Dat hoop ik. Nog nooit mee gereden. Maar we zullen zien.quote:
O jee, is het een opknappertje? Ik heb er geen verstand van hoorquote:Dit ding kom ik niet laten staan voor 160 Euro.
Op Fok!.![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat hoop ik. Nog nooit mee gereden. Maar we zullen zien.
[..]
O jee, is het een opknappertje? Ik heb er geen verstand van hoor
Dat is in die prijsklasse zeker een goede raad.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:41 schreef Tarado het volgende:
[..]Neem dan iemand mee die er verstand van heeft als je die trike gaat kopen
Mijn echtgenoot wordt de bezitter, en die heeft er wel verstand van hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 21:41 schreef Tarado het volgende:
[..]Neem dan iemand mee die er verstand van heeft als je die trike gaat kopen
Ik vind dat altijd een beetje sneu. Net zoals die hoge sturen. Kinderachtigquote:
Jij als vrouw begrijpt dat niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje sneu. Net zoals die hoge sturen. Kinderachtig
Kan wel kloppen, dat was mijn laatste die ik paar jaar geleden verkocht heb omdat aantal bekeuringen wat te hoog opliep.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
Volgens mij had ik deze al eens eerder gezien
Helaas bittere noodzaak, aangezien mijn lief niet meer met zijn voet kan schakelen/pedalen in kan trappen. En zo'n ding kan ook niet omvallen, terwijl hij zijn gewone motor vaak met zijn rechterbeen zou moeten opvangen bij een stop.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje sneu. Net zoals die hoge sturen. Kinderachtig
Ja, ook als je er niet opzat ging je hard.... aan de foto te zienquote:Op zondag 28 juli 2013 22:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, dat was mijn laatste die ik paar jaar geleden verkocht heb omdat aantal bekeuringen wat te hoog opliep.
Zo'n trike is gewoon echt leuk, was vroeger ook altijd al gek van motors met zijspan.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Helaas bittere noodzaak, aangezien mijn lief niet meer met zijn voet kan schakelen/pedalen in kan trappen. En zo'n ding kan ook niet omvallen, terwijl hij zijn gewone motor vaak met zijn rechterbeen zou moeten opvangen bij een stop.
Wij gaan een niet zo opzichtige kopen hoor.
Je fietst nooit?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:51 schreef sasquatsch het volgende:
Ik hou het wel bij vier wielen. Ik vertrouw me zelf niet op 2 (of 3) wielen.
Dat wel.quote:
Ik heb 2x een voorwaardelijke rijontzegging gekregen vanwege het fors overschrijden van de max. snelheid.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar heb er bewust voor gekozen om nooit mijn motorrijbewijs te gaan halen omdat ik op een brommer al snel veel te snel rijdt zonder dat ik dat in de gaten heb. Op een motor zou dat een probleem kunnen worden.
Terwijl ik dat in een auto helemaal niet heb. Dan weet ik altijd wel hoe hard ik ga. En daar voel ik me ook veiliger in, dan op een motor (heb wel eens achterop gezeten).
Klusje voor:quote:Op zondag 28 juli 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
FF wat anders over lef hebben ... Hitchcocks to Catch a thief ....
Mijn zoon heeft deze.... beetje hetzelfde idee, maar dan zonder motorquote:Op zondag 28 juli 2013 23:12 schreef sig000 het volgende:
Wat meer ingetogen, eigenlijk een motor met zijwiel.
[ afbeelding ]
Leuk en kun je hem nog bijhouden? Of is ie al te snel ...quote:Op zondag 28 juli 2013 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft deze.... beetje hetzelfde idee, maar dan zonder motor![]()
[ afbeelding ]
Stoer.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft deze.... beetje hetzelfde idee, maar dan zonder motor![]()
[ afbeelding ]
Hij is al te snel sinds hij er voor het eerst echt op kon.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk en kun je hem nog bijhouden? Of is ie al te snel ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |