Oostblok de geakstuhquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nee ga naar t oostblok toe op vakantie
ik denk het jaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het duurt soms wat lang alvorens iemand een ban krijgt en de duur daarvan is misschien niet altijd lang genoeg?![]()
Nu geloof ik je NOOIT meer leugenaarquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nee ga naar t oostblok toe op vakantie
Dat is wel balen danquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
uitverkocht
en moet uit china komen
OMG ik mag toch hopen dat het hier om een vergissing gaatquote:
Helaas niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG ik mag toch hopen dat het hier om een vergissing gaat
Moet zeggen dat ik er meer van verwacht hadquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoe ervaren we de storm des onweer en regen mensen?
Vind het niet erg, alleen mijn motivatie om naar de supermarkt te gaan is gedaald, omdat ik geen zin heb om veel kleding aan te doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Valt me best mee hier. Hoop dat er na dit front ruimte is voor opklaringen zodat de CAPE waarde lekker op kan lopen en we vanavond en vannacht lekkere onweersbuien e.d. krijgen. Zelfs een EF2 Tornado is nog mogelijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat is hier alweer voorbijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
het is alweer droog en benauwd hierquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja, precies. Beetje jammer wel imhoquote:
Nog een keer dat extreme????? Neeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beter! Kan het lekker opwarmen en vanavond losgaan
Dit was niet extreemquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog een keer dat extreme????? Neeeeeeeeeeeee
Hier ook alleen maar regen en wat nep donderquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja hier in a'dam was het ook slappe hap
Dacht even dat ze de vliegtuigen aan de grond zouden houden, maar zelfs dat nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja hier in a'dam was het ook slappe hap
Youquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit was niet extreemdit was helemaal niets. Mocht het echt extreem worden dan kan er zelfs een EF2 Tornado ontstaan vanavond/vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |