quote:Op maandag 29 juli 2013 16:52 schreef fantasyboy het volgende:
Maandbedrag blijft ongewijzigd...dus niet. Je krijgt gewoon minder en als je hetzelfde als voorheen wil hebben dan betaal je tot 50% meer....
Heb je verder nog een bron ofzo?quote:Dan verandert er behalve de naam, niets.
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Bij KPN blijft het hetzelfde dus. Je hebt ook nog kabelmaatschappijen waar ze nog over Eredivisie Live praten of het oude bedrag laten zien terwijl dit dus gewoon kan veranderen, dit krijg je dan per email te horen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[..]
Heb je verder nog een bron ofzo?
Het is 30 juli en als er iets verandert aan de voorwaarden per 1 augustus, wanneer de zender verandert in Fox Sports Eredivisie, dan had ik het al lang moeten horen. Het blijft gewoon 17,50 per maand, wat ook al duur genoeg is. (Gelukkig heb ik het nu een jaar gratis.)
En dan heb je ook eredivisie live?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Alles wat je wil. Je moet alleen een goede stabiele betaalserver hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:09 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
En dan heb je ook eredivisie live?
Het kan toch ook zonder te betalen...!?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Alles wat je wil. Je moet alleen een goede stabiele betaalserver hebben.
Mwa, alleen de laatste 2 rondes. Volgens mij komt het zelden voor dat er meer dan 3 wedstrijden (gedeeltelijk) gelijktijdig gespeeld worden.quote:Op maandag 29 juli 2013 07:40 schreef hafcfan het volgende:
Heracles word dus gewoon niet vaak meer uitgezonden en voor die 5 uitwedstrijdjes die je ziet betaal je dus 17,50. Tering fox.
Tot volgend jaar wel ja, dan zijn jullie ook verdoemd tot FOX.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
een heel seizoen naar gratis streampjes zoeken op internet dus.
In België is het allemaal precies goedkoper
beste voetbal uit:
Engeland, Frankrijk, Duitsland, Nederland en Italië
België uitgebreid natuurlijk.
en dat allemaal voor maar 16,95 extra in een maand
5 wedstrijden op zaterdag?!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mwa, alleen de laatste 2 rondes. Volgens mij komt het zelden voor dat er meer dan 3 wedstrijden (gedeeltelijk) gelijktijdig gespeeld worden.
Edit: laat maar, best vaak is dit nog. Op de zaterdagavond worden regelmatig 5 wedstrijden gespeeld op onhandig verdeelde tijden.
Het is al erg genoeg dat ik verslaafd ben van FOK! als ik nog moet FOX erbij moet nemenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tot volgend jaar wel ja, dan zijn jullie ook verdoemd tot FOX.
Ze gaan jullie clubs ook geil maken met veel geld, wat over de rug van de voetbalsupporters wordt verdiend.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is al erg genoeg dat ik verslaafd ben van FOK! als ik nog moet FOX erbij moet nemen
Volgens mij heeft de KNVB dat bedacht. Is allemaal na midweekse interlands/bekerwedstrijden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
5 wedstrijden op zaterdag?!![]()
![]()
FOXx oneindig
KNVB gaat idd over de programmering, maar ik zou zeggen plan dan wat wedstrijden op de zondag in. Het is zelfs praktische mogelijk om maximaal 2 wedstrijden tegelijk te laten spelen op de laatste 2 speelronde na.quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de KNVB dat bedacht. Is allemaal na midweekse interlands/bekerwedstrijden.
ik denk van wel.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:27 schreef fantasyboy het volgende:
De grote vraag wordt dus de komende maanden: is de nederlandse consument bereid om dit soort bedragen te betalen? Ik denk niet.
Op zondag zijn ook altijd al 4 wedstrijden. Alleen KNVB zou het makkelijk kunnen oplossen door op zaterdag 2 wedstrijden om 18:45u, 1 om 19:45u en 2 om 20:45u moeten laten spelen ipv. 1 om 18:45u, 3 om 19:45u en 1 om 20:45u.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
KNVB gaat idd over de programmering, maar ik zou zeggen plan dan wat wedstrijden op de zondag in. Het is zelfs praktische mogelijk om maximaal 2 wedstrijden tegelijk te laten spelen op de laatste 2 speelronde na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |