Is de rest die draaien dan extreem anders dan AVIO? Als je AVIO geweldig vind dan moet je toch ook wel iets hebben met de andere DJ'S, lijkt mij.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:01 schreef StM het volgende:
Decibel kaartje verkochtAlleen AVIO was wat me echt trok en die staan op een kut moment.
Ik heb een gruwelijke hekel aan de moderne HS sound en enkel een paar uitzonderingen kunnen mij nog trekken. Denk dan aan AVIO of de melodieuze maar harde kant van Theracords (Geck-o, een deel van Thera's werk etc). Een Delete of Degos & Redone doet mij ook niks (meer).quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:20 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Is de rest die draaien dan extreem anders dan AVIO? Als je AVIO geweldig vind dan moet je toch ook wel iets hebben met de andere DJ'S, lijkt mij.
Ik zou gaan voor remember, reactor heeft ook een puike line-up en 1992 is for you is ook tofquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:48 schreef StM het volgende:
[..]
Ik heb een gruwelijke hekel aan de moderne HS sound en enkel een paar uitzonderingen kunnen mij nog trekken. Denk dan aan AVIO of de melodieuze maar harde kant van Theracords (Geck-o, een deel van Thera's werk etc). Een Delete of Degos & Redone doet mij ook niks (meer).
Nah, ik ga liever wat anders doen die zaterdagquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor remember, reactor heeft ook een puike line-up en 1992 is for you is ook tofDe rest van de areas kan me gestolen worden..
Net als ik, want die 3 stages zijn geen 856 miljoen euro waard (of wat voor klein fortuin kost een kaartje tegenwoordig?)quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:20 schreef StM het volgende:
[..]
Nah, ik ga liever wat anders doen die zaterdag
Als producer stelt hij nu niets meer voor nee, maar als DJ knalt hij wel nog flink door. Vorig jaar op Decibel voor mij toch wel het setje van de dag, en 2 jaar geleden tijdens Hard Classics on the Beach was het ook goed vertoevenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:35 schreef DjThera het volgende:
Ja en 10 jaar later maakt ie klassiekers als Dark Side xD blijft zoooooo jammer he!! Mondello de Italiaanse Blutonium boy
Haaren iddquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:06 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Omgeving Haaren/Udenhout hoop ik?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:55 schreef Voltreffer het volgende:
TMS deze weekVETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
Kaarten binnen via mbfhquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:18 schreef Ziekebaard het volgende:
12 oktober Theracords Celebrates in Luxor Live in Arnhem.Thuiswedstrijd
![]()
Line-up:
DJ Thera vs Geck-o (Special 5 years set)![]()
Titan
Degos & Re-Done
Cellrock
You (winner DJ Contest)
Jij niet alleen...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:23 schreef DjThera het volgende:
Jaaaaaa zo blij dat die bekend is gemaakt
AVIO @ Last World 2010quote:
lekker housestyle plaatjequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:59 schreef hoenselman het volgende:
Binnekort de nieuwe plaat van hoofdjager
...
quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Situatie: je zit achter je pc een beetje na te genieten van een chille avond met je maten, hoor je een feestje hier in de buurt waar ineens YOS wordt gedraaid en plots 20 tienerwijven de teksten beginnen mee te schreeuwen
Man man man ik kan dat nummer niet meer horen of zien
Gelukkig bestaat er op YT nog wat kwaliteit om naar te luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |