Da's meer omdat ik het gewoon een geweldig nummer vind en dan heb ik de autistische tik om er zoveel mogelijke versies van te verzamelen.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
"Dat heb je met die halve beroepsmatige DJ's "
OK ieder zn ticquote:Op zondag 28 juli 2013 01:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's meer omdat ik het gewoon een geweldig nummer vind en dan heb ik de autistische tik om er zoveel mogelijke versies van te verzamelen.
Mijn omschrijving van Kingston in zijn uitleg voor zijn Viva muts klopt aardig.quote:
Ze hebben gezegd dat je een lul bent.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:19 schreef sig000 het volgende:
Kutzooi, zelfs rellen met static lukt niet meer.
Bedankt voor je medeleven maar niets aan de hand, heb wel vaker last van een drang om zulke dingen te posten.quote:
Volgens mij wist ik dat wel en is dit slechts een bevestiging... Denk dat ik zo ga pittenquote:Op zondag 28 juli 2013 03:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het klopt wel, ik ben een eigenwijze, egoistische lamlul die liefst slapend rijk word.
In het echt val ik mee, truste.quote:Op zondag 28 juli 2013 03:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij wist ik dat wel en is dit slechts een bevestiging... Denk dat ik zo ga pitten
Genoeg mossels too hosselquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet luisterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |