Aangezien degene met de lapo geen nieuwe opent, doe ik het maar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:40 schreef Individual het volgende:
[..]
PVV- en nazipropaganda vertonen paralellen
Hoewel ik het niet eens ben met de PVV-methode zeg ik dat het falen van de gevestigde politiek de ruimte heeft gegeven voor het populisme van de PVV.
Ik zal nooit op ze stemmen, maar een populistisch geluid schudt de slapende gevestigde orde een beetje wakker.
Zoals veel partijen hebben ze ook goede punten, maar het moet allemaal zo schreeuwerig en extremistisch, waardoor vaak de boodschap verloren gaat.
De immigratie en integratie zijn een potje en moet goed behandeld worden, maar we moeten niet doorschieten door bv de koran te verbieden of hoofddoektaks te heffen..
Ja, dat is wat ik zeg inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:06 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Je praat net geweld goed.
Nou stel het was "Je moeder is een hoer" of "geloof is dom" dan hoef je nog niet iemand een gebroken neus te geven. Elk normaal persoon negeert zo iemand of gooit een opmerking terug. Als je een argument niet kan winnen met woorden, sla je er maar op los.
Ach er zitten wel overeenkomende sentimenten en karaktertrekken in. Maar verder is de PVV gewoon een wanordelijke organisatie van gefrustreerde mensjes. Ik zie geen georganiseerde knokploegen of andere zaken die de samenleving zo kunnen ontwrichten als de nazi's in de jaren 30.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij ziet de parallellen niet? Dat je zo blind kunt zijn..
Nee, nog niet inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zie geen georganiseerde knokploegen
Moet jij niet ergens gaan lopen janken over het rookverbod?quote:
Ja zo'n opmerking is "not done", maar een kap ervoor terugkrijgen is toch stukken erger. Ik gaf alleen een extreem voorbeeld.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:13 schreef deadprez het volgende:
Een normaal persoon gaat sowieso ook niet zomaar van dat soort opmerkingen naar mensen hun hoofd slingeren. Dat is ook debiel, net als vervolgens diegene op zijn bek slaan, maar het gebeurt nu eenmaal, tokkies gedragen zich nu eenmaal als tokkies.
Ik heb liever al een waarschuwing bij rook, anders is alles al afgebrand voordat je weg kon komen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach er zitten wel overeenkomende sentimenten en karaktertrekken in. Maar verder is de PVV gewoon een wanordelijke organisatie van gefrustreerde mensjes. Ik zie geen georganiseerde knokploegen of andere zaken die de samenleving zo kunnen ontwrichten als de nazi's in de jaren 30.
Daarom alleen brand roepen als het echt zo is.
Nee, maar ik herinner me wél iets over knieschijven en tuigdorpen..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach er zitten wel overeenkomende sentimenten en karaktertrekken in. Maar verder is de PVV gewoon een wanordelijke organisatie van gefrustreerde mensjes. Ik zie geen georganiseerde knokploegen of andere zaken die de samenleving zo kunnen ontwrichten als de nazi's in de jaren 30.
Daarom alleen brand roepen als het echt zo is.
Geef het nog een paar jaartjes en ik zie het wel gebeuren dat hier hetzelfde gebeurt als nu in Griekenland met de Gouden Dageraad. Kijk alleen al hoe heel tokkie Nederland reageert op die zaak met die Bulgaar.quote:
Zo hoppa, laat dat voorop staan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:13 schreef deadprez het volgende:
Tokkies gedragen zich nu eenmaal als tokkies.
de vvd roept ook altijd dat het beter gaat als zij aan de macht zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, maar ik herinner me wél iets over knieschijven en tuigdorpen..
De parallellen zijn met de jaren '30, niet met '40-'45.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:22 schreef Specularium het volgende:
Jaja, Wilders is Hitler, bla bla bla.
satan 666 nero relipiansquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:22 schreef Specularium het volgende:
Jaja, Wilders is Hitler, bla bla bla.
Als je daar echt bang voor bent dan zou de politiek hervormd moeten worden naar een 2 partijen stelsel.. alleen pvda en vvd alle andere partijen verboden/afgeschaftquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De parallellen zijn met de jaren '30, niet met '40-'45.
Wat?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:28 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Als je daar echt bang voor bent dan zou de politiek hervormd moeten worden naar een 2 partijen stelsel.. alleen pvda en vvd alle andere partijen verboden/afgeschaft
HUH?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:28 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Als je daar echt bang voor bent dan zou de politiek hervormd moeten worden naar een 2 partijen stelsel.. alleen pvda en vvd alle andere partijen verboden/afgeschaft
Gast, praat niet zo'n poep alsjeblieft.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:34 schreef arjan1212 het volgende:
ja dan is het niet mogelijk om met een partij als de pvv aan de macht te komen, dan heb je alleen 2 partijen die diep geworteld zijn in de democratische waarden en rechtstaat enz
Je kunt lezen toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:34 schreef arjan1212 het volgende:
ja dan is het niet mogelijk om met een partij als de pvv aan de macht te komen, dan heb je alleen 2 partijen die diep geworteld zijn in de democratische waarden en rechtstaat enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |