quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:47 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat zijn ook wel echte Anne-jurkjes Fannetje!!
[..]
Als jij 'm nu koopt dan neem ik 'm straks wel van je over.
Nou, euh, doe dan die met die kastanjes maar!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]Dan zou je wel een outfit met erafgetornd kraagje krijgen want ik houd echt niet van kraagjes bij baby's
S zelf zal wel niet lukken hé?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Nog meer wensen op uw verlanglijstje, Meisje uut Twente?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:45 schreef DJMomo het volgende:
Mooi he? Heb de romper ook in gewoon wit besteld.mijn eerste buikbeeb aankoopjes. nu wordt het echt écht echt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*zwijmel
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:45 schreef DJMomo het volgende:
Mooi he? Heb de romper ook in gewoon wit besteld.mijn eerste buikbeeb aankoopjes. nu wordt het echt écht echt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*zwijmel
Ik voel een meet aan komenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:52 schreef becky27 het volgende:
mooi he, jij voor je mini, ik voor mijn maxi. Had de site wel leeg willen kopen maar heb me ingehouden. Had nog een tegoed van 10 maar als er mensen zijn die nog niet bij deze website zitten dm maar :p
ja die laatste is kiezeltje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:08 schreef DJMomo het volgende:
is dat kiezeltje? vind ik zo lief voor de meiskes!
U vraagt, wij draaien: WFKOBWquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:03 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft iemand anders een code voor gratis verzenden voor mij? dan krijg jij natuurlijk weer tegoed
dank!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:12 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien: WFKOBW
ooooooooohquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:06 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
En deze maar die kan ik niet meer vinden
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:35 schreef becky27 het volgende:
Jawel gevonden bij jijwel.nl --> 35 euro.
Of dat de pasvorm minder geschikt is, zou voor mijn dochter zo zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Ah, dank! Jammer, de romper waar ik zojuist stapelverliefd op ben geworden hebben ze alleen in 68. Die kleur is perfection
[ afbeelding ]
Dan houd ik mezelf maar voor dat ie in het echt vast te meisjesachtig was geweest. Ofzo.
als je zonder die code naar afrekenen gaat, heb je niet de gratis verzend optie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:43 schreef becky27 het volgende:
Verzenden is al gratis haha. Nou ja, ik moet eerst vent overhalen
je hebt gelijk!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:45 schreef DJMomo het volgende:
[..]
als je zonder die code naar afrekenen gaat, heb je niet de gratis verzend optie.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:06 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
En deze maar die kan ik niet meer vinden
Daar heb ik ook naar zitten kijken... dat rood staat m'n oudste ook fantastisch. Maar helaas boven budget. Als het in de sale komt... hebben!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:41 schreef Fannetje het volgende:
Anne zit heel goed in 98. Denk in de herfst ook nog wel. Gelukkig had ik nog niet groot ingeslagen in 104
Ik vind deze desigual jurkjes zo mooi...maar oh zo veel te duur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij weet dat er in 040 in het straatje bij de Bijenkorf (onder viaduct door, richting parkeergarage) een winkeltje zit dat oa de collectie van Imps & Elfs opkoopt en weer verkoopt? Met korting....Wie weet. In grotere maten hebben ze niet zoveel, maar in kleinere maten wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Ah, dank! Jammer, de romper waar ik zojuist stapelverliefd op ben geworden hebben ze alleen in 68. Die kleur is perfection
[ afbeelding ]
Dan houd ik mezelf maar voor dat ie in het echt vast te meisjesachtig was geweest. Ofzo.
Zak voor zooi?! Zaten daar nog dingen bij die hier niet gepost warenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:00 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb nu juist het andere gedaan bij Vintykids, dus zo'n zak besteld om van mijn zooi af te komen.
[..]
Jij weet dat er in 040 in het straatje bij de Bijenkorf (onder viaduct door, richting parkeergarage) een winkeltje zit dat oa de collectie van Imps & Elfs opkoopt en weer verkoopt? Met korting....Wie weet. In grotere maten hebben ze niet zoveel, maar in kleinere maten wel.
Nee, dat wist ik dus niet! Thanx! Dat is 3 minuten fietsen vanaf mijn huis, een teken dat ik er naartoe moet gaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:00 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb nu juist het andere gedaan bij Vintykids, dus zo'n zak besteld om van mijn zooi af te komen.
[..]
Jij weet dat er in 040 in het straatje bij de Bijenkorf (onder viaduct door, richting parkeergarage) een winkeltje zit dat oa de collectie van Imps & Elfs opkoopt en weer verkoopt? Met korting....Wie weet. In grotere maten hebben ze niet zoveel, maar in kleinere maten wel.
Oeh nou moet ik daar ook naar toe van mezelf, binnenkort nog maar eens een dagje ehv plannen danquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:00 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Zijn echt leuk ja! De bovenste heb ik in het blauw voor mezelf.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:41 schreef Fannetje het volgende:
Anne zit heel goed in 98. Denk in de herfst ook nog wel. Gelukkig had ik nog niet groot ingeslagen in 104
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is dat ik geen jochie heb maar anders...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:16 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb werkelijk nog van alles in de maten 50/56 tot en met 80 en de eerste 86's. I&E zal er niet veel meer zijn, maar Mexx nog wel bijvoorbeeld. En het meeste heeft hier al meerdere malen gestaan. Ik heb serieus voor die maten twee enorme Ikeabakken staan. Het moet gewoon weg, staat me enorm in de weg. Dus alle goede dingen gaan in de Vintykids zak en de rest gaat MP op ofzo. En als dat niet wil gaat het hup naar de kringloop.
die onderste is echt heel mooi!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:41 schreef Fannetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee hoor, ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit even op die site te neuzen maar dat is nog best aan de prijs eigenlijk hè?![]()
Een outfitters Nation shirt met lange mouw voor 12,95? Dat kosten ze nieuw zowat.
Of ben ik nou übercheapskate?
vanaf dat die link hier is geplaatst destijds kijk ik regelmatig op die site. Tot nu toe 2 x iets gezien waarvan ik dacht dat wil ik wel voor die prijs, maar niet heb gekocht omdat het me met 5e verzendkosten te duur werd. En nu met die code voor gratis verzenden zit er niks tussen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, misschien voor kleine maten dan, jongensspul vanaf 146 is of gewoon niet mooi of keiduur.
Helaas moet ik toegeven dat het dit jaar echt een veredelde regenbroek is. Heel dun, niets gevoerd. Hij ziet er exact hetzelfde uit als het exemplaar dat ik 2 winters geleden had gekocht. Jammer, maar helaas. Dat wordt wibra of zeeman ofzo in de gaten houden!quote:
110. Svp.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:55 schreef Meimeltje het volgende:
Skibroek van H&M ging het om toch? Welke maat heb je nodig? Ik heb de zwarte in verschillende maten liggen. Ben zelf voor deze winter dus ook klaar
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:17 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar die bewaar ik voor deze winter voor de jongste...sorry
Misschien zeeman? Die heeft ook wel vaak cars dingen..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:57 schreef DJMomo het volgende:
[..]![]()
104 dan?
Andere vraag: waar vind ik een cars bad poncho? Liefst analoge winkel. Mijn lokale boetiek t ankertje heeftbm niet.
Dat zeg ik, mijn lokale boetiek t ankertje (=zeeman) had er geenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:04 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Misschien zeeman? Die heeft ook wel vaak cars dingen..
Scapino? Daar heb ik hm ooit gekochtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:49 schreef DJMomo het volgende:
Geeft niet![]()
Een gevonden in lokale lifestyle slash sport winkel. Kind blij.
Helaas, maar tnx voor het vermelden!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:05 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Helaas moet ik toegeven dat het dit jaar echt een veredelde regenbroek is. Heel dun, niets gevoerd. Hij ziet er exact hetzelfde uit als het exemplaar dat ik 2 winters geleden had gekocht. Jammer, maar helaas. Dat wordt wibra of zeeman ofzo in de gaten houden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
nou, eh koop maar dan, schuif je m doorquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:28 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Staat hier ook hooooog op het verlanglijstje
Klinkt goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nou, eh koop maar dan, schuif je m door
voor Elin heb ik nog een grijs Zara manteltje, schuif ik die weer door aan Elin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |