SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Ik ben geen bodybuilder, ga dat ook nooit worden, maar ga het hier toch maar even vragen.
Als ik mijn armen wat meer wil trainen, hoe kan ik dit het beste aanpakken? Heb wel spieren maar zou dit wat meer willen ontwikkelen. Heb gewichten maar klooi nu eigenlijk maar wat aan.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
If strength is the objective – and it should be for everybody – understanding the difference between training and exercising is fundamental to being an effective athlete and an effective coach.![]()
curlen, veel curlenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben geen bodybuilder, ga dat ook nooit worden, maar ga het hier toch maar even vragen.
Als ik mijn armen wat meer wil trainen, hoe kan ik dit het beste aanpakken? Heb wel spieren maar zou dit wat meer willen ontwikkelen. Heb gewichten maar klooi nu eigenlijk maar wat aan.![]()
Chin ups, pull ups. Train je gelijk wat meer dan alleen je armen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Als ik mijn armen wat meer wil trainen, hoe kan ik dit het beste aanpakken? Heb wel spieren maar zou dit wat meer willen ontwikkelen. Heb gewichten maar klooi nu eigenlijk maar wat aan.![]()
Ik raad je aan meer dan dat te gaan trainen, gewoon full body dus.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Als ik mijn armen wat meer wil trainen, hoe kan ik dit het beste aanpakken? Heb wel spieren maar zou dit wat meer willen ontwikkelen. Heb gewichten maar klooi nu eigenlijk maar wat aan.
Als je dat doet, zullen je armen ook meer gaan groeien.
Alleen wat curls doen heeft weinig effect.![]()
Verder weinig dun of slap hoor, ook armen zijn niet niets maar zou daar gewoon een accent op leggen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:18 schreef DKaprillia het volgende:
[..]
Ik raad je aan meer dan dat te gaan trainen, gewoon full body dus.
Als je dat doet, zullen je armen ook meer gaan groeien.
Alleen wat curls doen heeft weinig effect.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Alleen maar meer reden om te gaan trainen lijkt me. Kan je je shirt ook zonder schaamte uittrekken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Verder weinig dun of slap hoor, ook armen zijn niet niets maar zou daar gewoon een accent op leggen.![]()
![]()
Ow eh, ik heb uitgevonden dat je het ook kan overdrijven met grippers. Ik krijg nog net een 100 dicht vandaag...![]()
![]()
Ja oke, maar zal toch gewoon voor fullbody gaan en als je dat doet kan je ook de focus op je armen leggen als je dat perse zou willen. Hoeft helemaal niet lang te duren hoor zo'n trainingsessie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Verder weinig dun of slap hoor, ook armen zijn niet niets maar zou daar gewoon een accent op leggen.![]()
Triceps geven je armen meeste vorm. Gewoon lekker dippen en zulks.quote:You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Focus maar op achterkant van je armen als het je slechts om je armen gaat. Dips, Triceps Pushdown, french press etc... Daarnaast kan beetje curlen geen kwaad voor voorkant.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Verder weinig dun of slap hoor, ook armen zijn niet niets maar zou daar gewoon een accent op leggen.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
http://cen.acs.org/articl(...)-Aching-Muscles.htmlquote:Before taking a long bike ride on a hot summer day, have some watermelon: The juicy fruit may ward off muscle pains. Researchers report that people who drank watermelon juice before exercising felt less sore the next day than those who drank a pink placebo beverage......![]()
Daar is het ook normaal om 14-18 weken te kuren met middelen zoals tren en deca. Lijkt me echt niet fijn herstellenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven, zoals ze in het buitenland doen. Sommige nakuurs zijn schadelijker dan de kuur zelf.![]()
Beach boys...Once in awhile they visit us us.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Trouwens, ik doe french press altijd met een barbell, maar sommige zeggen dat je het beter met een e-z bar kunt doen, klopt dat?Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
Eeuwenoude discussie. Doe het hoe jij het fijn vindt. Het maakt namelijk niks uit voor de spiergroep die je traint.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:51 schreef Susteren het volgende:
Trouwens, ik doe french press altijd met een barbell, maar sommige zeggen dat je het beter met een e-z bar kunt doen, klopt dat?![]()
Da's min of meer dezelfde discussie als over biceps curls, zie het vorige topic.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:51 schreef Susteren het volgende:
Trouwens, ik doe french press altijd met een barbell, maar sommige zeggen dat je het beter met een e-z bar kunt doen, klopt dat?![]()
Ik doe ze ook gewoon met een normale barbell, gaat bij mij prima zonder pijn in de polsen.
Probeer het anders gewoon eens met een EZ bar en kijk wat je prettiger vindt.![]()
Okey! Ik vind een normale barbell makkelijker dan de e-z bar, vooral met curlen, french press maakt het me niet echt uitquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eeuwenoude discussie. Doe het hoe jij het fijn vindt. Het maakt namelijk niks uit voor de spiergroep die je traint.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
Voor mensen die pijn in hun polsen hebben met curlen: probeer de je handen in dezelfde lijn te houden met je onderarmen en niet naar je toe te buigen tijdens de rep. Vaak verandert een straight bar cul in een halve wrist curl, en dit is vaak de oorzaak van pijn.![]()
Of gewoon een ez bar met wrist wraps gebruiken. Gebruik tegenwoordig ook voor cable curl en preacher curl dat ez bar opzetstuk en nergens meer last van. Vind straight bar alleen fijn voor schoudersquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:15 schreef Bendoe het volgende:
nsen die pijn in hun polsen hebben met curlen: probeer de je handen in dezelfde lijn te houden met je onderarmen en niet naar je toe te buigen tijdens de rep. Vaak verandert een straight bar cul in een halve wrist curl, en dit is vaak d![]()
hoeveel kcal bulk je dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben nu week aan het bulken en als ik mijn maaltijden niet goed verspreid met ik constant misselijk
Ik eet gewoon 2 grote maaltijden vaak binnen 5 uur van elkaar en nog een kleine maaltijd 's middags. In het begin beetje wennen maar op een gegeven moment is het enige wat irritant is dat je zoveel geld aan eten kwijt bent en je zo gigantisch veel moet eten
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Forum Opties Forumhop: Hop naar: