Smaakt goed volgens deze kenner...quote:Op zondag 28 juli 2013 00:52 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hoe smaakt zo'n Alpaca eigenlijk? Zijn die nog een beetje te eten of worden die alleen voor de wol gehouden?![]()
[ afbeelding ]
Kijk, een goed advies van een kenner... Ik zal ook maar eens met mijn pijl en boog op jacht gaan, voor op de BBQ...quote:Op zondag 28 juli 2013 01:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Smaakt goed volgens deze kenner...
[ afbeelding ]
Wel met wol en al nuttigen zodat je direct kunt flossen...quote:Op zondag 28 juli 2013 01:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Kijk, een goed advies van een kenner... Ik zal ook maar eens met mijn pijl en boog op jacht gaan, voor op de BBQ...
Alpaca is heerlijk en baby alpaca nog beter!quote:Op zondag 28 juli 2013 00:52 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hoe smaakt zo'n Alpaca eigenlijk? Zijn die nog een beetje te eten of worden die alleen voor de wol gehouden?![]()
quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:16 schreef HaJee het volgende:
Reuzenalpaca veroorzaakt treinramp....
[ afbeelding ]
Tinypic. Volgens de help-sectie mogen video's tot 100mb groot zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:42 schreef Individual het volgende:
[..]
Damn 2mb imgur limit.. is er een die grotere gifs doet?
[ afbeelding ]
Iets groterquote:Op zondag 28 juli 2013 12:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
Tinypic. Volgens de help-sectie mogen video's tot 100mb groot zijn.
Zie net dat die 100mb geldt voor mpeg e.d. Animated GIF wordt kennelijk als afbeelding gezien en niet als video.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:11 schreef Individual het volgende:
[..]
Iets groter, maar nog steeds een 5 mb limiet.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |