Tomb Raider al uit?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:13 schreef Godtje het volgende:
Nieuwe titels moet ook wel maar nu is er de belofte.
Better make it good.
Nee. Maar ik geniet er met volle teugen van als ik het speel.quote:
Normaal wel, maar een tijdje geleden was het voor studenten 320 euro (nu niet meer helaas).quote:
Dat is nu ook de laatste druppel voor mij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:22 schreef Fritter het volgende:
Xbox is ook nog is tot 2014 uitgesteld is net bekend![]()
Nu nog de release van de ps4
Vandaag doken er geruchten op dat het wel eens 21 oktober kan worden:quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:22 schreef Fritter het volgende:
Xbox is ook nog is tot 2014 uitgesteld is net bekend![]()
Nu nog de release van de ps4
Wel dat zou mooi zijn want ik heb hem gereserveerd, als het 21 oktober word zijn mijn gebeden aanhoortquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:24 schreef Gauner het volgende:
[..]
Vandaag doken er geruchten op dat het wel eens 21 oktober kan worden:
http://www.psx-sense.nl/1(...)-4-al-op-21-oktober/
Al klinkt dat bijna te mooi om waar te zijn.
Battlefield kopenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef Droathoah het volgende:
Ik wil Black Ops 1 weer eens spelen, maar als ik hem opstart dan wilt die updaten en loopt die vast. Ik kan niet op continue klikken. Iemand toevallig tips?
Alvast bedankt!
Werkt helaas niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:31 schreef Fritter het volgende:
[..]
Battlefield kopen![]()
Even je playstation aan en uit zetten misschien?
In het juiste topic vragenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef Droathoah het volgende:
Iemand toevallig tips?
Alvast bedankt!
Werkt ook niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:35 schreef Fritter het volgende:
[..]
Volledig uitzetten bedoel ik he, desnoods even stroom eraf halen.
Kan heel veel uitmaken
Het black ops 2 topic is iig al veel logischer dan een topic over ps4quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:37 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Heb altijd ruzie met zoekoptie, kan Black ops 1 topique niet vinden.
Ook al gevraagd, haha. Hoe meer topics hoe meer de kans dat iemand het wel weet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het black ops 2 topic is iig al veel logischer dan een topic over ps4
Snap ik, maar een beetje geduld helpt meestal wel. Anders gaat straks elk topic over je probleemquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:39 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ook al gevraagd, haha. Hoe meer topics hoe meer de kans dat iemand het wel weet.
Mediamarkt en Saturn garanderen nog steeds dat je jouw pre-order op de releasedag binnen hebt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:08 schreef WeCanDoIt het volgende:
Iemand nog een betrouwbare site waar je ps4 op de release nog binnen hebt?
Bij Sony?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:08 schreef WeCanDoIt het volgende:
Iemand nog een betrouwbare site waar je ps4 op de release nog binnen hebt?
Helpt niet, geduld hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Snap ik, maar een beetje geduld helpt meestal wel. Anders gaat straks elk topic over je probleem
Of men weet het niet.quote:
Tja, maar ik zie niet in waarom een vraag over black ops 1 in het ps4 topic moet staan. Dat is niet om te pesten, maar het is totaal niet relevant. Probeer dan het black ops topic en het algemene topic van desbetreffende console.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:51 schreef Droathoah het volgende:
Ken al 3 mensen in mijn omgeving die hetzelfde probleem hebben.
Sony website geeft aan dat het op de releasedatum 'eind dit jaar' wordt geleverd en dat 'december' een placeholder is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:02 schreef WeCanDoIt het volgende:
Mediamarkt vanochtend niet meer! Maar zal kijken, bedankt!
Sony kan hem ook pas eind december leveren
Op dinsdag horen we vast wanneer ie uitkomt. Dan is de persconferentie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:35 schreef WSquater het volgende:
[..]
Sony website geeft aan dat het op de releasedatum 'eind dit jaar' wordt geleverd en dat 'december' een placeholder is.
Misschien komt dat ook wel omdat de XBO sowieso uitgesteld is tot volgend jaar, in NLquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:37 schreef Tijn het volgende:
Collega van me heeft laatst een PS4 gepreordered bij de Media Markt en kwam op een lange lijst te staan. Hij vroeg terloops hoe die lijst eruit zag voor de Xbox One, maar die bleek niet te bestaan
Ik zou het niet weten hoe wij dat moeten weten. Vraag het je lokale speelgoedwinkel?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:20 schreef tuut-chips het volgende:
Heeft iemand een idee hoeveel exemplaren er naar een kleine winkel zullen gaan? Ik sta #6 op de lijst bij de lokale speelgoedwinkel en ik denk eerlijk gezegd niet dat er een launchexemplaar inzit voor mij
Ik doelde meer op dat hij dacht dat Sony niet voor december zou leverenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op dinsdag horen we vast wanneer ie uitkomt. Dan is de persconferentie.
Bij je winkel navragen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:20 schreef tuut-chips het volgende:
Heeft iemand een idee hoeveel exemplaren er naar een kleine winkel zullen gaan? Ik sta #6 op de lijst bij de lokale speelgoedwinkel en ik denk eerlijk gezegd niet dat er een launchexemplaar inzit voor mij
Daar staat MediaMarkt niet bij, maar ik kan me niet voorstellen dat die niet meedoetquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:35 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat hij dacht dat Sony niet voor december zou leveren
[..]
Bij je winkel navragen.
Je vind hier in ieder geval de officiële winkeliers die voorraad krijgen vanuit Sony: http://nl.playstation.com/ps4/preorder/.
Dat komt doordat MM geleverd krijgt via de Duitse tak. Op de Duitse versie van die site staat Mediamarkt geloof ik wel aangegeven.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar staat MediaMarkt niet bij, maar ik kan me niet voorstellen dat die niet meedoet
Ik weet niet of dat echt zo is. Worden die niet gewoon bevoorraad door Micromedia?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:17 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Dat komt doordat MM geleverd krijgt via de Duitse tak. Op de Duitse versie van die site staat Mediamarkt geloof ik wel aangegeven.
Dat las ik op Reddit of Tweakers ofzo. Ik geloof op Tweakers.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat echt zo is. Worden die niet gewoon bevoorraad door Micromedia?
Ik zal naar jullie zwaaienquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:01 schreef Aether het volgende:
Dinsdag 20-08 om 19 uur live stream Sony persconferentie Gamescon: http://gamescom.eu.playst(...)escom:joinusgamescom
quote:
Die doet in Nederland officieel niet meequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar staat MediaMarkt niet bij, maar ik kan me niet voorstellen dat die niet meedoet
Ga je ook naar de andere presentaties (Microsoft en EA IIRC)?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |