quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Chill zeg dat zoiets gewoon kan maar gelukkig is die dat nu niet meer.
Eigenlijk zou je daar gewoon uitzendgeld voor moeten vangen dan krijg je ongeveer net zoveel als voor CL spelen.quote:
Shirtjes verkopen daar. Lekker geld verdienen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je daar gewoon uitzendgeld voor moeten vangen dan krijg je ongeveer net zoveel als voor CL spelen.
En Mart, volgens Mart.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, dat is Kanye West al, aldus Kanye West.
Van der Sar probeert nog wat van de samenwerking te maken denk ik. Ze waren ook van plan om naar China te gaan maar dat ging niet door.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je daar gewoon uitzendgeld voor moeten vangen dan krijg je ongeveer net zoveel als voor CL spelen.
Wat Kanye West er van vindt, kan me echt geen ene fuck interesseren. Ook al zou hij met de auto naar Nederland komen om mij te overtuigen van zijn mening.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, dat is Kanye West al, aldus Kanye West.
Jammer dat die oefenwedstrijd aan het einde van het seizoen tegen Milan niet doorging.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van der Sar probeert nog wat van de samenwerking te maken denk ik. Ze waren ook van plan om naar China te gaan maar dat ging niet door.
Fontein heeft dat in 2008 nog even geregeld samen met de deals met Adidas en Aegon, daarna is er met van der Aat niks meer mee gedaan...
Denk jij niet dat al die chinezen aan de buis genageld waren?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Een bereik van 1,2 miljard, zullen er niet zoveel zijn geweest. Miljoenen zei de Telegraaf.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:02 schreef BesottedOrb het volgende:
Wat een gekte, China is voor VVV en Vitesse
Aten ze er hond bij?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denk het niet.
Hier in de studentenflat wonen veel chinezen, en degene die ik heb gesproken keken allemaal naar Ajax - als ze voetbal keken.
Godverdommequote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:05 schreef GGMM het volgende:
En zoals iedereen weet is de studentenflat van Tyron een zeer goede graadmeter om de mening van heel China te meten.
Nou ja, ze komen overal vandaan, dus ja je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:05 schreef GGMM het volgende:
En zoals iedereen weet is de studentenflat van Tyron een zeer goede graadmeter om de mening van heel China te meten.
Wat hoogstwaarschijnlijk ook nog een Japanner was.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:11 schreef Tyron het volgende:
Als ik eerlijk moet zijn heb ik maar 1 chinees gesproken, maar dat ga ik jullie natuurlijk niet vertellen.
Nee het was een chinees, dat kon ik zien aan zijn ogen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat hoogstwaarschijnlijk ook nog een Japanner was.
Hield hij van Pokémon?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee het was een chinees, dat kon ik zien aan zijn ogen.
Je zegt wel erg vaak godverdomme voor iemand die altijd naar de kerk gaat.quote:
Was aardig wat geld ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat die oefenwedstrijd aan het einde van het seizoen tegen Milan niet doorging.
Dat maakt me niets uit, eerlijk gezegd. (Rebels, ja)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je zegt wel erg vaak godverdomme voor iemand die altijd naar de kerk gaat.
Nee...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat maakt me niets uit, eerlijk gezegd. (Rebels, ja)
Traint Lukoki eigenlijk nog mee bij Ajax I?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |