Zelfde stijl.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoezo is hij de nieuwe Tadic?
Alsof Tadic zo goed is.
Waarom zou ik dat doenquote:Op zondag 28 juli 2013 20:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Feliciteer jij hem even namens mij, alvast bedankt.
Welk gerucht?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, dat gerucht van LitmanenAFCA was wel een mooi tussendoortje.
Oke.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfde stijl.
En Tadic is best goed ja.
Haha leuke, deze hebben we nog niet eerder gelezen.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:08 schreef Pedroso het volgende:
Ajax fans are that delighted they'll probably be throwing street parties if this goes through.
hoezo?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:09 schreef ejfaar het volgende:
Is die dublanqebogarde iemand van dit forum?
Jij denkt dat ik het hele topic nog eens even op m'n gemak terug ga lezen ?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Haha leuke, deze hebben we nog niet eerder gelezen.
Rare manier om te reageren op een complimentquote:Op zondag 28 juli 2013 20:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik het hele topic nog eens even op m'n gemak terug ga lezen ?
Bovendien vervalt bijna iedereen hier in herhaling met steeds dezelfde discussies dus ik pas me maar aan.
Ik proef hier enig sarcasme.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Rare manier om te reageren op een compliment
De winnende maken in Eindhoven danquote:Op zondag 28 juli 2013 20:14 schreef Pedroso het volgende:
Derk gaat PSV uitschakelen in de laatste voorronde voor plaatsing voor de CL.
3,5 miljoen las ik? Dat is wel erg mooi verkocht.quote:
Ja inderdaad, topdeal.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:15 schreef Muto het volgende:
[..]
3,5 miljoen las ik? Dat is wel erg mooi verkocht.
Is niet mogelijk dacht ik, Celtic doet mee in de kampioensvoorronde, PSV in de voorronde voor hoogst geplaatsten.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:14 schreef Pedroso het volgende:
Derk gaat PSV uitschakelen in de laatste voorronde voor plaatsing voor de CL.
En onverwacht.quote:
3,5 miljoen naar Celtic.quote:
Zou wel kunnen maar dan moeten er wel heel rare uitslagen in de 3e voorronde plaatsvinden. Kans klein dus.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is niet mogelijk dacht ik, Celtic doet mee in de kampioensvoorronde, PSV in de voorronde voor hoogst geplaatsten.
Dit is natuurlijk wat de gek ervoor wil betalen.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Marc Overmars is net zoals Frank de Boer een topper.
Of je moet hopen dat het eventueel Celtic - PSV wordt in de Europa Liek.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou wel kunnen maar dan moeten er wel heel rare uitslagen in de 3e voorronde plaatsvinden. Kans klein dus.
zes ton plus salarisquote:
550.000 euro en salarisquote:
quote:Isaac Cuenca Geverifieerd account
@CuencaIsaac
AFC Ajax player. Born in Reus (Tarragona) 27 April 1991.
Amsterdam · whosay.com/isaaccuenca
Waarom? Wat heeft hij precies laten zien bij Ajax? Hoeveel heeft hij bijgedragen aan het kampioenschap?quote:
3,5 maand bij een club is natuurlijk erg weinig om een stempel te kunnen drukken.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Wat heeft hij precies laten zien bij Ajax? Hoeveel heeft hij bijgedragen aan het kampioenschap?
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Wat heeft hij precies laten zien bij Ajax? Hoeveel heeft hij bijgedragen aan het kampioenschap?
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:33 schreef Muto het volgende:
[..]
3,5 maand bij een club is natuurlijk erg weinig om een stempel te kunnen drukken.
Klopt, maar op basis van wat is men zo lovend over hem?quote:
Ja gewoon 1000 euro per jaar ofzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar dan wel voor een heel bescheiden salaris
Toen was hij niet fit. Maar mits fit is het een geweldige speler.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kan ook nog op de half-posities. Zie hem daar liever dan een Klaassen.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:34 schreef Catch22- het volgende:
Wat is gisteren van Andersen zag is genoeg om in hem genoeg kwaliteit te zien om hem als backup in t eerste te laten spelen
HAHAHAHAA Jaquote:Op zondag 28 juli 2013 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja gewoon 1000 euro per jaar ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |