Uhm de regels zijn gewoon heel duidelijk dat je met minstens 2 wielen binnen de witte lijn moet blijven.quote:
Belachelijke regel. In de jaren 90 mocht dit gewoonquote:Op zondag 28 juli 2013 15:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor, terecht. Buiten de baan inhalen mag niet.
Nee, want daar werd hij buiten de baan gedrukt.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belachelijke regel. In de jaren 90 mocht dit gewoonEn Raikkonens overwinning in 2009 is dan ook een farce.
Massa liet hier ook geen ruimte voor Grosjean.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, want daar werd hij buiten de baan gedrukt.
En in de jaren 90 mocht Vanilla Ice ook nog. Kutargument derhalve.
IN de jaren '70 kon je ook nog gewoon dronken achter het stuur zitten op de weg. Tijden en regels veranderenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belachelijke regel. In de jaren 90 mocht dit gewoonEn Raikkonens overwinning in 2009 is dan ook een farce.
Mja, maar ik wil een beetje strijd zien. Ik kijk niet graag naar een optocht die wordt beslist door DRS.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
IN de jaren '70 kon je ook nog gewoon dronken achter het stuur zitten op de weg. Tijden en regels veranderen
Dat hoeft ook niet. Massa heeft gewoon de racelijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Massa liet hier ook geen ruimte voor Grosjean.
In de categorie auto er tussen stampen en de rest moet maar aan de kant.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:07 schreef Meike26 het volgende:
Button zat al met 2 wielen in het gras en kon niet liften omdat Gros er al tussen zat.
Naar mijn idee speelt Stokbrood iets te veel racespelletjes ipv dat hij in de simulator zit. Rare ondoordachte situaties waarin hij komt en zoals Zoem ook zegt, is hij zich niet eens bewust hoe hij rond rijdt. Exit met die vent. Vandaag nog
Wil jij uitspraken over straffen doen zonder dat je de regels kent dan?quote:
Dan moet je een klachtbrief schrijven naar de FIA en Pirelli.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, maar ik wil een beetje strijd zien. Ik kijk niet graag naar een optocht die wordt beslist door DRS.
Dit inderdaad. We zijn niet in het dagelijks verkeer.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, maar ik wil een beetje strijd zien. Ik kijk niet graag naar een optocht die wordt beslist door DRS.
hungary is altijd een optocht, dat wist jequote:Op zondag 28 juli 2013 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
True.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hungary is altijd een optocht, dat wist je
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 28-07-2013 om 15:11:00JB, "Traffic van der Garde, he was very bad last time at getting over" reageer retweet
Een dag niet gezeikt is een dag niet geleefd volgens hemquote:Op zondag 28 juli 2013 15:11 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 28-07-2013 om 15:11:00JB, "Traffic van der Garde, he was very bad last time at getting over" reageer retweet
Er staat iig geval in dat je een wagen niet van het circuit af mag duwen.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wil jij uitspraken over straffen doen zonder dat je de regels kent dan?
quote:20) DRIVING
20.1 The driver must drive the car alone and unaided.
20.2 Drivers must use the track at all times. For the avoidance of doubt the white lines defining the track edges are considered to be part of the track but the kerbs are not.
A driver will be judged to have left the track if no part of the car remains in contact with the track.
Should a car leave the track the driver may rejoin, however, this may only be done when it is safe to do so and without gaining any advantage.
A driver may not deliberately leave the track without justifiable reason.
20.3 More than one change of direction to defend a position is not permitted. Any driver moving back towards the racing line, having earlier defended his position off-line, should leave at least one car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner.
20.4 Any driver defending his position on a straight, and before any braking area, may use the full width of the track during his first move, provided no significant portion of the car attempting to pass is alongside his. Whilst defending in this way the driver may not leave the track without justifiable reason.
For the avoidance of doubt, if any part of the front wing of the car attempting to pass is alongside the rear wheel of the car in front this will be deemed to be a 'significant portion'.
20.5 Manoeuvres liable to hinder other drivers, such as deliberate crowding of a car beyond the edge of the track or any other abnormal change of direction, are not permitted.
20.6 As soon as a car is caught by another car which is about to lap it during the race the driver must allow the faster driver past at the first available opportunity. If the driver who has been caught does not allow the faster driver past, waved blue flags will be shown to indicate that he must allow the following driver to overtake.
De eeuwige ITA 10/11? GER 11/12? discussie.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er staat iig geval in dat je een wagen niet van het circuit af mag duwen.
[..]
Bedankt! Dat had ik nu altijd al willen wetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |