En dat op de 10e editiequote:Op maandag 29 juli 2013 21:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja, ticket is binnen, mijn Q-BASE-ontmaagding gaat plaatvinden.
Ik kreeg hem cadeau van mijn vriendin! Super veel zin in.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Beter laat dan nooit, hè.quote:
Fijn cadeau!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik kreeg hem cadeau van mijn vriendin! Super veel zin in.
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Dafuqquote:Op maandag 29 juli 2013 23:38 schreef S-te-Fan het volgende:
Spacibel, Q-Space, Spaceforia, Space-Qlusive, Spaceset en Space Before You Die op de wachtlijst
Ik!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:25 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]Kom ik je vast overal tegen, ik ben wss ook overal te vinden whahah.
Wie gaan er nu nog meer naar Q-Bees?
Ik vind em best naisquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:38 schreef S-te-Fan het volgende:
Spacibel, Q-Space, Spaceforia, Space-Qlusive, Spaceset en Space Before You Die op de wachtlijst
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]Zo'n reversed bass die er dan nóg harder inklapt.
qua sfeer / aankleding / thema etc. 1 van de beste feesten ooit!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vanaf 2.42... That feel destijds!!![]()
![]()
doe maar gewoon het origineel, heerlijk simpel maar zo verschrikkelijk dikke trackquote:
die midintroquote:
Hoe heet dat nummer wat net gedraaid werd tijdens de theracords radioshow op q-dance radio dat op #3 staat?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:47 schreef DjThera het volgende:
Maar eerst Dance ValleySuperveel zin in!!
De hele tracklist heb ik hier staan https://www.facebook.com/DjTheraOfficial/posts/653205118042689quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:00 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer wat net gedraaid werd tijdens de theracords radioshow op q-dance radio dat op #3 staat?
Nice! Jou heb ik volgens mij al heeeeel lang niet meer gezien! Ga jij met Eventtravel? Wordt waarschijnlijk mijn eerste keer daarmee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:25 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]Kom ik je vast overal tegen, ik ben wss ook overal te vinden whahah.
Echt verbazingwekkende line-up daar! Flink lomp qua hardstyle. Dat associeer ik totaal niet met DV. Ik denk dan altijd aan een swingende Mark Rutte.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:47 schreef DjThera het volgende:
Maar eerst Dance ValleySuperveel zin in!!
Van Theras FB:quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:00 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer wat net gedraaid werd tijdens de theracords radioshow op q-dance radio dat op #3 staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Dat stuk is inderdaad echt fantastisch.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
die midintroShowtek kan het wel (net als met Early Soundz)
En ik doe jou na.
gr gr
A kijk eens aan! dankudankuquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:20 schreef DjThera het volgende:
[..]
De hele tracklist heb ik hier staan https://www.facebook.com/DjTheraOfficial/posts/653205118042689
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:20 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat stuk is inderdaad echt fantastisch.
En ik doe jou na.![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Soms kan simpel gewoon zo lekker zijn
Yeeaaahhhhhhh [insert eigen naam]
Wat een drive
Nice!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een drive
Volgens mij zijn ze in de titel nog "feat. Noisecontrollers & Showtek" vergeten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een drive
Niet echt een Donkey Rollers-plaat maar verder klinkt het wel ok.quote:
klinkt beetje als een B-Front(liner) track qua kicksquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Niet echt een Donkey Rollers-plaat maar verder klinkt het wel ok.
quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:20 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nice! Jou heb ik volgens mij al heeeeel lang niet meer gezien! Ga jij met Eventtravel? Wordt waarschijnlijk mijn eerste keer daarmee.
Ik ga flink stagehoppen. Openen op de open air en verder de snoeihangar, PRSPCT en uiteraard QULT. Promomix van mijn held ACTI: https://soundcloud.com/qdance/q-base-2013-podcast-qult
[..]
Echt verbazingwekkende line-up daar! Flink lomp qua hardstyle. Dat associeer ik totaal niet met DV. Ik denk dan altijd aan een swingende Mark Rutte.
[..]
Van Theras FB:Yes Event TravelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Dat stuk is inderdaad echt fantastisch.
En ik doe jou na.![]()
Altijd naar Q-Bees
Ik weet niet of ik veel bij de PRSPCT stage te vinden zal zijn, PRSPCTXL is hier altijd om de hoek dus is niet zo speciaal
Black 2008 anthem is idd baaschAre we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |