Momenteel onder een donkerblauwe Diesel jeans. De rest van de week onder een pak. Het is een zakenman dus maak je geen zorgen over zijn gevoel voor stijlquote:Op zondag 28 juli 2013 14:59 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Worden ze gedragen bij een nette broek of een jeans?
Dat iemand in de zaken zit betekend nog niet per definitie dat iemand ook gevoel voor stijl heeft hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:01 schreef ZarB het volgende:
[..]
Momenteel onder een donkerblauwe Diesel jeans. De rest van de week onder een pak. Het is een zakenman dus maak je geen zorgen over zijn gevoel voor stijl
True, maar hij welquote:Op zondag 28 juli 2013 15:04 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat iemand in de zaken zit betekend nog niet per definitie dat iemand ook gevoel voor stijl heeft hoor.
Concurrentie.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:09 schreef wenfer2 het volgende:
Waarom heeft SG liever niet dat Aber en Zarb komen eigenlijk? Is hier een gegrond argument voor in te brengen?
Oh dan vraag ik me ook af wat de reden isquote:Op zondag 28 juli 2013 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? Er blijven heus nog wel FOK!kers over waardoor zij geneukt kan worden.
Als er teveel klonen komen dan loopt "de meet" in gevaar.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:09 schreef wenfer2 het volgende:
Waarom heeft SG liever niet dat Aber en Zarb komen eigenlijk? Is hier een gegrond argument voor in te brengen?
jullie komen niet echt serieus overquote:Op zondag 28 juli 2013 15:13 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oh dan vraag ik me ook af wat de reden is
Ik zou haar niet doen.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? Er blijven heus nog wel FOK!kers over waardoor zij geneukt kan worden.
Heb geen zin om te zoeken. Re-post gewoon dan ben je van dat gezeur af och !1!11quote:Op zondag 28 juli 2013 14:26 schreef ZarB het volgende:
[..]
En als ik geen pic plaats dan ben ik een troll? Niemand plaatst hier pics. Als je bedoelt gewoon een foto met daarop 'zarb' dan moet je goed zoeken want er is zelfs al een filmpje daarvan.
Of in de KLB SC.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:18 schreef Mortaxx het volgende:
Maar met dit tempo zitten we over een maand op 50 delen. Kan het offtopic iets minder? Schoenenpraat enzo mag wel via DM
Jammer dat je niet in de whatsapp groep komt.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:20 schreef Aberkullie het volgende:
Maar goed, dan zet je ons niet in de op SG, dan gaan we daar zelf wel zitten observeren. Hoeven we ons ook niet kenbaar te maken als er alleen maar auti's blijken te zijn.
Ik zie al 3 namen in de OP staan waarvan ik weet dat het dezelfde persoon is. Goeie selectie dusquote:Op zondag 28 juli 2013 15:14 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Als er teveel klonen komen dan loopt "de meet" in gevaar.
wie wie wiequote:Op zondag 28 juli 2013 15:22 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik zie al 3 namen in de OP staan waarvan ik weet dat het dezelfde persoon is. Goeie selectie dus
Met smilies, quotes en iedereen praat niet voor zijn beurt in chronologische volgorde?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:52 schreef chroestjov het volgende:
Hopelijk wordt het op de meet ook zo gezellig.
En ik zie er al 6 die zeker komen die ik bij de vorige meet ook heb ontmoet en waarvan ik weet dat het 6 verschillende personen zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:22 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik zie al 3 namen in de OP staan waarvan ik weet dat het dezelfde persoon is. Goeie selectie dus
Mystery guest staat er ook twee keer in.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:24 schreef Voszje het volgende:
Spatieloos staat er overigens bij zowel "misschien" als bij "aanwezig".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |