abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129534633
Nederlanders waren voorheen altijd heel terughoudend om te betalen voor TV. Canal+ is ook nooit echt van de grond gekomen. Sport 1 en Eredivisie Live hielden de prijzen laag, dus dat was nog wel te pruimten. Prijzen als 25 euro per maand voor een paar potjes voetbal: belachelijk. Ik heb al mijn abo's in ieder geval opgezegd. Dan maar geen voetbal op TV.
pi_129538906
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:29 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Ik geloof dat wel. Kijk maar eens wat een seizoenskaart kost en wat je dan nog moet betalen als je ook alle uit-wedstrijden moet bezoeken....

Ik heb zo'n abbo er graag voor over, zelfs om alleen de uit-wedstrijden te zien. Zeker als de JL en eventuele EL en CL wedstrijden er te zien zijn met fatsoenlijk commentaar.

Duurder: ja
Belachelijk duur: nee
CL blijft bij Sport1 evenals de Primera Division en Bundesliga plus nog wat kleinere competities.
Het verlies van de Premier League vind ik wel een grote aderlating voor Sport1 .
Jammer die versnippering, Nederlands voetbal op EL en internationaal op Sport1 was altijd wel duidelijk.
pi_129539019
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 09:19 schreef Freak188 het volgende:
Nederlanders waren voorheen altijd heel terughoudend om te betalen voor TV. Canal+ is ook nooit echt van de grond gekomen. Sport 1 en Eredivisie Live hielden de prijzen laag, dus dat was nog wel te pruimten. Prijzen als 25 euro per maand voor een paar potjes voetbal: belachelijk. Ik heb al mijn abo's in ieder geval opgezegd. Dan maar geen voetbal op TV.
Dan geen voetbal he :) Voetbal is een luxeproduct dus betalen net zoals in andere landen. Als je wilt dat de clubs MEER televisiegeld krijgen en dus weer mee kunnen doen in Europa zou ik zeggen schaf een abonnement aan ipv het niet te doen ;) Je naait er deels je eigen club mee om het zomaar te zeggen.
pi_129539473
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 11:56 schreef MolFan het volgende:

[..]

Dan geen voetbal he :) Voetbal is een luxeproduct dus betalen net zoals in andere landen. Als je wilt dat de clubs MEER televisiegeld krijgen en dus weer mee kunnen doen in Europa zou ik zeggen schaf een abonnement aan ipv het niet te doen ;) Je naait er deels je eigen club mee om het zomaar te zeggen.
Ik wil niet dat ze meer TV geld krijgen. Dan gaan ze die over-het-paard-getilde ventjes nog meer betalen. Voetbal is een sport en daar is een luxe produkt van gemaakt met alle ergelijke bijkomstigheden van dien. Ik doe er persoonlijk niet meer aan mee. Als andere er wel 25 euro per maand voor over hebben moeten ze zelf weten. Ik had voor 10 euro per maand een Sport 1 abo met Spaans, Duits, Engels, Italiaans voetbal en ESPN America. Nou dat zijn ze allemaal kwijtgeraakt en ze hebben er Belgisch en nog wat Oostblok-landen erbij gekregen. Toedeledokie.
  woensdag 31 juli 2013 @ 12:14:42 #80
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_129539525
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 12:12 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Ik wil niet dat ze meer TV geld krijgen. Dan gaan ze die over-het-paard-getilde ventjes nog meer betalen. Voetbal is een sport en daar is een luxe produkt van gemaakt met alle ergelijke bijkomstigheden van dien. Ik doe er persoonlijk niet meer aan mee. Als andere er wel 25 euro per maand voor over hebben moeten ze zelf weten. Ik had voor 10 euro per maand een Sport 1 abo met Spaans, Duits, Engels, Italiaans voetbal en ESPN America. Nou dat zijn ze allemaal kwijtgeraakt en ze hebben er Belgisch en nog wat Oostblok-landen erbij gekregen. Toedeledokie.
Ja, maar aan de andere kant janken we wel allemaal dat we de aansluiting met de top verliezen.

Nou maak je dat niet alleen goed met wat TV gelden, maar als echt niemand meer betaalt voor voetbal zal het er ook niet beter op worden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_129540242
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 12:12 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Nee, Spaans en Duits voetbal blijft bij Sport1. (en CL)
pi_129542647
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')