xcachetquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Dat kan toch niet als ik mezelf op moet hangen volgens jou?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:31 schreef xcachet het volgende:
Sneu figuur eerlijk waar. Krijg een leven jongen
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:31 schreef xcachet het volgende:
net moest ie nog een krukje en touw pakken, wat is het nouquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:31 schreef xcachet het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet als ik mezelf op moet hangen volgens jou?
Mee eensquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Het zou pas echt sneu zijn als je van iemand weet dat die zijn moeder heeft verloren en zou zeggen ga je moeder pesten. als je het niet weet is er niks mis me xhuilie
Ga geen discussies aan met iemand zoals jij. Dat zou mijn niveau verlagen. Arme sukkel. Donder dan lekker op naar Lissabonquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Discussies voeren kan je niet hé pauper?
Omdat je bang bent dat je die discussie toch wel verliest.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga geen discussies aan met iemand zoals jij. Dat zou mijn niveau verlagen. Arme sukkel. Donder dan lekker op naar Lissabon
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
En het is eigenlijk nog sneuer om te zeggen dat je moeder is overleden terwijl ze dat niet is
hou je niet van haar? krijg je thuis te weinig aandacht dat je er dan zo sneu over moet doen op de internets? tell me
Eh, nee. Ik heb mijn punt zojuist wel gemaakt dacht ik. En aangezien prom en HH zich er ook mee gaan bemoeien en duidelijk achter jou staan is een normale discussie onmogelijk. En waar zouden wij over moeten discussiëren?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omdat je bang bent dat je die discussie toch wel verliest.
Ik zie mijn naam toch staanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik heb mijn punt zojuist wel gemaakt dacht ik. En aangezien prom en HH zich er ook mee gaan bemoeien en duidelijk achter jou staan is een normale discussie onmogelijk. En waar zouden wij over moeten discussiëren?
Dat is het hem net. Met jou vált niet te discussiëren. Je kan alleen maar doodsverwensingen maken, dat is pas triest. Rot een eind op te zeuren joh idioot, als dat alles is wat je kan. Je hebt geen eens een idee van iemands fysieke gesteldheid en gaat iemand dood wensen, je bent niet goed wijs.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik heb mijn punt zojuist wel gemaakt dacht ik. En aangezien prom en HH zich er ook mee gaan bemoeien en duidelijk achter jou staan is een normale discussie onmogelijk. En waar zouden wij over moeten discussiëren?
hoho ik kies geen kant, ik vind het alleen nou niet echt sjiek om te zeggen dat je moeder dood is terwijl ze dat niet isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meningen verschillen daar duidelijk in.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoho ik kies geen kant, ik vind het alleen nou niet echt sjiek om te zeggen dat je moeder dood is terwijl ze dat niet is
inb4:quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik denk dat ik de moeder van cachet binnenkort maar eens ga vragen waarom haar dochter dat zegt
Klopt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meningen verschillen daar duidelijk in.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet als ik mezelf op moet hangen volgens jou?
En dan zeggen ze tegen mij dat ik loop te huilen. En over dat discussiëren, ik denk er precies bij jou net zo over. Ik dacht namelijk dat dit iets tussen HH en mij was. En dat dit gedoe puur om het feit gaat dat ik jou zojuist sukkel heb genoemd en jij niks maar dan ook niks kan hebben. Daarom mijn post geschiedenis er bij halen. Ik ga hier dan toch ook maar even roepen dat je zo liep te janken dat e ouders niks om je geven. Doei toto.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is het hem net. Met jou vált niet te discussiëren. Je kan alleen maar doodsverwensingen maken, dat is pas triest. Rot een eind op te zeuren joh idioot, als dat alles is wat je kan. Je hebt geen eens een idee van iemands fysieke gesteldheid en gaat iemand dood wensen, je bent niet goed wijs.
Haha ik niks kan hebben, je wenst me dood, dat pik ik niet, dat pikt niemand, ga nou maar weg, steeds minder mensen hier moeten je.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan zeggen ze tegen mij dat ik loop te huilen. En over dat discussiëren, ik denk er precies bij jou net zo over. Ik dacht namelijk dat dit iets tussen HH en mij was. En dat dit gedoe puur om het feit gaat dat ik jou zojuist sukkel heb genoemd en jij niks maar dan ook niks kan hebben. Daarom mijn post geschiedenis er bij halen. Ik ga hier dan toch ook maar even roepen dat je zo liep te janken dat e ouders niks om je geven. Doei toto.
Whihihi, mensen moeten mij niet. Evn huilen hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha ik niks kan hebben, je wenst me dood, dat pik ik niet, dat pikt niemand, ga nou maar weg, steeds minder mensen hier moeten je.
Mijn moeder is oud!!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:44 schreef zwerty het volgende:
Sowieso vind ik opmerkingen over familie niet kunnen.
Nog veel plezier met ruzie maken xoxo
tuulk welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja en dan kan ik nergens meer kutten
Dat lijkt me niet nodig. Mensen een note geven als ze doorgaan en blijven ze dat herhalen dan kunnen ze tijdelijk even ophoepelen. Niet iedereen hoeft daar verder last van te hebbenquote:
Waar ga je naartoe?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
ben er de komende week toch niet dusseh
maar ik vraag me dan af waarom het gezeik tussen sommige mensen dan door blijft gaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet nodig. Mensen een note geven als ze doorgaan en blijven ze dat herhalen dan kunnen ze tijdelijk even ophoepelen. Niet iedereen hoeft daar verder last van te hebben
Omdat ik me niet dood laat wensen? Jij ook niet toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar ik vraag me dan af waarom het gezeik tussen sommige mensen dan door blijft gaan
Het duurt soms wat lang alvorens iemand een ban krijgt en de duur daarvan is misschien niet altijd lang genoeg?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar ik vraag me dan af waarom het gezeik tussen sommige mensen dan door blijft gaan
OMG je gaat met dolfijnen zwemmenquote:
nee tuurlijk niet, bedoelde ook meer van waarom sommige mensen dan gewoon door kunnen blijven gaan met uitlokken en bendequote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omdat ik me niet dood laat wensen? Jij ook niet toch?
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, bedoelde ook meer van waarom sommige mensen dan gewoon door kunnen blijven gaan met uitlokken en bende
Oostblok de geakstuhquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nee ga naar t oostblok toe op vakantie
ik denk het jaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het duurt soms wat lang alvorens iemand een ban krijgt en de duur daarvan is misschien niet altijd lang genoeg?![]()
Nu geloof ik je NOOIT meer leugenaarquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nee ga naar t oostblok toe op vakantie
Dat is wel balen danquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
uitverkocht
en moet uit china komen
OMG ik mag toch hopen dat het hier om een vergissing gaatquote:
Helaas niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG ik mag toch hopen dat het hier om een vergissing gaat
Moet zeggen dat ik er meer van verwacht hadquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoe ervaren we de storm des onweer en regen mensen?
Vind het niet erg, alleen mijn motivatie om naar de supermarkt te gaan is gedaald, omdat ik geen zin heb om veel kleding aan te doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Valt me best mee hier. Hoop dat er na dit front ruimte is voor opklaringen zodat de CAPE waarde lekker op kan lopen en we vanavond en vannacht lekkere onweersbuien e.d. krijgen. Zelfs een EF2 Tornado is nog mogelijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat is hier alweer voorbijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
het is alweer droog en benauwd hierquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja, precies. Beetje jammer wel imhoquote:
Nog een keer dat extreme????? Neeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beter! Kan het lekker opwarmen en vanavond losgaan
Dit was niet extreemquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog een keer dat extreme????? Neeeeeeeeeeeee
Hier ook alleen maar regen en wat nep donderquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja hier in a'dam was het ook slappe hap
Dacht even dat ze de vliegtuigen aan de grond zouden houden, maar zelfs dat nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja hier in a'dam was het ook slappe hap
Youquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit was niet extreemdit was helemaal niets. Mocht het echt extreem worden dan kan er zelfs een EF2 Tornado ontstaan vanavond/vannacht.
Iquote:
Het is de schuld van de rabobank.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
onweer is de schuld van de bedrijven
Nou ja, ze hebben ook gezegd dat het overdag extreem zou zijn en dat is niet gebeurd. Dus of we daar nu waarde aan moeten hechten..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
I
am
not
Met de juiste factoren op de juiste plaats kan dat plaatselijk best gebeuren. Estofex heeft niet voor niets Level 3 afgegeven voor alle zuidelijke provincies, of nou ja, tot aan noord-Overijssel. En een level 2 voor het noorden.
Wat een aanstellerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
hahaha mijn broertje heeft maar de trein terug genomenhij had geen zin om te fietsen met dit weer
Vooral die iddquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nee van de poppen in den haag en de nwo
Regenpak aan en fietsenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Vind het wel logisch als ze pas bij den bosch waren hoor
Hahahahahaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Het zou de hele week lekker weer worden dus ze hebben geen regenpakken meegenomen
Is dat NWS?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Even snel gekeken waar jij mod bent
Ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
vogeltjesdans was toch ook mod op bnw vorig jaar ergens?
Dat is toch van dat zweverige gedoe?quote:
Ja, daar ben je niet de enige in.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ah dan heb ik welleens lopen kutten in BNW![]()
onder ander account wel
Ik gebruik geen drugs anders dan alcohol dus dat is niet zo mijn dingquote:
Of UVTquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
Nee voor het betere zweefwerk ga je naar TRU
was maar 1maligquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar ben je niet de enige in.
Er komen ook regelmatig reptillians langs undercover
Daar kom ik ook nooit. Dat zijn niet echt mijn dingenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
Nee voor het betere zweefwerk ga je naar TRU
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:46 schreef Stuart het volgende:
Ooit was dit zo'n enorm drukke/actieve SC
Vroegâh...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:46 schreef Stuart het volgende:
Boeit me ook niet. kutfeestjes zijn datquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Niet weten wat er op Main Stage gedraaid wordt
Tomorrowland kutfeest noemenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Boeit me ook niet. kutfeestjes zijn dat
Maar dan ga je dit keer niet zeggen dat ik weer begon he? Idiootquote:
Jij begon ik uit alleen mijn ontevredenheidquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:48 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Maar dan ga je dit keer niet zeggen dat ik weer begon he? Idioot
Ja daar heb ik t over kneusquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij begon ik uit alleen mijn ontevredenheid
Gvd, praise the lord eindelijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben het voor het eerst met jou eens
Hahahaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:52 schreef Stuart het volgende:
Mijn eerste topic op het forum
NWS / Tiener verdacht van poging tot doodslag kind
Toen Loedertje nog Loedertje wasquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:52 schreef Stuart het volgende:
Mijn eerste topic op het forum
NWS / Tiener verdacht van poging tot doodslag kind
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
En ondertussen heb jij mij kneus en idioot genoemd en ik jou niks. wie begon?
Nou ik ga verder met film kijken en met mijn leven, doegquote:Oh god heb je dat weer
wie zegt dat ik het in eerste instantie over jou hebquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:54 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
[..]
Nou ik ga verder met film kijken en met mijn leven, doeg
Deze post in dat topicquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:17 schreef DeBastaardo het volgende:
Als ik toch later kinderen heb, en zo'n debiel joch gaat mijn kind mishandelen, vertel ik hem + ouders eens even wat anders ...
kamper of niet, power by de ijzeren staaf!
Tomorrowland > Mysterylandquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:10 schreef Lavenderr het volgende:
Gaat er hier nog iemand naar Mysteryland volgende maand?
Nope, ik nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:10 schreef Lavenderr het volgende:
Gaat er hier nog iemand naar Mysteryland volgende maand?
Zo heette dat acc toch waar Stu niet zo lief was tegen Sebasserquote:
Waarom doe je het dsan tochquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
Zo heette dat acc toch waar Stu niet zo lief was tegen Sebasser
Achja laten we daar niet weer over beginnenSorry
Hoe worden we dat weer?!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:46 schreef Stuart het volgende:
Okay, ik ging daarnet naar de supermarkt, hup alles gekocht wat ik nodig had hartstikke goed. Maar het leek net alsof niemand mijn halve snor zagquote:
bygones be bygonesquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
Zo heette dat acc toch waar Stu niet zo lief was tegen Sebasser
Achja laten we daar niet weer over beginnenSorry
Die heb je nog steedsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, ik ging daarnet naar de supermarkt, hup alles gekocht wat ik nodig had hartstikke goed. Maar het leek net alsof niemand mijn halve snor zag
ehmquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:24 schreef Dearest het volgende:
whatsapp me even als je mn nummer hebt :s geen zin om alles over te zetten
Heb ik jouw nummerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:24 schreef Dearest het volgende:
whatsapp me even als je mn nummer hebt :s geen zin om alles over te zetten
wattequote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:35 schreef Dearest het volgende:
Oh god ik zit al 5 minuten tegen Siri te prateniPhone is niet goed voor me
;0quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:37 schreef Dearest het volgende:
''I love you''
''Oh, I bet you say that to all your Apple products''
Ik kwam net binnen bij de SC en dan zeg jij oh daar heb je dat weerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het in eerste instantie over jou heb
"Sing a song"quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:37 schreef Dearest het volgende:
''I love you''
''Oh, I bet you say that to all your Apple products''
HAHAHAHquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:41 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
"Sing a song"
"Lalalalala."
Anti-Climax
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:42 schreef Dearest het volgende:
[..]
HAHAHAH
'I need to go to the bathroom'
'Getting directions' opent de fucking kaart
En danquote:
Mooiquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Fine! Net klaar met werken. Nu beetje chillen. Leenbakker irriteren
Niets spannends dusquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoop 't
[..]
Hoor ik of ik aangenomen ben
Ik las aangekomenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoop 't
[..]
Hoor ik of ik aangenomen ben
Ik ben voor Ajax, dus no way dat ik de match ga missen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vind Dortmund - Bayern toch een aantrekkelijker affiche
Dat snap ik dan wel weer, maar voor de neutrale kijker.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax, dus no way dat ik de match ga missen.
Gvd Ajaxquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax, dus no way dat ik de match ga missen.
Ben je nou nog steeds online?quote:
Onzinquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:40 schreef SGYENZO het volgende:
This SC has been murdered.
Try again in 50 years.
Fok-it heeft gesprokenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds online?![]()
Dude, er zouden mensen een moord doen voor een vakantie naar een ver land en jij zit alleen maar op FOK!
Yo hoquote:
quote:
Ja ik ook beetje, wachten op voetbal vanavondquote:
BAYERN - DORTMUND FORZAAAAquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ook beetje, wachten op voetbal vanavond
Ik ga vanavond naar een Japans restaurantquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ook beetje, wachten op voetbal vanavond
Konnichiwaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar een Japans restaurant
Lekkerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar een Japans restaurant
Nee haha AZ-Ajaxquote:
Gezelligquote:
In de ochtend?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:45 schreef Pastapipos het volgende:
Vanavond wokken, morgen om half 9 weer achter de bar/in de keuken.
Yupquote:
Nee ben wel benieuwd naar Bojan eigenlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ajaxga dortmund kijken joh
[..]
Cunt!
Echt ventje, als je nu voor me zou staan flikkerde ik je de gracht inquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ajaxga dortmund kijken joh
[..]
Cunt!
Bojanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ben wel benieuwd naar Bojan eigenlijk
Ventjequote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt ventje, als je nu voor me zou staan flikkerde in je de gracht in
Totoquote:
Fok-itquote:
Oke, even kijken hoe ik zonder kabel die foto's krijg. Momentje. Zie je in het volgende topicquote:
Tofquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, even kijken hoe ik zonder kabel die foto's krijg. Momentje. Zie je in het volgende topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |