MvG niet in finale en het is gelijk kut ???quote:Op zondag 28 juli 2013 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wordt weer een kutfinale, hoerenzooi.
Nee Wade en MvG zijn klaar en nemen £25,000 mee naar huisquote:Op zondag 28 juli 2013 01:33 schreef chufi het volgende:
Ik vond Lewis wel erg sterk vandaag ,,,,, Ik geef hem een kans...
Vraagje
Wordt er ook gegooid om de 3e plaats?
Waar zeg ik dat? De finales met Taylor op dit toernooi zijn altijd al voorspelbaar en erg slaapverwekkend geweest.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:48 schreef SanAnt het volgende:
[..]
MvG niet in finale en het is gelijk kut ???
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? De finales met Taylor op dit toernooi zijn altijd al voorspelbaar en erg slaapverwekkend geweest.
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Finales met Taylor zijn niet leuk om naar te kijken, behalve met Van Gerwen. Lewis kan het op de een of andere manier niet bolwerken tegen Taylor waar MvG het wel kan.
Van Gerwen is tot nu toe de enige die Taylor echt uit kan dagen en met regelmaat van hem wint.quote:
gaat ook weer het wk winnen als ik zo zie...quote:Op zondag 28 juli 2013 12:53 schreef hafcfan het volgende:
Ohja Phil krijg de griep![]()
Zal wel weer winnen met 18-7 ofzo.
Jeb staat nog op eenzame hoogte. Zo dominant zou MVG nooit worden denk ik.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gaat ook weer het wk winnen als ik zo zie...
is toch niet leuk om naar te kijken die phil taylor, al zou MVG domineren is het nog een 10x leuker gezicht omdat hij veel meer beleving heeft.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb staat nog op eenzame hoogte. Zo dominant zou MVG nooit worden denk ik.
Phil moet gewoon lekker stoppen. Dan zijn Lewis en Mike 1 en 2 en, maar dan krijgt Mike steeds klappen van Lewis al 3x op rij verloren.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is toch niet leuk om naar te kijken die phil taylor, al zou MVG domineren is het nog een 10x leuker gezicht omdat hij veel meer beleving heeft.
Nog steeds zijn potjes tussen Lewis en Van Gerwen veel aantrekkelijker dan potjes die Taylor speelt tegen de beteren.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Phil moet gewoon lekker stoppen. Dan zijn Lewis en Mike 1 en 2 en, maar dan krijgt Mike steeds klappen van Lewis al 3x op rij verloren.
Ja Phil's partijen zijn altijd aids. Je verveelt je 9 van de 10 keer de tyfus. Jekins had hem af moeten maken dat was de kans.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds zijn potjes tussen Lewis en Van Gerwen veel aantrekkelijker dan potjes die Taylor speelt tegen de beteren.
Had je waarschijnlijk Lewis - Jenkins/Wade in de finale gehad.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja Phil's partijen zijn altijd aids. Je verveelt je 9 van de 10 keer de tyfus. Jekins had hem af moeten maken dat was de kans.
En dan worden de WGP, GSOD, PC Finals & het WK een grote deceptie omdat die Taylor gewoon weer wint.quote:
Oh, het is Mantingh zelfs.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom mogen Frank en Mantingaltijd commentaar geven vanaf de halve finale.
mja ja achjaquote:Op zondag 28 juli 2013 20:24 schreef GwaiLow het volgende:
Ik dacht altijd dat Lewis ook een arrogante kwal was. Maar dat is eigenlijk helemaal niet zo. Soms tijdens wedstrijden straalt hij dat een beetje uit.
Stuk sympathieker dan Phil in ieder geval.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:24 schreef GwaiLow het volgende:
Ik dacht altijd dat Lewis ook een arrogante kwal was. Maar dat is eigenlijk helemaal niet zo. Soms tijdens wedstrijden straalt hij dat een beetje uit.
Ik mag Phil altijd wel.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Stuk sympathieker dan Phil in ieder geval.
Luister maar eens naar wat ze meestal zingen in die zalen.quote:
Precies. Lewis is gewoon een leuke gezellig gast. Daar kan je wel mee lachenquote:Op zondag 28 juli 2013 20:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Stuk sympathieker dan Phil in ieder geval.
Ag 2 of 3 zegt toch niks.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Lewis komt bij toernooiwinst wel licht boven van Gerwen, maar dat maakt niet uit, haalt MVG toch wel bij op de vloertoernooien.,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |