SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bazenTipquote:Op maandag 29 juli 2013 23:58 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb een goede tip: je hebt reuma. DOE NORMAAL
*duimt mee*quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:12 schreef MissBliss het volgende:
Jullie zijn lief
Meh, wij gaan maar slapen.. Ben helemaal op voor vandaag. Hopelijk morgen goed nieuws over Kitty
En sorry dat ik niet op iedereen individueel reageer, dat is mobiel zo'n gedoe.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:07 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb nog niet echt nieuws over Kitty, alleen dat ze de nacht is doorgekomen en dat ze zometeen het infuus weer aankoppelen. Re had gebeld, maar is vergeten te vragen of ze al gegeten heeft
Ik hoop het. Maar we moeten het nog een paar daagjes afwachten voor je uberhaupt iets kan zien in het bloed.quote:
geef haar een zoentje van me en zeg dat ze moet volhoudenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar we moeten het nog een paar daagjes afwachten voor je uberhaupt iets kan zien in het bloed.
Ze zeiden wel dat ze zo bang was
Ik ga er straks even heen.
Ik verbouw niksquote:Op maandag 29 juli 2013 23:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe, goed gepland. Behalve die verse lasagne, gok dat je daar geen zin in hebt na een dag verbouwen
's Nachts doen ze idd niks. En hoewel ik het enorm zielig vind dat ze daar alleen zit, zie ik het ook niet zitten om haar steeds op te halen en te brengen. Ze vind het zo erg om in het mandje te moeten, dus dat is erg veel extra stress.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat doen ze dan 's nachts met haar, bliss? Indien niets, zou je haar dan niet aan het eind van de dag mee naar huis kunnen nemen en morgen weer brengen of is dat teveel stress?
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe, goed gepland. Behalve die verse lasagne, gok dat je daar geen zin in hebt na een dag verbouwen
Ja, dat vraag ik gelijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:49 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat Kitty de nacht is doorgekomen. Ben wel benieuwd of ze gegeten heeft toen ze vannacht alleen was, maar dat zul je zo wel horen
Nou, het ging me nog niet eens zozeer om zielig, maar meer om dat je dan zelf ook nog een oogje in het zeil kunt houden 's nachts... maar als het teveel stress is houdt het op, dan zou ik het ook niet doen...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:38 schreef MissBliss het volgende:
's Nachts doen ze idd niks. En hoewel ik het enorm zielig vind dat ze daar alleen zit, zie ik het ook niet zitten om haar steeds op te halen en te brengen. Ze vind het zo erg om in het mandje te moeten, dus dat is erg veel extra stress
Je steekt geen poot uit, maar hebt wel je ogen en oren open en stressssss van al die werklui over de vloer. Patatje oorlog klinkt als een goed plan, doe je zaterdag die lasagnequote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik verbouw niksZe komen de keuken er in zetten, ik steek geen poot uit dan hoor
En anders, mocht je gelijk hebben, dan haal ik patatje oorlog. Dat heb ik al 10 maanden niet meer gehad
Thanksquote:
Ze voelt zich iig iets beterquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat klinkt al iets positiever mb. Ik blijf verder duimen.
Fijn!quote:
Er zat geen bloed bij nee, maar het was ook meer water dan urine eigenlijk. Er is maar weinig van te zeggen geloof ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn!
Het plas dat er nu uit komt is zonder bloed? Zegt dat iets of hoeven de nieren nu veel te weinig te doen en is er niks van te zeggen?
Blijft Kitty sowieso tot donderdag opgenomen?
Een tipje: probeer als je haar bezoekt zo opgewekt en ontspannen mogelijk te zijn. Breng wat 'zen' over; dat is zo ongeveer het enige dat ze begrijptquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:59 schreef Queller het volgende:
[..]
Een tipje: probeer als je haar bezoekt zo opgewekt en ontspannen mogelijk te zijn. Breng wat 'zen' over; dat is zo ongeveer het enige dat ze begrijpt
Stik moeilijk; ik ben inwendig altijd compleet over de zeik als ik onze poezen eens bij de DA moet achterlaten. Ik moet mezelf dan ook altijd erg vermannen en dwingen, maar het werkt wel
Dank jequote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:08 schreef indaha het volgende:
Ik duim ook verder, maar toch fijn dat ze gegeten heeft en de nacht goed is doorgekomen en mij lijkt het ook moeilijk om zo'n beestje daar achter te laten maar het kan niet anders .
Knuffel voor Kitty en voor jou
Maar ook niet na vannacht, toen ze niet aan het infuus lag? Dat zou dan wél een positief teken kunnen zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er zat geen bloed bij nee, maar het was ook meer water dan urine eigenlijk. Er is maar weinig van te zeggen geloof ik.
En ja, ze blijft tot donderdag aan het infuus, dan gaan ze bloedprikken.
Alles rustig hier, mijn man moet de schoenen laten aanpassen, zijn conditie weer opbouwen en een kilo of 10 afvallenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ook niet na vannacht, toen ze niet aan het infuus lag? Dat zou dan wél een positief teken kunnen zijnBoh, moeilijk hoor, dat lange wachten
Indaha, hoe is de stand van zaken bij jullie nu?
Wat gezellig dat ze een weekje komt logerenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Alles rustig hier, mijn man moet de schoenen laten aanpassen, zijn conditie weer opbouwen en een kilo of 10 afvallen
Als maandag de nierscan goed is hoeft hij alleen volgende maand een scan van de voet en dan hopelijk voorlopig geen ziekenhuizen meer .
En volgende week komt ons petekind een weekje logeren en daar kijken we erg naar uit
Vannacht heeft ze iig ook 2 keer geplast weet ik, maar verder weet ik dan weer niet of dat een echt goed teken is.. Nou ja, het is toch afwachten tot donderdag.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ook niet na vannacht, toen ze niet aan het infuus lag? Dat zou dan wél een positief teken kunnen zijnBoh, moeilijk hoor, dat lange wachten
Indaha, hoe is de stand van zaken bij jullie nu?
Voorlopig geen ziekenhuizen meerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Alles rustig hier, mijn man moet de schoenen laten aanpassen, zijn conditie weer opbouwen en een kilo of 10 afvallen
Als maandag de nierscan goed is hoeft hij alleen volgende maand een scan van de voet en dan hopelijk voorlopig geen ziekenhuizen meer .
En volgende week komt ons petekind een weekje logeren en daar kijken we erg naar uit
Oh ja, zie, ik had ergens iets gelezen over een scan en kon dat niet helemaal plaatsen, maar dat heeft dus met de nieren te maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:28 schreef indaha het volgende:
Alles rustig hier, mijn man moet de schoenen laten aanpassen, zijn conditie weer opbouwen en een kilo of 10 afvallen Als maandag de nierscan goed is hoeft hij alleen volgende maand een scan van de voet en dan hopelijk voorlopig geen ziekenhuizen meer .En volgende week komt ons petekind een weekje logeren en daar kijken we erg naar uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |