quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:55 schreef Voltreffer het volgende:
TMS deze weekZiet er goed uit, waar te beluisteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:14 schreef benniesnugger het volgende:
Wat draait AVIO vroeg op Decibel
En Alpha2 hadden ze ook wel mogen wisselen met Frontliner
Gefeliciteerd jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een edit:
Loudness verplaatst, zit nu vlak achter de pussylounge. Wel jammer, net nu er een paar artiesten komen op de main die ik wel wil zien. Stuk verder lopen dan vorig jaar dus
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:55 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... de nieuwe "Wake You From Your Boredom" is er ook weer!TL ziet er weer top uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet UDC heeft de set van Deepack online gezet. Hopelijk komen andere sets ook nog online.
quote:
Have fun!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:09 schreef DjThera het volgende:
Toch even zeggen: KaZantip is echt fkkn fantastisch!!!!
Groetjes vanuit Oekraïne
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:55 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... de nieuwe "Wake You From Your Boredom" is er ook weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nom nom nom die gaat ziet d'r goed uit M.I.
Waarom hebben jou sets altijd 5 sterren in mijn playlist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Is de rest die draaien dan extreem anders dan AVIO? Als je AVIO geweldig vind dan moet je toch ook wel iets hebben met de andere DJ'S, lijkt mij.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:01 schreef StM het volgende:
Decibel kaartje verkochtAlleen AVIO was wat me echt trok en die staan op een kut moment.
Ik heb een gruwelijke hekel aan de moderne HS sound en enkel een paar uitzonderingen kunnen mij nog trekken. Denk dan aan AVIO of de melodieuze maar harde kant van Theracords (Geck-o, een deel van Thera's werk etc). Een Delete of Degos & Redone doet mij ook niks (meer).quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:20 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Is de rest die draaien dan extreem anders dan AVIO? Als je AVIO geweldig vind dan moet je toch ook wel iets hebben met de andere DJ'S, lijkt mij.
Ik zou gaan voor remember, reactor heeft ook een puike line-up en 1992 is for you is ook tofquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:48 schreef StM het volgende:
[..]
Ik heb een gruwelijke hekel aan de moderne HS sound en enkel een paar uitzonderingen kunnen mij nog trekken. Denk dan aan AVIO of de melodieuze maar harde kant van Theracords (Geck-o, een deel van Thera's werk etc). Een Delete of Degos & Redone doet mij ook niks (meer).
Nah, ik ga liever wat anders doen die zaterdagquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor remember, reactor heeft ook een puike line-up en 1992 is for you is ook tofDe rest van de areas kan me gestolen worden..
Net als ik, want die 3 stages zijn geen 856 miljoen euro waard (of wat voor klein fortuin kost een kaartje tegenwoordig?)quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:20 schreef StM het volgende:
[..]
Nah, ik ga liever wat anders doen die zaterdag
Als producer stelt hij nu niets meer voor nee, maar als DJ knalt hij wel nog flink door. Vorig jaar op Decibel voor mij toch wel het setje van de dag, en 2 jaar geleden tijdens Hard Classics on the Beach was het ook goed vertoevenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:35 schreef DjThera het volgende:
Ja en 10 jaar later maakt ie klassiekers als Dark Side xD blijft zoooooo jammer he!! Mondello de Italiaanse Blutonium boy
Haaren iddquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:06 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Omgeving Haaren/Udenhout hoop ik?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:55 schreef Voltreffer het volgende:
TMS deze weekVETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
Kaarten binnen via mbfhquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:18 schreef Ziekebaard het volgende:
12 oktober Theracords Celebrates in Luxor Live in Arnhem.Thuiswedstrijd
![]()
Line-up:
DJ Thera vs Geck-o (Special 5 years set)![]()
Titan
Degos & Re-Done
Cellrock
You (winner DJ Contest)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |