Geen magnetron voer. Eerder gemaakte lasagnequote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:06 schreef edjuh18 het volgende:
Met een metalen prikkertje in die lasagna prikken tot het midden. en op je lip leggen. als het heet is, is hij goed. Pinnentje niet in je magnetron doen he
Tevens magnetronvoer![]()
Smakelijk![]()
Dan neem ik mijn woorden terug. Alhoewel nog steeds lui.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Geen magnetron voer. Eerder gemaakte lasagne
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn woorden terug. Alhoewel nog steeds lui.
Held!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
waarom warm je het niet in de oven op danquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Is vaak wel lekkerder, wat kaas erop dan krijg je nog een lekker korstje ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:24 schreef Zapata het volgende:
[..]
waarom warm je het niet in de oven op dan
zo een hele lasagneschotel kan ik niet in mn uppie op. Dus dat wordt dan ook later weer opwarmen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:14 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Held!![]()
Volgende keer netjes je bordje leeg eten Dan hoef je het niet meer op te warmen. Gewoon niet te hoge wattage gebruiken en wat langer erin, maakt het een stuk smakelijker
Heb ik inderdaad alsnog gedaan. Dacht misschien sneller in de magnetron want hongerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:24 schreef Zapata het volgende:
[..]
waarom warm je het niet in de oven op dan
Ik koop of een kleiner bakje, of ik doe van te voren al 2 delen maken. Life hack!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zo een hele lasagneschotel kan ik niet in mn uppie op. Dus dat wordt dan ook later weer opwarmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |