abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129473955
Maandbedrag blijft ongewijzigd...dus niet. Je krijgt gewoon minder en als je hetzelfde als voorheen wil hebben dan betaal je tot 50% meer....
Ajax is mijn leven!
pi_129474175
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:52 schreef fantasyboy het volgende:
Maandbedrag blijft ongewijzigd...dus niet. Je krijgt gewoon minder en als je hetzelfde als voorheen wil hebben dan betaal je tot 50% meer....
quote:
Dan verandert er behalve de naam, niets.
Heb je verder nog een bron ofzo?

Het is 30 juli en als er iets verandert aan de voorwaarden per 1 augustus, wanneer de zender verandert in Fox Sports Eredivisie, dan had ik het al lang moeten horen. Het blijft gewoon 17,50 per maand, wat ook al duur genoeg is. (Gelukkig heb ik het nu een jaar gratis.)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_129478086
+

=

:7
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_129489210
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

[..]

Heb je verder nog een bron ofzo?

Het is 30 juli en als er iets verandert aan de voorwaarden per 1 augustus, wanneer de zender verandert in Fox Sports Eredivisie, dan had ik het al lang moeten horen. Het blijft gewoon 17,50 per maand, wat ook al duur genoeg is. (Gelukkig heb ik het nu een jaar gratis.)
Bij KPN blijft het hetzelfde dus. Je hebt ook nog kabelmaatschappijen waar ze nog over Eredivisie Live praten of het oude bedrag laten zien terwijl dit dus gewoon kan veranderen, dit krijg je dan per email te horen.
pi_129496742
quote:
En dan heb je ook eredivisie live?
Ajax is mijn leven!
pi_129515638
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:09 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

En dan heb je ook eredivisie live?
Alles wat je wil. Je moet alleen een goede stabiele betaalserver hebben.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 19:47:14 #58
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_129516812
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 19:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Alles wat je wil. Je moet alleen een goede stabiele betaalserver hebben.
Het kan toch ook zonder te betalen...!?
pi_129517107
Als je met iemand kaartjes kan ruilen, ja, wel veel werk voordat je zulke connecties opgebouwd hebt.

Via de satelliet kun je wel gratis de satellietfeeds oppikken met een draaibaar schoteltje.

Kun je b.v. al stiekem meekijken in het PSV stadion.
:P

Moderator dinsdag 30 juli 2013 @ 20:03:26 #60
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_129517265
een heel seizoen naar gratis streampjes zoeken op internet dus.

In België is het allemaal precies goedkoper

beste voetbal uit:

Engeland, Frankrijk, Duitsland, Nederland en Italië

België uitgebreid natuurlijk.

en dat allemaal voor maar 16,95 extra in een maand
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_129522884
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 07:40 schreef hafcfan het volgende:
Heracles word dus gewoon niet vaak meer uitgezonden en voor die 5 uitwedstrijdjes die je ziet betaal je dus 17,50. Tering fox. :r
Mwa, alleen de laatste 2 rondes. Volgens mij komt het zelden voor dat er meer dan 3 wedstrijden (gedeeltelijk) gelijktijdig gespeeld worden.

Edit: laat maar, best vaak is dit nog. Op de zaterdagavond worden regelmatig 5 wedstrijden gespeeld op onhandig verdeelde tijden.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_129528938
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
een heel seizoen naar gratis streampjes zoeken op internet dus.

In België is het allemaal precies goedkoper

beste voetbal uit:

Engeland, Frankrijk, Duitsland, Nederland en Italië

België uitgebreid natuurlijk.

en dat allemaal voor maar 16,95 extra in een maand
Tot volgend jaar wel ja, dan zijn jullie ook verdoemd tot FOX.
pi_129528976
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:50 schreef H.FR het volgende:

[..]

Mwa, alleen de laatste 2 rondes. Volgens mij komt het zelden voor dat er meer dan 3 wedstrijden (gedeeltelijk) gelijktijdig gespeeld worden.

Edit: laat maar, best vaak is dit nog. Op de zaterdagavond worden regelmatig 5 wedstrijden gespeeld op onhandig verdeelde tijden.
5 wedstrijden op zaterdag?! :o :o :o
FOX :') x oneindig
  Moderator woensdag 31 juli 2013 @ 00:16:38 #64
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_129529972
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Tot volgend jaar wel ja, dan zijn jullie ook verdoemd tot FOX.
Het is al erg genoeg dat ik verslaafd ben van FOK! als ik nog moet FOX erbij moet nemen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_129530004
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 00:16 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Het is al erg genoeg dat ik verslaafd ben van FOK! als ik nog moet FOX erbij moet nemen
Ze gaan jullie clubs ook geil maken met veel geld, wat over de rug van de voetbalsupporters wordt verdiend.
Succes alvast ^O^
pi_129533546
quote:
13s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

5 wedstrijden op zaterdag?! :o :o :o
FOX :') x oneindig
Volgens mij heeft de KNVB dat bedacht. Is allemaal na midweekse interlands/bekerwedstrijden.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_129533690
Even voor de duidelijkheid de onderhandelingen gaan alleen over Fox Sports International en FOX NL. FOX Sports Eredivisie blijft gewoon overal te zien.

En de reden dat het internet abbo stijgt is dat je nu 24/7 kan kijken en dus niet alleen de wedstrijden.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_129533799
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 07:41 schreef H.FR het volgende:

[..]

Volgens mij heeft de KNVB dat bedacht. Is allemaal na midweekse interlands/bekerwedstrijden.
KNVB gaat idd over de programmering, maar ik zou zeggen plan dan wat wedstrijden op de zondag in. Het is zelfs praktische mogelijk om maximaal 2 wedstrijden tegelijk te laten spelen op de laatste 2 speelronde na.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_129533876
En maar afvragen waarom mensen online streams kijken. :')
  woensdag 31 juli 2013 @ 08:24:59 #70
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129533909
:') wat een gejank hier. Eredivisie blijft even duur. Paupers
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_129533915
17,50 vind ik al belachelijk duur. Het begon een jaar of 5 geleden met 9,95. Ze zoeken het maar lekker uit met die mickeymouse competitie, helemaal als het 24,95 gaat kosten. Voor dat geld laat ik iedere 2 weken een schoonmaakster in huis komen die alles picobello doet in het huishouden. Als ik moet kiezen ivm financiële ruimte, valt de keus toch echt op mn schoonmaakster. Zwaai zwaai fox
pi_129534160
Precies het begon een paar geleden met 9.95 en gaat binnen een paar jaar naar 30 of meer...

En de kwaliteit wat je te zien krijgt wordt elk jaar minder. Teveel voor een veredelde jeugdcompetitie met geen enkele europese topspeler meer....

Kijk naar de benzine prijzen, huizenprijzen, sigarretten, supermarkten...bijna overal betalen wij in Europa het meeste voor....de Nederlandse burger laat zich graag naaien.....
Ajax is mijn leven!
pi_129534183
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:27 schreef fantasyboy het volgende:

De grote vraag wordt dus de komende maanden: is de nederlandse consument bereid om dit soort bedragen te betalen? Ik denk niet.

ik denk van wel.
  woensdag 31 juli 2013 @ 09:02:21 #74
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129534370
Ik heb echt een wild idee!

Neem geen abo!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_129534611
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 08:14 schreef hole1988 het volgende:

[..]

KNVB gaat idd over de programmering, maar ik zou zeggen plan dan wat wedstrijden op de zondag in. Het is zelfs praktische mogelijk om maximaal 2 wedstrijden tegelijk te laten spelen op de laatste 2 speelronde na.
Op zondag zijn ook altijd al 4 wedstrijden. Alleen KNVB zou het makkelijk kunnen oplossen door op zaterdag 2 wedstrijden om 18:45u, 1 om 19:45u en 2 om 20:45u moeten laten spelen ipv. 1 om 18:45u, 3 om 19:45u en 1 om 20:45u.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')