Als jij ooit in mijn broekje komt is het 100% zeker rape.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:27 schreef DonJames het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen meid, maak je geen zorgen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als jij ooit in mijn broekje komt is het 100% zeker rape.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:32 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Daarbij is mijn broekje al van Juicebox.
Maak je geen zorgen meid, maak je geen zorgen. Maar dan ook écht niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als jij ooit in mijn broekje komt is het 100% zeker rape.
Nou, dan blijft er nog één donker hoekje over.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:32 schreef Rebubbled het volgende:
Daarbij is mijn broekje al van Juicebox.
Waarom niet? Meets zijn grappig. Iedereen zo ongemakkelijk om zich heen kijken en dan na vijf bier BOEM! Feest.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen meid, maak je geen zorgen. Maar dan ook écht niet.
[..]
Nou, dan blijft er nog één donker hoekje over.
niet voor mij trouwens, ik doe niet aan meeten
Maak je maar geen zorgen meid, maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:36 schreef AMDB het volgende:
Beetje grote verhalen komen verkondigen en dan niet meeten. Slap hoor.
Zijn de tafels in de Dan Murphy's een beetje geschikt om op te dansen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:37 schreef Rebubbled het volgende:
Meets zijn grappig. Iedereen zo ongemakkelijk om zich heen kijken en dan na vijf bier BOEM
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:37 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen meid, maak je geen zorgen.
hihi je zei komtquote:
Tafels, stoelen, barren, puppies. Ik dans op alles.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zijn de tafels in de Dan Murphy's een beetje geschikt om op te dansen?
[..]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
In een donker hoekje
In het broekje
van Rebubbled
In de bubbles
Poëzie man.
Hondenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:40 schreef Rebubbled het volgende:
Dat van puppies is niet waar. Ik bedoel come ooonn!
[ afbeelding ]
Yup. That's me!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:36 schreef AMDB het volgende:
Beetje grote verhalen komen verkondigen en dan niet meeten. Slap hoor.
Kunnen we misschien een lijst met gespreksonderwerpen maken? Dan kan ik me beter voorbereiden.quote:
Als je bij binnenkomst alvast 5 Guinness besteld, kan het nog gezellig wordenquote:
En daar niet vanaf wijken. Die veranderingen. Horror.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kunnen we misschien een lijst met gespreksonderwerpen maken? Dan kan ik me beter voorbereiden.
Oh dat lijkt me chill.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kunnen we misschien een lijst met gespreksonderwerpen maken? Dan kan ik me beter voorbereiden.
Welke films, welke hobbies, te moeilijk dit?!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:43 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me chill.
Films
Hobbies
Fok
Series
Muziek
Het weer
euhhm..
Graag foto's meenemenquote:
Tskquote:
Sgattigggquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk. die heb ik natuurlijk als achtergrond van mijn telefoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |