SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Zou ook lekker zijn dat we dat gezwijmel van jou dan niet aan hoeven te horen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:01 schreef Shreyas het volgende:
Morgen de eerste prijs maar pakken, daarna hoop ik dat we direct in de eerste seizoenshelft al het verschil kunnen maken en gewoon in Maart kampioen
Zo zo, geen PSV-gejinx?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:01 schreef Shreyas het volgende:
Morgen de eerste prijs maar pakken, daarna hoop ik dat we direct in de eerste seizoenshelft al het verschil kunnen maken en gewoon in Maart kampioen
Heb liever wat tegenstand en in mei kampioen. Maar dat ben ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:01 schreef Shreyas het volgende:
Dat merkte we ja, toen we die tegenstand kregen werd je opeens voor Barcelona.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb liever wat tegenstand en in mei kampioen. Maar dat ben ik.
Leuk om dit uit jouw mond te horen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb liever wat tegenstand en in mei kampioen. Maar dat ben ik.
Alleen jinxen als het nodig is zeg ik maar, momenteel is er geen reden toe. Maar als Ajax in de winterstop weer 7 punten achter de nummer 1 staat zal ik het inderdaad over een andere boeg gaan gooienquote:
En dat dan ook nog met twee vingers in de neus.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:15 schreef Ludachrist het volgende:
Als iedereen blijft word je met 90 punten kampioen.
Ik ben áltijd vóór Barcelona geweest. Maar hé, je kent me door en door zo te zienquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat merkte we ja, toen we die tegenstand kregen werd je opeens voor Barcelona.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk om dit uit jouw mond te horen.
Bam! Wat een comeback.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben áltijd vóór Barcelona geweest. Maar hé, je kent me door en door zo te zien
Net zo zwak als jouw betoog.quote:
Neuh, als oud-admin moet hij beter weten.quote:
En wat voor adminquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Neuh, als oud-admin moet hij beter weten.
Admin?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Neuh, als oud-admin moet hij beter weten.
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:07 schreef MouzurX het volgende:
Na het terugkijken van ajax Twente: mensen die Siem de jong geen goede/cruciale speler vindenIn de cl gaat hij er gewoon weer 4+ inkoppen.
Chill zeg dat zoiets gewoon kan maar gelukkig is die dat nu niet meer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja een tijdje, met yvonne aan zijn zijde.
Heel China voor Ajaxquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Chill zeg dat zoiets gewoon kan maar gelukkig is die dat nu niet meer.
Al die Chinezen die naar jullie open dag hebben gekeken best bizar
Ja 1,2 miljardquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Al die Chinezen die naar jullie open dag hebben gekeken best bizar
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je daar gewoon uitzendgeld voor moeten vangen dan krijg je ongeveer net zoveel als voor CL spelen.quote:
Shirtjes verkopen daar. Lekker geld verdienen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je daar gewoon uitzendgeld voor moeten vangen dan krijg je ongeveer net zoveel als voor CL spelen.
En Mart, volgens Mart.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, dat is Kanye West al, aldus Kanye West.
Van der Sar probeert nog wat van de samenwerking te maken denk ik. Ze waren ook van plan om naar China te gaan maar dat ging niet door.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je daar gewoon uitzendgeld voor moeten vangen dan krijg je ongeveer net zoveel als voor CL spelen.
Wat Kanye West er van vindt, kan me echt geen ene fuck interesseren. Ook al zou hij met de auto naar Nederland komen om mij te overtuigen van zijn mening.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, dat is Kanye West al, aldus Kanye West.
Jammer dat die oefenwedstrijd aan het einde van het seizoen tegen Milan niet doorging.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van der Sar probeert nog wat van de samenwerking te maken denk ik. Ze waren ook van plan om naar China te gaan maar dat ging niet door.
Fontein heeft dat in 2008 nog even geregeld samen met de deals met Adidas en Aegon, daarna is er met van der Aat niks meer mee gedaan...
Denk jij niet dat al die chinezen aan de buis genageld waren?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Een bereik van 1,2 miljard, zullen er niet zoveel zijn geweest. Miljoenen zei de Telegraaf.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:02 schreef BesottedOrb het volgende:
Wat een gekte, China is voor VVV en Vitesse
Aten ze er hond bij?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denk het niet.
Hier in de studentenflat wonen veel chinezen, en degene die ik heb gesproken keken allemaal naar Ajax - als ze voetbal keken.
Godverdommequote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:05 schreef GGMM het volgende:
En zoals iedereen weet is de studentenflat van Tyron een zeer goede graadmeter om de mening van heel China te meten.
Nou ja, ze komen overal vandaan, dus ja je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:05 schreef GGMM het volgende:
En zoals iedereen weet is de studentenflat van Tyron een zeer goede graadmeter om de mening van heel China te meten.
Wat hoogstwaarschijnlijk ook nog een Japanner was.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:11 schreef Tyron het volgende:
Als ik eerlijk moet zijn heb ik maar 1 chinees gesproken, maar dat ga ik jullie natuurlijk niet vertellen.
Nee het was een chinees, dat kon ik zien aan zijn ogen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat hoogstwaarschijnlijk ook nog een Japanner was.
Hield hij van Pokémon?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee het was een chinees, dat kon ik zien aan zijn ogen.
Je zegt wel erg vaak godverdomme voor iemand die altijd naar de kerk gaat.quote:
Was aardig wat geld ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat die oefenwedstrijd aan het einde van het seizoen tegen Milan niet doorging.
Dat maakt me niets uit, eerlijk gezegd. (Rebels, ja)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je zegt wel erg vaak godverdomme voor iemand die altijd naar de kerk gaat.
Nee...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat maakt me niets uit, eerlijk gezegd. (Rebels, ja)
Traint Lukoki eigenlijk nog mee bij Ajax I?
Zal wel meevallen toch, ze hebben niks te verliezen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 07:53 schreef Devv het volgende:
AZ zal het inmiddels wel dun in de broek doen voor Ajax.
Ik vond destijds 1 miljoen al een prima prijsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 07:47 schreef Nativism het volgende:
Ozbiliz binnen een jaar van 1 naar 10 miljoen. Zijn blessures op verkeerde momenten blijven jammer.
Of van zijn nieuwe club.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vond destijds 1 miljoen al een prima prijs.
Maar goed, grove inschattingsfout van Frank.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Genoeg kansen gehad bij ons hoor. Liet het gewoon niet zien.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet mee eens. Voor wie had je hem dan moeten vervangen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeuren gewoon, leuk voor die jongen, verder niet te moeilijk over doenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Voor wie had je hem dan moeten vervangen?
+1quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeuren gewoon, leuk voor die jongen, verder niet te moeilijk over doen
Dat valt toch wel mee, die jongen heeft zijn kansen gehad maar niet gepakt, blijkbaar toch veel geleerd.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Frank is echt heilig hier he.
Inschattingsfout is misschien iets te specifiek. Ik vind dat je als trainer verantwoordelijk bent als je lang niet alles uit een speler haalt. Dus in dit specifieke geval kan je daar niet echt positief over zijn. Frank is een uitstekende trainer, een van de besten in Europa, maar het beter maken van aanvallend ingestelde spelers vind ik niet zijn sterke kant.
Het ontbrak die jongen gewoon aan zelfovertuiging hier. Blijkbaar heeft hij dat daar wel gevonden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Inschattingsfout is misschien iets te specifiek. Ik vind dat je als trainer verantwoordelijk bent als je lang niet alles uit een speler haalt. Dus in dit specifieke geval kan je daar niet echt positief over zijn. Frank is een uitstekende trainer, een van de besten in Europa, maar het beter maken van aanvallend ingestelde spelers vind ik niet zijn sterke kant.
Nee, daarom is Bergkamp daar ook verantwoordelijk voor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind dat we Frank moeten ontslaan. Hij had Messi en Ronaldo hier heen moeten halen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Iedereen maakt fouten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:30 schreef GGMM het volgende:
Frank heeft ook wat foutjes gemaakt, maar z'n passie en de instelling die hij verlangt van spelers maakt een hoop goed.
En hij leert van zijn fouten. In een nieuwe baan mag je fouten maken. Ik weet nog dat hij in zijn eerste seizoen na elk puntverlies excuses zocht voor de camera.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:30 schreef GGMM het volgende:
Frank heeft ook wat foutjes gemaakt, maar z'n passie en de instelling die hij verlangt van spelers maakt een hoop goed.
Frank heeft nooit excuses gezocht. Ga elders maar verder trollenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:34 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
En hij leert van zijn fouten. In een nieuwe baan mag je fouten maken. Ik weet nog dat hij in zijn eerste seizoen na elk puntverlies excuses zocht voor de camera.
Gras te lang, gras te nat, altijd moeilijke competitie wedstrijden na een Europees duel (waarbij hij zelfs een complot van de knvb insinueerde) te veel 12:30 wedstrijden. Gelukkig is hij daar mee gestopt en laat hij zien een topper te zijn.
Dat kan ik me niet herinneren, maar een topper is het zeker ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:34 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
En hij leert van zijn fouten. In een nieuwe baan mag je fouten maken. Ik weet nog dat hij in zijn eerste seizoen na elk puntverlies excuses zocht voor de camera.
Gras te lang, gras te nat, altijd moeilijke competitie wedstrijden na een Europees duel (waarbij hij zelfs een complot van de knvb insinueerde) te veel 12:30 wedstrijden. Gelukkig is hij daar mee gestopt en laat hij zien een topper te zijn.
Ik trol niet. Ik geef aan dat ik het een toptrainer vindt. Maar die excuses zocht hij wel degelijk in zijn eerste half jaar.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:34 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Frank heeft nooit excuses gezocht. Ga elders maar verder trollen
Ik kan me herinneren dat hij zulke dingen zei maar met de aantekening dat het daar uiteindelijk niet aan heeft gelegen maar aan Ajax zelf.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:38 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik trol niet. Ik geef aan dat ik het een toptrainer vindt. Maar die excuses zocht hij wel degelijk in zijn eerste half jaar.
Het is heel goed dat hij dat heeft afgeleerd.
Eriksen en de Jong zijn toch aardig gegroeid onder de Boer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hij had één goede week toen. Maar bij dat Kuban Krasnodar schoot hij ze wel erg vaak de kruising in.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:54 schreef Catch22- het volgende:
Laten we nu niet doen alsof ozbiliz zo goed was bij ajax.
Hij ging niet voor niets naar zon matige club.
ja. Ebicilio knalde er ook drie in tegen Roda... Every dog has its day. Bij ajax is de druk en aanwas te groot om iedereen twee jaar te laten spelen en dan te kijken of t wat wordtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had één goede week toen. Maar bij dat Kuban Krasnodar schoot hij ze wel erg vaak de kruising in.
Je zag wel dat Ozbiliz talent had, meer als Ebecillio in elk geval. Maar als je te schijterig bent om acties te maken houdt het op hè.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja. Ebicilio knalde er ook drie in tegen Roda... Every dog has its day. Bij ajax is de druk en aanwas te groot om iedereen twee jaar te laten spelen en dan te kijken of t wat wordt
Dank voor de bevestiging.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat hij zulke dingen zei maar met de aantekening dat het daar uiteindelijk niet aan heeft gelegen maar aan Ajax zelf.
Het is deels een bevestiging, want zoals ik al zei hij heeft het nooit als excuus gebruikt.quote:
Ajax moet zich kapot schamen als ze vanavond niet zouden winnen van dit verzwakte AZ.quote:
De bal is rond.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ajax moet zich kapot schamen als ze vanavond niet zouden winnen van dit verzwakte AZ.
De vorige keer tegen AZ zijn we vernederd in eigen huis, althans, die wedstrijd voor de beker.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ajax moet zich kapot schamen als ze vanavond niet zouden winnen van dit verzwakte AZ.
Maar de smaakmakers van toen, Altidore en Maher zijn er nu niet meer. En ik zou het niet echt vernederen noemen, Ajax was de bovenliggende partij maar AZ wist slim te verdedigen en te counteren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
De vorige keer tegen AZ zijn we vernederd in eigen huis, althans, die wedstrijd voor de beker.
Vernederd? Nee. Zij waren gewoon veel effectiever, en we speelde toen ook met een B team dat over de hele wedstrijd wel beter was dan AZ.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
De vorige keer tegen AZ zijn we vernederd in eigen huis, althans, die wedstrijd voor de beker.
Akelig lesje effectiviteit gekregen. M.i. ben je dan in eigen huis vernederd.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vernederd? Nee. Zij waren gewoon veel effectiever, en we speelde toen ook met een B team dat over de hele wedstrijd wel beter was dan AZ.
In mijn ogen word je vernedert wanneer je tegenstander je alle hoeken van het veld laat zien met beter voetbal.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Akelig lesje effectiviteit gekregen. M.i. ben je dan in eigen huis vernederd.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Akelig lesje effectiviteit gekregen. M.i. ben je dan in eigen huis vernederd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |