Later vanavond ? Noodweerquote:
Bij gebrek aan beter?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Om de muziek hoeft het niet, maar wat laat spektakel in de nacht ....
Dik in de 70, Hartaanval. ploep.. Zo erg is het nou ook weer nietquote:
Mooi leven gehad en plots het einde.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dik in de 70, Hartaanval. ploep.. Zo erg is het nou ook weer niet
Ken het niet eens echt... Zal het wel ergens op een schijf hebben staan... Maar ik hou meer van de John Cale muziek ...quote:
73 ofzo, met een flink aantal erbij die dubbel tellen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi leven gehad en plots het einde.
Ik teken er voor...
John Cale Live is echt goed.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken het niet eens echt... Zal het wel ergens op een schijf hebben staan... Maar ik hou meer van de John Cale muziek ...
Precies.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
73 ofzo, met een flink aantal erbij die dubbel tellen.
Mijn devies is beter 50 jaar dubbel dan 90 jaar half.
Historische concerten waren dat altijd op de Duitse TV laat in de nacht ..quote:
Zit nu op 54 waarvan ruim 30 die dubbel tellen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies.
Heb altijd gezegd dat ik maximaal 66 jaar oud wilde worden, totdat die kloothommels de pensioenleeftijd op 67 stelden.
Nou ja, toch maar 66 aanhouden voorlopig...
Ik heb ook een jaartje of 25 die ik wel als dubbel mag bestempelen, letterlijk en figuurlijk...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zit nu op 54 waarvan ruim 30 die dubbel tellen.
Even zoeken naar Rockpalast op YouTube en je bent voorlopig zoet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Historische concerten waren dat altijd op de Duitse TV laat in de nacht ..
In die jaren was ie er vaak bij.... Waterpijpen deed ik niet aan .... Bier zal er wel geweest zijn ...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Even zoeken naar Rockpalast op YouTube en je bent voorlopig zoet.![]()
Er zijn wat kratten bier en waterpijpen langsgekomen in die lange nachten die tijd.
Fotograaf of Hooligan ?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Een deel van mijn 25 dubbele jaren, 1982:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |