Jah, er zijn in de loop der tijd toch aardig wat goden de revue gepasseerd.quote:
Incest is heel normaal in de bible-beltquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo wordt er in Genesis Incest positief gezien, om het zacht uit te drukken
[ afbeelding ]
Haal jij hier ook je moraal uit Rob?
Zat aan een alternatieve gristelijke god te denkenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:23 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Jah, er zijn in de loop der tijd toch aardig wat goden de revue gepasseerd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_goden_en_godinnen
Zwanger op de veluwe, en nog geen 15 jaarquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:24 schreef vanKaas het volgende:
[..]
Incest is heel normaal in de bible-belt
Jij hebt echt geen vrienden die atheïst zijn. Zo'n kortzichtige idioot als jij.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:23 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn heb ik veel vrienden die atheist zijn. Ik heb dan ook geen enkele moeite met atheisten, Wel heb ik zo het vermoeden dat sommige atheisten moeite hebben met mensen die geloven. Op dit forum zijn er wel een aantal te vinden.
Alleen op een forum krijg ik met rare gelovigen te doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:23 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn heb ik veel vrienden die atheist zijn. Ik heb dan ook geen enkele moeite met atheisten, Wel heb ik zo het vermoeden dat sommige atheisten moeite hebben met mensen die geloven. Op dit forum zijn er wel een aantal te vinden.
Nou jij bewijst mijn stelling dat atheisten moeite hebben met gelovigen. Bedankt daarvoor!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen vrienden die atheïst zijn. Zo'n kortzichtige idioot als jij.
Bij nader inzien, schrap dat 'die atheïst zijn' maar.
Neuh, 'we' hebben moeite met jou als persoon. Heeft niks met geloof te maken, eerder met het feit dat je een gigantische droplul bent.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:27 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Nou jij bewijst mijn stelling dat atheisten moeite hebben met gelovigen. Bedankt daarvoor!
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Neuh, 'we' hebben moeite met jou als persoon. Heeft niks met geloof te maken, eerder met het feit dat je een gigantische droplul bent.
Ben het helemaal met je eens,quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Neuh, 'we' hebben moeite met jou als persoon. Heeft niks met geloof te maken, eerder met het feit dat je een gigantische droplul bent.
Ik heb geen moeite met gelovigen, ik heb moeite met jou.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:27 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Nou jij bewijst mijn stelling dat atheisten moeite hebben met gelovigen. Bedankt daarvoor!
De geevolueerde aap begint uit de mouw te komen!
Oh ik heb heel wat christenen onder mijn vrienden en kennissen. En mijn hele familie natuurlijk. Het zijn doorgaans zachtaardige mensen. Maar zo'n agressieve en Oost-Indisch dove dogmaticus als jij kom ik eigenlijk nooit tegen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:27 schreef Robmeister het volgende:
[..]
De geevolueerde aap begint uit de mouw te komen!
Natuurlijk speel je de superioriteitskaart, dat is je zo aangeleerd door je niet-bestaande God.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:31 schreef Robmeister het volgende:
Laat het moraal maar stromen.....Jullie zetten jezelf letterlijk te kakken op dit forum, en het niveau is ronduit triest te noemen. En het atheisme kan je daarmee ook niet serieus meer nemen. Geen wonder dat het in verval is.
Voor wie zoal?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:31 schreef Robmeister het volgende:
Jullie zetten jezelf letterlijk te kakken op dit forum
Ik heb je net weer eens wat inhoudelijke vragen over jouw moraal gesteld, maar zoals gewoonlijk wil jij helemaal niet op de inhoud ingaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:31 schreef Robmeister het volgende:
Laat het moraal maar stromen.....Jullie zetten jezelf letterlijk te kakken op dit forum, en het niveau is ronduit triest te noemen. En het atheisme kan je daarmee ook niet serieus meer nemen. Geen wonder dat het in verval is.
Wij zetten ons te kakken door wat persoonlijke aanvallen. Jij zet jezelf te kakken door drie topics lang 0.0 niets dan bagger te voegen aan de discussie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:31 schreef Robmeister het volgende:
Liever door een niet bestaande God dan dat ik het van jouw moet leren in ieder geval.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Natuurlijk speel je de superioriteitskaart, dat is je zo aangeleerd door je niet-bestaande God.
Oo ga je nu bepalen wie wint..Ja dat is ook een atheistisch trekje, die roepen zichzelf wel vaker uit als winnaars. maar als je denkt al gewonnen te hebben zul je uiteindelijk als verliezer afdruipen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wij zetten ons te kakken door wat persoonlijke aanvallen. Jij zet jezelf te kakken door drie topics lang 0.0 niets dan bagger te voegen aan de discussie.
You lose.
Aha, als je vindt dat ik mijn moraal van evoluerende apen heb, erken je dus het bestaan van evoluerende apen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:08 schreef Robmeister het volgende:
Nou daar begin ik inderdaad aan te twijfelen.
Grammatica is nog een onderbelicht onderwerp bij jouw 'God' merk ik al.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:33 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Liever door een niet bestaande God dan dat ik het van jouw moet leren in ieder geval.
Het is jammer dat er niks na de dood is, ik had je graag uitgelachen na onze dood.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:35 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Oo ga je nu bepalen wie wint..Ja dat is ook een atheistisch trekje, die roepen zichzelf wel vaker uit als winnaars. maar als je denkt al gewonnen te hebben zul je uiteindelijk als verliezer afdruipen.
Ik denk dat de atheïstische kant in dit topic over het algemeen de moreel hoge grond mag claimen, om een anglicisme te gebruiken. Zij hebben verschillende keren geprobeerd fatsoenlijk met je te discussiëren, maar je wilt gewoon niet en komt met geen ander argument dan: "LEES MAAR TERUG EN LEES DE BIJBEL BETER". Tja, dan ben je toch echt niet best bezig...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:35 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Oo ga je nu bepalen wie wint..Ja dat is ook een atheistisch trekje, die roepen zichzelf wel vaker uit als winnaars. maar als je denkt al gewonnen te hebben zul je uiteindelijk als verliezer afdruipen.
Ik ben 2 jaar geleden overleden, en ging als homo uiteraard naar de hel. Ik werd persoonlijk verwelkomt door de duivel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is jammer dat er niks na de dood is, ik had je graag uitgelachen na onze dood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |