Tomb Raider al uit?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:13 schreef Godtje het volgende:
Nieuwe titels moet ook wel maar nu is er de belofte.
Better make it good.
Nee. Maar ik geniet er met volle teugen van als ik het speel.quote:
Normaal wel, maar een tijdje geleden was het voor studenten 320 euro (nu niet meer helaas).quote:
Dat is nu ook de laatste druppel voor mij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:22 schreef Fritter het volgende:
Xbox is ook nog is tot 2014 uitgesteld is net bekend![]()
Nu nog de release van de ps4
Vandaag doken er geruchten op dat het wel eens 21 oktober kan worden:quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:22 schreef Fritter het volgende:
Xbox is ook nog is tot 2014 uitgesteld is net bekend![]()
Nu nog de release van de ps4
Wel dat zou mooi zijn want ik heb hem gereserveerd, als het 21 oktober word zijn mijn gebeden aanhoortquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:24 schreef Gauner het volgende:
[..]
Vandaag doken er geruchten op dat het wel eens 21 oktober kan worden:
http://www.psx-sense.nl/1(...)-4-al-op-21-oktober/
Al klinkt dat bijna te mooi om waar te zijn.
Battlefield kopenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef Droathoah het volgende:
Ik wil Black Ops 1 weer eens spelen, maar als ik hem opstart dan wilt die updaten en loopt die vast. Ik kan niet op continue klikken. Iemand toevallig tips?
Alvast bedankt!
Werkt helaas niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:31 schreef Fritter het volgende:
[..]
Battlefield kopen![]()
Even je playstation aan en uit zetten misschien?
In het juiste topic vragenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef Droathoah het volgende:
Iemand toevallig tips?
Alvast bedankt!
Werkt ook niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:35 schreef Fritter het volgende:
[..]
Volledig uitzetten bedoel ik he, desnoods even stroom eraf halen.
Kan heel veel uitmaken
Het black ops 2 topic is iig al veel logischer dan een topic over ps4quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:37 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Heb altijd ruzie met zoekoptie, kan Black ops 1 topique niet vinden.
Ook al gevraagd, haha. Hoe meer topics hoe meer de kans dat iemand het wel weet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het black ops 2 topic is iig al veel logischer dan een topic over ps4
Snap ik, maar een beetje geduld helpt meestal wel. Anders gaat straks elk topic over je probleemquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:39 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ook al gevraagd, haha. Hoe meer topics hoe meer de kans dat iemand het wel weet.
Mediamarkt en Saturn garanderen nog steeds dat je jouw pre-order op de releasedag binnen hebt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:08 schreef WeCanDoIt het volgende:
Iemand nog een betrouwbare site waar je ps4 op de release nog binnen hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |