Hijs fijn!quote:
En dat op de 10e editiequote:Op maandag 29 juli 2013 21:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja, ticket is binnen, mijn Q-BASE-ontmaagding gaat plaatvinden.
Ik kreeg hem cadeau van mijn vriendin! Super veel zin in.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Beter laat dan nooit, hè.quote:
Fijn cadeau!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik kreeg hem cadeau van mijn vriendin! Super veel zin in.
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Dafuqquote:Op maandag 29 juli 2013 23:38 schreef S-te-Fan het volgende:
Spacibel, Q-Space, Spaceforia, Space-Qlusive, Spaceset en Space Before You Die op de wachtlijst
Ik!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:25 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]Kom ik je vast overal tegen, ik ben wss ook overal te vinden whahah.
Wie gaan er nu nog meer naar Q-Bees?
Ik vind em best naisquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:38 schreef S-te-Fan het volgende:
Spacibel, Q-Space, Spaceforia, Space-Qlusive, Spaceset en Space Before You Die op de wachtlijst
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]Zo'n reversed bass die er dan nóg harder inklapt.
qua sfeer / aankleding / thema etc. 1 van de beste feesten ooit!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vanaf 2.42... That feel destijds!!![]()
![]()
doe maar gewoon het origineel, heerlijk simpel maar zo verschrikkelijk dikke trackquote:
die midintroquote:
Hoe heet dat nummer wat net gedraaid werd tijdens de theracords radioshow op q-dance radio dat op #3 staat?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:47 schreef DjThera het volgende:
Maar eerst Dance ValleySuperveel zin in!!
De hele tracklist heb ik hier staan https://www.facebook.com/DjTheraOfficial/posts/653205118042689quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:00 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer wat net gedraaid werd tijdens de theracords radioshow op q-dance radio dat op #3 staat?
Nice! Jou heb ik volgens mij al heeeeel lang niet meer gezien! Ga jij met Eventtravel? Wordt waarschijnlijk mijn eerste keer daarmee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:25 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]Kom ik je vast overal tegen, ik ben wss ook overal te vinden whahah.
Echt verbazingwekkende line-up daar! Flink lomp qua hardstyle. Dat associeer ik totaal niet met DV. Ik denk dan altijd aan een swingende Mark Rutte.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:47 schreef DjThera het volgende:
Maar eerst Dance ValleySuperveel zin in!!
Van Theras FB:quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:00 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer wat net gedraaid werd tijdens de theracords radioshow op q-dance radio dat op #3 staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Dat stuk is inderdaad echt fantastisch.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
die midintroShowtek kan het wel (net als met Early Soundz)
En ik doe jou na.
gr gr
A kijk eens aan! dankudankuquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:20 schreef DjThera het volgende:
[..]
De hele tracklist heb ik hier staan https://www.facebook.com/DjTheraOfficial/posts/653205118042689
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |