Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
yep, KNMI had gelijk: zware hoosbui
Ach, het is nu toch even herfst...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben sinds vanmorgen snotverkouden. Loopneus en traanogen... fijn
Nee, wij hebben onze eigen vat Benriach 1976 gekocht en we hadden 1e keus van de resterende 4 vaten. Heb ze dus alle 4 mogen proeven/keuren. Van der Boog heeft m.i. het minste vat van de 4.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He MM, ga jij die 1976 Benriach botteling van Van der Boog nog kopen/ heb je die gekocht?
Storm Chasers!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
Zien jullie die bui die over Nederland trekt? Wij rijden er nu dwars doorheen
Teveel verkouden mensen om je heen gehad in het vliegtuig zeker?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben sinds vanmorgen snotverkouden. Loopneus en traanogen... fijn
Met het weer van de afgelopen dagen kan je niet genoeg airco hebben.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zou zomaar kunnen, of ergens iets teveel airco
Morgen bara, roti en moksi meti eten bij Kwakoe in de Bijlmer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:33 schreef MaJo het volgende:
Morgen ook een barbecue, de voorspellingen zien er niet best uit
Tsja, dat is het risico van zo'n open lucht festijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Er is een groep hier die dus echt hun spullen aan het pakken zijn en naar huis gaan. Tent weg, spullen (computers, monitoren, alles) zeiknat. Einde vakantie
Dat is een risico inderdaadquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, dat is het risico van zo'n open lucht festijn.
Niet leuk, maar wel mogelijk. Kan dat wel verzekerd worden?
De zon schijnt hier al weer...
vraag me af of een verzekering een computer in een tent dektquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is een risico inderdaadgeloof dat het wel verzekerd kan worden trouwens, maar dat wil je ook niet nodig hebben.
niks te vieren, niet echt iemand om het mee te vieren...quote:
Ik heb wel een handjevol 'vrienden' hier ja, maar niemand met wie ik čcht iets hebquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie je anders zelden alleen op foto's. Vriendjes/vriendinnetjes zat toch daar?
Ik vier mijn verjaardag ook nooit, mis er niks aan. Vrienden zat, maar die zijn slechts 364 dagen per jaar welkom.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb wel een handjevol 'vrienden' hier ja, maar niemand met wie ik čcht iets heb
ik hoop hetquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag ook nooit, mis er niks aan. Vrienden zat, maar die xijn slechts 364 dagen per jaar welkom.
Maarre, het wordt dus tijd voor wat vastigheid voor je? Gaat je vast wel lukken...
noodweer?quote:
Whehehe, die had ik erg diep verdrongen zitten.quote:
Dee Dee en Suzanne was ik niet vergeten.quote:
Dan is er nog een derde.quote:
We kregen hier in Bremen een klein staartje mee, was leukquote:
Laura Fygi, die in de clip de leadzangers is.quote:
Lekker.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zit nu ook aan een Whisky, Bowmore 18
Allerergste? Jij kijkt toch haast alleen maar films daar.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:10 schreef Etcetera het volgende:
Weer regen en onweer natuurlijk. Bagger. Het allerergste is dat ik al de hele fucking dag zonder netwerk zit, omdat het brak en bagger is. Maar dat wordt opgelost gelukkig.
waarschijnlijk door de hoosbui is er zoveel water door je riool gespoeld dat er een sifon leeggezogen is, waardoor er rioollucht door je wastafel oid je badkamer in kan/konquote:Op zondag 28 juli 2013 01:55 schreef wyccie het volgende:
En ik weet niet wat er hier precies kapot is gegaan, maar toen ik mijn tanden ging poetsen was er een vieze putlucht in de badkamer.
ben net wezen wandelen/ rennen, door de hoge luchtvochtigheid wordt het lekker zwetenquote:Op zondag 28 juli 2013 10:12 schreef B.ertha het volgende:
Hier is het heerlijk. 20 graden dus heerlijk geslapen en het wordt max 24 dus kan ik ook nog gaan fietsen
Net als gisteren? Gadver.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:12 schreef B.ertha het volgende:
Gisteren met Soemp was erg gezellig! Bedankt
Ik wel. Verkeerde post gequotequote:
Ah, dan snap ik hem wel.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wel. Verkeerde post gequote
Moest die van JoJo zijn over benauwd weer
Das minderquote:Op zondag 28 juli 2013 11:30 schreef MadMaster het volgende:
Vakantieplannen aan het herzien, Canada gaat helaas niet door...
Lastig, omdat veel al vol zit en we eigenlijk niet weten wat we willen...
quote:Op zondag 28 juli 2013 11:30 schreef MadMaster het volgende:
Vakantieplannen aan het herzien, Canada gaat helaas niet door...
Lastig, omdat veel al vol zit en we eigenlijk niet weten wat we willen...
Wegens het ontslag van mw. MM en haar verplichtingen daaromtrent op het moment dat we naar Canada zouden gaan. We hebben die trip daarom geannuleerd.quote:
Zeker, heb hier een keer gezeten, is van Nederlanders.quote:
Oh natuurlijk, dat was me even helemaal ontschoten.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wegens het ontslag van mw. MM en haar verplichtingen daaromtrent op het moment dat we naar Canada zouden gaan. We hebben die trip daarom geannuleerd.
Hopelijk kunnen we volgend jaar alsnog die kant op....
niet verkeerdquote:Op zondag 28 juli 2013 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, heb hier een keer gezeten, is van Nederlanders.
Top of the world...
http://www.hamiltonlodge.ch
Nice!quote:Op zondag 28 juli 2013 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, heb hier een keer gezeten, is van Nederlanders.
Top of the world...
http://www.hamiltonlodge.ch
Nu alleen 3 keer zo duur als toen wij er waren, 2004 of 2005.quote:
Ik kan het aanraden...quote:Op zondag 28 juli 2013 11:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nice!
Dat 5-daagse yoga-retreat lijkt me momenteel wel wat.
Komt dat niet gewoon uit het riool? Bij ons stonk de badkamer altijd als we een paar dagen de douche niet hadden gebruikt.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:55 schreef wyccie het volgende:
Woehoe.
De storm is nu voorbij, maar dit was pas echt noodweer. Vanmiddag was slechts een hoosbui en wat gedonder.
Maar daarnet dus enorme bliksemschichten en windvlagen.
Buiten reden een paar auto's heel voorzichtig. Ik zag wat takjes over de weg waaien, en als ik buiten had gestaan was ik ook tegen een boom of auto gewaaid. Tevens een paar ambulances gehoord.
En ik weet niet wat er hier precies kapot is gegaan, maar toen ik mijn tanden ging poetsen was er een vieze putlucht in de badkamer.
Steek het maar op de badkamer!quote:Op zondag 28 juli 2013 16:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Komt dat niet gewoon uit het riool? Bij ons stonk de badkamer altijd als we een paar dagen de douche niet hadden gebruikt.
quote:
Jouw vrouw is veel te lief, ze wilde niet meewerken aan mijn evil plannetje om jou de stuipen op het lijf te jagen!quote:
Lekkah!quote:Op zondag 28 juli 2013 17:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Knoflookgarnalen voor het avondeten gemaakt
Ben ik nu de enige die denkt dat dit de omgekeerde wereld is? Neem geen huisdier als je het niet kan betalen.quote:‘Subsidie voor huisdieren minima’
den haag -
De gemeente Den Haag moet in samenwerking met dierenartsen een noodfonds opzetten om minima te helpen die geen geld hebben om hun huisdier goed te verzorgen.
Daarvoor pleit de lokale afdeling van de Partij voor de Dieren, zo meldt Omroep West. De partij maakt zich zorgen omdat steeds meer eigenaren hun huisdier uit geldgebrek niet of te laat naar een dierenarts brengen. Veel dieren verkeren daardoor in slechte conditie.
De Partij voor de Dieren vindt dat Den Haag een voorbeeld kan nemen aan Amsterdam, waar onlangs minima hun kat gratis konden laten chippen.
quote:Op zondag 28 juli 2013 17:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jouw vrouw is veel te lief, ze wilde niet meewerken aan mijn evil plannetje om jou de stuipen op het lijf te jagen!
Ja maarja, dat doen ze toch wel...quote:Op zondag 28 juli 2013 17:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die denkt dat dit de omgekeerde wereld is? Neem geen huisdier als je het niet kan betalen.
of zeggen dat ze een hond hebben, nog goedkoperquote:Op zondag 28 juli 2013 17:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maarja, dat doen ze toch wel...
Nu is het wachten op tokkies die een hond nemen voor de bijslag en die dan opzuipen
Ik had sinds gistermiddag ofzo geen netwerk meerquote:
Ohnee, dom voorbeeld; voor een hond betaal je belasting toch?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
of zeggen dat ze een hond hebben, nog goedkoper
neequote:
Hans Teeuwen was Zomergast vanavond geloof ik.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb voor het eerst in tijden een avond tv gekeken. Voorlopige conclusie: er weer eens weinig aan
Nee, Etcie (haar ex, weet je nog) en ik denken daar ook zo over.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben ik nu de enige die denkt dat dit de omgekeerde wereld is? Neem geen huisdier als je het niet kan betalen.
Stel nu dat je een huisdier hebt...of huisdieren...en je wórdt één van die minima?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
quote:
Hondenbelasting, daar zeg je me wat. Volgens mij betalen we dat nog steeds.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohnee, dom voorbeeld; voor een hond betaal je belasting toch?
Echte tokkies hebben een kat
Ik dacht dat je mongologen zeiquote:
Wat zou meneer Freud daarover zeggen?quote:Op maandag 29 juli 2013 06:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mongologen zei![]()
Doen we een keer een videoconference vanuit verschillende cafésquote:Op maandag 29 juli 2013 05:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je hebt het verdiend Lub![]()
![]()
Ugh ik wou dat ik koffie kon gaan drinken met de SC dames en ze alles over mijn turbulente social life kon vertellen.
Zit sinds vrijdag compleet niet lekker in mijn vel. En vandaag werkenquote:
I'm inquote:Op maandag 29 juli 2013 07:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doen we een keer een videoconference vanuit verschillende cafés
Jij (en B. ) hebben idd wel een punt. Maar wat LB ook zegt, het zou dan vast weer een regeling worden die makkelijk misbruikt kan worden, door aanvrager of dierenarts.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stel nu dat je een huisdier hebt...of huisdieren...en je wórdt één van die minima?
Moet je dan gelijk al je dieren eruit gooien?
ja hoor, welkom.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:48 schreef 88Koentje88 het volgende:
Goedenavond heren en dames,
Nog plek voor een stamgast?
lekker hoor, leuke stad!quote:
je dacht nog, barst maarquote:Op maandag 29 juli 2013 09:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
lekker hoor, leuke stad!
Ik zit nu te wachten bij carglass, ik had geen zin om m'n voorruit te wassen dus laat er maar ff een nieuwe inzetten
ja en toen ben ik zo naar carglass doorgescheurd.quote:
ja, nu net, maar ik zit hier nog wel even.quote:
Goede koffie?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, nu net, maar ik zit hier nog wel even.
quote:Op maandag 29 juli 2013 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goede koffie?
Of leuke balie medewerkster?
wel goede koffie, maar nog geen leuke vrouw gezien hierquote:Op maandag 29 juli 2013 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goede koffie?
Of leuke balie medewerkster?
Hier was de koffie echt op.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kreeg net een halve hartverzakking, het leek of de koffie op was![]()
Dan doe ik er tenminste nog iemand blij mee ipv de bankdirecteuren :pquote:Op maandag 29 juli 2013 11:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wie wil z'n spaargeld kwijt investeren?
WGR / Zakenpartners gezocht (vastgoed)
Bevallingsverhalen graag in OUDquote:Op maandag 29 juli 2013 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor je het weet is je sterretje een scheur...![]()
Daarvoor weet ik wel een adresje, HMO-tent hier op het veld bevat wel wat heren die daar vast aan mee willen werkenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor je het weet is je sterretje een scheur...![]()
Pardon?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daarvoor weet ik wel een adresje, HMO-tent hier op het veld bevat wel wat heren die daar vast aan mee willen werken
Ja hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pardon?
Zijn die wel al uit de tent gekomen?
