Gaat nog wel even duren lijkt mij, met een beetje focus staat hij elk TV toernooi gewoon weer in de finale.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Taylor ermee kapt is plek 1 pas een grote loterij
Hij focust zich gewoon op toernooien zoals deze, het WK, de World Grand Prix & de UK Open. Als ie toernooitjes zoals de Player Championships Finals & het EK wint is dat mooi meegenomen.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat nog wel even duren lijkt mij, met een beetje focus staat hij elk TV toernooi gewoon weer in de finale.
Alle chauvinisten zijn weer afgehaakt vermoed ik.quote:
Van mij niet, toernooien worden er vaak een stuk minder leuk op als hij heerst.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
Van mij mag Taylor nog een tijdje doorgaan.
Het is toch een teken van zwakte om zo te willen winnen. Die anderen moeten maar zorgen dat ze beter worden, daarnaast wint hij ook niet meer zo makkelijk als eerst.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van mij niet, toernooien worden er vaak een stuk minder leuk op als hij heerst.
Phil is een laffe valsspeler.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is toch een teken van zwakte om zo te willen winnen. Die anderen moeten maar zorgen dat ze beter worden, daarnaast wint hij ook niet meer zo makkelijk als eerst.
Alsof iedereen hem bij kan houden als ie constant 110 gemiddeld gooit of vals speelt.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is toch een teken van zwakte om zo te willen winnen. Die anderen moeten maar zorgen dat ze beter worden, daarnaast wint hij ook niet meer zo makkelijk als eerst.
Op een vloertoernooi (europese tour)quote:Op zondag 28 juli 2013 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
Waar heeft hij dan valsgespeeld eigenlijk?
Vloertoernooi.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
Waar heeft hij dan valsgespeeld eigenlijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |