fox niet waar kan maken wat ze beloofd hebben, want ik geloof er geen fuck van dat Nederland bereid is om dit SOORT bedragen neer te tellen voor wedstrijden.

Ik geloof dat wel. Kijk maar eens wat een seizoenskaart kost en wat je dan nog moet betalen als je ook alle uit-wedstrijden moet bezoeken....

Ik heb zo'n abbo er graag voor over, zelfs om alleen de uit-wedstrijden te zien. Zeker als de JL en eventuele EL en CL wedstrijden er te zien zijn met fatsoenlijk commentaar.

Duurder: ja
Belachelijk duur: nee
pi_129441083
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:29 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Ik geloof dat wel. Kijk maar eens wat een seizoenskaart kost en wat je dan nog moet betalen als je ook alle uit-wedstrijden moet bezoeken....

Ik heb zo'n abbo er graag voor over, zelfs om alleen de uit-wedstrijden te zien. Zeker als de JL en eventuele EL en CL wedstrijden er te zien zijn met fatsoenlijk commentaar.

JE praat hier over prijsverhoging van meer als 30 tot 50 procent als ik het effe uit me hoofd doe? is dat realistische?

Er zullen altijd mensen zijn die dat abonnement gewoon nemen ongeacht de prijs.

Gezien de economische situatie in Nederland en een groot deel van de voetballiefhebbers de gewone man van de straat is en die altijd zal blijven kijken wat hij kan uitgeven, weet ik zeker dat Fox de plank volledig misslaat en ze een hoop abonnees kwijt zullen raken met deze prijzen.
Ajax is mijn leven!
pi_129441128
Djeezes. :{w
pi_129441132
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:32 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

JE praat hier over prijsverhoging van meer als 30 tot 50 procent als ik het effe uit me hoofd doe? is dat realistische?

Er zullen altijd mensen zijn die dat abonnement gewoon nemen ongeacht de prijs.

Gezien de economische situatie in Nederland en een groot deel van de voetballiefhebbers de gewone man van de straat is en die altijd zal blijven kijken wat hij kan uitgeven, weet ik zeker dat Fox de plank volledig misslaat en ze een hoop abonnees kwijt zullen raken met deze prijzen.
Tja. Je moet niet vergelijken met wat het eerst kostte. Je moet vergelijken met wat reëel is en wat dergelijke zaken in het buitenland kosten.
  zondag 28 juli 2013 @ 19:36:17 #10
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_129441222
Of het TE duur is dat bepaald alleen de klant. Maar in Nederland blijkt keer op keer dat 'we' toch wel betalen, dus FOX komt hier prima mee weg.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_129441234
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:34 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Tja. Je moet niet vergelijken met wat het eerst kostte. Je moet vergelijken met wat reëel is en wat dergelijke zaken in het buitenland kosten.
Je kan het niet vergelijken met engeland of spanje of italie....die beelden gaan heel de wereld over...
Niemand zit op beelden van Nederlandse mickey mouse competitie te wachten...

Waarom denk je dat fox deze prijzen hanteert? ze willen gewoon zoveel mogelijk hun investering terug verdienen en daar moet de consument voor opdraaien, dat is alles. Alsof Fox het nederlandse voetbal beter wil maken hahahahahahahahaha

La me niet lachen man. Fox haalt de kerst niet want de Nederlandse CONSUMENT IS ALTIJD HEEL REALITISCHE!
Ajax is mijn leven!
  zondag 28 juli 2013 @ 19:37:00 #12
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_129441245
Streams, zouden ze het nog doen deze zomer?
pi_129441260
Fox Sports :r
pi_129441290
Bij Ziggo is het net zo duur gebleven, ¤17,95.
pi_129441314
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:38 schreef rgras het volgende:
Voor 3 kanalen i.p.v 4.
pi_129441324
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:38 schreef rgras het volgende:
DAT is de oude prijs die hebben ze nog niet gewijzigd op hun site....
Ajax is mijn leven!
pi_129441359
quote:
9s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Voor 3 kanalen i.p.v 4.
En zonder Engels, Duits en Italiaans bekervoetbal.
pi_129441371
quote:

[..]

Voor 3 kanalen i.p.v 4.
'Mijn' clubs komen toch altijd op zender 1, soms op 2.
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:39 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

DAT is de oude prijs die hebben ze nog niet gewijzigd op hun site....
Wat wordt de nieuwe prijs per maand dan?
pi_129441415
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:40 schreef rgras het volgende:

[..]

Fantasyboy leest verkeerd.
pi_129441471
Uit de AV:
quote:
U ontvangt het complete pakket FOX Sports (FOX Sports Eredivisie + FOX Sports International)
FOX Sports tot 1 december voor ¤ 17,95 per maand!
FOX Sports van 1 december 2013 tot 1 februari 2014 ¤ 19,95 per maand
Vanaf 1 februari 2014 ¤ 24,95 per maand
Ben benieuwd wat de prijs vanaf 1 februari 2014 is voor alleen de Eredivisie.
pi_129441531
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:40 schreef rgras het volgende:

[..]

'Mijn' clubs komen toch altijd op zender 1, soms op 2.

[..]

Onderstaande geldt tot nu toe alleen voor ziggo abonnees. Voor Upc en dergelijk moet nog onderhandeld worden. Praten hier over prijsverhogingen van meer dan 30 procent en minder zenders en competities

http://www.telegraaf.nl/d(...)Ziggo_te_zien__.html

FOX heeft de komende 13 jaar de rechten om de wedstrijden in de eredivisie rechtstreeks uit te zenden. Nu heet het voetbalkanaal nog Eredivisie Live, maar vanaf 1 augustus heet de zender FOX Sports Eredivisie. Een abonnement kost tegen de 18 euro per maand. Behalve de eredivisiewedstrijden zendt het voetbalkanaal ook duels in de eerste divisie, de KNVB-beker en de Europa League uit. De samenvattingen blijven voorlopig bij de NOS.

Met Ziggo zijn ook afspraken gemaakt over de doorgifte van de nieuwe tv-zender FOX per 19 augustus. De digitale zender biedt series, films en sportprogramma's voor mannen en vrouwen vanaf 12 jaar. Tijdens een voetbalprogramma worden fragmenten uit de eredivisiewedstrijden getoond. FOX is nog in gesprek met de overige tv-aanbieders over doorgifte.
Ajax is mijn leven!
pi_129441634
U ontvangt het complete pakket FOX Sports (FOX Sports Eredivisie + FOX Sports International)

effe serieus als ik het bovenstaande lees....

Dan graaf je gewoon je eigen ondergang.......dit pik ik het nederlandse voetbalpubliek echt niet..
Ik geloof niet in veel abonnementen voor fox :P
Ajax is mijn leven!
pi_129441668
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:46 schreef fantasyboy het volgende:

effe serieus als ik het bovenstaande lees....

Dan graaf je gewoon je eigen ondergang.......dit pik ik het nederlandse voetbalpubliek echt niet..
Ik geloof niet in veel abonnementen voor fox :P
Er komt ook nog een abonnement met alleen Eredivisie he.
pi_129441723
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:47 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Er komt ook nog een abonnement met alleen Eredivisie he.
Zal allemaal wel.....

Ik denk dat het voetbalpubliek gewoon om zeven uur bij de nos zal gaan kijken...illegale streaming zal fors toenemen of men zal nog minder kijken, dat zal de realiteit zijn.
Ajax is mijn leven!
  Forum Admin zondag 28 juli 2013 @ 19:50:24 #25
35723 crew  GGMM
pi_129441734
quote:

[..]

Voor 3 kanalen i.p.v 4.
Boeie, Ajax wordt toch altijd op kanaal 1 uitgezonden. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129441817
Voor ajacieden is dit erg ja
  zondag 28 juli 2013 @ 20:00:49 #27
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_129442118
Het lijkt me dat dit soort prijzen tot falen gedoemd zijn, maar goed, inmiddels heb ik ook wel geleerd om de domheid van de gemiddelde consument niet te onderschatten.

Persoonlijk hou ik het wel lekker bij samenvattingen en soms een live-stream via internet (sopcast ofzo). Of proberen om via een Android-device wat buitenlandse zenders te kunnen ontvangen ofzo.
pi_129442197
Nederland heeft al eerder zo een zender gehad die dacht de consument te naaien met belachelijke prijzen ....

FOX WORDT EEN 2E TALPA....... ;)
Ajax is mijn leven!
pi_129442266
Blabla.
pi_129442482
quote:

[..]

Krom vergelijk, het is een totaal andere beleving.

quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:53 schreef Doublepain het volgende:
Inderdaad. Zijn vrijwel altijd eentonige zaadwedstrijden dus die groep mag wel extra korting krijgen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_129442751
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:53 schreef Doublepain het volgende:
Waarom? Die zitten toch wel in het stadion
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_129444051
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 20:16 schreef Shreyas het volgende:

[..]

:D
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_129444185
quote:

[..]

Ja en de kerstman vliegt op een bezem
pi_129444251
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 20:43 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja en de kerstman vliegt op een bezem
Ik kan me voorstellen dat jij inmiddels meer geloof hebt in de Kerstman dan in PSV ja :D
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_129444331
Wie gaat er dan ook betalen voor wedstrijden uit de Eredivisie :'(
Sowieso niet, al was het maar 10 euro voor een heel jaar.
Kunt beter gratis naast de plaatselijke amateur velden gaan staan
pi_129444722
Voor dat geld kan je beter seizoenskaart kopen. :') Voor die prijs zal het hooguit de ajax tv fan aanspreken.
  zondag 28 juli 2013 @ 21:06:47 #37
280345 Serko
Niet teveel ouwehuren bruur
pi_129445407
ik ga een beetje betalen voor een uitgemolken "competitie" waar spelers tegenwoordig nog sneller dan ooit hem peren naar rusland, portugal, griekenland, turkije zonder hier ook maar iets gewonnen te hebben. Smaakmakers verdwenen altijd al snel uit de eredivisie, maar nu is het sneller dan ooit, en zelfs de 2e garde peert hem al in no time. en dan moeten we daar dik voor betalen? Wat je ziet voor drama voetbal kun je veel beter de bundesliga volgen. De eredivisie is alsof je naar de a1 jeugd van europa aan het kijken bent, spelers die meteen weg zijn zodra ze 2 weken op rij een bal goed wegtrappen.
  zondag 28 juli 2013 @ 21:31:19 #38
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_129446606
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 20:03 schreef fantasyboy het volgende:
Nederland heeft al eerder zo een zender gehad die dacht de consument te naaien met belachelijke prijzen ....

hahah fox gaat het inderdaad voelen als nl een beetje achterblijft met de verkopen

:')
RED ONS HENNIEGOD
pi_129449288
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:06 schreef Serko het volgende:
ik ga een beetje betalen voor een uitgemolken "competitie" waar spelers tegenwoordig nog sneller dan ooit hem peren naar rusland, portugal, griekenland, turkije zonder hier ook maar iets gewonnen te hebben. Smaakmakers verdwenen altijd al snel uit de eredivisie, maar nu is het sneller dan ooit, en zelfs de 2e garde peert hem al in no time. en dan moeten we daar dik voor betalen? Wat je ziet voor drama voetbal kun je veel beter de bundesliga volgen. De eredivisie is alsof je naar de a1 jeugd van europa aan het kijken bent, spelers die meteen weg zijn zodra ze 2 weken op rij een bal goed wegtrappen.
HIER ben ik het wel mee eens..

We hebben tijden gehad met Romario, ronaldo, van basten, Gullit enzovoorts...er loopt er geen eentje rond die maar 60procent van het talent heeft van deze spelers en daar moet dik voor betaald worden? Ik dacht het effe niet. Als je een hoog prijskaartje vraagt moet je ook kwaliteit kunnen tonen aan de klant....niks van dit alles...

Als het tegen zit zijn alle clubs weer voor de kerst uit europa als het niet eerder is....
Ajax is mijn leven!
pi_129457409
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:25 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

HIER ben ik het wel mee eens..

We hebben tijden gehad met Romario, ronaldo, van basten, Gullit enzovoorts...er loopt er geen eentje rond die maar 60procent van het talent heeft van deze spelers en daar moet dik voor betaald worden? Ik dacht het effe niet. Als je een hoog prijskaartje vraagt moet je ook kwaliteit kunnen tonen aan de klant....niks van dit alles...

Als het tegen zit zijn alle clubs weer voor de kerst uit europa als het niet eerder is....
Is toch wel een beetje kip/ei.

Als je puur qua budgetten kijkt dan komen de NL clubs er (tot op heden) nogal bekaaid af qua tv-gelden. En sportief succes is gecorreleerd aan de hoogte van de begroting.

Maar goed, we gaan het zien wat het wordt, zal niet de eerste keer zijn dat een sport zender flopt in NL. Ik snap zelf die enorme stijging ook niet echt, beter gewoon ieder jaar met iets van 10-15 procent verhogen. Beetje als dat gekookte kikker verhaal.
pi_129457988
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 20:03 schreef fantasyboy het volgende:

Door Talpa is mijn interesse in de Eredivisie volledig verdwenen, ben ze eigenlijk wel dankbaar.
pi_129458093
Bij KPN kost het volgens mij nog steeds 17,50 per maand.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_129459602
Heracles word dus gewoon niet vaak meer uitgezonden en voor die 5 uitwedstrijdjes die je ziet betaal je dus 17,50. Tering fox. :r
pi_129459605
quote:

[..]

:') _O-
  maandag 29 juli 2013 @ 07:42:53 #45
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_129459617
TS is een pauper die geen geld heeft voor een seizoenskaart en nu ook al geen geld meer voor een goedkoop televisie-abonnementje :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_129461851
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 02:51 schreef heiden6 het volgende:
ALS kPN tenmnste de rechten heeft gekocht....ik betwijfel het eigenlijk dat het door kpn uitgezonden zal gaan worden.
Ajax is mijn leven!
pi_129462218
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:26 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

ALS kPN tenmnste de rechten heeft gekocht....ik betwijfel het eigenlijk dat het door kpn uitgezonden zal gaan worden.
Natuurlijk gaat dat door. KPN kan het zich helemaal niet permitteren om dit aan zich voorbij te laten gaan.
pi_129470464
Als.. als deze prijzen die ZIGGO heeft ook voor UPC geldt,dan gaat sowieso FOX Sports International er vanaf want eigenlijk heeft alleen de Bundesliga voor mij nog enige interesse en dan met name de wedstrijden van FC Bayern. Daarbij worden diens grote wedstrijden allemaal op het ARD of ZDF en zelfs Eurosport 1 of 2 live getoond dus maakt dat een abonnement van FOX Sports international overbodig met die andere Liga's die ik toch al amper volgde.
pi_129470619
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 02:51 schreef heiden6 het volgende:
Dit zijn de prijzen die gebaseerd zijn op Eredivisie live. Omdat Fox nog aan het onderhandelen is met de kabelmaatschappijen gaat dat nog veranderen.
pi_129473713
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:26 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:09 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dit zijn de prijzen die gebaseerd zijn op Eredivisie live. Omdat Fox nog aan het onderhandelen is met de kabelmaatschappijen gaat dat nog veranderen.
quote:
Wat is FOX Sports Eredivisie?
FOX Sports Eredivisie is het nieuwe live voetbalkanaal van de Eredivisie clubs. Van de clubs en voor de fans. Van iedere speelronde van de Eredivisie worden hier alle wedstrijden wekelijks live op uitgezonden. Met uitgebreide voor- en nabeschouwingen, gepresenteerd door de vaste gezichten Jan Joost van Gangelen, Kees Jansma en Toine van Peperstraten. Zij worden bijgestaan door een team van deskundige analisten, zoals Kenneth Perez, Arnold Bruggink, Jan van Halst en Erik Meijer.

Naast de uitgebreide berichtgeving rondom de Eredivisie, is er nog meer nationaal topvoetbal te zien met nog meer live Jupiler League wedstrijden, het volledige KNVB bekertoernooi en wedstrijden van Nederlandse clubs die uitkomen in de UEFA Europa League.

Bovendien is er naast het grote aantal live wedstrijden op FOX Sports Eredivisie ook veel extra’s te zien:

De mooiste doelpunten
Club TV
90 minutes
Boeiende voetbaldocumentaires

FOX Sports Eredivisie kost ¤ 17,50 /mnd.
quote:
Heb je Eredivisie Live?
Dan verandert er behalve de naam, niets. Eredivisie Live wijzigt de naam naar Fox Sports Eredivisie. Dit zal de komende tijd overal aangepast worden. Het kan dus zijn dat je zo nu en dan de naam Eredivisie Live nog tegenkomt. Het maandbedrag blijft ongewijzigd.
;)
http://www.kpn.com/prive/(...)-interactieve-tv.htm
pi_129473955
Maandbedrag blijft ongewijzigd...dus niet. Je krijgt gewoon minder en als je hetzelfde als voorheen wil hebben dan betaal je tot 50% meer....
Ajax is mijn leven!
pi_129474175
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:52 schreef fantasyboy het volgende:
Maandbedrag blijft ongewijzigd...dus niet. Je krijgt gewoon minder en als je hetzelfde als voorheen wil hebben dan betaal je tot 50% meer....
quote:
Dan verandert er behalve de naam, niets.
Heb je verder nog een bron ofzo?

Het is 30 juli en als er iets verandert aan de voorwaarden per 1 augustus, wanneer de zender verandert in Fox Sports Eredivisie, dan had ik het al lang moeten horen. Het blijft gewoon 17,50 per maand, wat ook al duur genoeg is. (Gelukkig heb ik het nu een jaar gratis.)
pi_129478086
+

=

:7
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_129489210
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

[..]

Heb je verder nog een bron ofzo?

Het is 30 juli en als er iets verandert aan de voorwaarden per 1 augustus, wanneer de zender verandert in Fox Sports Eredivisie, dan had ik het al lang moeten horen. Het blijft gewoon 17,50 per maand, wat ook al duur genoeg is. (Gelukkig heb ik het nu een jaar gratis.)
Bij KPN blijft het hetzelfde dus. Je hebt ook nog kabelmaatschappijen waar ze nog over Eredivisie Live praten of het oude bedrag laten zien terwijl dit dus gewoon kan veranderen, dit krijg je dan per email te horen.
pi_129496742
quote:
En dan heb je ook eredivisie live?
Ajax is mijn leven!
pi_129515638
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:09 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

En dan heb je ook eredivisie live?
Alles wat je wil. Je moet alleen een goede stabiele betaalserver hebben.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 19:47:14 #58
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_129516812
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 19:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Alles wat je wil. Je moet alleen een goede stabiele betaalserver hebben.
Het kan toch ook zonder te betalen...!?
pi_129517107
Als je met iemand kaartjes kan ruilen, ja, wel veel werk voordat je zulke connecties opgebouwd hebt.

Via de satelliet kun je wel gratis de satellietfeeds oppikken met een draaibaar schoteltje.

Kun je b.v. al stiekem meekijken in het PSV stadion.
:P

Moderator dinsdag 30 juli 2013 @ 20:03:26 #60
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_129517265
een heel seizoen naar gratis streampjes zoeken op internet dus.

In België is het allemaal precies goedkoper

beste voetbal uit:

Engeland, Frankrijk, Duitsland, Nederland en Italië

België uitgebreid natuurlijk.

en dat allemaal voor maar 16,95 extra in een maand
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_129522884
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 07:40 schreef hafcfan het volgende:
Heracles word dus gewoon niet vaak meer uitgezonden en voor die 5 uitwedstrijdjes die je ziet betaal je dus 17,50. Tering fox. :r
Mwa, alleen de laatste 2 rondes. Volgens mij komt het zelden voor dat er meer dan 3 wedstrijden (gedeeltelijk) gelijktijdig gespeeld worden.

Edit: laat maar, best vaak is dit nog. Op de zaterdagavond worden regelmatig 5 wedstrijden gespeeld op onhandig verdeelde tijden.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_129528938
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
een heel seizoen naar gratis streampjes zoeken op internet dus.

In België is het allemaal precies goedkoper

beste voetbal uit:

Engeland, Frankrijk, Duitsland, Nederland en Italië

België uitgebreid natuurlijk.

en dat allemaal voor maar 16,95 extra in een maand
Tot volgend jaar wel ja, dan zijn jullie ook verdoemd tot FOX.
pi_129528976
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:50 schreef H.FR het volgende:

[..]

Mwa, alleen de laatste 2 rondes. Volgens mij komt het zelden voor dat er meer dan 3 wedstrijden (gedeeltelijk) gelijktijdig gespeeld worden.

Edit: laat maar, best vaak is dit nog. Op de zaterdagavond worden regelmatig 5 wedstrijden gespeeld op onhandig verdeelde tijden.
5 wedstrijden op zaterdag?! :o :o :o
FOX :') x oneindig
  Moderator woensdag 31 juli 2013 @ 00:16:38 #64
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_129529972
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Tot volgend jaar wel ja, dan zijn jullie ook verdoemd tot FOX.
Het is al erg genoeg dat ik verslaafd ben van FOK! als ik nog moet FOX erbij moet nemen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_129530004
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 00:16 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Het is al erg genoeg dat ik verslaafd ben van FOK! als ik nog moet FOX erbij moet nemen
Ze gaan jullie clubs ook geil maken met veel geld, wat over de rug van de voetbalsupporters wordt verdiend.
Succes alvast ^O^
pi_129533546
quote:
13s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

5 wedstrijden op zaterdag?! :o :o :o
FOX :') x oneindig
Volgens mij heeft de KNVB dat bedacht. Is allemaal na midweekse interlands/bekerwedstrijden.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_129533690
Even voor de duidelijkheid de onderhandelingen gaan alleen over Fox Sports International en FOX NL. FOX Sports Eredivisie blijft gewoon overal te zien.

En de reden dat het internet abbo stijgt is dat je nu 24/7 kan kijken en dus niet alleen de wedstrijden.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_129533799
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 07:41 schreef H.FR het volgende:

[..]

Volgens mij heeft de KNVB dat bedacht. Is allemaal na midweekse interlands/bekerwedstrijden.
KNVB gaat idd over de programmering, maar ik zou zeggen plan dan wat wedstrijden op de zondag in. Het is zelfs praktische mogelijk om maximaal 2 wedstrijden tegelijk te laten spelen op de laatste 2 speelronde na.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_129533876
En maar afvragen waarom mensen online streams kijken. :')
  woensdag 31 juli 2013 @ 08:24:59 #70
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129533909
:') wat een gejank hier. Eredivisie blijft even duur. Paupers
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_129533915
17,50 vind ik al belachelijk duur. Het begon een jaar of 5 geleden met 9,95. Ze zoeken het maar lekker uit met die mickeymouse competitie, helemaal als het 24,95 gaat kosten. Voor dat geld laat ik iedere 2 weken een schoonmaakster in huis komen die alles picobello doet in het huishouden. Als ik moet kiezen ivm financiële ruimte, valt de keus toch echt op mn schoonmaakster. Zwaai zwaai fox
pi_129534160
Precies het begon een paar geleden met 9.95 en gaat binnen een paar jaar naar 30 of meer...

En de kwaliteit wat je te zien krijgt wordt elk jaar minder. Teveel voor een veredelde jeugdcompetitie met geen enkele europese topspeler meer....

Kijk naar de benzine prijzen, huizenprijzen, sigarretten, supermarkten...bijna overal betalen wij in Europa het meeste voor....de Nederlandse burger laat zich graag naaien.....
Ajax is mijn leven!
pi_129534183
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:27 schreef fantasyboy het volgende:

ik denk van wel.
  woensdag 31 juli 2013 @ 09:02:21 #74
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129534370
Ik heb echt een wild idee!

Neem geen abo!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_129534611
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 08:14 schreef hole1988 het volgende:

[..]

KNVB gaat idd over de programmering, maar ik zou zeggen plan dan wat wedstrijden op de zondag in. Het is zelfs praktische mogelijk om maximaal 2 wedstrijden tegelijk te laten spelen op de laatste 2 speelronde na.
Op zondag zijn ook altijd al 4 wedstrijden. Alleen KNVB zou het makkelijk kunnen oplossen door op zaterdag 2 wedstrijden om 18:45u, 1 om 19:45u en 2 om 20:45u moeten laten spelen ipv. 1 om 18:45u, 3 om 19:45u en 1 om 20:45u.
pi_129534633
Nederlanders waren voorheen altijd heel terughoudend om te betalen voor TV. Canal+ is ook nooit echt van de grond gekomen. Sport 1 en Eredivisie Live hielden de prijzen laag, dus dat was nog wel te pruimten. Prijzen als 25 euro per maand voor een paar potjes voetbal: belachelijk. Ik heb al mijn abo's in ieder geval opgezegd. Dan maar geen voetbal op TV.
pi_129538906
quote:

[..]

CL blijft bij Sport1 evenals de Primera Division en Bundesliga plus nog wat kleinere competities.
Het verlies van de Premier League vind ik wel een grote aderlating voor Sport1 .
Jammer die versnippering, Nederlands voetbal op EL en internationaal op Sport1 was altijd wel duidelijk.
pi_129539019
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 09:19 schreef Freak188 het volgende:
Nederlanders waren voorheen altijd heel terughoudend om te betalen voor TV. Canal+ is ook nooit echt van de grond gekomen. Sport 1 en Eredivisie Live hielden de prijzen laag, dus dat was nog wel te pruimten. Prijzen als 25 euro per maand voor een paar potjes voetbal: belachelijk. Ik heb al mijn abo's in ieder geval opgezegd. Dan maar geen voetbal op TV.
Dan geen voetbal he :) Voetbal is een luxeproduct dus betalen net zoals in andere landen. Als je wilt dat de clubs MEER televisiegeld krijgen en dus weer mee kunnen doen in Europa zou ik zeggen schaf een abonnement aan ipv het niet te doen ;) Je naait er deels je eigen club mee om het zomaar te zeggen.
pi_129539473
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 11:56 schreef MolFan het volgende:

[..]

Dan geen voetbal he :) Voetbal is een luxeproduct dus betalen net zoals in andere landen. Als je wilt dat de clubs MEER televisiegeld krijgen en dus weer mee kunnen doen in Europa zou ik zeggen schaf een abonnement aan ipv het niet te doen ;) Je naait er deels je eigen club mee om het zomaar te zeggen.
Ik wil niet dat ze meer TV geld krijgen. Dan gaan ze die over-het-paard-getilde ventjes nog meer betalen. Voetbal is een sport en daar is een luxe produkt van gemaakt met alle ergelijke bijkomstigheden van dien. Ik doe er persoonlijk niet meer aan mee. Als andere er wel 25 euro per maand voor over hebben moeten ze zelf weten. Ik had voor 10 euro per maand een Sport 1 abo met Spaans, Duits, Engels, Italiaans voetbal en ESPN America. Nou dat zijn ze allemaal kwijtgeraakt en ze hebben er Belgisch en nog wat Oostblok-landen erbij gekregen. Toedeledokie.
  woensdag 31 juli 2013 @ 12:14:42 #80
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_129539525
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 12:12 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Ik wil niet dat ze meer TV geld krijgen. Dan gaan ze die over-het-paard-getilde ventjes nog meer betalen. Voetbal is een sport en daar is een luxe produkt van gemaakt met alle ergelijke bijkomstigheden van dien. Ik doe er persoonlijk niet meer aan mee. Als andere er wel 25 euro per maand voor over hebben moeten ze zelf weten. Ik had voor 10 euro per maand een Sport 1 abo met Spaans, Duits, Engels, Italiaans voetbal en ESPN America. Nou dat zijn ze allemaal kwijtgeraakt en ze hebben er Belgisch en nog wat Oostblok-landen erbij gekregen. Toedeledokie.
Ja, maar aan de andere kant janken we wel allemaal dat we de aansluiting met de top verliezen.

Nou maak je dat niet alleen goed met wat TV gelden, maar als echt niemand meer betaalt voor voetbal zal het er ook niet beter op worden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_129540242
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 12:12 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Nee, Spaans en Duits voetbal blijft bij Sport1. (en CL)
pi_129542647
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')