Ik heb nog wel een perskaart...quote:Op maandag 29 juli 2013 13:24 schreef Etcetera het volgende:
Je komt niet zomaar het terrein op, maar je kunt een dagkaart kopen bijvoorbeeld. Of als je een invite kunt regelen, kun je gratis een dag naar binnen (en ik heb er geen, want ik ben geen crew)
Ze hebbe ook wel eens gehad dat er nieuwsgierige ouders waren ofzo, dan mochten ze even het veld op en liep er iemand van het toezichtteam mee.
Of je moet regelen dat je als pers naar binnen komt, kun je ook onder begeleiding het terrein over
Ja, dat vinden wij zelf uiteraard ook heel erg jammer.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:26 schreef Soempie het volgende:
MM, wat jammer dat jullie de vakantie hebben moeten annuleren.Geen uitzicht nog op een nieuwe baan?
een dagkaart is je beste optie vermoed ikquote:Op maandag 29 juli 2013 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een perskaart...
Ben gewoon een beetje nieuwsgierig.
Ik ken muziekfestivals, whiskyfestivals e.d. die ook allemaal met tenten van doen hebben, maar met die apparatuur er in vind ik wel apart.
Vrees niet, ik kom niet onverwachts binnenvallen...quote:Op maandag 29 juli 2013 14:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een dagkaart is je beste optie vermoed ikmaar een beetje de filmpjes/verslagen van andere media en cz zelf bijhouden krijg je ook wel een idee hoe het is
Legertent, blond, geen bril meer, Tiroler jurkje aanquote:Op maandag 29 juli 2013 14:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben benieuwd of je me dan zou kunnen vinden
daar zijn er meer vanquote:
daar lopen er ook meer van rondquote:, blond,
zegt ook niet heel veelquote:geen bril meer,
nietusquote:Tiroler jurkje aan
Geen ideequote:en je stem is ook herkenbaar.
Zolang je maar iets van geluid maakt, dan moet dat toch wel lukken?
Ik kreeg er vrijdag een van Samantha en Angela. Zij waren op zoek naar een 'vermakelijke' avond en wilden wel afspreken achter het station hier in de stad, indien gewenst met hulpmiddelen. Ze verzekerden mij dat het met de kosten wel goed kwam. Tóch heb ik niet gereageerd, gek he?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik krijg net een sms van de claims department, ik heb een miljoen pond gewonnen in de gratis loterij!![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kreeg er vrijdag een van Samantha en Angela. Zij waren op zoek naar een 'vermakelijke' avond en wilden wel afspreken achter het station hier in de stad, indien gewenst met hulpmiddelen. Ze verzekerden mij dat het met de kosten wel goed kwam. Tóch heb ik niet gereageerd, gek he?
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kom ook net thuis van mijn eerste Zwarte Cross. Het is werkelijk uitstekend bevallen en ik kijk al uit naar de editie van volgend jaar
Plork & de Aannemers, BZB, Normaal (van zeer grote afstand, ik stond in de Krattedraal), Bloodhound Gang, Fragment, Backcorner Boogie Band, Jaya the Cat, paar minuutjes van Sabaton, Black Sun Empire, de Staat van Verwarring en nog wat andere dingetjes, het een wat langer dan het ander. Ook nog even rondgehangen in de Discotent en bij de Tiroler hutquote:
ik ga ze maar een even beloeren op joetjoepquote:
Ze doen voornamelijk covers (zij speelden een van de drie covers van Thunderstruck die ik op de zaterdag heb gehoord) en medleys. Eigen nummers hebben ze niet zo gek veelquote:Op maandag 29 juli 2013 17:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik ga ze maar een even beloeren op joetjoep
wat is hun grootste hit?
Daarvoor ga ik de Memphis Maniacs dan bekijken:quote:Op maandag 29 juli 2013 17:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze doen voornamelijk covers (zij speelden een van de drie covers van Thunderstruck die ik op de zaterdag heb gehoord) en medleys. Eigen nummers hebben ze niet zo gek veel
Deze gok ik.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat is hun grootste hit?
Die waren er op donderdagavond, maar toen was ik er nog nietquote:Op maandag 29 juli 2013 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarvoor ga ik de Memphis Maniacs dan bekijken:
Het enige leuke aan die clip vind ik Linde.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:42 schreef Cobra4 het volgende:
Op maandag 29 juli 2013 17:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat is hun grootste hit?
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het enige leuke aan die clip vind ik Linde.
Goede ontwikkeling! Volgend jaar ga ik dan ook maar weer eens.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Weer thuis na een dagje biggie pokoe bij het Kwaku Festival.
Dat de organisatie in betere handen is sinds dit jaar, is duidelijk te merken.
Geen chaos meer en gratis toiletten...
Vergeet niet naar Konnopke's te gaan.quote:
Nee joh. In de rij gaan staan om de curryworst te kunnen eten.quote:
Ik houd je op de hoogte...quote:Op maandag 29 juli 2013 19:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goede ontwikkeling! Volgend jaar ga ik dan ook maar weer eens.
Die perskaart heb ik ooit gekregen voor mijn verjaardag. B)quote:Op maandag 29 juli 2013 18:58 schreef MaJo het volgende:
Zo weer helemaal bijgelezen.
Wat balen dat Canada niet doorgaat MM! Maar Zwitserland is ook tof inderdaadenne, wat moet jij met een perskaart?
Yum, klinkt goed!quote:Op maandag 29 juli 2013 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
Hier staat de BBQ aan.
Nu liggen er aardappeltjes op en champignons gevuld met sherry, geitenkaas, peper en rookzout
We zijn gewoon de stad in gewandeld en naar het Speelklok museum geweest (creepy aapjes die met bekkens slaan, enzoquote:Op maandag 29 juli 2013 18:58 schreef MaJo het volgende:
B en soemp, wat hebben jullie in Utrecht gedaan? Ik voel me stiekem een beetje buitengesloten
Oeh, die champignons klinken lekker.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
Hier staat de BBQ aan.
Nu liggen er aardappeltjes op en champignons gevuld met sherry, geitenkaas, peper en rookzout
Wel apart, een perskaart word afgegeven voor een jaar (bedenk nu dat ik er voor dit jaar geen hebquote:Op maandag 29 juli 2013 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die perskaart heb ik ooit gekregen voor mijn verjaardag. B)
Mijn foto en diverse stempels staan er mooi op en hij heeft in het verleden goed dienst gedaan bij concerten, voetbal e.d.
De foto lijkt inmiddels wat minder op mij, dus of ik 'm nog kan gebruiken betwijfel ik.
Maar, nu we niet naar Canada gaan, kan ik die Peter Gabriel kaarten voor weinig weer terug kopen?
Dat snap ik wel, ben ook niet erg beledigd hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 19:48 schreef Soempie het volgende:
MM, wel verstandig inderdaad. En dan hopelijk volgend jaar!
[..]
We zijn gewoon de stad in gewandeld en naar het Speelklok museum geweest (creepy aapjes die met bekkens slaan, enzo). En verder bijgekletst, geroddeld, gewinkeld, geluncht, wat gedronken op een terrasje, enz. Leuke stad!
En B. en ik hebben elkaar wel vaker gezien natuurlijk (bij elkaar thuis bijvoorbeeld en in Nijmegen) en zijn ondertussen gewoon vriendinnen.Je hoeft je dus niet buitengesloten te voelen hoor. Als het een SC meeting was geweest hadden we je echt wel gevraagd!
![]()
Foto's gezien van jullie kluswerk! Mooi geworden!En op het balkon zat er nog een schroef in de stenen achter het bankje?
Daar mogen mensen die jullie niet zo leuk vinden plaatsnemen?
Ziet er goed uitquote:Op maandag 29 juli 2013 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Skihut is geboekt, een mooi appartement met balkon net buiten Brixen, Oostenrijk.
Dit lijkt me dan wel wat: http://www.skiwelt.at/nl/boven-op-de-berg-ontbijten.html
[ afbeelding ]
Woosh!
Marrakech.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Wij zijn ons nu aan het oriėnteren voor de herfstvakantie. We wilden eigenlijk naar Toscane maar de deal die ik op het oog had zit nu vol. Ik ga nu ook kijken naar Portugal, Spanje en Marokko, waar ik de beste deal kan vinden. In ieder geval naar de zon
Marrakech wil ik nog wel naar terug jaquote:Op maandag 29 juli 2013 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Marrakech.elke avond heerlijk eten in de open lucht op het centrale plein.
Ik had een fly-drive voor Toscane op het oog inclusief hotel voor 8 dagen dat was 450 euro. Bij Kras veel fly-drives voor rond de 500 euro, inclusief allesquote:Op maandag 29 juli 2013 21:28 schreef MadMaster het volgende:
MaJo, de kaarten mag je uiteraard behouden.
Helaas pindakaas voor ons...
Toscane, Spanje en Portugal hebben we ook nog op het oog gehad, maar dat is me te ver rijden.
En vliegen en dan weer een auto huren had ik geen zin in.
Marokko is me sowieso te ver, in alle opzichten...
Oh, da's minder.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Marrakech wil ik nog wel naar terug jaToen wij er waren overleed de koning en was het hele plein dus leeg
Da's niet gek, maar zijn dat rondreizen?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had een fly-drive voor Toscane op het oog inclusief hotel voor 8 dagen dat was 450 euro. Bij Kras veel fly-drives voor rond de 500 euro, inclusief alles
Ik ben zelf 3x in Marokko geweest dus heb gelukkig genoeg Marokkaans eten gehadquote:Op maandag 29 juli 2013 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, da's minder.
Wat heb ik genoten van al dat eten daar.![]()
![]()
De stad is ook wel mooi trouwens.
Het zijn inderdaad rondreizen. Het mooie van de Toscanereis was dat het verdeeld was over 2 hotels en dat vond ik wel best. Bij de andere reizen zit je steeds maar 1 of 2 dagen op dezelfde plek en daar heb ik ook niet zo'n zin inquote:Op maandag 29 juli 2013 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's niet gek, maar zijn dat rondreizen?
Dat wilde ik ook niet, omdat we dat bijna altijd al doen.
Omdat we nu maar ruim een week op pad gaan, wil ik ook eens echt niks hoeven als ik op bestemming ben. Hoewel ik nu al weet dat ik wat andere plekken in Oostenrijk en Zuid Duitsland wil bezoeken en dus wel moet rijden. Maar ik hoef niet te verkassen...
Ik moet bekennen dat ik tijdens mijn eerste bezoek vrij weinig van de stad heb gezien. Rechtstreeks van de vliegbasis naar het eten.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben zelf 3x in Marokko geweest dus heb gelukkig genoeg Marokkaans eten gehadEn Marrakech was nog steeds prachtig
Ook wel weer bijzonder om er juist op dat moment geweest te zijn
2 Hotels is nog te doen, de reizen die ik had gezien was bijna elke dag verkassen...quote:Op maandag 29 juli 2013 21:38 schreef MaJo het volgende:
Het zijn inderdaad rondreizen. Het mooie van de Toscanereis was dat het verdeeld was over 2 hotels en dat vond ik wel best. Bij de andere reizen zit je steeds maar 1 of 2 dagen op dezelfde plek en daar heb ik ook niet zo'n zin in
Yupquote:Op maandag 29 juli 2013 22:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
2 tickets en 7 dagen auto voor 400 dus?
Klinkt goed.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:00 schreef MaJo het volgende:
Oeh nu een fly-drive naar Schotland gevonden voor 200 euro, alleen wel exclusief hotel. Maar voor 8 dagen wel een goeie deal toch?
Voor 163,03 ¤ heb je een Peugot 207 voor een week.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:00 schreef MaJo het volgende:
Oeh nu een fly-drive naar Schotland gevonden voor 200 euro, alleen wel exclusief hotel. Maar voor 8 dagen wel een goeie deal toch?
Gaat een leuke reis worden dan.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor 163,03 ¤ heb je een Peugot 207 voor een week.
Dat met de tickets van Jojo kan het dus goedkoper...
Ik ga trouwens ook mee dan...
Ah ok, dan is los boeken ook een optiequote:Op maandag 29 juli 2013 22:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
alleen als die prijs inclusief afkoop eigen risico is is het goedkoop, anders zou wat zoeken voor een losse auto en ticket je wel wat goedkopers op kunnen leveren. Alhoewel ik hier maar 1 bestuurder geselecteerd heb en dat per dag ook nog aardig extra kost
Hehe wordt gezellig met z'n vierenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor 163,03 ¤ heb je een Peugot 207 voor een week.
Dat met de tickets van Jojo kan het dus goedkoper...
Ik ga trouwens ook mee dan...
Zeker.quote:
Dus het gaat een weekje op een camping in Rhenen worden?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:35 schreef MaJo het volgende:
Nu weer mijn oog op Portugal, fly-drive incl. hotels voor 500 euro pp. 2 nachten Porto, 1 nacht Coimbra, 2 nachten Fatima en 2 nachten Lissabon. Wat is dit lastig, ik vind alles leuk
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus het gaat een weekje op een camping in Rhenen worden?
4 personen?quote:
quote:Schotland Schotland,
denk niet dat t ver is,
rijd je auto maar aan boord
van de North Sea Ferries.
Ferry Gooooood!
4 was toch genoeg?quote:
Jullie zeiden niet dat jullie meewilden naar Portugal, anders had ik het gedaanquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jullie zeiden niet dat jullie meewilden naar Portugal, anders had ik het gedaan
Had je duidelijker moeten zijnquote:
Ja.quote:
quote:
Welk boek?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]En daarna ga ik mijn boek uitlezen en tukken
Everything is Illuminated van Johnathan Safran Foer, een aanrader! Speelt zich af in Oekraine wat voor mij extra leuk is omdat ik er net geweest benquote:
Dan zou "in europa" ook wel een aanrader zijn?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Everything is Illuminated van Johnathan Safran Foer, een aanrader! Speelt zich af in Oekraine wat voor mij extra leuk is omdat ik er net geweest ben
Dat lijkt me welquote:Op maandag 29 juli 2013 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zou "in europa" ook wel een aanrader zijn?
krijg nou wat, red is aan het slaapwandelen/slaapfokken.quote:
Nee hoor, Indiana Jones gekeken en dat duurde wat langquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
krijg nou wat, red is aan het slaapwandelen/slaapfokken.
Waarschijnlijk ben je dan niets vergeten...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zit te bedenken wat ik nog vergeten ben in te pakken en hoe ik in godsnaam al die troep in de auto moet zien te krijgen
Als je geld en paspoort bij je hebt kan je eventuele belangrijke vergeten spullen onderweg nog wel halen. Tandenborstels en handdoeken hebben ze in het buitenland immers ook welquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zit te bedenken wat ik nog vergeten ben in te pakken en hoe ik in godsnaam al die troep in de auto moet zien te krijgen
nee, iemand is het alvast aan het opstapelen in een hoek van de kamer en die hoek oogt wat groter dan de beschikbare ruimte in de autoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je dan niets vergeten...
Maar nu al aan het inpakken voor morgen? Da's in ieder bijtijds...
Bon voyage alvast!
ja, ik heb ook al gezegd dat er in Frankrijk hoogstwaarschijnlijk ook wel supermarkten zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je geld en paspoort bij je hebt kan je eventuele belangrijke vergeten spullen onderweg nog wel halen. Tandenborstels en handdoeken hebben ze in het buitenland immers ook wel
Als het in de afgelopen paar weken niet is veranderd kan ik dat inderdaad bevestigenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, ik heb ook al gezegd dat er in Frankrijk hoogstwaarschijnlijk ook wel supermarkten zijn
O, dat werk, de supermarkten zijn er m.i. zelfs completer dan hier...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, ik heb ook al gezegd dat er in Frankrijk hoogstwaarschijnlijk ook wel supermarkten zijn
en je hebt geen kinderen....?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee, iemand is het alvast aan het opstapelen in een hoek van de kamer en die hoek oogt wat groter dan de beschikbare ruimte in de auto
en ook daar kan ik prima weken zo niet maanden zonder, denk niet dat er iets is dat mee zou nemen als ik 3 maanden weg zou gaan omdat ik het alleen in NL kan krijgen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, dat werk, de supermarkten zijn er m.i. zelfs completer dan hier...
Meer dan een blok oude kaas en dropjes neem ik uit Nederland nooit mee, simpelweg omdat ze dat in het buitenland niet/nauwelijks hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |