Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar YUR als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
SPOILER: Why we run
Lekker bezig iedereen die vandaag al weer gelopen heeft.
Ik dacht eraan om misschien vanochtend nog rondje te doen, maar was al zo benauwd dat ik toch maar uitstel. Het is hier in het oosten nog gewoon droog, zal rond 1 uur gaan regenen.
In 't verre oosten zou het ook wel mee moeten vallen, als ik buienradar zo zie. Hier komt hel en verdoemenis naartoe. En mijn trein rijdt er strakjes precies onderdoor, dat vind ik niet zo heel erg cool, moet ik zeggen.
Wacht maar. Er valt een bak regen, daarna gaat de zon weer met 30 graden alles verwarmen, waardoor we vanavond nog veel meer vuurwerk krijgen. (waarschijnlijk)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Op zaterdag 27 juli 2013 12:23 schreef ..-._---_-.- het volgende: Als het nog een beetje meer afkoelt kan ik weer zoals een echte nerd betaamt op zolder gaan zitten programmeren
Zoals een echte nerd betaamt heb ik ook gewoon tijdens de hitte zitten programmeren alleen niet op zolder, want die heb ik niet.
Morgen is het, na een leven geen sport, precies een jaar geleden dat ik begon met hardlopen. Juli vorig jaar 5 km, deze maand staat al op 64 km maar is nog niet om.
Nieuwe schoenen verdiend!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.