Het is de schuld van de rabobank.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
onweer is de schuld van de bedrijven
Nou ja, ze hebben ook gezegd dat het overdag extreem zou zijn en dat is niet gebeurd. Dus of we daar nu waarde aan moeten hechten..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
I
am
not
Met de juiste factoren op de juiste plaats kan dat plaatselijk best gebeuren. Estofex heeft niet voor niets Level 3 afgegeven voor alle zuidelijke provincies, of nou ja, tot aan noord-Overijssel. En een level 2 voor het noorden.
Wat een aanstellerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
hahaha mijn broertje heeft maar de trein terug genomenhij had geen zin om te fietsen met dit weer
Vooral die iddquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nee van de poppen in den haag en de nwo
Regenpak aan en fietsenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Vind het wel logisch als ze pas bij den bosch waren hoor
Hahahahahaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Het zou de hele week lekker weer worden dus ze hebben geen regenpakken meegenomen
Is dat NWS?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Even snel gekeken waar jij mod bent
Ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
vogeltjesdans was toch ook mod op bnw vorig jaar ergens?
Dat is toch van dat zweverige gedoe?quote:
Ja, daar ben je niet de enige in.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ah dan heb ik welleens lopen kutten in BNW![]()
onder ander account wel
Ik gebruik geen drugs anders dan alcohol dus dat is niet zo mijn dingquote:
Of UVTquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
Nee voor het betere zweefwerk ga je naar TRU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |