Met elkaar. Verder hoeren dan.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:15 schreef Mark het volgende:
[..]
2 van de 3 dames is zwanger in de serie. Er wordt dus wel degelijk geneukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Wat isquote:zaait papavers is een Nederlandse film uit 1975. Het was Bert Haanstra's eerste fictiefilm in kleur, gebaseerd op het boek De nagel achter het behang van Anton Koolhaas. De internationale titel is When the Poppies Bloom Again.
De film deed mee in de competitie van het filmfestival van Berlijn, maar won geen prijzen. De film trok circa 280.000 bezoekers in Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
Bekijk het miereneuker. Zonder N. En dat is met opzet. Te triest.quote:
Tja, de vraagsteller is weg, geen idee of die het goed zou keuren.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bekijk het miereneuker. Zonder N. En dat is met opzet. Te triest.
Waarom speel je dan de rechter ? Had niet eens in de gaten wie de vragensteller was.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:46 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Tja, de vraagsteller is weg, geen idee of die het goed zou keuren.
Ik wil jullie alleen maar in de richting van het juiste antwoord brengen zodat we door kunnen.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom speel je dan de rechter ? Had niet eens in de gaten wie de vragensteller was.
Ik kick het topic altijd omhoog als er 7 dagen niet meer is geantwoord.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:50 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Ik wil jullie alleen maar in de richting van het juiste antwoord brengen zodat we door kunnen.
Dat valt te prijzen.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kick het topic altijd omhoog als er 7 dagen niet meer is geantwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |