Een collega van mij heeft van hout een replica van een echte motor gemaakt voor een neefje van hem. Zag er mooi uit.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft deze.... beetje hetzelfde idee, maar dan zonder motor![]()
[ afbeelding ]
Begin maar vast te sparen opa.... hij is ongeveer voor vanaf 12 maanden, die van mij was 15 maanden toen hij er voor het eerst echt mee op pad ging.quote:
Ik moet eerst nog afwachten of het kleinzoon of dochter wordt.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Begin maar vast te sparen opa.... hij is ongeveer voor vanaf 12 maanden, die van mij was 15 maanden toen hij er voor het eerst echt mee op pad ging.
Ik vond deze zo mooi omdat je van 3 wielen naar 2 wielen kunt en dan bij de 2 wielen variant het frame ook nog kon omdraaien, zodat je er nog langer mee kunt doen.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft van hout een replica van een echte motor gemaakt voor een neefje van hem. Zag er mooi uit.
Apart is-ie wel. Zeker geen standaard loopfiets.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond deze zo mooi omdat je van 3 wielen naar 2 wielen kunt en dan bij de 2 wielen variant het frame ook nog kon omdraaien, zodat je er nog langer mee kunt doen.
Toen ik dit ding ontdekte heb ik letterlijk zitten janken van ontroering, zo mooi vond ik het ontwerp.
Dat ik zwanger was hielp waarschijnlijk wel, want ik kon overal om huilen
We krijgen trouwens erg vaak complimenten van mensen dat het zo'n mooie loopfiets is, dus op een of andere manier is er iets aan dat ding.
Het maakt niet uit... hij is ook voor meisjesquote:Op zondag 28 juli 2013 23:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog afwachten of het kleinzoon of dochter wordt.
Ik zie nu alle facetten van die loopfiets.. Doordacht ontwerpquote:Op zondag 28 juli 2013 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond deze zo mooi omdat je van 3 wielen naar 2 wielen kunt en dan bij de 2 wielen variant het frame ook nog kon omdraaien, zodat je er nog langer mee kunt doen.
Toen ik dit ding ontdekte heb ik letterlijk zitten janken van ontroering, zo mooi vond ik het ontwerp.
Dat ik zwanger was hielp waarschijnlijk wel, want ik kon overal om huilen
We krijgen trouwens erg vaak complimenten van mensen dat het zo'n mooie loopfiets is, dus op een of andere manier is er iets aan dat ding.
Is toch leuk voor bij jou thuis, daar heb je ook speelgoed nodig... echtquote:Op zondag 28 juli 2013 23:53 schreef sig000 het volgende:
Als dat kleinkind er is dan heb ik waarschijnlijk niet zoveel invloed, mijn vrouw en dochter samen dan mag ik ook wat zeggen maar vervolgens gaan ze hun eigen gang.
Die hoopt op een kleindochterquote:Op zondag 28 juli 2013 23:44 schreef sig000 het volgende:
Mijn vrouw heeft in een enthousiaste bui wel alvast deze gekocht:
[ afbeelding ]
Vrachtwagen op een rotonde, poef weg bakkie.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die hoopt op een kleindochter![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juli 2013 00:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vrachtwagen op een rotonde, poef weg bakkie.
Ik vind het maar enge dingen.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]is dat wel eens gebeurd dan?
Onze generatie is echt verantwoordelijk voor de vertrutting van de samenleving en we schamen ons er schijnbaar geeneens voor.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:36 schreef Leandra het volgende:
maar de eerste maanden heb ik hem gewoon een fietshelm opgedaan
Echt Amsterdam is er mee vervuild ... Ga maar eens bij een willekeurige kleuterschool of kinderopvang kijken .....quote:Op maandag 29 juli 2013 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik nu ookHeb ik nog nooit aan gedacht, je ziet ze wel vaak
Als het maar zonder helm is.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:10 schreef sig000 het volgende:
Mijn kleinkind gaat op zijn 4e op de rug van een pony.
Ja weet ik, daarom zei ik het ook, je ziet die dingen écht heel vaak en dan zitten er vaak 3 peutersquote:Op maandag 29 juli 2013 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt Amsterdam is er mee vervuild ... Ga maar eens bij een willekeurige kleuterschool of kinderopvang kijken .....
Vroeger viel je gewoon een gat in je kopquote:Op maandag 29 juli 2013 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het maar zonder helm is.
Ik zag laatst zo'n koter met een helm van de glijbaan afgaan.![]()
Ik moet me dan echt bedwingen om die ouders niet vreselijk uit te gaan lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |